Miasto dla wampira - Dom pana Laurenta

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Re: Miasto dla wampira - Elegancki Klub i Siłownia

Post autor: kreatora » środa 11 sty 2023, 05:19

Bardzo mi sie podoba operowanie kolorami światła w przybytkach rozrywki które w mieście Wampira doprowadziłaś do perfekcji. W grze jest mnóstwo obiektów do których jest przywiązana obsługa - obojętnie gdzie się taki obiekt ustawi. Dzięki temu można tworzyć prawdziwe "kombinaty" obsługi klienta oszczędzajac parcel i praktycznie gromadzą one mnóstwo simów. Jak wielu? To zalezy od ilości pamięci operacyjnej naszego komputera. Przy 32 GB jak u mnie to juz są tłumy i do baru, masazysty czy stoiska nie mozna sie dopchać. :cat_mwaha:

ja osobiscie lubie bazę game budując dom do Galerii, bo oszczędza mi to czasu i rozterek co wybrać i co do czego pasuję.

Natomiast gdy buduję parcelę dla siebie to już inna bajka. Ile się naszukałam aby znaleźć ceglaną ładną ścianę bez ekologicznego śladu przemysłowego. (Jest tylko jedna taka na cała gre- skandal! - z dodatku Miejskie życie" naprawdę śliczna). W ten sposób mam zapchany Tray budynkami "dla siebie" ktore nigdy nie wyladuja w Galerii bo mają ful wypas z dodatków i kolekcji. Raz tylko mi sie udalo odnieść sukces chatą z dodatkami a i to tylko dlatego , ze miala obiekty z dodatku który w tym dniu wydano. Mozecie sobie wyobrazić w jakim pospiechu ją budowałam - speed build wysiada :cat_mwaha2:

No ale ja jestem uzalezniona od pobrań hazardzistka - taniej wychodzi Galeria niz wizyta w kasynie, no i lubie budować i urządzać wnętrza.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 13 sty 2023, 15:10

Uff, dopiero teraz komentuję, bo musiałam najpierw oblukać, a żeby oblukać, to musiałam przeinstalować grę.
Świetnie urządziłaś te dwie komunalne parcelki - są mimo zróżnicowanej kolorystyki - dopasowane stylistycznie. Zawierają wszystko, co Simom do szczęścia jest niezbędne, i Sim może spokojnie się tam relaksować, nie padając z głodu czy nudy. Zadbałaś o każdy szczegół.
Ostatnio pochłonęła mnie trójka i budując kościółek dla Wyspy Gallahada pożałowałam, że w trójce nie można z taką łatwością łączyć funkcji parceli. Żeby parcela "zadziałała" w roli jej przypisanej, trzeba umieścić na niej tzw dywanik rabbit holes lub w podziemiach ukryć "shell" tej króliczej nory - ale trzeba wtedy zrobić do niej wejście w podziemia.
W czwórce działa to samo z siebie... :(
Konsekwentnie kończysz swoje miasteczko. Mam nadzieję, że udostępnisz zapis całości - wtedy będzie można docenić i ocenić całościowo :)
Perci - aa gdzie twoja historyjka z Vitalijem w roli głównej????

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » sobota 21 sty 2023, 16:43

Baardzo fajne projekty, najbardziej spodobał mi się ryneczek-nie-ryneczek, moderny z Wisienkowej (odważne okno w łazience! Ale jak się ma rolety, to why not? Też lubię dużo światła, w domu mam okno nad kibelkiem :06-smiling-face-open-mouth-smiling-eyes:) i Tricolori. Niby kanciasto, a wcale nie surowo (te wszystkie wnęki, kąty, kąciki — uwielbiam!). Nie będę się więcej rozpisywać, zwłaszcza że to mocno spóźniony komentarz, więc powiem krótko: możesz być z siebie dumna! Podobnie jak u Delsa, podziwiam cierpliwość, talent i wyczucie do epickich klimatów (wielkie budowle, całe dzielnice i piętrowce). ;)

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » niedziela 12 lut 2023, 16:20

Pokażę Wam parcelę, która powstała dzięki inspiracji Ali. :)

