Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
Twórców Paralives żarty się trzymają. Regularnie na ich kanale pojawiają się zabawne filmiki, w których wyłapywane są bugi gry.
Ale ostatnio zart jest też swoistą reklamą możliwości gry. Narzędzie TOOL TwistedMexi to przy tym pestka
Ale ostatnio zart jest też swoistą reklamą możliwości gry. Narzędzie TOOL TwistedMexi to przy tym pestka
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3451
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Skoro tu można sobie wybudować hmmm... zamek z kanap (tudzież kogoś pod nimi zakopać) to pomyślcie jakie będą możliwości kreatywne tej gry (bez modów). Już widzę jak budowane są architektoniczne cacuszka gdzie pomniejszonee mebelki będą ozdobami fasad albo udawane wieżowce z powiększonych przedmiotów o ile się Masse nie zlituje dając pobudować "normalnie" troche w górę a zrobienie złomowiska czy wysypiska śmieci tez będzie kreatywną zabawą... właśnie taka kreatywna powinna być symulacja tego typu
Na Patreonie zespół Paralives umieścił post, w którym pokazał pokoje urządzone w różnym stylu:
I na koniec dodał zagadkę: Ile potrafisz znaleźć pluszowych kaczek ....................................
Hmm... o ile parafolki na filmiku dot. rozmowy prezentują się całkiem ładnie, o tyle na tych zdjęciach powyżej wygladają (delikatnie mówiąc) niespecjalne np. dziecko w ogóle nie ma twarzy
link do postu:
https://www.patreon.com/posts/79829911
......................................I na koniec dodał zagadkę: Ile potrafisz znaleźć pluszowych kaczek ....................................
Hmm... o ile parafolki na filmiku dot. rozmowy prezentują się całkiem ładnie, o tyle na tych zdjęciach powyżej wygladają (delikatnie mówiąc) niespecjalne np. dziecko w ogóle nie ma twarzy
link do postu:
https://www.patreon.com/posts/79829911
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Nie podoba mi się kierunek, w jakim zmierza Paralives. Jeśli Masse nie ma pieniędzy już teraz, by kontynuować pracę, to przypuszczam, że wszystko to, co było tak szumnie zapowiadane, może okazać się kolejną grą z masą... mikropłatności. Masse bowiem już teraz za samo oglądanie nowinek o Paralives każe sobie płacić. Kliknęłam na link prowadzący do jego strony na patreonie, a tam najnowsze filmiki - pokazujące jedynie postęp prac - są ukryte za mikropłatnościami - chcesz obejrzeć - to zapłać!
3 dolary miesięcznie to niewielka kwota, ale to nie jest jeszcze gra - tylko filmiki o niej, kurde!
https://www.patreon.com/alexmasse
3 dolary miesięcznie to niewielka kwota, ale to nie jest jeszcze gra - tylko filmiki o niej, kurde!
https://www.patreon.com/alexmasse
Starzenie jest częścią życia. Oto spojrzenie na starszych parafolków:
starsza tekstura twarzy:
a/ bez zmarszczek
b/ze zmarszczakami
c/ opcje dla różnych obszarów twarzy (czoło, policzki, usta, nos)
2. starsza tekstura ciała Można będzie również dodawać takie szczegóły jak:
a/ brązowe plamy b/ cellulit
3. Siwienie
Włosy automatycznie stają się białe, gdy się starzeją, ale wtedy gracze będą mogli dostosować kolor.
Zaawansowany wybór koloru włosów w Paramakerze: Link do artykułu na Patreonie
https://www.patreon.com/posts/73002725
Zespół Paralives pracuje również nad stworzeniem w grze małych dzieci i niemowlaków.
A oto efekty:
1/ małe dziecko 2/niemowlę 3/ zestawienie
Link do artykułu na Patreonie:
https://www.patreon.com/posts/74522644
1. a/ bez zmarszczek
b/ze zmarszczakami
c/ opcje dla różnych obszarów twarzy (czoło, policzki, usta, nos)
2. starsza tekstura ciała Można będzie również dodawać takie szczegóły jak:
a/ brązowe plamy b/ cellulit
3. Siwienie
Włosy automatycznie stają się białe, gdy się starzeją, ale wtedy gracze będą mogli dostosować kolor.
Zaawansowany wybór koloru włosów w Paramakerze: Link do artykułu na Patreonie
https://www.patreon.com/posts/73002725
Zespół Paralives pracuje również nad stworzeniem w grze małych dzieci i niemowlaków.
