Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
- Katel
- Budowniczy
- Posty: 138
- Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Origin ID: Katel
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
Wnętrza na tych fotkach wyglądają naprawdę ładnie, ja bardzo lubię szpargały i od zawsze mam z nimi tak, że nigdy mi ich grze nie jest za dużo Ogólnie grafika coraz bardziej mi się w tej nowej grze podoba, jest zdecydowany progres z tym co pokazywano nam wcześniej. Ale co do ludzików... Wcześniej zamykałam oczy i zdawało mi się że ich wygląd wogóle mnie nie rusza. Teraz na tym filmiku gdzie stoi ludź w ty całkiem przyzwoitym pokoiku z ładnym oknem, kwiatkiem i podłogą mam paskudne wrażenie, jakby sam ludzik został wycięty z papieru i wklejony z innej bajki. Może to tylko moje odczucie takie, ale trochę jakby grafika ludków nie kleiła się z grafiką całej reszty :/. Nadal jednak zdecydowanie kibicuję Paralives
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3674
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Dzisiaj zobaczyłam na stronie oficjalnej Paralives (na YT) śliczny malutki domek podmiejski - trochę z ukłonem w stronę wiktoriańskiego stylu w wyd. amerykańskim ( charaktrystyczny element szczytu dachu). Podoba mi się tam wszystko - bardzo ładne pnącza - róże o wielkich i wyraźnie zrobionych kwiatach, śliczne bluszcze, rynna i beczka na deszczówkę pod nią. Zróżnicowana wielkość śmietników do segregowania odpadków, (mam nadzieję że bez wciskania klawisza [ lub ] ), ładny komin z "wkładką" czyli jak w realu - dodatkową rurą ceramiczną chroniącą komin przed rozsypaniem się.
Śliczne trawki i inne roślinki... Gdyby tylko poprawili wygląd tych paraludków...
Filmik jest tu
cały ich kanał na YT jest tu
https://www.youtube.com/@Paralives
Śliczne trawki i inne roślinki... Gdyby tylko poprawili wygląd tych paraludków...
Filmik jest tu
cały ich kanał na YT jest tu
https://www.youtube.com/@Paralives
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3439
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Może dojdzie jeszcze pocałunek w czółko skoro jak sie okazuje wszystko jednak "sie da" Kibicuję, niech sobie te ludziki będa papierowe (chyba inne nie będą) tylko poprosze edytor świata i git wsiąknę ;P
No faktycznie dziwne te simy, jak by wycięte z kartonika, bez żadnego 3d, cieszę sie bardzo bo ciekawe czasy się zbliżają
władczyni krainy bez uczuć...
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3674
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
No właśnie, Kami - gra zapowiada sięsuper, tylko te Parafolki do kitu! Żeby chociaż nie były obrysowane tą cienką ciemną kreską - bo to sprawia, że wyglądają jak 2d a nie 3d. Myślałam, że to poprawią, ale już tracę nadzieję
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3674
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Kolejne informacje o grze. Jenyy, jakie tam są śliczne te malutkie kluttersiki - kubeczki, dzbanki, czajniki, fartuszki, nawet ściereczka przy kuchence. Prawdziwie zagospodarowana przestrzeń. Szkoda że nie ma tłumaczenia na polski - można włąćzyć napisy - ale też tylko w j. angielskim. Może ktoś coś tu dopisze, o czym tam mówią?
Z tego co zrozumiałam (w komentarzach) to dłuugo jeszcze poczekamy na tę grę. Możliwe, że nawet nie zdążę w nią zagrać
Z tego co zrozumiałam (w komentarzach) to dłuugo jeszcze poczekamy na tę grę. Możliwe, że nawet nie zdążę w nią zagrać
Paralives wygląda coraz lepiej, na początku kolorystyka w ogóle mnie nieprzekonywała, powiem więcej, nie podobała mi się ta gra w ogóle. Ja przywiązuję mnóstwo uwagi do wyglądu gry, do jej strony graficznej. Dlatego tak długo nie mogłam się przyzwyczaić do TS4. Ta infantywna graficzka, rodem z taniej kreskówki, wręcz groziło to puszczeniem tęczowego pawia na klawiaturę. Całe szczęście mam mody zastępujące tekstury, dzięki czemu grze jest nieco bliżej do TS3.