Parcela jest dość kontrowersyjna, zamieściłam ją w Galerii, ale po chwili usunęłam, bo stwierdziłam, że jednak się nie nadaje. Na szczęście były tylko dwa pobrania. :09-winking-face: Raz, że nie jest to dobrze wykonana praca, a dwa - że jak już pisałam kontrowersyjna. A wszystko przez to, że połączyłam pensjonat z cmentarzem, zaś sama parcela ze względu na użytkowanie została... restauracją. Dziwaczne połączenie mnie akurat pasuje, ale poza tym to raczej mało komu będzie coś takiego odpowiadać. :)

I o ile w grze mi to świetnie działa oraz ma swoje uzasadnienie: cmentarz znajduje się na przeciwko katedry Delsa, a obok są dwa zabytkowe domki: wiktoriański i wampirzy na planie nietoperza. Dlatego można uznać, że jest to zabytkowa dzielnica w ładnej okolicy: rzeczka, zieleń, drzewka... itp.



Katedra Delsa, pensjonat z cmentarzem i fragment domu na planie nietoperza:


zajazd1.jpg


Podziemia, czyli: miejscówka dla wampirów, oraz sala gier i siłownia z basenem dla gości pensjonatu:


podziemia.jpg



Parter: restauracja, bar, kuchnia...


restauracja, kuchnia, bar.jpg


Na dwóch piętrach znajduje się pięć pokoi (każdy z łazienką) umeblowanych w tym samym stylu (różnią się liczbą i rodzajem łóżek), na fotkach dwa z nich:


pokoje.jpg


I wreszcie cmentarz oraz kaplica:


cmentazr.jpg
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 12 lut 2023, 17:08

Wiesz co Perci @Percival159 - ty nie gadaj tyle, tylko parcelę dawaj z powrotem! Jak mogłaś usunąć coś tak fantastycznego! To jest bodaj najładniejsza twoja praca!
Nie umniejszając pozostałym urody.
Jest tu wszystko, co powinien mieć porządny klub dla wampirów - podziemia niezwykle klimatyczne i urodziwe. Pełne smaczków i szczegółów, o których nawet nie wiedziałam, że są w grze bez cece. Ale to nie nowina, bo ciągle się rozdziawiam widząc jakieś elementy z gry.
A już jak przejrzałam debug dokładniej nieco, to wywaliłam bardzo dużo ceców, bo się okazało że niczym się nie różnią prócz tego, że elementów z debugu nie można kopiować, a te cecowe jak najbardziej.
Cmentarz jest przeuroczy. PRZEUROCZY! Jeśli tak można o tym miejscu się wyrażać.
Co ci w ogóle przyszło do głowy, żeby ją - znaczy parcelę - usuwać - jakiego rodzaju masz obiekcje?
Widziałam w galerii klinikę aborcyjną a ty tu masz wątpliwości, co do połączenia klubu i cmentarza?
Po pierwsze nie są połączone, tylko wejście jest sprytnie zakamuflowane (dla wtajemniczonych :) )
A po drugie - pojedź do Warszawy na cmentarz na Bródnie. Jest tam cmentarz a przy nim sala - w założeniu miała być na stypy - choć wolę staropolskie słowo - konsolacja zamiast stypa.
A odbywają się tam impry i balangi nie mającego nic wspólnego z życiem pośmiertnym :) Pewna osoba (dobrze mi znajoma) zrobiła tam balangę z okazji rocznicy ślubu (nie powiem której, bo się wyda :P )
Dawaj tę parcelę z powrotem - z chęcią ją sobie postawię u siebie!

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » niedziela 12 lut 2023, 23:02

Dzięki, Alu. :) Przemyślę sprawę.

Powiem szczerze, że dziwnie się czułam zamieszczając tę parcelę w Galerii. I gdy już po umieszczeniu odkryłam kilka błędów, a mianowicie, że nie pomalowałam podłóg dachowych (co zawsze robię), zostawiłam gołe ściany lewego dachu oraz, że jest pewien problem z dojściem do jednego z łóżek, z ulgą zdjęłam pensjonat z Galerii! Bo, a jakże miałam dodatkowe powody. :07-smiling-face-open-mouth-cold-sweat: Wprawdzie parcela była testowana, ale jest w niej mnóstwo szczegółów i niektóre rzeczy łatwo można było przeoczyć. ;)

