Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1806
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Post autor: kreatora » wtorek 09 mar 2021, 03:00

No bedzie mi brak CASu Sims4 jesli oni nie dadzą opcji zmianu owalu twarzy, dlugosci nosa czy innych detali.
Tu to troche wygada na to ze bedzie "bank" z utworzonymi postaciami ktorymi mozesz grać - tak jak w Sims Sredniowecze - a w Paralives Casie mozna bedzie tylko zmieniac kolor wlosow , oczy czy ewentualnie dodać owlosienie czy makijaz dla wybranej postaci.
Jesli tak to bedzie wygladać, to ta gra nie ma szans na konkurowanie z simsami. Nawet z Dwojka czy Trójką.
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Katel
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 83
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
Lokalizacja: Podkarpacie
Origin ID: Katel

Post autor: Katel » wtorek 16 mar 2021, 20:35

A ja jestem dobrej myśli co do tej gry. O proszę, najnowesze info... bezproblemowe dodawanie własnych obrazków bez dodatkowych programów modów itepe:
https://www.youtube.com/watch?v=42Vjvz-vsFQ

Większe, mniejsze, z ramką albo bez. Fotke też można wstawić jaką się chce, byle obrazek mieć na dysku. Jeśli takie cuda będzie można robić z obrazkami, poduchami i innymi dekoracjami, to mam nadzieję, że i CAS da radę :)
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 2303
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 16 mar 2021, 23:27

Dzięki za to info, rewelacja albo raczej... nareszcie "dało się" to co dało sie zrobić już w pewnej grze (roller coaster tycoon 3) wiele lat temu w sensie łądowania obrazów bezpośrednio z pc do gry. Dałoby się zapewne i w simsach gdyby nie parcie na kasę z obiektów także takich jak obrazki więc póki co podejście twórcy Paraludków do gracza się chwali. Może ten cas jednak też rozbudują jakoś bo wiadomo, że bez tego to dla wielu graczy połowa zabawy mniej więc i brak powaznego punktu przyciągającego kupujących. Dopasowywanie dowolne ramek i wielkości obrazków i przedewszystkim teksturowanie własnymi obrazami chyba dowolnych obiektów w grze sprawi że każdy poczuje sie troche jak twórca cc albo raczej rekolorów, ciekawa tekstura zmieni np element drewniany na bardziej realistyczny, to daje naprawde spore pole do zabawy.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 225
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 26 mar 2021, 19:19

Jeżeli jest ktoś zainteresowany tym, jak przebiega praca związana z animacjami parafolków, to na Patreonie znajdzie publiczny wpis Anny z Zespołu Alexa Masse odpowiedzianej właśnie za animacje. Post , oprócz opisu dot. przebiegu prac, opatrzony jest również gifami obrazującymi niektóre interakcje (m.in. siadanie na krześle, fotelu lub witanie się ludzików różniących się wzrostem). Warto go przeczytać i obejrzeć ruchome zdjęcia, by mieć chociaż ogólne wyobrażenie jak może wyglądać animacja w Paralives. Oczywiście, to co prezentuje Anna nie jest ostatecznym wynikiem, bowiem wszystko jest jeszcze w fazie rozwoju. Muszę jednak przyznać, że już prezentuje się nieźle. Zresztą zobaczcie sami (post jest w języku angielskim, ale można wybrać polski lub przetłumaczyć za pomocą translatora Google)
https://www.patreon.com/posts/49185753

I jeszcze przykładowe gify dot. animacji:




Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2032
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 27 mar 2021, 16:33

Kirko - no i widzisz - strachy na lachy! Wielu obawiało się nieforemnych , zniekształconych parafolków. A jest dokładnie na odwrót! Myślę, że popracują jeszcze nad teksturami, aby skóra Paraludków, ich makijaż i mimika były bardziej wyraziste. Czekam na tę grę z niecierpliwością. Oby tylko nie wpadli w ostatecznym rozrachunku na jakiś głupi pomysł i nie okroili gry z wszystkiego co się da, a dodawali potem po trochu za grube pieniądze czy mikropłatności, wzorem EA :(

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1209
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » niedziela 28 mar 2021, 00:29

Ja też myślę, że ta gra będzie właśnie tym na co cały czas czekamy w Simsach. Swobodne i przyjazne budowanie, otwarty świat, fajne animacje, bogatsze interakcje miedzy ludzikami. Może i CAS nie będzie tak okrojony, jak nad nim popracują. Trzymam kciuki. :15-raised-fist:

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1806
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 28 mar 2021, 14:50