A oto efekty:
1/ małe dziecko 2/niemowlę 3/ zestawienie
Link do artykułu na Patreonie:
https://www.patreon.com/posts/74522644
Trzymając rękę na pulsie (jak napisała Alicja ) uprzejmie donoszę, że twórcy Paralives pokazali sposoby siedzenia przez paraludków. Nie wyjaśnili jednak, czy parafolki będą automatycznie wybierać, jak i kiedy tak usiądą, czy będzie to zależne od sytuacji, czy też gracze mogą dokonywać wyborów.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Niech oni się lepiej skupią na wyglądzie tych Paraludków, bo ich zabiję! Ale tak serio - fajnie, że w końcu jest tyle możliwości siadania - na oparciu kanapy jak widać też można. W dotychczasowej grze Simy też mają dużo możliwości siadania - na podłodze w różnych pozycjach, ale przypisanych tylko do określonej sytuacji. Chociaż... Rozbawiła mnie sytuacja 9właśnie dotycząca siadania), którą nawet zarejestrowałam na udokumentowanie Ale dam ją do fotki tygodnia w następnej turze
Dzisiaj nie będzie o grze Paralives, lecz o programie/grze?/, który znalazłam na Steamie. Otóż 19 czerwca 2023 r. przez WOLUMIQ Software SAS został wydany we wczesnym dostępie wspomniany program pod nazwą Wolumiq: Community Edition i nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie zwiastun, który wprawił mnie w osłupienie, a oglądając tą zajawkę miałam wrażenie, że już gdzieś to widziałam. Zresztą proszę zobaczyć:
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/ ... 1685970036
Czyż to nie narzędzia, którymi szczyci się zespół Paralives? Na stronie twórców - w instrukcji - jest więcej króciutkich filmików, które można obejrzeć (jeżeli ktoś ma ochotę i czas, to najlepiej wszystkie), Jest więc np. "rozciąganie" okien, mebli, dywanów, wymiana kranów i umywalek, wybór uchwytów, wybór politury mebli, oświetlenia górnego, bocznego, pod szafkami, a nawet otwieranie szafek i ich wyposażenie! Można także wybrać kierunek ustawienia pomieszczeń itp.
https://volumiq.com/tutorials
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/ ... 1685970036
Czyż to nie narzędzia, którymi szczyci się zespół Paralives? Na stronie twórców - w instrukcji - jest więcej króciutkich filmików, które można obejrzeć (jeżeli ktoś ma ochotę i czas, to najlepiej wszystkie), Jest więc np. "rozciąganie" okien, mebli, dywanów, wymiana kranów i umywalek, wybór uchwytów, wybór politury mebli, oświetlenia górnego, bocznego, pod szafkami, a nawet otwieranie szafek i ich wyposażenie! Można także wybrać kierunek ustawienia pomieszczeń itp.
https://volumiq.com/tutorials
(Piszę poniżej, bo coś poprzednio mnie wyrzuciło z edytora).
Powracając do programu, o którym pisałam powyżej - to można też ludzikiem zwiedzać wykreowane przez siebie pomieszczenia i obejrzeć je w wersji naturalnej 3D.
link na Steam
Program jest w fazie wczesnego dostępu i jego cena wynosi 91,99 zł. Język polski nie jest obsługiwany.
Natomiast na stronie wydawcy jest do pobrania wersja darmowa
https://volumiq.com/
Jednak to jeszcze nie wszystko. Twórcy z WOLUMIQ Software SAS są w trakcie tworzenia gry UTOPIQ, która ma być wkrótce dostępna.
Tak o niej piszą:
"Czy zawsze marzyłeś o stworzeniu własnej wyspy?
W takim razie Utopiq jest grą dla Ciebie!
Ta gra konstrukcyjno-przygodowa zaprasza Cię do odkrywania i kształtowania własnej wyspy.
Możesz zbierać zasoby, wytwarzać nowe przedmioty oraz budować i dekorować swój dom, jak chcesz.
Zrelaksuj się i obserwuj, jak twój świat ewoluuje dzień i noc, w zależności od pogody i pory roku oraz innych wydarzeń.
Zaproś znajomych, aby przybyli na Twoją wyspę i podzielili się z nimi swoimi dziełami.
Utopiq to zabawna i relaksująca gra, która zapewni godziny rozrywki wszystkim fanom konstrukcji i przygód".