Ba, po testach zmieniłam nieco salon gier. Jak widać na powyższych zdjęciach w czerwonej sali w podziemiach jest mały parkiet taneczny i radio/stojący podwójny głośnik, a z boku stolik do szachów. Wcześniej na miejscu parkietu był stół do ping-ponga... Ale w pewnym momencie odkryłam, że dwóch magów-testerów jest w stanie... chmmm... upojenia sokami. To prawda, mam Basemental Drugs, który nadaje sokom pewne dodatkowe właściwości, ale przeca chłopcy wcale nie pili drinków! W zasadzie oni tylko grzecznie schodzili do podziemi grać z kelnerką w tenisa.... Dopiero po pewnym czasie przyszło mi do głowy, żeby skontrolować - jak właściwie ta gra wygląda! A wyglądała tak: :03-face-with-tears-of-joy:


tenis.jpg

Gdy przeciwnik trafił w puszkę, trzeba było ją...opróżnić. I po kilku partyjkach można było zapomnieć z kim i gdzie się jest! :02-grinning-face-smiling-eyes: Pierwszy raz widziałam tę formę rozgrywki tenisowej w Simsach. Nie wiedziałam, że tak można, i nie mam pojęcia skąd to? Czy z Basementala czy z Uniwersytetu? W każdym razie kelnerka ściągała mi na dół to jednego, to drugiego z chłopaków. Co anulowałam interakcję, to ona ją ponawiała. Skojarzenia miałam z klubami spod ciemnej gwiazdy, gdzie klientów się upija i ściąga z nich ogromny rachunek. ;) Koniec końców - wyrzuciłam stół tenisowy, wstawiłam parkiet taneczny i stolik szachowy. :D

Ogólnie rozgrywka na tej parceli bywała zabawna.


Państwo Laurent wcale się nie krępowali, zaczęli w ten sposób, a między zamówieniem obiadu a jego skonsumowaniem zdążyli skoczyć pod wspólny prysznic do pokoi na górze. ;)

Laurent.jpg


Fotkę spod prysznica mam, ale daruję sobie jej zamieszczanie. ;)



W piwnicach, w miejscówce dla wampirów umieściłam kieliszek widmołyka z debuga, myśląc, że to będzie niewinna dekoracja. ;) Jeden z kelnerów zszedł na dół i wypił ów nieszczęsny napój. Skończyło się na dziwnym wywracaniu oczami oraz niepanowaniu nad własnym ciałem:


widmołyk.jpg

Decyzja mogła być tylko jedna: żadnych widmołyków w ramach dekoracji! :D Poza tym, jak na elegancką restaurację atmosfera panowała bardzo luzacka. Dla klientów nie było problemem zabrać zamówiony obiad z przydzielonego przez szefa sali stolika, by udać się do sali barowej i skonsumować posiłek na podłodze przed telewizorem... ;)


trans2d.jpg


Jakby tego było mało, parcelę zwizytowała kobieta podpisana jako "personel wojskowy", to ta na fotce poniżej; niestety zrzut ekranu bez zapisu interfejsu. :D Że co? Że jak? Personel wojskowy w restauracji?


personel wojskowy.jpg
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » poniedziałek 13 lut 2023, 00:44

Eleganckie budynki i faktycznie nietuzinkowe połączenie funkcji , Wnętrza super, zwłaszcza podziemia są mega klimatyczne choć i restauracyja z belkami sufitowymi jest ekstra ale na jednej rzeczy to ja tu rozdziabiłem szczękę a był to cmentarz! Bardzo pomysłowe nagrobki i rozplanowanie wszystkiego. Niby to nietypowe połączenie ale jeśli parcela udaje fragment miasta to w sumie nie ma w tym nic dziwnego, że naprzeciw cmentarza stoją budynki ze sklepami, restauracjami czy apartamentowiec lub hotel. Bardzo fajny pomysł i wykonanie ,parcela ładnie komponuje się z pobliskimi rzeczami tworząc różnorodną dzielnię :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo:
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 13 lut 2023, 16:00