A wracając do Paralives, to ciekawe kiedy ta gra wyjdzie, bo robią ją już tyle czasu, że ojojoj. Ciekawe ile będzie kosztować, i czy będą dodatki. Nie wiem jak Wy, ale ja nie znam żadnego innego symulatora życia niż Simsy. Nie tylko nie znam godnego przeciwnika dla serii TS, ale w ogóle żadnego przeciwnika. Miło wiedzieć, że EA w końcu przestanie być monopolistą, ciągnącym za dużo kasy od klientów.
A wracając do Paralives, to ciekawe kiedy ta gra wyjdzie, bo robią ją już tyle czasu, że ojojoj. Ciekawe ile będzie kosztować, i czy będą dodatki. Nie wiem jak Wy, ale ja nie znam żadnego innego symulatora życia niż Simsy. Nie tylko nie znam godnego przeciwnika dla serii TS, ale w ogóle żadnego przeciwnika. Miło wiedzieć, że EA w końcu przestanie być monopolistą, ciągnącym za dużo kasy od klientów.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3674
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Mnie nadal odrzuca od wyglądu postaci... Zastanowiłam się nad opinią Eli - (kreatory)... I nie zgadzam się!
Mieliśmy w czasach TS1 i TS2 słabe porównanie, i nie znaliśmy możliwości jakie dają gry - łykaliśmy, co dają...
Jeśli dziś mamy piękne postaci w Wiedźminie, Grze o Tron czy innych, to czemu u diaska - nie można zrobić takich również w TS3 czy TS4 czy tym bardziej Paralives. Jeśli pozostaną przy tym, co prezentują, to uważam, że nie zagrzeją długo miejsca na rynku, a już najmniejszym problemem będą dla EA. Dlaczegóż upierają się przy tym papierowym wyglądzie Paraludków a przykładają taką wielką wagę i najwyższą staranność do detali wyposażenia domu i otoczenia. Nie mogę tego pojąć! Podejrzewam, że wygląd (obecny) Paraludków to jest zmyłka dla konkurencji, a prawdziwy wygląd pokażą dopiero w trakcie premiery,
W komentarzach pod filmikiem zauważyłam, że ktoś wspomina o dacie premiery w 2026r... Może do tego czasu zdołają ogarnąć temat.
Mieliśmy w czasach TS1 i TS2 słabe porównanie, i nie znaliśmy możliwości jakie dają gry - łykaliśmy, co dają...
Jeśli dziś mamy piękne postaci w Wiedźminie, Grze o Tron czy innych, to czemu u diaska - nie można zrobić takich również w TS3 czy TS4 czy tym bardziej Paralives. Jeśli pozostaną przy tym, co prezentują, to uważam, że nie zagrzeją długo miejsca na rynku, a już najmniejszym problemem będą dla EA. Dlaczegóż upierają się przy tym papierowym wyglądzie Paraludków a przykładają taką wielką wagę i najwyższą staranność do detali wyposażenia domu i otoczenia. Nie mogę tego pojąć! Podejrzewam, że wygląd (obecny) Paraludków to jest zmyłka dla konkurencji, a prawdziwy wygląd pokażą dopiero w trakcie premiery,
W komentarzach pod filmikiem zauważyłam, że ktoś wspomina o dacie premiery w 2026r... Może do tego czasu zdołają ogarnąć temat.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3439
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Może da się więc pobawić w prehistorię i monolityczne struktury , nieźle ja już to chce nawet bez ludzików ,kiedy widzę jaka swobodę planuje Paralives to ts4 nadal bez możliwości choćby przesunięcia parceli wydaje mi się już całkowicie nudnym ...hmmm monolitem* no ale.. mam nadzieję że się doczekamy. *Sytuację poza masa płatnych dlc ratuje debug i tools choć ja go jeszcze nie ogarnąłem. Edytowalność wszystkiego w sumie powinna być podstawia takiej symulacji ,fajnie że twórcy paraludkow doskonale to rozumią.
