Nadchodzaca aktualizacja (poprzedzająca ogromny dodatek, więc zapewne też bedzie bardzo duża) ma naprawić następujące zgłoszone błędy:
Podobnie jak dotychczas w przypadku pojawiania się błędów w pierwszej kolejności prosimy o usunięcie wszelkich modyfikacji oraz zawartości zmodyfikowanej, które mogą zakłócić działanie aktualizacji. Dziękujemy za Wasze zgłoszenia i życzymy udanego Simowania!
Oto lista najważniejszych zgłoszonych przez społeczność problemów, które badamy na potrzeby nowej aktualizacji:
Konsola
[AHQ] Wiejska sielanka – obrazy obiektów stworzonych za pomocą haftu krzyżykowego na PS4 nie są już wyświetlane w skali szarości.
[AHQ] Razem raźniej – łamigłówki nie są już czarno-białe na PlayStation.
Gra podstawowa:
[AHQ] Simowie nie będą samodzielnie jeść zepsutego jedzenia.
[AHQ] Interakcje nie będą już się blokować, uniemożliwiając postępy w kolejce interakcji z powodu utknięcia kurczaków na parceli.
[AHQ] Simowie będą całkowicie zamykać oczy w odpowiednich momentach (na przykład podczas snu).
[AHQ] Simowie będący rodzicami nie utkną już, stojąc bezczynnie przed kołyską oraz próbując nawiązać interakcję ze śpiącym dzieckiem.
[AHQ] Postacie niezależne nie wchodzą już na parcelę bez pukania.
[AHQ] Podręczniki umiejętności są teraz dostępne we wszystkich bibliotekach, a nie tylko w Wierzbowej Zatoczce.
[AHQ] Rośliny, które mają wystarczającą ilość wody, przestaną umierać.
[AHQ] Simowie, z którymi ostatnio podjęto interakcje, pojawią się na początku panelu związków.
[AHQ] Można teraz dać napiwek dostawcy pizzy oraz podjąć z nim interakcję.
[AHQ] Niewidzialne nianie straciły swoje supermoce i stały się widzialne.
[AHQ] Simowie nie będą już nieprawidłowo starzeć się podczas dostosowywania wieku w grze.
[AHQ] Usunięto błąd, który sprawiał, że trzymane na rękach dziecko próbowało wykonać interakcję wymagającą od dorosłego postawienia go na ziemi, lecz dorosły nie mógł tego zrobić, w związku z czym wpadał w pętlę.
[AHQ] Tekstury będą teraz działały na jednokafelkowych dachach dwuspadowych.
[AHQ] Zaokrąglone ogrodzenia będą teraz rzucać cień.
[AHQ] Niewielkie czarne cienie na mapie zarządzania światami można usunąć, wczytując parcelę, dla której występuje problem, a następnie wychodząc, co spowoduje odświeżenie miniaturki.
[AHQ] W trybie budowania, w trakcie zapisywania parceli, zamiast pustych cech parceli nie pojawiają się już niebieskie kwadraty.
[AHQ] Kod na zmianę stroju służbowego działa teraz dla karier na część etatu.
[AHQ] Męskie bezrękawniki nie będą już widoczne po wyborze preferencji „Kobiece” dla poprzednich elementów z EDTS.
[AHQ] Premia za żałobę nie będzie się pojawiać, gdy na oczach aktywnego Sima umrze nieznajomy Sim. Premia wyświetla się tylko wtedy, gdy łączy ich co najmniej znajomość.
[AHQ] Tekstura kucyka z poprzedniej EDTS nie będzie już zniekształcać się w pobliżu rozciągniętych kształtów uszu.
Podczas przyjęć urodzinowych niebinarni Simowie będą poprawnie określani jako jubilaci.
[AHQ] Śmietnik „Nano” firmy Guerdon 2.0 jest teraz oznaczony jako „bez przyłącza”.
[AHQ] Naprawiono błąd, który mógł wystąpić podczas wykonywania interakcji „Adoptuj dziecko” poza parcelą.
