Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Post autor: Kirka » środa 20 maja 2020, 23:16

Po wczorajszej euforii dot. zaprezentowania przez zespół Masse pierwszego parafolka i możliwości w jego tworzeniu, dzisiaj nastąpiło lekkie otrzeźwienie. Ktoś na Twitterze zauważył, że wygląd pokoju, w którym pokazano Maggie różni się od tego, który oglądaliśmy wcześniej. Na dowód dokonał zbliżenia wrotek wiszących na ścianie (z pierwszego i drugiego filmiku) i tak to wygląda :(
zbliżenie.JPG
Potem pojawiły się kolejne zdjęcia prezentujące pokój z parafolkiem (te poniższe pochodzą z Paralives Hub)
zbliżenie 1.JPG
zbliżenie 4.JPG

oraz porównawcze - grafiki, jaką widzieliśmy w pokazaniu samego loftu z grafiką tegoż loftu, jaką zademonstrowano przy promocji parafolka
zbliżenie 2.JPG
zbliżenie 3.JPG

Jak więc z powyższych fotek wynika, kierunek artystyczny Paralives nieznacznie zmienił się w styl kreskówkowy. Spekulowano, że może dlatego, że Maggie jest jeszcze w fazie rozwoju i własnie taka rysunkowa, a więc środowisko zostało zmienione, aby pasowało do mieszkańca.
Wkrótce jednak Alex Masse wskazał, że będzie istnieć opcja wyłączenia czarnych konturów.. Możliwość różnych stylów artystycznych jest prawdopodobnie podyktowana tym, że gra Paralives będzie przeznaczona dla komputerów zarówno wyższej, jak i niższej klasy. Gracze z dobrą kartą graficzną mogą włączyć cieniowanie, a ci ze słabszą, by gra się nie zacinała, użyją wersji rodem z kreskówek.

Awatar użytkownika
Wikki
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 360
Rejestracja: poniedziałek 15 kwie 2019, 18:08
Origin ID: WIKKI04

Post autor: Wikki » sobota 23 maja 2020, 19:46

Oprócz głosów zachwytu pojawiły się także negatywne komentarze i to wśród patreonów, sponsorujących Paralives. Zarzucono Masse i spółce, że pierwszy film pokazujący loft był wstępnie renderowany. Alex Masse tłumaczył, że zmiana wyglądu w nowym filmie w porównaniu z oryginałem Maggie's Loft, polega na tym, że zespół dodał czarne kontury do obiektów i Maggie. Jest to najbardziej widoczne na doniczce z rośliną / kaktusem. (zdjęcie powyżej zamieszczone przez Kirkę). Czarne kontury można włączać i wyłączać, więc jeśli podoba się komuś bardziej realistyczny wygląd bez konturów, powinieneś sobie to ustawić. Jednak Twórca nie objaśnił, jak to będzie w przypadku parafolków.
Te wyjaśnienia jednak nie wszystkich zadowoliły.
Znów zainteresowani zwrócili uwagę na wrotki i na to, że nie ma możliwości, aby umieścić czarną linię wokół obiektów, które zmieniłyby wygląd TAKICH rzeczy. Rolki w nowym filmie wyglądają jak szybko narysowane na ścianie (zdjęcie też we wpisie Kirki).
Masse odpowiedział, że łyżwy są w cieniu w najnowszym filmie, dlatego takie odczucie, poza tym to nie ta sama pora dnia. Ciepło, kolory, jasność wydają się różne, gdyż w tym pierwszym filmie był zachód słońca. Nawet się trochę obruszył, stwierdzając (cyt.) "To wszystko, nie zmieniliśmy niczego oprócz dodania konturu. Nie mogę uwierzyć, że muszę to powiedzieć, ale: Nie kłamiemy, dlaczego mielibyśmy o tym kłamać? Bardzo stresujące jest dla nas to, że ludzie mówią nam, że obniżyliśmy jakość grafiki, kiedy tego nie zrobiliśmy. W zespole pracujemy 3 osoby, więc absolutnie nie mamy czasu na tworzenie filmów prerenderowych i nie mamy też zamiaru obniżać grafiki!"