Alex Masse upublicznił post , który ukazał się na Patrenonie pod koniec grudnia 2022 r. Dotyczy on kreatora postaci.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3439
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Też mi się z mopem skojarzyło niemniej te postacie ogólnie chyba da się polubić ,traktuje koncept tej gry trochę tak jak anime gdzie też mamy piękne realistyczni baśniowe pejzaże itd i wyraźnie rysunkowe dynamiczne postacie do tego kontrastujące z tym otoczeniem (początkowo trudno się z tym oswoić w anime)
Zespół Paralives ostatnio pochwalił się pracami związanymi z ... jedzeniem. Oto wyniki:
Trzeba przyznać, że potrawy "przygotowane" przez Masse i spółkę wyglądają smakowicie
Parę dni temu Alex Masse przyznał, że cały zespół zagrał w Paralives, by wychwycić błędy i niedociągnięcia. Z tego można wysnuć wniosek, że gra jest na nieco dalszym etapie niż to ujawniają jej twórcy. Oby!
Trzeba przyznać, że potrawy "przygotowane" przez Masse i spółkę wyglądają smakowicie
Parę dni temu Alex Masse przyznał, że cały zespół zagrał w Paralives, by wychwycić błędy i niedociągnięcia. Z tego można wysnuć wniosek, że gra jest na nieco dalszym etapie niż to ujawniają jej twórcy. Oby!
Przed chwilą zespół Paralives opublikował film z mówiącymi Parafolks. Język nazywa się Parli i brzmi tak:
Natomiast z publicznego posta na Patreonie wynika (cyt.)
"Jak wszyscy wiecie, ostatnio dużo pracowaliśmy nad tym, jak Paras będzie się ze sobą komunikować. Cóż, po wielu oczekiwaniach z Waszej strony, z przyjemnością przedstawiamy Wam język mówiony Parafolków: Parli.
1/ Język
W Paralives budowanie relacji i wchodzenie w interakcje z innymi postaciami będzie ważnym aspektem trybu na żywo. Parli , wymawiane par-lee , to język mówiony, który stworzyliśmy dla naszych Parafolks i który usłyszysz, gdy Twoje postacie rozmawiają ze sobą i wyrażają siebie.
2/ Animacje dyskusji
Alice stworzyła wiele interakcji dyskusji i animacji reakcji, które po raz pierwszy prezentujemy dzisiaj. Dzięki temu nasi Parafolks mogą prowadzić rozmowy, zadawać pytania, kłócić się, opowiadać dowcipy, flirtować i nie tylko. Będziemy dodawać coraz więcej dyskusji i interakcji grupowych, aby Twoje postacie mogły w pełni korzystać z życia społecznego.
3/ Dodatkowe uwagi
Animacje i nagrania głosowe są nadal w toku.
Na potrzeby filmu stworzyliśmy interakcję „Porozmawiaj z”, aby zaprezentować różne animacje dyskusji, ale jest to tylko na potrzeby filmu. Interakcje konwersacyjne będą działać inaczej
Będziesz mógł wybrać głos swojej postaci w Paramaker.
Bieżące nagrania głosowe to tylko wersje demonstracyjne. Ostateczne podkłady głosowe zostaną nagrane przez profesjonalnych aktorów głosowych w późniejszym okresie opracowywania.
W przeciwieństwie do języka mówionego, język pisany nie będzie bełkotem, jak pokazaliśmy wcześniej.
