Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3759
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
Dziwię się i dziwiłam już tyle razy niedoróbkom trójkowym i czwórkowym, że właściwie to już... powinnam przestać się dziwić Zarówno w trójce jak i w czwórce (ale bardziej w czwórce) istnieje od dawna możliwość "zakładania" simowi ubrania na zasadzie warstw oczywiście stworzonych przez niezależnych kreatorów.. Tzn jeśli mamy Simkę ubraną w spodnie ogrodniczki z kategorii ubranie całościowe góra i dół (whole) na gołe ciało , to możemy jej jeszcze założyć bluzkę. Bluzka ta przypisana jest do jakiegoś wolnego slotu np pierścionka lub bransoletki, czyli zapisana jest w kategorii akcesoriów i tam należy jej szukać. Tak też możemy zakładać płaszcz na już założone ubranie typu whole. Ubrania to nic innego jak kolejne warstwy jak w fotoszopie. Zakładając bluzkę która jest z kategorii top musimy założyć jeszcze spodnie lub spódnicę. Zakładając ubranie typu whole mamy to w jednej warstwie. Każdy rodzaj ubrania z rodzaju góra czy z rodzaju dół to osobne warstwy Ale gdybyśmy założyli ubranie whole - stanowi ono jedną całościową warstwę z danej kategorii, i kolejnej już nie możemy nałożyć, bo zastępujemy jedn ąwarstwę inną warstwą. Nie wiem czy wystarczająco jasno to wytłumaczyłam. Ale twórcy cc odkryli, że pierścionek czy bransoletka czy też okulary to też kolejne warstwy, ale z innej kategorii, które można ze sobą łączyć. Więc w sieci mamy mnóstwo tego typu ubrań od dawna. Twórcy parafolków nie odkryli więc Ameryki, ale miło, że dają taką możliwość na starcie. a swoją drogą - już myślę ciepło o twórcach ceców do parafolków Mam nadzieję, ale coraz słabszą, że twócy Paralives ukrywają w sekrecie prawdziwy wygląd paraludków! Ale tak samo myślałam o wyglądzie włosów w czwórce, gdy je pierwszy raz zobaczyłam Rzeczywistość okazała się koszmarna.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Może do tych ludzików pojawią się jakieś skórki i zamienniki cc ,właściwie to się wydaje pewne jeśli tylko struktura gry na takie podmianki (lub nakładki) pozwoli więc może nie będzie tak źle Ps: bo na to że oficjalne paraludki będą zupełnie inne też nie liczę.
Tatuaże a Paralives:
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Paralives już wcześniej zaskoczyło nas swobodnym wyznaczaniem ścian i kształtu parcel, teraz pokazano przykładowe plany domów wyjaśniając, także , że poprawiono (wygładzono) łączenia ścian;
"Okrągły dom"
"Dom rybny"
"Dom trójkąta"
Osobiście czekam na info o tym ile swobodnie pobudujemy w górę bo fajnym dopełnieniem tej swobody budowania byłby brak typowego dla The Sims ograniczenia do 3-4 kondygnacji (coprawda obchodzonego karkołomnie w TS3 i TS4 bo w TS2 można było swobodnie budować wyżej). Projektowanie miasta miałoby duży sens przy większym limicie pięter.
"Okrągły dom"
"Dom rybny"
"Dom trójkąta"
Osobiście czekam na info o tym ile swobodnie pobudujemy w górę bo fajnym dopełnieniem tej swobody budowania byłby brak typowego dla The Sims ograniczenia do 3-4 kondygnacji (coprawda obchodzonego karkołomnie w TS3 i TS4 bo w TS2 można było swobodnie budować wyżej). Projektowanie miasta miałoby duży sens przy większym limicie pięter.