Mam więc nadzieję, ze taki kubeł zimnej wody przyda się zespołowi Paralives, może nie spoczną na laurach i nie potraktują graczy tak jak EA - cokolwiek nie zrobimy to ludzie i tak to zaakceptują, i tak kupią.

A teraz pozytywna informacja. Po zaprezentowaniu pierwszego parafolka zwiększyła się ilość patreonów, Budżet Studia Paralives (tak nieoficjalnie brzmi nazwa zespołu) podwoił się. W związku z tym ogłoszono, że zostanie zatrudnionych czterech nowych członkowie - dwóch programistów, artysta 3D i animator. No to teraz prace ruszą pewnie pełną parą.

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 729
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » sobota 23 maja 2020, 20:13

@Wikki bzdury Alex wypisuje, moim zdaniem. :( To nie jest kwestia tylko cienia - ten pierwszy obiekt wygląda na trójwymiarowy, drugi na płasko narysowany element. Nie zakładam kłamstwa (bo ono wyjdzie tuż po premierze i ekipa Para skończyłaby kariery szybciej niż zaczęła) ale moim zdaniem popełnili spory błąd pr-owy. Cóż, należy czekać dalej i liczyć na to, że całość się poprawi.
Obrazek

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 684
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

Post autor: Marvi » poniedziałek 25 maja 2020, 15:13


Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 25 maja 2020, 18:00

Dzięki za to info! Rety może żyrafki będą :D żartuje ale przy wszystkich obietnicach i tempie prac (trzeba zwrócić też uwagę na nieporównywalnie mniejsze nakłady niż w przypadku dużych wydawców) rysuje się gra może nawet nieco nowatorska ,będąca praktycznie tym czym według większości fanów simsowych powinny być Simsy.
Więcej miast niż zapowiadane jedno na starcie ale jeśli będzie można te światy/miasta edytować to w sumie nie potrzeba ich wiele , wystarczy nawet jeden by gracze zrobili masę ciekawych otoczeń dla tej gry.
Współcześni twórcy gier coraz częściej nie skąpią narzędzi edycyjnych bo wiedzą, że więcej zarobią na popularyzacji gry poprzez liczne "mody" (zawartość np mapy) niż poprzez ograniczanie edycyjności gry (mimo że z pozoru jest odwrotnie).
To widać na przykładzie SimCity vs Cities:Skylines - druga z tych gier posiada m.in edytor świata dzięki czemu poza płatnymi dodatkami graczy przekonuje masa bezpłatnych otoczeń do gry tworzonych przez graczy. To jedna z rzeczy która powoduje o sukcesie gry więc można mieć nadzieje że w takim narastającym ostatnio trędzie ,Paralives będzie rzeczywiście bardzo edytowalne (vide nie tylko światy czy mebelki ale i zwierzątki, które sobie stworzymy bo ja liczę na ta żyrafkę tak półserio jednak ;P )

Paralives w polskiej wersji językowej w dniu premiery - szacunek za to bo czasami trudno o polska wersje zwłaszcza w przypadku gier niezależnych.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 711
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » wtorek 26 maja 2020, 08:04

Nowe informacje o grze Paralives!


* Paralives będzie wspierać mniejszości seksualne, możemy spodziewać się pewnych smaczków w tym zakresie, np. damskie ubrania dla mężczyzn i na odwrót, tworzenie postaci transseksualnych/homoseksualnych/biseksualnych

* Postacie będą posiadały zaawansowany układ sztucznej inteligencji. Postacie NPC będą mogły dzięki temu zachowywać się w rożny, oryginalny dla siebie sposób

* W grze mogą pojawić się postacie niepełnosprawne

* Będziemy mogli zmniejszać wzrost Parafolkom. Nie wpłynie to negatywnie na animacje przez nich wykonywane

* Wygląd Parafolków będzie ulegać kolejnym zmianom!