I jeszcze zwiastuny
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/ ... 1673615488
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/ ... 1671719701
link na Steam
W sumie nie wiem, co o tym myśleć. Kto od kogo ściąga pomysły, Czy to twórcy Paralives kopiują narzędzia z programu WOLUMIQ czy odwrotnie? A może to autorzy gry Paralives tak dorabiają na boku?
Powracając do programu, o którym pisałam powyżej - to można też ludzikiem zwiedzać wykreowane przez siebie pomieszczenia i obejrzeć je w wersji naturalnej 3D.
link na Steam
Program jest w fazie wczesnego dostępu i jego cena wynosi 91,99 zł. Język polski nie jest obsługiwany.
Natomiast na stronie wydawcy jest do pobrania wersja darmowa
https://volumiq.com/
Jednak to jeszcze nie wszystko. Twórcy z WOLUMIQ Software SAS są w trakcie tworzenia gry UTOPIQ, która ma być wkrótce dostępna.
Tak o niej piszą:
"Czy zawsze marzyłeś o stworzeniu własnej wyspy?
W takim razie Utopiq jest grą dla Ciebie!
Ta gra konstrukcyjno-przygodowa zaprasza Cię do odkrywania i kształtowania własnej wyspy.
Możesz zbierać zasoby, wytwarzać nowe przedmioty oraz budować i dekorować swój dom, jak chcesz.
Zrelaksuj się i obserwuj, jak twój świat ewoluuje dzień i noc, w zależności od pogody i pory roku oraz innych wydarzeń.
Zaproś znajomych, aby przybyli na Twoją wyspę i podzielili się z nimi swoimi dziełami.
Utopiq to zabawna i relaksująca gra, która zapewni godziny rozrywki wszystkim fanom konstrukcji i przygód".
I jeszcze zwiastuny
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/ ... 1673615488
https://cdn.cloudflare.steamstatic.com/ ... 1671719701
link na Steam
W sumie nie wiem, co o tym myśleć. Kto od kogo ściąga pomysły, Czy to twórcy Paralives kopiują narzędzia z programu WOLUMIQ czy odwrotnie? A może to autorzy gry Paralives tak dorabiają na boku?
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3451
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Zaskakujące info, program 3d i opcjonalnie gra na tym samym silniku od jednego wydawcy. Dzięki a link na steam Stasia bo próbowałem znaleźć po nazwie i wychodził klops (jakaś insza 'Utopia") Tak jak wspomniałem w innym miejscu mam nadzieje, że to jednak nie jest robota ekipy od Paralives bo wydawałoby się to jakoś deko nieuczciwe acz te podobieństwa w grafice (i tak jakby ten sam pies...?), dużo się wydaje z tego znajome więc możesz mieć rację, zobaczymy z czasem jak to wyjdzie..
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Masz rację, Stasiu! To jest jakby deja vu Ale zauważyłam francuskojęzyczne menu, więc kurde - nie wiem
Zastanawia mnie też DLACZEGO nie pokazano twarzy oraz postaci z bliska, ale mam wrażenie, że te płaskie postaci też są mi w jakiś sposób znajome.
Co mnie drażni - ta właśnie płaskość sprzętu. Jak by to ująć inaczej... EA robi meble czy Simy bardziej, że tak powiem "mięsiste" w oglądzie (a chciałabym rzec - w dotyku).. To tak jak porównać strukturę aksamitu do firanki... Meble wyglądają tak jak się je tworzy na stronkach firm meblowych, np w IKEA, jeśli chcesz sobie zagospodarować jakąś przestrzeń i zobaczyć, jak to będzie wyglądało w 3D - to nawet nie musisz pobierać programu - możesz to zrobić on-line.Ale wygląd tych mebelków jest właśnie taki jak w tym filmiku.
Kurde, marudzę, wiem... Ale chciałoby się połączenia Paralivez z Simami i LBY.. Co za dużo, to niezdrowo!
Zastanawia mnie też DLACZEGO nie pokazano twarzy oraz postaci z bliska, ale mam wrażenie, że te płaskie postaci też są mi w jakiś sposób znajome.
