Problem z zainstalowaniem światów z The Sims 3 Store

Masz problem z grą? Nie chce się uruchomić? Poszukaj odpowiedzi lub zadaj pytanie.
Yoruko
Roznosiciel kawy
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2024, 15:04

Problem z zainstalowaniem światów z The Sims 3 Store

Post autor: Yoruko » poniedziałek 11 mar 2024, 15:11

Cześć,
Kupiłam wczoraj na EA akcesoria Zestaw Światów oraz Dolina Smoków. Po wprowadzeniu kodów tych dodatków na The Sims Store, miałam możliwość ich pobrania z kategorii "purchase history". Po kliknieciu w download zostałam przekierowana na launcher, kategorie Pobrane. Tam zaznaczylam te światy i kliknelam zainstaluj. Wszystko wygladało w porzadku. Widnialy jak w mgle i z napisem zainstalowane. Wiec weszlam do gry w to zagrac, ale w opcji wybor światów było tylko Monte Vista. Hidden Spring mi widnialo jako zakup to w store, gdzie mam to kupione i przeciez instalowane bylo, a Doliny Smokow nie ma wcale. Wyszlam z simsow i weszlam w launcher zobaczyc o co chodzi. W kategorii Pobrane Monte Vista było normalne szare i ze statusem zainstalowane a dwa pozostałe leżały sobie nie zainstalowane, gdzie przeciez wszystkie trzy byly instalowane w tym samym czasie. Pomyslalam wiec ze moze musze je pobierac osobno. Nic to nie dało. Pobieram to juz od 2h i nadal nie potrafie wgrać tych dwóch światów do gry. Pisalam do EA z prosba o pomoc ale zostaje olewana. Jesli ktos wie co moze tu nie grac bede bardzo wdzieczna za pomoc.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3511
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 mar 2024, 15:51

Olali cię na EA Answers bo sami nie wiedzą, jak z tego wybrnąć. Masz do wyboru - ddomagać się zwrotu pieniędzy (do któregoś momentu zwracali), albo próbować to obejść.

Zerknij do folderu w Dokumenty/EA/TS3/Installed Worlds - czy masz tam te światy widniejące. Jeśli są pliki tych światów, to znaczy że gra je zainstalowała, ale z jakichś powodów nie widzi. Jeśli nie ma, to oznacza, że jest jakaś trudność w instalacji.
Najpierw sprawdź, czy masz te pliki i napisz tutaj. Będziemy myśleć co zrobić dalej.

Yoruko
Roznosiciel kawy
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2024, 15:04

Post autor: Yoruko » poniedziałek 11 mar 2024, 15:57

Dziekuje za odpowiedz. W folderze są te światy

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3511
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 mar 2024, 16:26

Kurcze, to niedobrze... Gdyby ich tam nie było, to podesłałabym ci te pliki i włożyłabyś do folderu. Wcześniej pomagało wylogowanie się z EA App, odinstalowanie apki, zainstalowanie Origina (instalki Origina można jeszcze znaleźć w necie) I nie pozwolenie zaktualizowania się Origina do EA App - siedziałam i patrzyłam tylko na pulpit - nie robiąc dosłowni nic. (nie klikałam w żadną opcję, okienko, żeby choć tylko coś sprawdzić. - dosłownie nic) Ale w tle widać było mimo wszystko, że coś się dzieje - EA na nowo instaluje wszystkie swoje zasoby, które nabyłaś. W tym ZAKUPIONE światy. Trzeba było czekać do końca - aż wszystko zainstaluje i zweryfikuje, co przy moich pięćdziesięciu kilku częściach TS4 trochę trwało - ale w efekcie odzyskiwało się nie tylko zakupione światy, które jakimś cudem nie chciały dać się zainstalować, ale czasem całą grę TS3.

Teraz nie wiem czy to zadziała, ale spróbować można. Jeśli masz czwórkę na EA app to skopiuj cały folder TS4 w bezpieczne miejsce (nie ma sensu wyjmować poszczególnych podfolderów). To samo z folderem saves i saved sims oraz Mods z TS3 - jeśli masz wystarczająco miejsca na kompie to skopiuj po prostu cały folder TS3 znajdujący się w Dokumentach. I spróbuj naprawy wg tego starego sposobu.