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1793
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » wtorek 26 maja 2020, 09:50

W miarę napływu nowych informacji mój zachwyt rośnie. Jeśli obietnice nie okażą się przysłowiową marchewką, to (o ile doczekam) zakupię tą grę bez dwóch zdań.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 26 maja 2020, 14:38

Najbardziej cieszę się z info, że nad ludkami nadal pracują. I cieszę się, że pokazali tego Parafolka już teraz, i że spotkała ich - mimo wszystkich zachwytów - także fala krytyki. To pokazało, że społeczność simowa, wyczekująca na konkurencyjny produkt, już dość jest naoszukiwana przez EA, i że kolejna niedoróbka nawet w wykonaniu początkującej konkurencji, nie będzie miała racji bytu. Pokazanie Maggie nawet tak jeszcze niedoskonałej pozwoliło na wysondowanie rynku i zorientowanie się, gdzie jest ustawiona poprzeczka, i co ludzie przełkną, a czego nie.
Jestem przekonana, że w tej chwili policzki grafików w studiu produkcyjnym EA czerwienieją z emocji i wysiłku, a z czubków głów aż dymi, by wymyślić coś, co przyciągnie uwagę i pozwoli nadal obcinać kupony od sławy Pierwszego Symulatora Życia.
Słabo widzę ich dalsze produkcje, jeśli nadal będą wydawać dodatki a potem dodatki do dodatków (vide - Zwierzaki i Chomiki). Spodziewam się, że następny dodatek to nie będzie dodatek do Sulani pt Moje pierwsze własnoręcznie zbudowane akwarium morskie :P

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » wtorek 26 maja 2020, 19:03

@Alibali " Moje pierwsze własnoręcznie zbudowane akwarium morskie" padłam ze smiechu. :cat_mwaha:
Do Czworki to juz oni wiele nie wymyslą, bo aby gra nie stawała sie nudna po graniu w kolejny dodatek przez tydzień, to moga jej najwyzej dodawac takie zadaniówki jak Strangervile, Sulani, czy ten nowy zapowiadany dodatek
Na starcie spieprzyli sprawę i zaprzepascili wszystko co w Dwojce i Trojce tak emocjonowalo graczy - czyli personalizacja simów i romantyczne i inne relacje miedzy simami. W Cworce to tylko elektronczne piksele wykonywujace rozne zadania i mające postac ludzką, ale rownie dobrze to moglyby byc na pzryklad faceci trojkaciki a simki kółeczjka, jesli chodzi o rozgrywke życia rodzinnego, Czyli wzbogacanie gry na dziś pzez EA to dodawanie tym pikselom innych nowych zadań do wykonania. Mysle jednak, ze Farma tak wyczekiwana przez graczy mogła by ich jednak trzymac przytrzymac przed komputerami troche dluzej, nawet jedli dalej nic sie nie zmieni w temacie samych simów, a wiadomo z góry, ze sie nie zmieni.
Nic dziwnego, ze Paralives obiecujaca wieksza personalizacje swoich parafolkow, wiecej interakcji dla nich plus praktycznie te zycie na farmie - przynajmniej konskiej - od startu jest tak wyczekiwana.
Problem EA polega na tym, ze wciaz nie jest pewna do jakiej wiekowej grupy graczy ma adresować ten produkt i wciąż się kurczowo trzyma koncepcji ze są sto dzieci w wieku od 12 - do 14 lat.
Masse i jego wspólpracownicy dobrze wiedzą, ze jest to grupa graczy w wieku od lat 14 do nawet 80-tki, w czym grupa graczy powyzej lat 16 jest gigantyczna. I są to głownie kobiety. Dlatego Masse juz zapowiedział ze gra bedzie adresowana do gaczy + 14 nie zwracajac uwagi na to ze odpadnie mu rynek rosyjski i chiński nad czym EA sie trzęsie, bo sprzedaje Simsow w Chinach przynajmniej 300 tysiecy sztuk jak nie więcej przy kazdym nowym dodatku. Dlatego jezyk chinski jest obslugowany przez Origin
Mam tylko nadzieje ze Paralives nie odniesia tak gigantycznego sukcesu jak EA i nie zamieni sie w korporacje, ktora bedzie chciała dostosowac sowj produkt do wszytkich swiatowych rynków, a generalnie chinskiego z calymi roznicami kulturowymi ktore istnieja.
Jesli chodzi o obyczajowośc Chiny tkwia jeszcze w epoce wiktoriańskiej, a przynajmniej w okesie przedwojennym Europy, a ich rzad raczej by preferowal by to sie nie zmienilo.
W takiej symuacji zycia adresowanej na rynek chinski koroporacja musi to przewidzieć i uwzgłedni chociaż i tak temat b-b jest kontrowersyjny. Sa okresy kiedy Origin jest banowany przez chinski government - w zaleznosci jaka grupa tam jest u wladzy - ale potem jakos im zawsze odpuszczają. :cat_mwaha:
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 27 maja 2020, 21:40