Ale się obśmiałam z twojej fotorelacji! Niechby Miszka albo Bobi (bo już mistrzowsko opanowali komiksowe dymki) dorobili komentarze, to nic, tylko kwiczeć! Leżeć i kwiczeć!
No ładnieście się urządzili, chłopcy - chciałoby się rzec na widok tych poszukujących mocnych wrażeń w konkursie na rzut do puszki.
A ten kelner biedaczyna, i zerkający z ukosa signore Laurent - toż już w sobie extra tekst - no, mówię ci, Laura, za nic szacunku dla klienta! Zamiast na talerz - wszystko zaraz trafi do kubła! Taka pyszna goloneczka!
I zza kadru, w następnej fotce dymek - a nie mówiłem!
Signore Laurent ma temperamencik Sycylijczyka, toteż między wódką a przekąską zdążył podostrzyć apetyt. Podobno seks lepiej smakuje przed obiadem, niż najlepsze hors d'oeuvre :P

A kto to wstawia tv tam gdzie sala do jedzenia! Najlepsze przyjęcie rozłoży na łopatki włączony tv - i mecz nawet siódmej ligi albo narciarstwo nawet po igelicie - wiem co mówię! Talerze w garść i nos w ekran! I tylko - ciii, nie przeszkadzaj, widzisz że Rympałka skacze!
Super fotki!

A gdzie link, bo nie zauważyłam :P

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » poniedziałek 13 lut 2023, 23:07

Bardzo wampirza miejscówka, bardzo ładna dzielnica (chociaż przez jasną katedrę już nie tak mroczna, co jest dla mnie plusem, a bardziej, hm... nobliwa? Nawiasem mówiąc — katedra świetna, Dels! ;))

Bardzo podoba mi się powściągliwa elegancja całości i ja parcelce nie jestem przeciwna, w grze są przecież elementy fantastyczne. Sama nie machnęłabym parkietu tanecznego przy cmentarzu, ale już restauracja jako salka na konsolację — why not?
Ogromnym plusem jest fakt, że udało Ci się nie przemrocznić pracy! Tak, dokładnie to; kiedy ludzie myślą o wampirach, często dają im anturaż tak ciemny, że niczego nie widać. U Ciebie tego efektu brak, jest za to klasa. Wprawdzie, jak pisałam przy projekcie Bobi, nie jestem fanką sztukaterii, gdy mamy duże i liczne okna, ale pewnie to tylko moje dziwactwo; tapeta jest na tyle gustowna, że macham na to ręką, a może i niekoniecznie mam rację. Może się przekonam? ;) Podziemia z dreszczykiem, ale nie z tandetnego horroru, bardziej kojarzą się po prostu z wiekowym dziedzictwem. Cmentarz bardzo klimatyczny, podziwiam te różnorodne nagrobki. One są w którymś packu, tak? Czyli nareszcie zadbano w serii o życie pośmiertne! ;)
Jedynie baaardzo mocny róż w części gierczanej troszkę razi po oczkach. Znaczy, sam kolor fajny, ale na dłuższą metę mógłby zmęczyć, tak mi się na moim monitorze i w tym oświetleniu wydaje, kojarząc, chciał nie chciał, z migotaniem tekstur na kartach Nvidii w mojej dwójce. :D Odcień o stopień, dwa ciemniejszy i chyba byłoby lepiej. Ale tak to git. Ten lustrzany efekt jest świetny.
Poza tym bardzo fajne. Pozazdrościć rozmachu oraz cierpliwości, zarówno do tej wielkiej parceli, jak i całego miasta. Robi wrażenie. :05-smiling-face-open-mouth:

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1793
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » wtorek 14 lut 2023, 07:13

Budynek zajazdu wyszedł Ci fantastycznie :a_bravo: . Ponieważ powstał na potrzeby miasta dla wampira, to nietuzinkowe połączenie go z cmentarzem, jak dla mnie jest jak najbardziej naturalne. Szkoda, że usunęłaś swoją pracę z Galerii, tym bardziej że jest wyjątkowa - pomimo swej kontrowersyjności.