Ale zanim to zrobisz - spróbuj opcji usunięcia plików tymczasowych z EA App i naprawiania gry. Spróbuj też uruchomić trójkę w trybie administratora. Jeśli to nie pomoże - to spróbuj tego myku z instalacją Origina.


Origin pobierzesz choćby stąd https://www.dobreprogramy.pl/origin,pro ... 6057065601 - tylko jak mówię - odinstaluj najpierw EA App, ale przedtem pamiętaj by się wylogować z EA App. Dobrze by było wyczyścić system programem typu CCleaner z resztek po EA App. Potem pobieramy Origina i go instalujemy, logujemy się tak jak do EA App - pamiętając by nie zezwolić Originowi na przekształcenie się w EA App. Wyskoczy bowiem komunikat, że bla bla bla - aplikacja musi zostać zaktualizowana. Gdy zakończy się instalacja wszystkich gier nie wyjdziesz z Origina w normalny sposób - trzeba ją zamknąć za pomocą menedżera zadań.

Yoruko
Roznosiciel kawy
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2024, 15:04

Post autor: Yoruko » poniedziałek 11 mar 2024, 16:44

Pobrałam Origina z twojego linku i przy instalacji go wyskoczyło mi
"Ups — program instalacyjny napotkał jakiś błąd
Zamknij program instalacyjny i uruchom go ponownie. Wszystko będzie w porządku, zanim się obejrzysz.
Pomoc uzyskasz tutaj:
help.ea.com/origin
Kody błędów
20:403"
nie ma żadnej opcji pominięcia ani nic. Przy ponownym uruchomieniu jest to samo

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3511
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 mar 2024, 16:57

A przeczyściłaś kompa za pomocą ccleanera lub podobnego programu? Jeśli w rejestrach pozostały resztki EA App to tak może być. Spróbuj jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże - to nie wiem - pozostaje tylko zwrócić się o zwrot pieniędzy.

Yoruko
Roznosiciel kawy
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2024, 15:04

Post autor: Yoruko » poniedziałek 11 mar 2024, 17:06

w ccleaner użyłam opcji czyszczenie niestandardowe. O to w tym chodzilo?

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3511
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 mar 2024, 17:08

Tak - ale tam są dwie zakładki (system i aplikacje) - sprawdź, czy masz zaznaczoną ostatnią pozycję - RegEdit w aplikacjach

Yoruko
Roznosiciel kawy
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2024, 15:04

Post autor: Yoruko » poniedziałek 11 mar 2024, 17:12

Tak ,ta opcja była zaznaczona. Czyli rozumiem, że nie pozostało nic innego jak prosić o zwrot. Wiesz może gdzie dokładnie moge wysłac te prośbę? Ciągle mnie przekierowuje na różne strony kontaktowe i nie wiem już która to ta właściwa

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3511
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 11 mar 2024, 17:22

Będąc w apce kliknij trzy poziome kreski w górnym lewym rogu i tam odszukaj Pomoc - zajrzyj do AnswersHQ i tam napisz pm w temacie gry z serii The Sims inne niż TS4 , o tutaj

https://answers.ea.com/t5/Inne-gry-z-se ... s-games-pl

Zadaj pytanie jak mam się zwrócić o zwrot pieniędzy - albo najlepiej napisz pw do EA_Alina (napisz jej w treści, że pomagała ci Aschantka w rozwiązaniu problemu instalacji, ale nic to nie dało). Jakiś czas pomagałam na EA Answers, ale że jest to studnia bez dna, i bez nadziei na poprawę, to zrezygnowałam. Zajmowało mi to pomaganie mnóśtwo czasu i zdrowia, którego nie mam.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 11 mar 2024, 21:58 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Yoruko
Roznosiciel kawy
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek 11 mar 2024, 15:04

Post autor: Yoruko » poniedziałek 11 mar 2024, 21:42

Dziękuje ślicznie za poświecenie mi czasu i pomoc. Życze dobrej nocki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy techniczne”