Parafrazując wypowiedzi Eli i Ali; jakby w Sims5 w podstawce były konie to pewnie siodełka pojawiły by się dopiero w akcesoriach coby trochę poskąpić :D
Nie wiadomo czy nowe wieści ze stajni Paralives będą miały jakiś wpływ na tworzenie gry ale póki co wyglądają jak niepotrzebna spora rysa na dotychczasowych wrażeniach co parafolkowego studia; Roxane pracująca jak dobrze rozumiem nad parafolkami została niespodziewania zwolniona droga mailową (jeśli dobrze rozumieć zdawkowe informacje to chyba za złe shadery, grafikę lub nadmierne opowiadania o szczegółach gry bodajże na discordzie itd choć sprawa wydaje się mówiąc delikatnie-nieco dziwna;
Edit; masse wyjaśnił nieco później,że powodem było nadmierne rozpowszechnianie info o grze bodajże na Discordzie lub w innym miejscu.
Roxane bardzo oburzona, napisała szereg wpisów na swoim Twitterze o tym, że została zwolniona przez maila chyba bez większych wyjaśnień i wyraziła w ostrych słowach żal. Te wpisy szybko zniknęły, pozostało tylko pytanie o porozumienie w sprawie.
Dlaczego uważam, że to dziwne? Nie wiem czy Masse strzeliłby sobie w stopę pokazując siebie od tak złej strony pochopnie bez konkretnego powodu ,poza tym wie, że nowe osoby w jego studio zostały odrobinę zapromowane więc mają swoją siłę przekazu w mediach internetowych. Byłby to brzydki, nieuprzejmy ruch wobec osoby, która chyba poświęciła mu sporo pracy i to w momencie sporego medialnego zainteresowania grą.
Być może Roxane kasując emocjonalne wpisy dała jeszcze furtkę Masse do porozumienia choć z drugiej strony dla twórców gier trzymanie pewnych rozwiązań w tajemnicy może być ważne choćby po to by nie podchwyciła ich konkurencja więc może były realne powody, trudno ta sytuacje jakkolwiek oceniać ale wywołała spore poruszenie wśród szybko rosnącej społeczności fanów tego projektu. Poniżej screen z Twittera (nie zwracajcie uwagi na kołowate tłumaczenia mojej zafiksowanej przeglądarki :D
Ps: info dzieki Kropce

Edit: konto @RoxaneParalives ...zniknęło z Twittera.
Załączniki
roxana wyleciala z roboty.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » czwartek 28 maja 2020, 01:47

Alex Masse w związku z zaistniałą sytuacją wydał oświadczenie:
Zrzut ekranu oryginału:
EZCxhvUXQAAbn_s.png
Być może zwolnienie Roxany jest pokłosiem tego, że po zaprezentowaniu Maggie wiele osób dopytywało się o zmianę grafiki filmu prezentującego parafolka, m.in. osoba, która przedstawiła zdjęcie w zbliżeniu nieszczęsnych wrotek. Potem osoba ta na Reddit skarżyła się, że została bardzo źle potraktowana właśnie przez Roksanę i zablokowana przez nią. Takich uwag, co do tej pani było jeszcze kilka, niewygodne pytania usuwała lub własnie blokowała.
Zobaczymy, jak dalej potoczą się losy Paralives, W każdym razie Masse dzięki patreonom ma na tyle pieniędzy, by zatrudnić dodatkowo cztery osoby - 2 programistów, 1 artystę 3D i 1 animatora.

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 711
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » piątek 05 cze 2020, 18:57

🏳️‍🌈 PARALIVES - NOWE INFORMACJE!

Dzisiaj garść nowych informacji na temat gry Paralives. Staraliśmy się wybrać te najciekawsze, które w naszym odczuciu urozmaicą rozgrywkę w znaczącym stopniu. Lecimy!

