Najbardziej twórczy simowi budowlańcy i ich genialne prace

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Re: Najbardziej twórczy simowi budowlańcy i ich genialne prace

Post autor: Alibali » niedziela 09 paź 2022, 01:49

Dziś znalazłam na TSR taki oto fajny domek (bez cece rzecz jasna) - do Sulani. Super pomysł! Nobody jest polskim tworcą (ciekawe, kto się ukrywa pod tym nickiem). Coraz więcej jest polskich kreatorów i meshatorów na TSR - nie tylko wiadoma nam producentka domków :P


dt.jpg

https://www.thesimsresource.com/members ... d/1619853/

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 09 paź 2022, 14:14

Koleny raz muszę zaktualizować moje cece (genetyczne), które starzeją się najszybciej niestety :( Ale zamiastr szukać skórek i makeupu współpracującego z nimi - znów oczami strzelam na boki, i wypatrzyłam kolejny - tym razem przezabawny - domek. Nicku autora nie wpiszę bo jest długi i zawiły :a_grin3:

Pumpkin House - i wszystko jasne. Nawet owa dynia ma wijące się pędy wokół!

Oczywista - bez cece :P Na uwagę zasługuje pomysłowe wykorzystanie obiektów z debugu. Przy budowie koautor korzystał z wielu kodów (nie modów) - więc czytać uważnie i uruchomić je PRZED postawieniem domku na parceli.


w-920h-690-3347887.jpg

https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1574994/

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 07 lis 2022, 17:45

Bobinko @bobas52 - przeglądając ten dział dopiero teraz obejrzałam filmik, który załączyłaś do swojego posta na poprzedniej stronie. Jestem pod ogromnym wrażeniem, chciałabym sobie postawić tę galerię sztuki w San Myshuno, ale chyba wymaga Wilkołaków, których nie mam i zaczynam się łamać :( Batuu też kupiłam by móc postawić parcelę Miszki!

Parcela jest świetna, pełni najróżniejsze role - łącznie z centrum odnowy! Jest sala teatralna, czy też kinowa (z pięknie opracowanym centrum dowodzenia projektorami, dźwiękiem i oświetleniem), studio fotograficzne, kawiarnia, dyskoteka...
Rzeczywiście - zakończenie jest przezabawne. I jak zwykle - powtórzę po raz kolejny - nie znam tej gry wcale, skoro większość animacji tanecznych widzę pierwszy raz! Balet wilkołaczy jednak przebija wszystko!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 2823
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 08 lis 2022, 09:21

Tak sobie przeglądam pomysły genialnych kreatorów a za budowę statku zabieram się odkąd zobaczyłem te "kadłubki" i maszty z gwiazdorskiego dodatku no i...zabrać się nie mogę tzn. pod wpływem tego tematu zacząłem dopiero parę dni temu cos dłubać ale raczej nie dorównam pomysłowością. Statki w galerii są często naprawdę pomysłowe choć mniej lub bardziej realistyczne (ale co tam realistyka skoro pływać się nie da :O ). Ciekaw jestem czy ktoś pokusił się o taką przebudowę Sulani w stylu powiedzmy Europy południowej lub kolonialnym czyli porty ze statkami na wodzie bo w sumie chyba dałoby się coś fajnego wykrzesać. Swoją drogą naprawdę nic złego by się nie stało gdyby przy braku oficjalnego kreatora otoczeń powstało coś "pustego" do zabawy w stylu New Crest najlepiej bez żadnych budynków w tle.Sulani lubię chyba także z tego powodu, że to taka trochę mapa -piaskownica no i mniejszymi dłubankami jednak można popływać a takie budowane statki nawet stawiane jako domy mieszkalne prezentują się tam wyjątkowo ciekawie :)
Ps: tych Wilkołaków nie ma się co tak bać, gram co prawda mało ale jak już mi się zdarzy to nie widzę żadnych postaci sikającyh pod siebie itd. i praktycznie w ogóle nie widzę w wilkołaczej postaci nikogo poza tamtym dedykowanym otoczeniem tylko jedynie czasem przypadkowy ludzik dostaje dziwnego strachu i ucieka przed siebie co wygląda przezabawnie i to jest tylko taki niby lęk przed wilkołakami nawet jeśli nie ma ich w pobliżu (Morticia miała taka jazdę u mnie). Oczywiście zawartosć nie każdemu się spodoba ja głównie lubię te okienka i parę drobnych "pierdółek" choć i podarte ubranka mogą się czasem przydać do określonych scenek. Tak czy inaczej zobaczymy czy paki simowe dostana normalniejszych cen na rozgwiazdkę, która w sklepach juz się praktycznie zaczęła.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 08 lis 2022, 20:08