Simomaniacy podniecają się "cukierkowymi" wilkołakami, a tymczasem zespół Paralives intensywnie pracuje nad zachowaniem swoich ludków. Parę dni temu podzielił się kilkoma emocjonalnymi animacjami wykonywanymi przez parafolki :
- na Patreonie film i szczegółowy opis animacji
https://www.patreon.com/posts/62427841
- na twitterze
Jeszcze jedna nowinka dot. ubioru. Otóż niektóre koszule i bluzki ludziki mogą nosić albo wpuszczone w spodnie/spódnice, albo na wierzchu
- na Patreonie film i szczegółowy opis animacji
https://www.patreon.com/posts/62427841
- na twitterze
Jeszcze jedna nowinka dot. ubioru. Otóż niektóre koszule i bluzki ludziki mogą nosić albo wpuszczone w spodnie/spódnice, albo na wierzchu
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3759
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Po pierwszym szoku już jakoś lepiej przyjmuję te paraludki, ale nadal denerwuje mnie taka kreskówkowatość tych postaci. Sprawiają wrażenie dwuwymiarowych, mimo szczegółowo dopracowanych innych aspektów. Szczególnie zadowolona jestem z możliwości regulacji wzrostu BEZ deformacji innych części ciała. Czwórkowe suwaki wzrostu powodują dziwne zgięcie nóg w kolanach - widać to jedynie podczas zmniejszania postaci, i nie jest aż tak mozno uciążliwe, ale bardzo mnie to wkurza... Wysaje mi się, że oprócz mimiki twarzy też zostałą w międzyczasie poprawiona ogólna kolorystyka paraludka. No - zobaczymy, zobaczymy..
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Ja myślę ze przyzwyczaimy się do tych ludzików i polubimy je jesli twórcy zrobią dobra animacje twarzy. bo w Czworce prawie ich nie ma, a jeśli są tobeznadziejne. Trjka to mistrzowstwo swiata było i chyba nic animacji twarzy y Trójki nie przebije nigdy. Jedynie tam sim mógł mieć wyraz twarzy rozmarzony, czy wzruszony
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
Twórcy Paralives cos ostatnio udzielają mało informacji o grze. Podobno pomysłami dzielą się na Patreonie.
Jedyne, co ostatnio pokazano:
- można zmieniać kolejność czynności
- jak stworzono niektóre dźwięki
- zapytano też społeczności, jaki emblemat zastosować w przypadku cenzury
Jedyne, co ostatnio pokazano:
- można zmieniać kolejność czynności
- jak stworzono niektóre dźwięki
- zapytano też społeczności, jaki emblemat zastosować w przypadku cenzury
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3759
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Coś sięruszyło w Parafolkowym świecie. Nowe filmiki pokazują ciekawe interakcje. Fajne jest to, że mają zachowania bardziej rozbudowane jeśli chodzi o kontakt z otaczającym światem - Maggie np wącha krzew hortensji
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3759
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Tu jest też ciekawy filmik z CAS-u. Zainteresował mnie mały szczegół, dotychczas pomijany w Simach, lub marginalizowany. Odmienna budowa męskiej szyi nie jest do odtworzenia w Simach, a Parafolki mają - jabłko Adama Pod koniec filmiku możecie zobaczyć Parafolkowe dziecko, ale nie toddlersa tylko trochę starsze.
Sorry, ten filmik jest już na poprzedniej stronie Ale chyba nie ma tego
Sorry, ten filmik jest już na poprzedniej stronie Ale chyba nie ma tego
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Obejrzalam sobie dzis "mape drogową Paralives" czyli jakie etapy pracy są zrobione a jakie trzeba jeszcze wykonać i kiepsko to wyglada Na 54 potrzebnych programów aby gra byla ukonczona i w pelni funkcjonalna wykonano 18, a 5 jest w fazie progresu.
Wymyslono wie, ze gre sie opublikuje juz w fazie alpha - bardzo obcietą i z niewieloma interakcjami, bez basenów itp gdzies pod koniec przyszlego roku albo w 2024 roku. a faza Beta czyli z pelną zawartoscią , gra taka jaka miala byc dojdzie aktualizacją...