Co mnie drażni - ta właśnie płaskość sprzętu. Jak by to ująć inaczej... EA robi meble czy Simy bardziej, że tak powiem "mięsiste" w oglądzie (a chciałabym rzec - w dotyku).. To tak jak porównać strukturę aksamitu do firanki... Meble wyglądają tak jak się je tworzy na stronkach firm meblowych, np w IKEA, jeśli chcesz sobie zagospodarować jakąś przestrzeń i zobaczyć, jak to będzie wyglądało w 3D - to nawet nie musisz pobierać programu - możesz to zrobić on-line.Ale wygląd tych mebelków jest właśnie taki jak w tym filmiku.
Kurde, marudzę, wiem... Ale chciałoby się połączenia Paralivez z Simami i LBY.. Co za dużo, to niezdrowo!
Witam serdecznie wszystkich odwiedzających ten kącik
Alex Masse właśnie upublicznił post zamieszczony na Patreonie, a dot. rachunków w grze i ich rozliczeń (częściowo przetłumaczyłam ten tekst przy pomocy translatora Google).
Cyt.:"W dzisiejszym poście ja (Alex) podzielę się pierwszym spojrzeniem na funkcję rozliczeń w grze, którą niedawno opracował Alejandro. Nie mówimy tu o prawdziwych pieniądzach, tylko o Paradimes w grze! Ten system będzie używany przez twoich Parafolk do płacenia podatków i rachunków za prąd.
W Paralives każde gospodarstwo domowe, które posiada działkę, będzie musiało płacić rachunki. Dlaczego dodajesz jedną z najgorszych funkcji z prawdziwego życia do gry wideo, możesz zapytać? Cóż, jest wiele powodów!
Dodanie trochę wyzwania do gry poprzez nakłanianie do szukania źródeł dochodu na pokrycie wydatków
Konieczność zarządzania i myślenia o tym, jak przedmioty, które umieszczasz w swoim domu, wpłyną na koszty
Znajdź ciekawe sposoby na obniżenie rachunków i wydatków podczas gry".
Jak dokładnie działa rozliczanie?
Na parceli znajduje się zazwyczaj wiele urządzeń zużywających energię elektryczną i wodę. Będą one musiały być opłacone na każdym rachunku, oprócz podatków od nieruchomości.
Cyt.: "Rachunki przychodzą raz na 7 dni. Ta liczba i wiele innych parametrów, takich jak cena prądu i wody, można modyfikować za pomocą narzędzi modujących gry. Interfejs rachunku pokazuje zestawienie kosztów, łączną kwotę do zapłaty oraz przycisk do łatwego uregulowania rachunku. Koszty będą modyfikowane w miarę testowania i wykorzystywania wartości ekonomii w grze". Jest jednak możliwość obniżenia kosztów zużycia prądu poprzez zainwestowanie w panele słoneczne i wiatraki.
https://c10.patreonusercontent.com/4/pa ... kfJDvrM%3D
Jeżeli dużo zainwestujemy w powyższe urządzenia i mamy nadmiar prądu, wówczas nadwyżkę możemy sprzedać miastu.
(w grze nie ma jeszcze urządzenia pozwalającego oszczędzać zużycie wody).
Dalej Masse pisze o zapomogach, które mogą otrzymywać parafolki.
"Innym testowanym przez nas pomysłem jest otrzymywanie niewielkiej kwoty pieniędzy na każde dziecko, które obecnie mieszka w Twoim gospodarstwie domowym. Może to pomóc graczom, którzy lubią wychowywać duże rodziny i potrzebują trochę dodatkowych pieniędzy na zakup mebli i różnych przedmiotów dla dzieci" (ech, nawet w grze pojawi się 500+ lub już 800+). Np. Sebastian otrzymuje co tydzień 100 Paradimes, co pomaga mu w wielu wydatkach związanych z opieką nad Eli.
"Istnieje wiele dodatkowych funkcji, które chcielibyśmy wypróbować w przyszłości w systemie rozliczeniowym. Kilka przykładów:
Otrzymanie niewielkiej kwoty, aby pomóc, gdy żaden z Twoich Parafolks nie ma pracy, aby pomóc Ci trochę, gdy znajdziesz inne źródła dochodu;
Płać więcej podatków, aby miasto mogło organizować więcej festiwali i działań;
Dodanie możliwości zamieszkania na działkach „off the grid”, które nie zużywają prądu ani wody;
Wydarzenia takie jak przerwy w dostawie prądu podczas dużej burzy;
Wyświetlanie wykresu kosztów rachunków za nadgodziny;
I więcej "
Oryginalny tekst na Patreonie:
https://www.patreon.com/posts/85360863
Wszystko to, o czym pisze twórca Paralives brzmi bardzo interesująco i intrygująco, lecz - jak do tej pory - jesteśmy raczeni tylko obrazkami z gry i opisami. Natomiast zespół nie pokazał nam jeszcze ani krzty rozgrywki. Wydaje mi się, że do ukazania się gry, choćby w wersji wczesnego dostępu, jeszcze daleka, daleka droga (jeżeli w ogóle ta gra w końcu zostanie wydana ).