Podziemia zrobione "ze smakiem" jakkolwiek to zabrzmi. Podoba mi się ich klimat oraz zastosowane w nich mroczne obrazy :13-thumbs-up: . Siłownia z basenem jest elegancka i nowoczesna. W tym pomieszczeniu lustra odgrywają znacząca rolę, bo sprawiają, że przestrzeń staje się dużo większa - to samo ma miejsce w sali gier.
Tak na marginesie gra w sok-ponga sama w sobie nie powoduje objawów "upojenia" - jak już to raczej Basemental Drugs :lol:
Kolejny poziom z restauracją, kuchnią i barem to pomieszczenia o wyszukanym smaku, wyrafinowane, efektowne i niesamowicie estetyczne. To samo dotyczy pokoi dla gości.

Oglądając zdjęcia nekropolii miałam wilgotne powieki - bo jest ona do bólu realistyczna.


Na koniec komentarza obiecana przeróbka - z góry proszę o wybaczenie, bo po cmentarzu jakoś ulotnił się nastrój wesołka.

tenis2a.jpg
trans2.jpg
personel wojskowy1.jpg

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » piątek 17 lut 2023, 21:01

@SimDels, @Alibali, @bobas52, @Frisska - dziękuję Wam za odwiedziny i miłe komentarze. :)


Bobi - prześwietny komiks, obśmiałam się jak norka. :D :D :D Dymek: "ju-jitsu, bo to dziewczyna" - wymiata! :D I tak, ja wiem, że to nie stół do ping-ponga powoduje upojenie, tylko mod. Ale nie mam pojęcia, co wprowadza tę rozgrywkę z puszkami na stole (która przy Basementalu daje takie efekty, jakie daje :a_grin2: ): mod, "Uniwersytet" czy jeszcze jakiś inny dodatek? Pierwszy raz zobaczyłam coś takiego w grze, może dlatego, że nigdy nie klikałam na stół i nie aranżowałam rozgrywki ping-pongowej. Simowie sami dokonywali tej interakcji... i dotychczas (czyli dopóki nie postawiłam stołu na parceli "restauracja") tylko grzecznie grali piłeczkami i paletkami. :catlol:

Alu - Signore Laurent nie tylko ma temperament Sycylijczyka, ale jako NPC potrafi zaskoczyć w grze. Fajna postać, a razem z żoną tworzą świetną parę. :) Tekścik do fotki z kelnerem cudny! :D :D :D Choć swoją drogą, dopiero poniewczasie zauważyłam, że to zdjęcie z kelnerem, która za chwilę upuści talerz jest chmmm... mocno dziwaczne... ale ciiii

Frisska - W grze są tylko te tablice z wyrytymi napisami, część dochodzi z pakietem Wampiry, cześć ze Śnieżną Eskapadą (te są tylko w debugu) i dwie są z podstawki. Poza tym, jako pionową część nagrobków użyłam również jakąś ozdobę balkonu, czy coś takiego i jedną z ruin (kolumna), solidnie pomniejszoną. Niektóre tablice obudowałam półściankami. Natomiast poziome części nagrobków zrobiłam z platform i fundamentów, pokrytych różnego rodzaju podłogami i wykończeniami, a w niektórych przypadkach ozdobiłam je najniższym płotkiem. ;)

SimDels - to fakt, w mieście często przy cmentarzach stawiane są obiekty różnej użyteczności, szczególnie gdy miasto się rozrasta. Przy cmentarzu trochę się nagimnastykowałam podczas tworzenia nagrobków. Pierwsza wersja (same platformy, albo same fundamenty, już nie pamiętam) - była z niska i Simowie skracali sobie przez nie drogę, deptając po kwiatkach i świeczkach, nie dało się patrzeć na to spokojnie.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » poniedziałek 20 lut 2023, 15:16

Percival159 pisze:
piątek 17 lut 2023, 21:01
Poza tym, jako pionową część nagrobków użyłam również jakąś ozdobę balkonu, czy coś takiego i jedną z ruin (kolumna), solidnie pomniejszoną. Niektóre tablice obudowałam półściankami. Natomiast poziome części nagrobków zrobiłam z platform i fundamentów, pokrytych różnego rodzaju podłogami i wykończeniami, a w niektórych przypadkach ozdobiłam je najniższym płotkiem. ;)
To tym większe brawa za pomysłowość! ;) To jest świetne, jak różne zastosowania jednego elementu potrafi wynaleźć gracz.