👉🏻 Możliwość tworzenia zakrzywionych basenów i takich, które będą nad ziemią; (Coś na podobieństwo basenów ogródkowych/przenośnych)

👉🏻 Będziemy mogli budować własne parcele publiczne, a o szczegółach będziemy Was na bieżąco informować. Podobno to ma dać szerokie pole do popisu;

👉🏻 Jest duża szansa na pojawienie się w grze komunikacji miejskiej;

👉🏻 Twórcy zawartości zmodyfikowanej mogą liczyć na wsparcie twórców gry!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 05 cze 2020, 20:13

A o dworcu Kropesiu nic nie wspominali? :a_grin3: :cat_mwaha: Ale super, że będzie można choć w ten sposób podróżować. Oby tylko poprawili trochę urodę Parafolków, to będzie ekstra. Ale po namyśle doszłam do wniosku, że ci, co byli wierni simom przez te przeszło 20 lat - pozostaną wierni, a Parafolki dokupią z ciekawości. Myślę, że największą rzeszę fanów Masse zyska wśród tych, którzy w Simy bardzo krótko grali, lub dopiero zaczynają swoją budowlano- symulacyjną przygodę.

Awatar użytkownika
Kropka
Fotograf
Fotograf
Posty: 711
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 09:47
Lokalizacja: Kraków
Origin ID: jasna98

Post autor: Kropka » wtorek 09 cze 2020, 19:37

No i kolejna garstka informacji ;)


Królicze nory będą widoczne w świecie, tak jak w TS3
- Kolejna większą informacją jaką zobaczymy będzie pokazanie trybu Paramaker i trybu budowy
- Parafolkowie będą mieli hobby
- Będziemy mogli wybierać długość poszczególnych etapów życia
- Będziemy mogli nazywać stroje własnymi nazwami i póki co, ich liczba jest nieograniczona!
- W nadchodzących miesiącach możemy się spodziewać filmu z budowy domu
- Podstawowy świat dostępny w grze będzie mieszanką różnych kultur!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 10 cze 2020, 00:37

Mów mi tak dalej :) Ja już chyba na nic innego w growym świecie nie czekam :P
Może trochę szkoda, że znów zajęcze norki ale z drugiej strony jeśli to będzie tylko uzupełnienie publicznych parcel, które będzie można (zgodnie z zapowiedziami) budować samdzielnie to jestem za bo gra od podstawki może być mocno rozbudowana (szkoła, urzędy ,praca itd).
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Karo_Min
Redaktor
Posty: 330
Rejestracja: środa 02 maja 2018, 13:38
Origin ID: Karo_0Min

Post autor: Karo_Min » środa 10 cze 2020, 10:49

Ciekawi mnie to hobby, jak to będzie wyglądało w grze :22-thinking-face:

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » sobota 13 cze 2020, 13:39

Jak już pisano powyżej - Masse chce zatrudnić nowych członków ekipy. Zorganizował więc m.in. Game Jam czyli konkursy, w których w ciągu 48 godzin uczestnicy musieli stworzyć grę video. Po jednym z takich konkursów została wyłoniona programistka Anna, która już dołączyła do zespołu.
Oto, co wymieniona pisze o sobie:
"Cześć wszystkim!
Przede wszystkim powiem, że jestem naprawdę podekscytowana dołączeniem do zespołu Paralives! Jestem francuskim programistą i mieszkam w Montrealu od ponad dwóch lat. Od jakiegoś czasu śledzę aktualizacje gry, więc nie mogę się doczekać, aby wnieść swój wkład w projekt! Najbardziej ekscytujące funkcje, nad którymi chciałabym pracować jako programista, to system osobowości i środowisko światowe, ale jestem również bardzo zainteresowana uczestnictwem w ogólnej dyskusji na temat wszelkiego rodzaju pomysłów na rozgrywkę!
Pierwsze gry, w które grałam, gdy byłam młodsza, to (zaskakująco) gry symulacyjne, takie jak The Sims 2, Animal Crossing i niektóre stare gry symulacyjne flashowe. Stworzyłam nawet własną grę o budowie miasta w gimnazjum na papierze kratkowym, w której moi przyjaciele mogli wybierać komórki do pokolorowania, aby mieć wpływ na wymyślony świat, który stworzymy! Nie wiedziałam wtedy, że programowanie było czymś ... Jednak konsola kodów Simów zdecydowanie sprawiła, że ​​poczułam się jak haker!
Jestem bardzo ciekawa wielu tematów i uwielbiam się uczyć. Studiowałam muzykologię, informatykę i bioinformatykę na uniwersytecie (wydaje mi się, że to sprawia, że ​​jestem profesjonalnie wyszkolona do projektowania tych złożonych cech genetycznych, o które przyszli gracze proszą!). Moja pasja do gier niezależnych i tworzenia gier zaczęła odrastać, kiedy zaczęłam studia, kiedy zdałam sobie sprawę, że to idealny sposób na połączenie mojej kreatywności i umiejętności technicznych. Zaczęłam nawet uczyć się Blendera i zrobiłam wszystkie zasoby 3D z ostatniego Game Jam, w którym uczestniczyłam!"