Alex Masse właśnie upublicznił post zamieszczony na Patreonie, a dot. rachunków w grze i ich rozliczeń (częściowo przetłumaczyłam ten tekst przy pomocy translatora Google).
Cyt.:"W dzisiejszym poście ja (Alex) podzielę się pierwszym spojrzeniem na funkcję rozliczeń w grze, którą niedawno opracował Alejandro. Nie mówimy tu o prawdziwych pieniądzach, tylko o Paradimes w grze! Ten system będzie używany przez twoich Parafolk do płacenia podatków i rachunków za prąd.
W Paralives każde gospodarstwo domowe, które posiada działkę, będzie musiało płacić rachunki. Dlaczego dodajesz jedną z najgorszych funkcji z prawdziwego życia do gry wideo, możesz zapytać? Cóż, jest wiele powodów!
Dodanie trochę wyzwania do gry poprzez nakłanianie do szukania źródeł dochodu na pokrycie wydatków
Konieczność zarządzania i myślenia o tym, jak przedmioty, które umieszczasz w swoim domu, wpłyną na koszty
Znajdź ciekawe sposoby na obniżenie rachunków i wydatków podczas gry".
Jak dokładnie działa rozliczanie?
Na parceli znajduje się zazwyczaj wiele urządzeń zużywających energię elektryczną i wodę. Będą one musiały być opłacone na każdym rachunku, oprócz podatków od nieruchomości.
Cyt.: "Rachunki przychodzą raz na 7 dni. Ta liczba i wiele innych parametrów, takich jak cena prądu i wody, można modyfikować za pomocą narzędzi modujących gry. Interfejs rachunku pokazuje zestawienie kosztów, łączną kwotę do zapłaty oraz przycisk do łatwego uregulowania rachunku. Koszty będą modyfikowane w miarę testowania i wykorzystywania wartości ekonomii w grze". Jest jednak możliwość obniżenia kosztów zużycia prądu poprzez zainwestowanie w panele słoneczne i wiatraki.
https://c10.patreonusercontent.com/4/pa ... kfJDvrM%3D
Jeżeli dużo zainwestujemy w powyższe urządzenia i mamy nadmiar prądu, wówczas nadwyżkę możemy sprzedać miastu.
(w grze nie ma jeszcze urządzenia pozwalającego oszczędzać zużycie wody).
Dalej Masse pisze o zapomogach, które mogą otrzymywać parafolki.
"Innym testowanym przez nas pomysłem jest otrzymywanie niewielkiej kwoty pieniędzy na każde dziecko, które obecnie mieszka w Twoim gospodarstwie domowym. Może to pomóc graczom, którzy lubią wychowywać duże rodziny i potrzebują trochę dodatkowych pieniędzy na zakup mebli i różnych przedmiotów dla dzieci" (ech, nawet w grze pojawi się 500+ lub już 800+). Np. Sebastian otrzymuje co tydzień 100 Paradimes, co pomaga mu w wielu wydatkach związanych z opieką nad Eli.
"Istnieje wiele dodatkowych funkcji, które chcielibyśmy wypróbować w przyszłości w systemie rozliczeniowym. Kilka przykładów:
Otrzymanie niewielkiej kwoty, aby pomóc, gdy żaden z Twoich Parafolks nie ma pracy, aby pomóc Ci trochę, gdy znajdziesz inne źródła dochodu;
Płać więcej podatków, aby miasto mogło organizować więcej festiwali i działań;
Dodanie możliwości zamieszkania na działkach „off the grid”, które nie zużywają prądu ani wody;
Wydarzenia takie jak przerwy w dostawie prądu podczas dużej burzy;
Wyświetlanie wykresu kosztów rachunków za nadgodziny;
I więcej "
Oryginalny tekst na Patreonie:
https://www.patreon.com/posts/85360863
Wszystko to, o czym pisze twórca Paralives brzmi bardzo interesująco i intrygująco, lecz - jak do tej pory - jesteśmy raczeni tylko obrazkami z gry i opisami. Natomiast zespół nie pokazał nam jeszcze ani krzty rozgrywki. Wydaje mi się, że do ukazania się gry, choćby w wersji wczesnego dostępu, jeszcze daleka, daleka droga (jeżeli w ogóle ta gra w końcu zostanie wydana ).