Badacz{F0.ka} zjawisk paranormalnych
[AHQ] Światła nie będą już przełączać się na tryb automatyczny w nawiedzonych domach.
Błędy wpływające na wiele pakietów
[AHQ] Usunięto sytuacje, w których obiekty z trybu budowania/kupowania oraz domy umieszczone po włączeniu kodu „moveobjects” pojawiały się na niebie.
Cztery pory roku
[AHQ] Kompozycje kwiatowe będą wyglądać tak samo po umieszczeniu ich zarówno z poziomu Biblioteki, jak i Galerii.
Do wynajęcia
[AHQ] Właściciel nieruchomości nie zostanie obciążony kosztami po negocjacji eksmisji na skutek złamania zasad najmu przez lokatora.
[AHQ] Komunikat o niepowodzeniu wydarzenia nie wyświetla się już po ukończeniu wydarzenia „Bunt lokatorów” i wykonaniu interakcji „Obiecaj lepsze warunki”.
[AHQ] Wyzwania parceli oraz cechy parceli pobranych z Galerii prawidłowo odzwierciedlają ich cechy w grze.
[AHQ] Gdy lokator zburzy mieszkanie w parceli mieszkalnej na wynajem, czynsz za pozostałe ukryte mieszkania nie spadnie do zera.
Kraina magii
Animacja czarodzieja będzie się rzadziej odtwarzać w trybie Stwórz Sima.
Kryształowe cudeńka
[AHQ] Kryształowe drzewo nie stanie się już niewidzialne ani przezroczyste, a kryształy będzie można zbierać.
Licealne lata
[AHQ] Posiłki z pudełek śniadaniowych z wyposażenia będą konsumowane przez nastolatki podczas pory obiadowej.
[AHQ] Kamienie pojawią się ponownie kilka godzin po wykopaliskach „Pod wieżą ciśnień” w świecie Copperdale.
Miejskie życie
[AHQ] „Błąd wczytywania gry” nie wyświetla się po odwiedzeniu mieszkania z basenem. (Kod błędu: 132:dad724e4:16f19fc6).
[AHQ] Festiwale z Miejskiego życia oraz pozostałe zawsze poprawnie wyświetlają się w kalendarzu.
[AHQ] Postacie niezależne w San Myshuno nie będą już nagle przybierać na wadze. Ciała postaci niezależnych powinny podlegać zmianom jedynie, jeśli znajdą się na aktywnej parceli mieszkalnej.
Ranczo
[AHQ] Nastrójnik „Kiepski plon” nie pojawia się już po zebraniu plonów z rośliny wspaniałej/zachwycającej/doskonałej jakości.
Razem raźniej
[AHQ] Występuje mniej problemów z przenikaniem, gdy dzieci ćwiczą jazdę na rowerze.
[AHQ] Element „yfBody_EPLongTunicPants_darkpink” łączy się teraz ze wszystkimi paznokciami.
Styl dawnych lat
[AHQ] Taca do napojów „Globobarek” pasuje już do stolików ozdobnych / stolików / stolików do kawy.
Wampiry
[AHQ] Niemowlaki nie będą już teleportować się na zewnątrz kojca, jeśli gracz wznowi grę, podczas gdy niemowlę zasypia.
Wielkie porządki
[AHQ] Premia „Czysty dom” otrzymała licznik czasu, który uniemożliwia obchodzenie innych premii oraz blokowanie powiązanych interakcji.
Wilkołaki
[AHQ] Wilkołaki rzadziej wyją w trybie Stwórz Sima.
[AHQ] Wilkołakom nie będzie już brakowało koloru nosa.
Wyspiarskie życie
[AHQ] Syreny mają teraz własne nagrobki.
[AHQ] Ślubne historie:
canoe z Wyspiarskiego życia nie nabiera już wody podczas pływania w świecie Tartosy.
Zakochaj się!
[AHQ] Usunięto duplikat wariantu paznokci u nóg „yfAcc_PediContrast_ContrastOrange”.
Życie eko
[AHQ] Wertykalne ogrody zaliczają się teraz do aspiracji niezależnego botanika.