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » niedziela 12 mar 2023, 21:23

Dom pana Laurenta



Tak, tak... dom tego właśnie pana Laurenta z Tartosy, przedsiębiorcy ślubnego, bardzo uczciwego człowieka... ;) Jedni mówią, że owa posiadłość jest spadkiem po rodzicach pana Laurenta, inni powątpiewają w ten fakt, głośno wołając: "Jakim tam spadkiem! Wymuszeniem z haraczy!" Jakich haraczy? Nie wiadomo... Przecież to taki dobry człowiek jest! Nikomu nie wadzi i dzień dobry mówi, i staruszki przez jezdnię przeprowadza... ;) W każdym razie, jakby nie było - właściciel w tym domu nie mieszka. Na co dzień przebywa w willi swej żony w Tartosie, a posiadłość w Wierzbowej Zatoczce wynajmuje czterem studentom Szkoły Magii. Tym z komiksu "Myszterej"... ;)


Poniżej zdjęcia domu: otoczenie i wnętrza. Dopiero teraz zauważyłam, że pomieszczenia na niektórych fotkach nieco się różnią, jeśli chodzi o odcienie kolorów. A to z tego powodu, że część zdjęć była robiona w trybie budowy przed wprowadzeniem lokatorów, a część już w trakcie rozgrywki, po ustawieniu świateł.


Dom z zewnątrz i ogród:


dom.jpg


Piwnica, czyli różne sprzęty użytkowe + jedna z dwóch łazienek. Druga jest na parterze.


piwnica.jpg


Parter, czyli przedpokój, salon i kuchnia:


parter.jpg


Na piętrze znajdują się pokoje. Pierwsze dwie fotki z pomieszczeniem w kolorze niebieskim - to pokój Caligala. Kolejne dwie "pomarańczowe" fotki, to królestwo Jace'a. Zielonkawy, nieco zabałaganiony pokój należy do Telemacha, zaś ostatni w odcieniach fioletu - do Magnusa.



piętro.jpg


Magiczne poddasze:


poddasze.jpg
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 12 mar 2023, 21:55

Podoba mi się u Ciebie to co nazwałbym odwagą w projektowaniu, nie powtarzasz się, łączysz śmiało kolory tekstury w bryłach i dzięki temu całe miasto jest bardzo ciekawe bo zróżnicowane, każda dzielnica ma inny klimat. Nowy budynek fajnie wpisuje się w dzielnicę imprezową choć jest bardziej stonowany nie oświatełkowany (to może jako całość fajnie wyglądać w jakieś simowe święta kiedy domki z automatu gra obwiesza światełkami).
Ładna bryła choć mieszkalna to jakoś kojarzy mi się trochę z kawiarnią czy restauracją, może w stylu francuskim (takie skojarzenie ale może trafione bo Laurent tez jakoś brzmi mi z francuska) ale wewnątrz choć pięknie urządzone to jednak mrokiem gdzieniegdzie wieje :O Szkielet rysowany na sztaludze ,to może dać fajne efekty w rozgrywce ale chyba jeszcze bardziej intryguje piwniczka z tajemniczym laboratorium gdzie można robić wiele rzeczy od badania znalezionych artefaktów po pędzenie....soku jabłkowego ;) Salon z ciemna zielenią wygląda świetnie lubię taką kolorystykę choć chyba rzadko w simowych pracach się zdarza, dla odmiany mamy tu także pastelowo niebieskie odcienie na ścianach i sympatyczny lekki wystrój. Wewnątrz także operujesz z wyobraźnią czyli różnorodnie.
Każdy z magów dostał pokój z innym klimatem odpowiadający zapewne temperamentowi ale na magicznym poddaszu zapewne dzieje się najwięcej...
Piękny budynek, słodki jak kawa z mlekiem i ciekaw jestem czy projekt miasta jest już zamknięty czy tez jeszcze masz tam jakieś wolne parcele na których coś powstanie (?)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1793
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » poniedziałek 13 mar 2023, 11:29

Bryła domu konstrukcyjnie i kolorystycznie przemawia do mnie, i jest spójna z resztą zabudowy. Jak widać usytuowane przed domem rozsadniki na uprawy, cieszą się sporym zainteresowaniem - i dobrze bo roślinności nigdy za dużo.
Odpowiednio wyposażona piwnica to podstawa, bo zapewnia rozrywkę i można soczki produkować na własny użytek oraz w celach handlowych :)
Rozbroił mnie kościotrup, który mam nadzieję nie jest muzą dla adeptów malarstwa :D

Podoba mi się rozplanowanie pomieszczeń na parterze, a zwłaszcza połączenie jadalni z salonem. Kuchnia przestronna co przy takiej ilości lokatorów jest wręcz rzeczą konieczną.