Biorac pod uwage ilość ich parcownikow to na faze Beta mozna czekac jeszcze ze 2 lata i wyjdzie w 2025 -2026...
Cos wam to przypomina?
Wymyslono wie, ze gre sie opublikuje juz w fazie alpha - bardzo obcietą i z niewieloma interakcjami, bez basenów itp gdzies pod koniec przyszlego roku albo w 2024 roku. a faza Beta czyli z pelną zawartoscią , gra taka jaka miala byc dojdzie aktualizacją...
Biorac pod uwage ilość ich parcownikow to na faze Beta mozna czekac jeszcze ze 2 lata i wyjdzie w 2025 -2026...
Cos wam to przypomina?
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3759
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Elusiu - tak jak napisałam w temacie The Sims 5 oficjalnie - to jest teraz wojna nerwów i wyścig z czasem. Jeśli Masse opublikuje swoją niekompletną grę to - jak sądzę - tylko dlatego, by odebrać EA broń w postaci oskarżeń o plagiat. Potem dorobi brakujące lelementy, ale główna idea - to dopasowywania całego trybu budowania i meblowania do obecnych trendów. EA JUŻ zapowiedziała, że jej obiekty będzie można dowolnie modyfikować. Ani się zająknęli, że to JUŻ zaproponował Masse - notabene uwiodły mnie te rozciągane lub zwężane mebelki do wymiarów, jakie nam pasują.
Jedyny mankament tej gry to kreskówkowy, dwuwymiarowy wygląd Paraludków. Ale pamiętam też szok jaki towarzyszył graczom gdy zobaczyli trójowe postaci EA, mimo, że były ładniejsze od dwójkowych, ale jednak z tymi rozciapcianymi, budyniowymi twarzami. wiechciowatymi włosami... No, bez cece nie można było na nie patrzeć bez odruchu wymiotnego!
Mebelki też pozostawiały wiele do życzenia. EA naprawiała wygląd simów i wyposażenia po każdej aktualizacji i cichcem, i nagle okazało się, że o jedno i drugie jest całkiem znośne A jak asię jeszcze poprawi skórki cecami, i doda cecowych dekoracji
Dlatego nie przekreślam z góry żadnej gry. Czas pokaże. Tylko obawiam się, że Masse mając coraz mniej czasu zacznie popełniać błędy...
Jedyny mankament tej gry to kreskówkowy, dwuwymiarowy wygląd Paraludków. Ale pamiętam też szok jaki towarzyszył graczom gdy zobaczyli trójowe postaci EA, mimo, że były ładniejsze od dwójkowych, ale jednak z tymi rozciapcianymi, budyniowymi twarzami. wiechciowatymi włosami... No, bez cece nie można było na nie patrzeć bez odruchu wymiotnego!
Mebelki też pozostawiały wiele do życzenia. EA naprawiała wygląd simów i wyposażenia po każdej aktualizacji i cichcem, i nagle okazało się, że o jedno i drugie jest całkiem znośne A jak asię jeszcze poprawi skórki cecami, i doda cecowych dekoracji
Dlatego nie przekreślam z góry żadnej gry. Czas pokaże. Tylko obawiam się, że Masse mając coraz mniej czasu zacznie popełniać błędy...
Ostatnio Zespół Paralives przedstawił króciutki filmik o rym jak działa edycja tekstu w grze
Pokazano także wybór zarostu dla panów
Nie tylko EA testuje Projekt Rene. Twórcy Paralives również korzystają z zaufanych Patronów. Poniżej alert o błędzie - nie imprezuj jak szalony
A swoja drogą animacje tańca są świetne
Pokazano także wybór zarostu dla panów
Nie tylko EA testuje Projekt Rene. Twórcy Paralives również korzystają z zaufanych Patronów. Poniżej alert o błędzie - nie imprezuj jak szalony
A swoja drogą animacje tańca są świetne
Zdecydowanie Masse i jego zespół chcą jak najszybciej ukończyć Paralives. Szukają więc nowych patronów czyli po prostu pieniędzy. Na Twitterze wydali takie oto ogłoszenie:
"Dlaczego warto dołączyć do naszego Patreonu?
