Life by You - nowy symulator życia od Paradox Interactive

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2230
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Re: Life by You - nowy symulator życia od Paradox Interactive

Post autor: kreatora » środa 26 kwie 2023, 07:30

Mam nadzieje ze w grze nie będzie tych zielonych kółek pod nogami ludzika - juz lepszy byl plimbob
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 28 kwie 2023, 09:34

Garść nowych informacji o Life by You zebranych z Discorda, Twittera, blogu twórców:

1/ Gra została oznaczona Pegi 16 (twórcy zastanawiali się nawet nad Pegi 18. Dlaczego? O tym będzie poniżej). Dla porównania: Paralives - Pegi 12;

2/ PRZEMOC
Rod stwierdził, że w grze starają się unikać aktów przemocy i nienawiści. Zdają sobie jednak sprawę, że oddają w ręce graczy produkt modowalny, a gracze mogą swoja grę ukształtować według własnych upodobań, może pojawić się alkohol, narkotyki, wulgarny język lub np. mogą zagrać niczym w GTA, ale to będzie już ich wybór;

3/ ŚMIERĆ
Ze względu na traumatyczne przeżycia wielu ludzi związane z COVID już w trakcie produkcji gry wycofano wątek tragicznej, makabrycznej czy niespodziewanej śmierci (nie ujawniono kto "zmusił" ich do takiej zmiany). Ludziki nie mogą umrzeć w wyniku choroby, nieszczęśliwego wypadku. Rod podkreślił, że nie chciano, by gracze widzieli okropne rzeczy, które mogą się przydarzyć, szczególnie osobom starszym. Postacie mogą umrzeć z powodów naturalnych. Jednak to gracze nadal mogą decydować kiedy ich ludziki przeminą.

4/ NAGOŚĆ
W Life by You nie będzie lalek Barbie czy Kenów. Pani będą miały (jak to określili twórcy) "muszle morskie", a panowie "ogóry". Intymne części nie będą pikselowane, Jeżeli jednak kogoś taki wygląd razi jest opcja włączenia pikseli . Prawdopodobnie jest suwak kształtowania damskich piersi i męskiego atrybutu. Na pytanie, czy nie obawia się potępienia, Rod stwierdził (co mnie bardzo zaskoczyło), że grę tworzą w Europie, gdzie jest duża tolerancja dla nagiego ciała. W komentarzach do powyższej wypowiedzi z kolei stwierdzono, że w Ameryce w grach czy filmach krew może spływać strumieniem, trup ścielić się gęsto, istnieć przemoc w przeróżnych postaciach, ale wystarczy pokazać nagie udo i już powstaje krzyk o braku moralności.( Kurcze, nie sądziłam, że w Stanach czy innych krajach amerykańskich jest tak pruderyjne społeczeństwo);
Na temat seksu i bara-bara na razie brak informacji.

5/ POPULACJA
Gracze mogą tworzyć światy i miasta, jakie tylko sobie wymarzą oraz zaludniać je swoimi ludzikami, takimi jakimi chcą. O co chodzi? Otóż w grze można określić procentowo kto - jaka rasa w nich zamieszka, o jakich preferencjach, jakiej płci. Podano przykład, że gracz chce zagrać w klimatach południowoamerykańskich i określi, że w jego świecie zamieszka np. 80% Brazylijczyków, a reszta to będą ludziki różnego pochodzenia, albo w jego świecie 100% to geje lub osoby niebinarne, lub też będzie 60% kobiet, a 40 % mężczyzn. Sztuczna inteligencja to uwzględni przy dodawaniu NPC.

6/ ETAPY ŻYCIA
a/W grze będą występować: niemowlęta, małe dzieci, dzieci, nastolatki, dorośli i starsi.
Jak więc widzimy w powyższym zestawieniu nie ma takiej grupy jak młodzi dorośli. Czy pojawią się później - nie wiadomo. Zresztą podobnie było w The Sims 2. Gracze tej odsłony Simsów na pewno pamiętają, że ta grupa wiekowa doszła dopiero w dodatku Uniwersytet. Być może i tak będzie w Life by You.