Rany boskie oni tego w cztery lata nie skończą!
Jescze z 5 grafików by im się przydało.
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 225
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » czwartek 06 maja 2021, 20:55

Alex Masse upublicznił zamieszczony na Patreonie post dot. możliwości budowy domów o różnych kształtach - dom okrągły, trójkątny i w kształcie ... ryby :)
https://www.patreon.com/posts/49247604

Z kolei na twitterze zobaczymy zabawny gif prezentujący kilka animacji:



Mnie osobiście rozbawiło, jak ludek porusza biodrami, uchem lub kciukiem :a_grin2:

Awatar użytkownika
Ktosik
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 1209
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:36
Origin ID: KtosikG

Post autor: Ktosik » czwartek 06 maja 2021, 23:50

Mnie też rozbawiła ta animacja :03S-face-with-tears-of-joy: Ludzik ruchy ma fajne, ale jego wygląd mogliby jeszcze poprawić.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1806
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » piątek 07 maja 2021, 14:05

Wygląda ze oni są jeszcze bardzo daleko do zrobienia z tego gry. W tym tempie to jeszcze około 2 latek najmniej im to zabierze, Sim5 dawno juz bedzie wydany do tej pory
Jeszcze przed nimi caly silnik gry - zarzadzanie populacja - ma byc podobno Story progression obiecane, kariery i juz nie wspominając o dzieciach, ktore jako niemowlaki nie maja byc "obiektem" jak w czwórce. Relacjee miedzy parafolkami i tak dalej - a oni wciaz nie mogą wyjść z etapu opracowywania animacji . Zdaje sie ze nie dozyje do wydania tej gry...
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 615
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » sobota 12 cze 2021, 21:39

Kolejne nowości z procesu tworzenia się gry Paralives. Obejrzyjcie ten filmik, który został zaprezentowany jakieś dwie godziny temu na Wholesome Direct :10-smiling-face-smiling-eyes: :hearts/heavy-black-heart:




Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 2303
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 12 cze 2021, 23:25

:91-ghost: chce to już teraz i niech to sobie będzie nawet sam symulator budowania na początek, jeśli z edytorem otoczenia to biere w ciemno 😍 ludziki mogą być niemotkami do testowania domków no bo... To i tak byłoby poprostu piąkne! 😻 Na co komu mody czy debugi w tak kreatywnej grze? Dzięki Kropes ,fajnie zobaczyć jak wiele można zaimplementować do gry jeśli się tylko chce i ma pasje.
Ps: na takim etapie raczej gra się nie zatrzyma więc i ludziki z rozwiniętymi interakcjami będą na bank a wtedy i EA przestanie traktować gracza jak krówkę mlekokodajkę z nowego paku wiejskiego 🐮 ale pewnie jeszcze poczekamy. Strzałem w dziesiątkę byłoby demo dla odmiany od simsowych z trybu budowy parceli skoro już teraz ta część gry ma taki potencjał bo pewnie ta swoboda tworzenia już pozostanie wyróżnikiem paralives
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 1806
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » niedziela 13 cze 2021, 08:08

OMG! OMG!! OMG!!!
I to jest gra podstawowa ... Tego nawet nie mozna porównac do podstawki czworki, bo to przebija iloscia obiektow i urodą podstawke czworki razy 10!!! I to ma koło kolorów!
Paraludki choc pokazane niezbyt dokladnie mają swietne proporcje ciala i ruchy .
Doczytalam ze dodali jeszcze 2 programistow do zespolu plus dyrektora produkcji i to zaczyna powaznie wygladać bo wezma udzial w targach zwiastunow gier w najblizszym czasie.
Czyzbysmy wreszcie mieli dostać grę idealną?
ORIGIN ID Kreatora Champion of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2032
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 01 sie 2021, 09:48

Co nowego w paralives? Na youtube do pooglądania trochę filmików porównawczych - Latarnia w Paralives contra Latarnia w The Sims4 - przy okazji można zaobserwować ciekawostkę - asteroidę przelatującą w tle



Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2032
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 01 sie 2021, 09:52

Tutaj kolejny filmik porównujący urządzanie wnętrz w Paralives i w The Sims4


Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2032
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 01 sie 2021, 10:44

Niby oficjalny trailer Paralives - a tak naprawdę zebrane w jednym filmiku ciekawostki uzupełnione zmontowanymi scenami z życia Parafolków. Tak czy siak warto zerknąć :)



Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2032
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 01 sie 2021, 10:57


ODPOWIEDZ

Wróć do „Paralives”