Wymyślenie zupełnie nowego języka to trudne zadanie, zwłaszcza dla nas, którzy nigdy wcześniej tego nie robiliśmy! Na początek zdecydowaliśmy, że język powinien być:
a/ Niezrozumiały bełkot , aby dać graczowi swobodę opowiadania historii
b/ Różni się od wymyślonych języków innych franczyz
c/ Minimalistyczny bez długich i przesadzonych zdań („mniej znaczy więcej”)
d/ Różni się od angielskiego bełkotu , a jednocześnie brzmi wystarczająco znajomo
e/ Wystarczająco realistyczne , jakby mogło istnieć w prawdziwym życiu
f/ Niezbyt głupkowaty , ale też niezbyt poważny, z dobrą równowagą, która dałaby przytulny efekt!
Więcej na temat tworzenia języka parli można przeczytać tutaj:
https://www.patreon.com/posts/exclusive-reveal-81509663
Natomiast z publicznego posta na Patreonie wynika (cyt.)
"Jak wszyscy wiecie, ostatnio dużo pracowaliśmy nad tym, jak Paras będzie się ze sobą komunikować. Cóż, po wielu oczekiwaniach z Waszej strony, z przyjemnością przedstawiamy Wam język mówiony Parafolków: Parli.
1/ Język
W Paralives budowanie relacji i wchodzenie w interakcje z innymi postaciami będzie ważnym aspektem trybu na żywo. Parli , wymawiane par-lee , to język mówiony, który stworzyliśmy dla naszych Parafolks i który usłyszysz, gdy Twoje postacie rozmawiają ze sobą i wyrażają siebie.
2/ Animacje dyskusji
Alice stworzyła wiele interakcji dyskusji i animacji reakcji, które po raz pierwszy prezentujemy dzisiaj. Dzięki temu nasi Parafolks mogą prowadzić rozmowy, zadawać pytania, kłócić się, opowiadać dowcipy, flirtować i nie tylko. Będziemy dodawać coraz więcej dyskusji i interakcji grupowych, aby Twoje postacie mogły w pełni korzystać z życia społecznego.
3/ Dodatkowe uwagi
Animacje i nagrania głosowe są nadal w toku.
Na potrzeby filmu stworzyliśmy interakcję „Porozmawiaj z”, aby zaprezentować różne animacje dyskusji, ale jest to tylko na potrzeby filmu. Interakcje konwersacyjne będą działać inaczej
Będziesz mógł wybrać głos swojej postaci w Paramaker.
Bieżące nagrania głosowe to tylko wersje demonstracyjne. Ostateczne podkłady głosowe zostaną nagrane przez profesjonalnych aktorów głosowych w późniejszym okresie opracowywania.
W przeciwieństwie do języka mówionego, język pisany nie będzie bełkotem, jak pokazaliśmy wcześniej.
Wymyślenie zupełnie nowego języka to trudne zadanie, zwłaszcza dla nas, którzy nigdy wcześniej tego nie robiliśmy! Na początek zdecydowaliśmy, że język powinien być:
a/ Niezrozumiały bełkot , aby dać graczowi swobodę opowiadania historii
b/ Różni się od wymyślonych języków innych franczyz
c/ Minimalistyczny bez długich i przesadzonych zdań („mniej znaczy więcej”)
d/ Różni się od angielskiego bełkotu , a jednocześnie brzmi wystarczająco znajomo
e/ Wystarczająco realistyczne , jakby mogło istnieć w prawdziwym życiu
f/ Niezbyt głupkowaty , ale też niezbyt poważny, z dobrą równowagą, która dałaby przytulny efekt!
Więcej na temat tworzenia języka parli można przeczytać tutaj:
https://www.patreon.com/posts/exclusive-reveal-81509663
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3674
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
A ja zwróciłam uwagę na to, że wygląd Paraludków uległ lekkiej zmianie (na lepsze!) Język spoko, choć słó w rodzaju kiku kiki piczi trochę za dużo - powinny być zmieszane z trzysylabowymi aby tak drętwo nie było. Śmiech jest super. Oby taki pozostał.
Ale znacznie mi ulżyło, że zmienia się wygląd Parafolków!
Ale znacznie mi ulżyło, że zmienia się wygląd Parafolków!