- Wcześniejsze ekskluzywne spojrzenie na nowe funkcje i zawartość,
- Odblokuj wspaniałe nagrody,
- Uzyskaj dostęp do prywatnych kanałów Discord,
- Dołącz do poziomu Hero do 1 grudnia, aby otrzymać pocztówkę z autografami całego zespołu!"
I w załączeniu prezentują swoją pocztówkę z czerwca
"Dlaczego warto dołączyć do naszego Patreonu?
- Wcześniejsze ekskluzywne spojrzenie na nowe funkcje i zawartość,
- Odblokuj wspaniałe nagrody,
- Uzyskaj dostęp do prywatnych kanałów Discord,
- Dołącz do poziomu Hero do 1 grudnia, aby otrzymać pocztówkę z autografami całego zespołu!"
I w załączeniu prezentują swoją pocztówkę z czerwca
EA wydaje kolejny kit związany z bałaganem, a ja znowu mam wrażenie, że są to pomysły ściągnięte z Paralives. Ot choćby przykład papieru toaletowego z ostatniego zestawu. O tym, że może być "odwijany" od spodu lub od góry była już zabawna dyskusja na początku tworzenia Paralives i na wstępnych screnach z tej gry. I co mamy? W kicie łazienkowym EA jest taka właśnie dwustronna atrapa. Dosyć jednak o EA.
Zespół Masse opublikował zdjęcia zagraconego wnętrza domu, by pokazać, że nadal pracują nad ulepszaniem stylu graficznego: Na zdjęciach może tego nie widać, ale gify lepiej ten styl obrazują: O całym procesie twórczym, jak to wygląda w praktyce, jest artykuł na Patreonie (z rysunkami koncepcyjnymi)
https://www.patreon.com/posts/68820037
Z kolei inni członkowie zespołu Paralives zajmują się animacjami. Jak wspomniano w kolejnym artykule też na Patreonie gotowe są "na czysto" 172 animacje, w tym animacje dla niemowląt i małych dzieci (w poście jest wykaz tych animacji, tylko zamazany, co by konkurencja ich nie wykorzystała ). Na filmiku zaś pokazano tylko niektóre z nich
Jak wynika z zamieszczonego postu zespół dopracowuje lub sprawdza:
- animacje, w których postać trzyma i używa przedmiotów, np. jedzenie widelcem, mieszanie łyżką w misce, rozmowa przez telefon w czasie tańca itp.;
- animacje, w których postać wchodzi w fizyczną interakcję z kimś innym, np. przytulanie, całowanie, wspólny taniec lub trzymanie dziecka. Wkrótce będą pracować nad systemami integrującymi te animacje, które wymagają zastanowienia: Gdzie postacie spotykają się na świecie przed wspólnym wykonaniem animacji? Co się stanie, jeśli jedna z postaci jest zajęta robieniem czegoś innego, podczas gdy druga chce zainicjować animację? Jak sprawić, by ludzie o różnym wzroście dobrze się ze sobą dogadywali?
