@SimDels Miszka, ale zauważ, że za tymi ciemnymi, niby martwymi oknami na poniższej fotce jest mieszkanie! Skłaniałabym się raczej ku tezie, że wzorem San Myshuno - dostępne będzie tylko ostatnie piętro

Te okna mogą być jeszcze niedopracowane, bo sami piszą, podkreślając w wielu miejscach, że wygląd obiektów prezentowany obecnie, jest wstępną fazą projektu!
Nie tracę nadziei, póki nie dostanę gry do rąk.
Miasteczko jest urocze (ach te kwitnące wisterie, kafejki, !) Bagietki wielokrotnie uchwycone na fotkach nasuwają skojarzenie z Rivierą francuską lub włoską (może też sami wpadli na pomysł nazwy projektu, wszak od Projekt Rene do San Remo już bliska droga

Co ciekawe - klimat tego miasteczka bardzo przypomina mi klimat świata do trójki, który tu wielokrotnie prezentowałam i wspominałam - mianowicie Wyspę Gallahada (L'ille de Gallahad) autorstwa wspaniałego teamu z SimsDesignAvenue - nieistniejącej już francuskiej strony. Mam ten prześliczny świat i nadal w nim z wielką przyjemnością "przebywam" Więc jeśli nowa odsłona simsów przyniesie miasteczko z podobnym klimatem - będę enchantee.
Zachwyciłam się mnóstwem kluttersów (chyba po raz pierwszy w takiej ilości), w dodatku są to obiekty stackable i shiftable czyli dające się położyć jeden na drugim, czy zawiesić na krześle, wannie, kanapie, położyć na łóżku, krześle (książka i ołówek leżą na kołdrze na jedej z fotek, na innej książka leży na mikrofali) ... Półki, nlaty, szafki czy komody mają mnóstwo gniazd do umieszczania obiektów! Odeszli też od stylu "ponadczasowego" (czyli nijakiego zbioru przypadkowych mebli), kłądąc nacisk na nowoczesność. Są wreszcie stojaki na kwiaty (ściągnięte żywcem od NynaeveDesign)

Wrócili do niektórych sprawdzonych rozwiązań znanych z poprzednich odsłon gry - np są stoły na 8 osób ale nie takie wąskie i długie jakie są w trójce i czwórce - ale szersze - jak w jedynce i dwójce! Widać to na powyższej fotce.
Zwróciłam uwagę na staranniej opracowaną grafikę - połysk wanny, zlewu, załamywanie się światła w szybie drzwi, pofałdowane i udrapowane zasłony, na nierówności desek w podłodze, a także na brudne naczynia zebrane w zlewie, zmięte karteczki, otwarte puszki - wszystkie te smaczki, które nadają pozory zamieszkałego domu.
ale przede wszystkim cieszy oczy widok rozciągający się z prezentowanej uliczki - urocze kafejki nie będące (chyba) króliczymi norami, wystawione na zewnątrz stragany, w perspektywie ulicy widać dość bliski brzeg morza, co daje mi nadzieję na powrót do otwartego świata. Ale w Sulani też jest morze, dostępne na wyciągnięcie "myszki" - a jednak jesteśmy wczytywani na parcele...
Simka przedstawiona na fotce wygląda na niską - dwójka innych simów wyraźnie jest wyższa od tej puszystej (oby to nie było specjalne uchwycenie w takiej perspektywie, by nas oszukać!) - co nasuwa podejrzenie, że - wzorem Paralives - dadzą wreszcie suwak wzrostu! Przecież jest to możliwe od dawna - mam w grze suwaki wzrostu od Lumii, a także od innych "producentów". Niczego to w grze nie psuje, nie koliduje z odzieżą, obuwiem! Godzę się z tym, że czasami interakcje - wysoki Sim, niska Simka wyglądają dziwacznie, ale może opracują w TS5 jakiś system, by z tego wybrnąć...
Myśle sobie też gdzieś w głębi ducha - ile te Simy wycisnęły kasy z graczy. Jedynkę miałam spirconą, ale za dwójkę, trójkę i czwórkęzapłaciłam mnóśtwo kasy! Szczególnie za trójkę, do której mam prawie całą zawartość store! I jestem nadal gotowa kupić kolejną odsłonę! Mam nadzieję, że popiszą się wreszcie czymś, co mi osłodzi gorycz świadomości wyciągnięcia ze mnie tych wszystkich pieniędzy, dajhąc w zamian tak niewiele, że musiałam i tak posiłkować się custom contents...
I jeśli SImy będą docelowo wyglądać jak na załączonej fotce - to nadal te cc (przynajmniej genetyczne) będą u mnie miały się dobrze