Co się tyczy pokoi magów, to wydaje mi się, że odzwierciadlają ich charaktery. Zwróciłam uwagę na zasłony u Magnusa - jakoś umknęły mojej pamięci, być może dlatego, że kolor fioletowy rzadko gości w moich pracach ( jak widzę niesłusznie :? ). Chyba się z nim przeproszę.
Popieram pomysł umieszczenia na poddaszu stolika spirytystycznego i kotła do eksperymentów magicznych, to wręcz wymarzone miejsce na tego typu zajęcia i relaks po pracy :D

Mam nadzieję, że tym razem pochwalisz się swoim projektem w Galerii.

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » poniedziałek 13 mar 2023, 16:05

Bryła domu dostojna, klasyczna z wiktoriańskim dachem na pięknej, ogrodzonej działce okolonej drzewami i zadbanym ogrodem.
Parter, piwnice i poddasze świetnie się wpisują w ten styl domu. Sypialnie magów jednak to zupełnie inna bajka.
Każdy mag urządził sobie sypialnie z fantazją dobierając sobie kolorystykę, dekoracje i wyposażenie takie jakie mu pasowało, prawdopodobnie takie jakie mogłoby pasować do magii jaką uprawia :) Czyli tu już wkraczamy do powieści fantazy. Bardzo mi sie dom i ta idea podoba :)
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 13 mar 2023, 21:11

Bardzo ładny, wręcz klasycystyczny dom - jak zauważyli poprzednicy - wpisujący się klimatem do całej zabudowy - absolutnie niczym nie zapowiada zaskoczenia, jakie nas czeka po zapoznaniu się z wnętrzem. No, może prócz parteru, który jeszcze pozostawia złudzenie, że wszystko tu jest nobliwe i stateczne.

Feeria barw wybucha w pokojach magów. I zaskakuje! Przyznam, że nigdy tych kolorów i wzorów nie używałam, A warto jak widać poeksperymentować. Oglądając cudze prace dopiero można uzyskać pewność, że nasze wnętrza mogą też przyzwoicie wyglądać :)

Często kieruję się takimi inspiracjami, bo sama jestem bardzo zachowawcza w stosowaniu koloru w simowych pomieszczeniach. Troszkę inaczej niżw życiu - bo w jednym z moich pokoi w realnym świecie - na jednej ze ścian zastosowałam kolor zieleni bardzo intensywny - (ciemna zieleń butelkowa) - i dało to bardzo fajny efekt.

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » środa 15 mar 2023, 17:44

Bryła, jak pisano przede mną, wpasowana w otoczenie. Trochę inaczej pokolorowałabym ją z zewnątrz. Sama w sobie jest szeroka i dość ciężka, więc spróbowałabym albo pionów, zamiast poziomego podziału, albo jednolitej elewacji. Kilku rodzajów okien użyłaś odważnie, ja to zawsze widzę jako estetyczne ryzyko.
Wewnątrz barwy mocno nie moje, ale rozumiem, że miało być magicznie i ciut mrocznie. Kuchnia, hol, łazienka i piwniczka z różnościami podobają mi się najbardziej, z pokoi — te w turkusie i błękicie. Fioletowy jest już dla mnie zbyt jaskrawy, lecz zapewne pasuje do maga, który pokój zajmuje, nie sądzę, byś pozostawiła barwy przypadkowi. Poddasze z kociołkiem też niezłe.
Prztyknę tylko za szafeczki na oknach. Jeśli już jedno i drugie, to szafeczki poniżej lub powyżej mniejszych okien. Za to kuchnia jako całość elegancka i spójna.
Na koniec — oznaki życia w domu, czyli różne pierdoły i dodatki. Bardzo to lubię.
Z pewnością panowie czarodzieje będą się dobrze czuli. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klocki Percy”