Miszka, ten Plumbobkingdom zrobił te swoje statki (bo ma w swoim dorobku trzy) - w bardzo sprytny sposób - część interakcji, które muszą mieć miejsce na parceli o określonym stylu przebiega na "lądzie". Bo zanim się wejdzie na statek - przed trapem jest coś w rodzaju budki biletowej, i tam też jest część niezbędnych pomieszczeń :)
Statek restauracja z zewnątrz bowiem wygląda na duży obiekt, i taki jest de facto, ale wewnątrz nie ma zbyt dużo miejsca przez to właśnie, że trzeba było wybudować tę skorupę zewnętrzną. Więc zewnątrz parowiec Magnolia prezentuje się super, ale w środku już jest dużo skromniej. No, ale Magnolia to nie Titanic :)
W necie znalazłam wnętrza Titanica do Sims4 oraz odtworzone dość wiernie stroje z filmu Titanic zmajstrowane przez innego kreatora - o nicku Lonelyboy ( i to jest ten Koreańczyk, który tak oprotestował Komorebi).
Myślę, że jeśli ty zabrałbyś się serio serio za masztowiec np Santa Maria, to powaliłbyś na kolana nawet Plumbobkingdoma i MarmeladeArt :)
Przyszło mi teraz do głowy, że można zbudować jacht "zacumowany" w Tartosie na tej parceli plażowej - jest długa i wąska. Za "wodę" robić może basen oraz od frontu woda zrobiona narzędziem stawu. A bna granicy obu iluzji wody tenże jacht czy też mały korab... Trzeba to sprawdzić, czy zadziała.
Wilkołaki kupię chyba, ale muszę jeszcze do tego dojrzeć... Nie są mi niezbędne, ale jak zobaczyłam tej filmik, to się tak uśmiałam - ot takie koty duże...

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 08 lis 2022, 20:23

Zerknęłam przed chwilą na TSR do kącika tego Nobody. Zrobił (zrobiła?) śłiczny Dom Wróżek - no cc



Obrazek



Obrazek



Obrazek


Więcej fotek jest na TSR

link
https://www.thesimsresource.com/members ... d/1626049/

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 10 lis 2022, 13:08

W poszukiwaniu czegoś, co zastąpiłoby ten nieudany twór w Glimmerbrock jakim jest Akademia Magii trafiłam na ten oto mroczny budynek - bez cc rzecz jasna
autorstwa VirtualFairytales (nomen omen). W galerii nick tego autora - mighty_isa



Obrazek



Obrazek



Obrazek




Więcej fotek można pooglądać na stronce


https://www.thesimsresource.com/downloa ... d/1565898/




Najnowsza praca nosi nazwę Gothic Castle i stosownie do nazwy - jest gotycko i groźnie



Obrazek



Obrazek




https://www.thesimsresource.com/members ... d/1625866/

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 292
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » środa 30 lis 2022, 18:06

Ostatnio na YouTube natknęłam się na wspaniałe projekty japońskiej twórczyni (a może twórcy) o nicku Yukihyo (kanał na YT https://www.youtube.com/@YukihyoCh/videos. W galerii zaś posiada ID yukihyo6121.
Najczęściej na jednej parceli tworzy (bez CC) całe miasta. Zresztą zobaczcie sami (przykładowe prace)
1. Opuszczone miasto


2. Ulica slumsów


Projektuje jednak nie tylko takie katastroficzne miejsca. Stworzył/a bowiem fantastyczny park rozrywki (co prawa z akcentem halloweenowym, ale miejsce jest wspaniałe z wieloma ciekawymi detalami):
3. Park rozrywki


I ostatnia praca - jarmark bożonarodzeniowy (nie tylko jarmark, ale całe miasteczko z kamienicami)
4. Europejski jarmark bożobarodzeniowy


Zdecydowanie warto zajrzeć na kanał i na profil Yukihyo w Galerii, bo ma ciekawe pomysły wykorzystujące obiekty z gry.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 2823
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 30 lis 2022, 18:45

Poza samą genialną pomysłowością autor tworzy w ciekawy i z pewnością mocno czasochłonny sposób filmowe prezentacje. Genialne.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2633
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 30 lis 2022, 19:48

Ten bożonarodzeniowy jarmark spodobał mi się niesamowicie. Wspaniały pomysł! Brakuje mi tego typu atrakcji tu, gdzie teraz mieszkam. We Wrocławiu co roku jest szaleństwo nie tylko w galeriach, ale na każdym większym placu. Ciekawa jestem, jak będzie w tym roku - zapowiadane są oszczędności w oświetleniu :(

Aż szkoda, że te wszystkie kramiki, które ta dziewczyna tak pracowicie wypełniła "towarem" - nie są fumkcjonalne. Rwą oczy bogactwem świątecznych prezentów i smakołyków. Może gdyby gdzieś chociaż udało się przemycić stół do sprzedaży i wystawić tam np kule śnieżne, laleczki z Selwadorady - albo minerały - też kolorowe i przyciągają wzrok. Ale pomysł tego jarmarku i wykonanie - zachwycające!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxis - Genialni Twórcy”