b/ niemowlęta, dzieci, małe dzieci
We wczesnym dostępie, a być może tylko na jego początku, nie będzie dzieci. Twórcy stwierdzają, że niemowlęta, małe dzieci i dzieci będą ostatecznie częścią podstawowej gry. Te etapy życia zostały już opracowane i przetestowane w grze, ale zespół deweloperów uważa, że ​​wymagają one dalszego rozwoju, zanim zostaną wprowadzone do gry. Stworzyli już treści dla dzieci i uważają, że rozgrywka jest satysfakcjonująca, jednak potrzebują czasu, aby wprowadzić akceptowalny pasek jakości pod względem głębi rozgrywki i efektów wizualnych. Zespół jest głęboko przekonany, że te etapy życia są ważne dla doświadczenia gracza i absolutnie należą do podstawowej wersji gry, aby można było uznać grę za kompletną.

c/ starzenie się
W Life by You starzenie się następuje wraz z postępem czasu w grze, a każdy człowiek będzie miał co roku urodziny i będzie starszy o 1 rok. Wizualizacje i animacje są powiązane z etapami życia i będą aktualizowane po osiągnięciu nowego etapu życia. Zespół wciąż dopracowuje oprawę graficzną na wszystkich etapach życia w grze.
Na Twitterze w odpowiedziach twórcy dodali, że 1 minuta w Life by You to mniej więcej jedna sekunda rzeczywistego czasu gry przy normalnej prędkości.

d/interakcje
W tej chwili pracują nad tym, aby interakcje były dostosowane do wieku i możliwości danego etapu życia. Rodzaje interakcji między dzieckiem a osobą dorosłą lub starszą będą się różnić. System pozwala wybrać, dla których etapów życia lub kombinacji etapów życia pojawia się interakcja.
Np: tylko nastolatki, dorośli i starsi będą mogli ugotować pełen zakres przepisów (chodzi tutaj o używanie ostrych przedmiotów i dostępu do ognia).
Dzieci jednak będą mogły przygotować "prosty" posiłek.

e/ rozmowy
Rozmowy i interakcje będą dostosowane do określonego wieku. Np. sposób, w jaki dzieci mówią, jest odpowiedni do wieku i unikalny dla zainteresowań dziecka. W grze nie zabrakło także rozmów i zachowania związanego konkretnie z relacjami dziecko i rodzic-opiekun.

f/ praca, szkoła
Tylko dorośli mogą iść do pracy i wykonywać pracę/zawody (nie są to królicze nory). Istnieją plany dodania szkoły dla dzieci, która prawdopodobnie będzie miała podobny system rozgrywki do pracy, a nie króliczą norę.
Rozgrywka uniwersytecka nie jest obecnie planowana w grze podstawowej, ponieważ jest to obszerny temat z wieloma implikacjami projektowymi dla gry. Twórcy chcą mieć pewność, że mają rozwiązanie dla tego konkretnego przypadku
Mamy więc zapowiedź dodatku :) (i znów należy się odnieść do TS 2).

g/ randki i związki
Randki zostaną odblokowane między nastolatkami na etapie życia nastolatka, a szczególnie między dorosłymi na etapie życia dorosłego. Opcje i ton randek różnią się od nastoletnich ukochanych do randek dla dorosłych, małżeństwa i romantycznych związków. Obejmuje to niestandardowe opcje konwersacji i treści dla tych etapów życia.

7/ TRANSPORT
Istnieją odpowiednie do wieku opcje transportu dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Obejmuje to trójkołowce, rowery i deskorolki dla dzieci do poruszania się, a samochody, motocykle odblokowują się w starszym wieku.
Środki lokomocji, jak wszystko w grze. można dostosować pod względem stylu i koloru.
Będzie można nimi sterować pośrednio poprzez wskazanie od - do lub bezpośrednio za pomocą klawiatury, kółka myszy (jak to pokazano na filmiku zamieszczonym powyżej).
Mam tylko nadzieję, że środek lokomocji nie będzie wyskakiwał znikąd, lecz będzie taka animacja jak w The Sims 2 - Sim wsiadał do samochodu, ruszał, wyjeżdżał z podjazdu i dalej w drogę. Po dojechaniu do celu wysiadał z autka i je zamykał. Była też opcja ubezpieczenia samochodu, naprawy u mechanika, gdy coś szwankowało, a gdy doszedł dodatek "Czas wolny" pojawiła się również możliwość naprawy auta lub złożenie nowego.