Wkrótce Alex Masse przedstawi nowych wyłonionych w drodze konkursów i wywiadów członków Zespołu Paralives, a więc: kolejnego programistę, animatora i artystę 3D.
Miejmy więc nadzieję, że niebawem zobaczymy coś nowego, co zostanie stworzone w Paralives.

Awatar użytkownika
MychQQQ
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 15
Rejestracja: środa 11 kwie 2018, 21:26
Origin ID: MychQQQ

Post autor: MychQQQ » wtorek 16 cze 2020, 12:53

Hejka kochani! ♥♥♥

Wszyscy tutaj dzielicie się pozytywami i negatywami gry, a ja się zastanawiam kiedy Studio The Sims poda twórców Paralives do sądu o plagiat, bo ta gra jest niestety niczym innym jak plagiatem. Od razu chcę sprostować, że nie jestem jej przeciwnikiem, wręcz odwrotnie bardzo czekam na premierę, nie mogę się wręcz jej doczekać a każde kolejne, nowe informacje wywołują u mnie euforię. Gra idzie w bardzo dobrym kierunku, nawet mogę dodać, że lepszym jak Simsy i wydaje mi się, że może być dla naszych Simsów prawdziwą rywalką, nawet jest ryzyko, że zepchnie ją na drugi plan.

Co do grafiki zdecydowanie wolę realistyczny wygląd, toteż u mnie będzie na full xD

A zmieniając temat, dawno mnie tu nie było, co stało się z czatem na stronie głównej???

Pozdrowionka ♥♥♥

Awatar użytkownika
Aericia
Administrator
Administrator
Posty: 729
Rejestracja: wtorek 03 kwie 2018, 21:54
Lokalizacja: Warszawa
Origin ID: ukyojin

Post autor: Aericia » wtorek 16 cze 2020, 17:57

@MychQQQ hejka, co do czatu, to powodował trochę błędów i na razie jest wyłączony.

O ewentualne pozwy byłabym spokojna, bo EA nie ma monopolu na symulacje życia i każdy może sobie zrobić podobną grę. Oczywiście, nie wolno używać nazwy The Sims, plumboba itd.
Obrazek

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » wtorek 16 cze 2020, 18:01

Hejo Mychu <3 Zaglądaj częściej ,fajnie cie widzieć :) Nie wiem czy można mówić o plagiacie ,moim zdaniem to tylko pewien pomysł na grę, na tej zasadzie mamy podobieństwo w grach z wielu gatunków jak symulatory np.kolei czy strategie budowy miast lub historycznych imperiów lub "strzelanki" ale fakt, że tu podobieństwo siła rzeczy musi być duże podobnie jak np we wspomnianych symulatorach kolei bo wymusza to zamysł na grę.To jednak moim zdaniem nie plagiat tylko kolejny symulator teoretycznie tego samego czyli-miejmy nadzieję-udana konkrencja wreszcie w tym wąskim gatunku. Konkurencji dotychczas nie było więc porównanie do simsów przy tak dużym podobieństwie czyli podobnym (takim samym) zamyśle na grę przyklei się do Paraludków pewnie już na bardzo długo jeśli nie na stałe tak jak zawsze już chyba strategie budowy miasta będą porównywane z SimCity czyli pierwowzorem gatunku.
Mam nadzieje ,że w wolnej chwili zaprezentujesz coś ze swoich prac, tworzysz niesamowite rzeczy (śledze sobie czasem na świerkaczu lub "trybiku").
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Paralives”