Artykuł o powyższym można znaleźć tu:
https://www.patreon.com/posts/74817330
Zespół Masse opublikował zdjęcia zagraconego wnętrza domu, by pokazać, że nadal pracują nad ulepszaniem stylu graficznego: Na zdjęciach może tego nie widać, ale gify lepiej ten styl obrazują: O całym procesie twórczym, jak to wygląda w praktyce, jest artykuł na Patreonie (z rysunkami koncepcyjnymi)
https://www.patreon.com/posts/68820037
Z kolei inni członkowie zespołu Paralives zajmują się animacjami. Jak wspomniano w kolejnym artykule też na Patreonie gotowe są "na czysto" 172 animacje, w tym animacje dla niemowląt i małych dzieci (w poście jest wykaz tych animacji, tylko zamazany, co by konkurencja ich nie wykorzystała ). Na filmiku zaś pokazano tylko niektóre z nich
Jak wynika z zamieszczonego postu zespół dopracowuje lub sprawdza:
- animacje, w których postać trzyma i używa przedmiotów, np. jedzenie widelcem, mieszanie łyżką w misce, rozmowa przez telefon w czasie tańca itp.;
- animacje, w których postać wchodzi w fizyczną interakcję z kimś innym, np. przytulanie, całowanie, wspólny taniec lub trzymanie dziecka. Wkrótce będą pracować nad systemami integrującymi te animacje, które wymagają zastanowienia: Gdzie postacie spotykają się na świecie przed wspólnym wykonaniem animacji? Co się stanie, jeśli jedna z postaci jest zajęta robieniem czegoś innego, podczas gdy druga chce zainicjować animację? Jak sprawić, by ludzie o różnym wzroście dobrze się ze sobą dogadywali?
Artykuł o powyższym można znaleźć tu:
https://www.patreon.com/posts/74817330
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3759
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ale nadal nie wiadomo, kiedy to wyjdzie?
Bardzo mi się podobają te zabałaganione wnętrza, a najbardziej - kuchni - szczególnie możliwość postawienia na kuchence różnych obiektów. Do tej pory, w żadnej odsłonie The Sims nie było to możliwe bez specjalnych slotów, które nazywają się OMSP, lub przez przeciąganie za pomocą klawiszy, co jest dość kłopotliwe, bo trzeba sobie najpierw rozrysować, wyjąć szafkę lub inny blat z dotychczasowego położenia i "poustawiać" suwakami w powietrzu, i znów postawić tę szafkę, półkę czy stół. Jeśli obiekty źle wyglądają - trzeba żmudnie operację powtórzyć. Prościej jest za pomocą omsp. Ale wtedy galeria odczytuje, że jest użyty obiekt cc.
Brakowało i brakuje w czwórce takich drobiazgów jak czajnik czy patelnia na kuchence, deski do krojenia, możliwości stawiania czegoś na lodówce czy kuchence mikrofalowej. Takie drobiazgi "udomowiają" przestrzeń. Słoiki, słoiczki, dzbanki, tace, suszarka do naczyń... Fajnie! Dużo tych "ckuttersów".
Nie każdy je lubi, ale moja kuchnia wygląda całkiem podobnie
Bardzo mi się podobają te zabałaganione wnętrza, a najbardziej - kuchni - szczególnie możliwość postawienia na kuchence różnych obiektów. Do tej pory, w żadnej odsłonie The Sims nie było to możliwe bez specjalnych slotów, które nazywają się OMSP, lub przez przeciąganie za pomocą klawiszy, co jest dość kłopotliwe, bo trzeba sobie najpierw rozrysować, wyjąć szafkę lub inny blat z dotychczasowego położenia i "poustawiać" suwakami w powietrzu, i znów postawić tę szafkę, półkę czy stół. Jeśli obiekty źle wyglądają - trzeba żmudnie operację powtórzyć. Prościej jest za pomocą omsp. Ale wtedy galeria odczytuje, że jest użyty obiekt cc.
Brakowało i brakuje w czwórce takich drobiazgów jak czajnik czy patelnia na kuchence, deski do krojenia, możliwości stawiania czegoś na lodówce czy kuchence mikrofalowej. Takie drobiazgi "udomowiają" przestrzeń. Słoiki, słoiczki, dzbanki, tace, suszarka do naczyń... Fajnie! Dużo tych "ckuttersów".
Nie każdy je lubi, ale moja kuchnia wygląda całkiem podobnie