Około 7 godzin temu Twórcy zamieścili odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, ale tego jeszcze nie przeanalizowałam, żaden youtuber tez sie tym jeszcze nie zajął.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 28 kwie 2023, 17:18

Prześledzić te pytania można tutaj

https://www.youtube.com/@lifebyyou/community

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 29 kwie 2023, 11:01

Proszę - w EA się nie dało. W Life - jak najbardziej... :(



Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » sobota 29 kwie 2023, 14:51

Zespół Life by You zasypuje nas wiadomościami o aspektach gry. I dobrze. Wkrótce, według zapowiedzi, obejrzymy dłuższy film o tworzeniu postaci. Natomiast na tym filmiku poniżej Gabriel pokazał jak zarządzać gospodarstwem domowym, a nawet kilkoma gospodarstwami. Można grać wieloma postaciami w wielu domach jednocześnie! Ba, nawet całym miastem! I to bez ekranów ładowania!



(Są napisy, które można przetłumaczyć w ustawieniach).
Prezenter przeprosił też za jakość grafiki, która czasami jest zamazana, ale - jak stwierdził - wszystko to są materiały robocze.

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » środa 03 maja 2023, 21:30

Poćwiczymy trochę? No to chodźmy na siłownię!


Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 05 maja 2023, 16:55

Te ludki na wstępie wyglądają już super - w odróżnieniu od tych Parafolków. Choć powoli, powoli, ale i do nich się zaczynam przekonywać.

A jeśli jeszcze będzie można poprawiać ich wygląd modami... Ech, rozmarzyłam się :P ( @Marvi , ja wiem ja wiem :P )

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 05 maja 2023, 23:21

Poćwiczyliśmy na siłowni w kabaretkach i na obcasach :a_grin2: , a teraz obejrzyjmy jak ta siłownia wygląda i jakie atrakcje w niej na naszych ludzików czekają.
Siłownia nazywa się LOTUS i jest usytuowana tuż przy plaży:

(można włączyć napisy, a w ustawieniach polskie tłumaczenie).

Wchodząc do obiektu najpierw trzeba zaliczyć recepcję (czyli korzystanie z parceli nie będzie darmowe?). Do pracy w recepcji możemy przydzielić jakiegoś ludzika lub sami taką pracę podjąć. Dalej jest część wypoczynkowa z automatami do napojów, są dwie szatnie z szafkami, prysznicami, lustrami. Natomiast, jeżeli chodzi o sprzęt to są maty do jogi, platformy do aerobiku. Na piętrze z kolei znajdują się rowery treningowe, bieżnie, strefa do ćwiczeń siłowych - sprzęt do wyciskania, hantle, stojak do przysiadów. Kolejne miejsce to strefa z przekąskami. Można też ćwiczyć na dachu, gdzie umieszczone zostały maty do jogi.
O innych parcelach społecznościowych będą osobne filmiki.

Na koniec taka moja dygresja. Zespół Life by You stoi przed naprawdę trudnym zadaniem, jeżeli chce sprostać oczekiwaniom graczy. Czytając bowiem opinie ludzi, to chcą od tej gry przysłowiowych "cudów na kiju". Oczekiwania i wymagania są ogromne, czasem nierealne, często "zajawki" krytykowane - a to ludziki nie takie, a to brak cieni, a to animacje się nie podobają, brzydka grafika, interfejs paskudny itp., a gra ta przecież dopiero się kształtuje i kto wie ile lat potrwa jej produkcja zanim produkt finalny ujrzy światło dzienne. Zresztą twórcy Life by You ciągle powtarzają, że są to materiały robocze i wiele może się jeszcze zmienić, wiele aspektów gry zostanie udoskonalonych. Dziwię się więc, że ludzie, którzy stawiają tak ogromne wymagania tej grze, tak łatwo łapią każdy chłam sprzedawany przez EA i to za niemałe pieniądze.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 06 maja 2023, 12:41

Myślę @Kirka Stasiu tak - te negatywne wpisy to są zapewne od programistów EA :P Na pewno jest też kilku maruderów wsóród fanów tego rodzaju symulacji, ale bądźmy szczerzy - w dzisiejszej rzeczywistości każdy rodzaj zwalczania konkurencji jest dozwolony - na bok idzie kultura i honor twórcy. Jestem więcej niż pewna, że EA sporo trudu sobie zadaje, by odkryć każdy najmniejszy szczegół, każdy mankament i wytknąć.
Mam nadzieję jedynie, że twórców Life to nie zniechęci, zwłaszcza, że mają już za sobię niejedno takie "starcie tytanów"- wszak Skylines rozłożyło na łopatki SimCity...