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Stasiu, nie martwi mnie to aż tak bardzo - niech dopracują tę grę najlepiej jak potrafią, bo szkoda by było, by ludzie zrazili się już na samym wstępie! Ponadto opóźnienia to nic nowego - LBY też zostanie wydane później - umieściłam niedawno info o tym niechlubnym poślizgu, zwłaszcza, że ludzie już zdaje się zaczęli dokonywać przedpłąt na ten wczesny dostęp. EA zaś w ogóle sobie z nas kpi w żywe oczy - wypuszczając coś za grube pieniądze, by potem to "naprawiać" już w trakcie gry... Tylko że EA może sobie pozwolić na niedoróbki - a Masse chyba nie...
Niech więc spokojnie pracuje, może nas zaskoczy widokiem czegoś, czego kompletnie się nie spodziewamy
Póki co - mam pełne ręce roboty przy konikach, a jeszcze nawet owieczek i kóz nie sprowadziłam na farmę
Niech więc spokojnie pracuje, może nas zaskoczy widokiem czegoś, czego kompletnie się nie spodziewamy
Póki co - mam pełne ręce roboty przy konikach, a jeszcze nawet owieczek i kóz nie sprowadziłam na farmę
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Tutaj garstka nowinek - filmowych.
Możliwość przekręcania obiektów
https://www.youtube.com/shorts/riFxPyz5 ... ture=share
Jedzonko dla Parafolków
https://www.youtube.com/shorts/zlKfBw_E ... ture=share
Parafolki rozmawiają w "parli"
https://www.youtube.com/shorts/FYfllXmy ... ture=share
Autonomia i śmierć
(Btw nigdy żadnego Sima nie uśmierciłam umyślnie, więc trochę mi jakoś nieswojo z tym zamorzeniem Parafolka na śmierć)
https://www.youtube.com/shorts/NG4xMBqm ... ture=share
Możliwość przekręcania obiektów
https://www.youtube.com/shorts/riFxPyz5 ... ture=share
Jedzonko dla Parafolków
https://www.youtube.com/shorts/zlKfBw_E ... ture=share
Parafolki rozmawiają w "parli"
https://www.youtube.com/shorts/FYfllXmy ... ture=share
Autonomia i śmierć
(Btw nigdy żadnego Sima nie uśmierciłam umyślnie, więc trochę mi jakoś nieswojo z tym zamorzeniem Parafolka na śmierć)
https://www.youtube.com/shorts/NG4xMBqm ... ture=share
Na Patreonie Alex Masse upublicznił post dot. autonomii (i śmierci, o której jest ostatni filmik wskazany powyżej).
Napisał tak (tłumaczenie Google):
"W Paralives twoje postacie będą mogły samodzielnie decydować o wykonaniu niektórych interakcji. To właśnie nazywamy systemem autonomii. Oto kilka przykładów tego, co może obsłużyć:
Parafolk automatycznie doda Go do pracy do swojej kolejki interakcji, gdy ma się rozpocząć dzień pracy.
Korzystanie z toalety będzie wykonywane autonomicznie, jeśli twoja postać naprawdę musi iść do łazienki. To samo dotyczy innych potrzeb.
Twoi Parafolks będą mogli znaleźć zajęcie, które zajmą im czas , jeśli nie będą mieli nic do roboty. Może to być na przykład oglądanie telewizji lub czytanie książki.
Postać automatycznie umrze, jeśli jej głód stanie się zbyt krytyczny lub jeśli dojdzie do innych dramatycznych wydarzeń. Śmierć nie jest interakcją, którą gracze mogą sami wywołać w grze, ale używamy naszego systemu autonomii, aby wywołać tę interakcję w oparciu o określone warunki.
Istnieje więcej przypadków użycia niewymienionych tutaj!