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3468
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 06 maja 2023, 17:00

..I zdaje się, że LBY rozłoży na łopatki Simsy z tego co widać (i patenty na suwaczki nie wiele pomogą tak jak ewentualne inne brzydkie zagrywki) bo póki co tu w podstawce widać już masę rzeczy które EA zostawiliby sobie na dodatki np. mamy już zaawansowaną pracę w podstawce, biura, recepcje, sklepy... tak więc i możliwość tworzenia miejsc pracy na starcie. Skoro jest taniec i inne parcele publiczne w zanadrzu to i pewnie jakieś kluby taneczne czy bardziej "eleganckie" będą na starcie czyli potencjalnie porównując do simsiaków odejdą przynajmniej 2 dodatki. W sumie to nawet zaczynam się zastanawiać jak będą wyglądać dodatki do Life By You choć wiadomo, że zawsze da się coś wymyślić (postacie nadnaturalne jakoś całkowicie mi tu nie pasują więc ich się spodziewam najmniej lub na końcu). Mogą nas twórcy tej gry zaskoczyć może jeszcze jakimiś opcjami transportu (zawód kierowca autobusu i już mamy niezłą dodatkową zabawę). Z niemal pewnością jakiś dodatek turystyczny wynajem, hotele itd. Jak wymyślą tu edytowalne linie tramwajowe (w dalszej przyszłości) to już chyba nic więcej nie będzie mi potrzebne w takiej grze (pomarzyć można ;)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 12 maja 2023, 19:19

Kolejne informacje od zespołu Life by You.
Po prezentacji dot. zarządzania gospodarstwem domowym i informacją, że w grze można zarządzać nawet całym miastem bez ekranów ładowania, posypały się pytania - jak to będzie możliwe. Twórcy wyjaśnili to w krótkim filmiku:


W grze istnieje edytor zawierający w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona wszystkich mieszkańców miasta. Można kliknąć dowolną osobę z listy i wtedy zobaczymy o niej podstawowe informacje, m.in. gdzie aktualnie mieszka lub gdzie pracuje. Jednym kliknięciem można zmienić jej adres lub miejsce pracy. Jeżeli ktoś z mieszkańców w jakiś sposób nas denerwuje lub jest niechcianą personą, możemy po prostu przy jej nazwisku klikną minus i już .. osoba znika. Jeżeli jednak chcemy utrzymać populację miasta w określonej ilości, wówczas za pomocą przycisku plusa dodajemy losowo wygenerowaną postać i edytujemy ją według własnego uznania. Nie zmienia to faktu, że możemy tworzyć własne ludziki w kreatorze postaci.

Drugi film i kolejna nowość. Tym razem twórcy pokazali tryb budowania, a konkretnie edycję ścian i podłóg:


Najfajniejsze w tym jest to, że można zmieniać nie tylko strukturę materiału, kolor, odcień, ale także przesuwać skalować wzór zarówno w osi pionowej, jak i poziomej.
Była też dodatkowa informacja, że podobnie możemy zmieniać strukturę i kolor dachów.

(w obu filmach są dostępne napisy, które w ustawieniach można przetłumaczyć na język polski).

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 26 maja 2023, 19:41

Po ćwiczeniach na pewno nasi ludkowie zgłodnieli, czas więc iść po zakupy do sklepu Food Mart



W sklepie za ladą mogą pracować ludziki wygenerowane przez grę albo których my wybierzemy. Jak mniej więcej wyglądają zakupy widzimy na filmiku. Jednak taka ciekawostka - w ferworze zakupów należy uważać na ... kieszonkowców!
(jak zawsze w filmie dostępne są napisy z możliwością przetłumaczenia w ustawieniach na język polski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 28 maja 2023, 14:56

Noo, jest to ciekawe, i bardzo urealistycznia grę. Rozbawił mnie ten kieszonkowiec. Ludziki jednak wyglądają tu już dużo słabiej, i nie wiem czy mi się wydaje - ale najwyraźniej słabe jest też trasowanie - ludziki prezebiegają czy też przechodzą prez obiekty, które im stają na drodze, i trochę to słabo wygląda. Zobaczymy - do września jest jeszcze sporo czasu. A i tak te ludziki - w obecnej wersji - są dużo lepsze niż te parafolkowe.