Gracze będą mogli wyłączyć autonomię w menu opcji, jeśli wolą kontrolować każdą pojedynczą interakcję wykonywaną przez ich Parafolks. Jednak niektóre rzeczy będą się dziać autonomicznie, bez względu na wszystko, na przykład twoja postać umrze z głodu, jeśli zamkniesz ją w pustym pokoju między czterema ścianami…
Autonomia w działaniu:
Chętnie będziemy rozwijać tę pierwszą wersję naszego systemu autonomii, aby robić coraz więcej! Na przykład, aby parafolkowie mogli automatycznie sprzątać dom, a wysoko wykwalifikowani muzycy mogli w wolnym czasie grać muzykę. Dodanie większej liczby zgonów do gry to także coś, na co naprawdę nie mogę się doczekać".
Napisał tak (tłumaczenie Google):
"W Paralives twoje postacie będą mogły samodzielnie decydować o wykonaniu niektórych interakcji. To właśnie nazywamy systemem autonomii. Oto kilka przykładów tego, co może obsłużyć:
Parafolk automatycznie doda Go do pracy do swojej kolejki interakcji, gdy ma się rozpocząć dzień pracy.
Korzystanie z toalety będzie wykonywane autonomicznie, jeśli twoja postać naprawdę musi iść do łazienki. To samo dotyczy innych potrzeb.
Twoi Parafolks będą mogli znaleźć zajęcie, które zajmą im czas , jeśli nie będą mieli nic do roboty. Może to być na przykład oglądanie telewizji lub czytanie książki.
Postać automatycznie umrze, jeśli jej głód stanie się zbyt krytyczny lub jeśli dojdzie do innych dramatycznych wydarzeń. Śmierć nie jest interakcją, którą gracze mogą sami wywołać w grze, ale używamy naszego systemu autonomii, aby wywołać tę interakcję w oparciu o określone warunki.
Istnieje więcej przypadków użycia niewymienionych tutaj!
Gracze będą mogli wyłączyć autonomię w menu opcji, jeśli wolą kontrolować każdą pojedynczą interakcję wykonywaną przez ich Parafolks. Jednak niektóre rzeczy będą się dziać autonomicznie, bez względu na wszystko, na przykład twoja postać umrze z głodu, jeśli zamkniesz ją w pustym pokoju między czterema ścianami…
Autonomia w działaniu:
Chętnie będziemy rozwijać tę pierwszą wersję naszego systemu autonomii, aby robić coraz więcej! Na przykład, aby parafolkowie mogli automatycznie sprzątać dom, a wysoko wykwalifikowani muzycy mogli w wolnym czasie grać muzykę. Dodanie większej liczby zgonów do gry to także coś, na co naprawdę nie mogę się doczekać".
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3742
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Paraludek gra na pianinie
https://www.youtube.com/shorts/q5veU5g0 ... ture=share
Dźwięk jest o wiele ładniejszy niż w Simsach, ale te... Paraludki, i ta wszechobecna kreska, podkreślająca ich kreskówkowość...
Może kiedyś przywyknę
https://www.youtube.com/shorts/q5veU5g0 ... ture=share
Dźwięk jest o wiele ładniejszy niż w Simsach, ale te... Paraludki, i ta wszechobecna kreska, podkreślająca ich kreskówkowość...
Może kiedyś przywyknę
Prace nad Paralives toczą się nadal, tylko jakoś powoli to zespołowi idzie.
Ostatnio oficjalnie opublikowano animację ... czyszczenia sedesu:
Także nieco złagodzono kreski zaznaczające kontury postaci. Podobno wiele osób zwracało zespołowi uwagę, że postaci są zbyt kreskówkowe
Szczerze pisząc, to specjalnej różnicy nie widzę między tym co było, a tym co pokazano obecnie.
Ostatnio oficjalnie opublikowano animację ... czyszczenia sedesu:
Także nieco złagodzono kreski zaznaczające kontury postaci. Podobno wiele osób zwracało zespołowi uwagę, że postaci są zbyt kreskówkowe
Szczerze pisząc, to specjalnej różnicy nie widzę między tym co było, a tym co pokazano obecnie.
Zespół Paralives kilka dni temu udostępnił zwiastun pokazujący rozgrywkę.
Jednocześnie podano, iż wczesnego dostępu gry Paralives możemy się spodziewać się w 2025 r. Zespół przekazał również, dość szokującą informację, a mianowicie, że wszystkie dodatki do gry będą darmowe.
.
Jednocześnie podano, iż wczesnego dostępu gry Paralives możemy się spodziewać się w 2025 r. Zespół przekazał również, dość szokującą informację, a mianowicie, że wszystkie dodatki do gry będą darmowe.
.