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 02 cze 2023, 20:22

Jak zbudować nowy dom - część pierwsza:



(napisy do przetłumaczenia na jęz. polski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 02 cze 2023, 21:17

WIdziałąm ten filmik i właśnie chciałam go wkleić tutaj - ubiegłaś mnie :)

Świetne jest to, że schody można dostawiać po skosie. I w ogóle zupełnie nowe możliwości budowlane się otwierają - jak widać! Ale schody mogłyby być łamane - wygląda na to, że póki co - są proste, a przy tak daleko posuniętej "technice" budowlanej - dziwię się, że tego jeszcze nie przeskoczyli.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3468
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 03 cze 2023, 10:15

Na to czekałem (w sensie pokazu z gry) :) Może te schody jednak wzbogaca o "czwarta kulkę" do zaginania choćby na raz (lub rzucą okrągłe). Jeśli nie to faktycznie będzie oznaczało, że schody to prawdziwe schody dla programistów :O
Świetne są te kombinacje z rekolorami itd, zdaje się , że była tam "kulka" do rozciągania okna czyli może będą tak swobodne kombinacje z obiektami jak zapowiadane są w Paralives.
Jeszcze tylko załadunek własnych tekstur czy obrazów do gry (bez modów) i będzie tak jak być powinno ;) Ps: no i mamy 3 poziomy jak w TS4 po premierze więc oby tych pięter dało się zbudować więcej.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 442
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » czwartek 08 cze 2023, 19:43

Po filmiku o budowaniu twórcy Life by You zostali zasypani pytaniami na temat budowy i .. schodów.
Z tego, co zrozumiałam z odpowiedzi wynika, że:
1/ Już w podstawce będą schody spiralne. Natomiast, czy będą łamane - nie doczytałam lub autorzy nie odpowiedzieli. W każdym razie w menu jest zakładka, po rozwinięciu której można wybrać rodzaj schodów;
2/ Schody można rozszerzyć, zwęzić, skrócić, wydłużyć dostosowując do potrzeb pomieszczeń. Dzięki tym narzędziom umieszczenie schodów pasujących do unikalnego kształtu i układu domu będzie łatwiejsze niż kiedykolwiek;
3/ Dostosować można wszystko - poręcze (nie tylko kolory, ale również style), strukturę stopni itp.;
4/Istnieje możliwość budowania ścian poza siatką! Na powyższym filmiku zresztą wyraźnie widać, jak programistka przeciąga kształt pomieszczenia, który nie biegnie wzdłuż linii siatki z każdej strony. Lewa i prawa strona znajdują się gdzieś pośrodku dwóch płytek siatki:
5/Można także budować po przekątnej w dowolnym kierunku, zarówno na liniach siatki, jak i poza nimi;
Wkrótce, według obietnic twórców, zostanie zaprezentowana dalsza część informacji dot. budowania.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 09 cze 2023, 21:21

Dziś kolejny filmik z Life by you. Tym razem - przyroda! Twórcy pokazują nam zupełnie nowe interakcje! Bardzo podoba mi się, że można wchodzić w głębsze relacje z rośliną - oprócz typowej pielęgnacji kobietka o imieniu Tammy (Tami) pokazana na filmiku mogła kwiaty i krzewy wąchać, mogła obejmować krzew, a nawet wąchać kwiaty stojące w wazonie!
Podoba mi się płynne przechodzenie z parceli do parceli, z domku do domku. Na koniec widzimy, że Tami wchodzi do morza. Nie pokazano pływania, i nogi jakoś dziwnie grzęzną w piachu, ale to pewnie jeszcze dopracują.
Widzimy też, że z nasion posianych przez Tanyę wyrosły piękne krzaczki kwiatów - zwróciłam uwagę szczególną na róże, które uwielbiam w realu.

Nie podobała mi się jedynie łąka usiana kwiatami - były zbyt duże w proporcji do pozostałej roślinności łąkowej. Ale jeśli wszystkie obiekty można dowolnie kształtować - powiększać, pomniejszać, to zapewne i to można dostosować. I jaka różnorodność barw!
Zawsze męczę się z udekorowaniem ogrodu - w trójce rośliny kolorowe co prawda, ale nie można ich było rekolorować - akurat roślin nie. W czwórce - to samo - brak dużej ilości wariantów kolorystycznych. Poza tym - mały wybór krzewów i kwiatów. A tu - feeria kształtów, barw, i ... zapachów :P

EA drży zapewnie w posadach!


Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3468
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 10 cze 2023, 09:19

Świetnie to wszystko wygląda. Coś mi się zdaje, że jak takich rewelacji będzie więcej to i rzeczywiście koniki EA rzuci jako ostatnią rzecz do Czwórki byleby jeszcze zachować uwagę ;)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3748
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 11 cze 2023, 21:06

I kolejny filmik, w którym dyrektor d/s marketingu King Choi opowiada o Life by You zachwalając ją jako najlepsza gra symulacyjna ever... I w tle widać troszkę z gry...


ODPOWIEDZ

Wróć do „Life by You”