Cóż, miejmy nadzieję, że wszystkie błędy zostaną naprawione. Błędy znalezione przez graczy oznaczone są [AHQ] i można odnaleźć odpowiedzi na zapytania graczy klikając na odnośnik AHQ przy każdym pytaniu - tu link do oryginalnego artykułu:
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... ber-8-2024
Problemy z grą zgłoszone przez graczy do EA Answers
Masz problem z grą? Nie chce się uruchomić? Poszukaj odpowiedzi lub zadaj pytanie.
Przejdź do
- Tablica codzienna - coś jakby aktywność...
- Kącik urodzinowy
- Ogłoszenia
- ↳ Regulamin
- ↳ Ogłoszenia
- ↳ Przywitaj się!
- Pytania i pomoc techniczna dotycząca forum
- ↳ Problemy z forum
- ↳ Zgłoś moderatorowi
- Pytania i pomoc techniczna dotycząca gry
- ↳ Problemy techniczne
- ↳ Problemy z rozgrywką
- ↳ Aktualizacje gry
- Poradniki i narzędzia
- ↳ Poradniki
- ↳ The Sims 4 - rozgrywka
- ↳ The Sims 4 - budowanie
- ↳ The Sims 4 - Galeria
- ↳ The Sims 3 - rozgrywka
- ↳ Narzędzia
- ↳ The Sims 4 - przydatne narzędzia
- ↳ The Sims 3 - przydatne narzędzia
- ↳ The Sims 1 i 2 - przydatne narzędzia
- Nasza twórczość
- ↳ Maxis - Genialni Twórcy
- ↳ Historie Z Życia Wzięte
- ↳ Moja pierwsza historia
- ↳ Ala Holmes na tropie
- ↳ Psotnikowe historie Aericii
- ↳ Delsowy świat wyobraźni
- ↳ Strefa Vimesa by kreatora
- ↳ Kropka z Avatarii
- ↳ (ノ°Д°)ノ︵ (NIE)CIEKAWE FAMILIE TOKUSÓW ◡ノ(° -°ノ)
- ↳ Bobasowe wspominki
- ↳ Fredra z Simtopii
- ↳ Opowieści z Kruliha nory
- ↳ Stalker Marvi opowiada
- ↳ Melcikowe historie
- ↳ Straszne historie Silvaborealis
- ↳ Fiołkowy świat Gosika
- ↳ SERIAL "STUDENCIKI" (IVO/16+)
- ↳ Balety u Krewetsona
- ↳ Opowieści Pablo
- ↳ Historyjki szeptane cytatami pisane
- ↳ Wampiry i inni, czyli bajki Percy
- ↳ Wielkie Simowe Budowle
- ↳ Moja pierwsza budowa
- ↳ Ala buduje
- ↳ Psotnikowe budowle Aericii
- ↳ Zaginiony Świat Delsa
- ↳ Budowy Fredry
- ↳ Z Kreatorą przez świat
- ↳ Kolorowy Świat Kropki
- ↳ U Ktosika na budowie
- ↳ Nowatorskie pomysły Matta
- ↳ Kameliowe Budowle
- ↳ Melcikowe budowle
- ↳ Stalkerowskie budowle Marvi
- ↳ Budowlane kombinacje Silvaborealis
- ↳ (ノ°Д°)ノ︵ (Nie)boskie twory Tokusów ◡ノ(° -°ノ)
- ↳ Plac budowy Katel
- ↳ Budowle Gosika
- ↳ Fuszerki Bobi
- ↳ Kącik DW
- ↳ Wielkie budowle Kruliha
- ↳ Dziwne budowle Agusiamal
- ↳ Misz-masz Wikkiego
- ↳ Budowlane twory Noli
- ↳ Planet Wafl - Biuro Projektowe
- ↳ Strefa budowy Angel92
- ↳ Budynki Bożeny
- ↳ Klocki Percy
- ↳ Wielkie Simowe Projekty
- ↳ Aleja Simowych Gwiazd
- ↳ Nasze kochane maleństwa
- ↳ Wielkie Simowe Studio Filmowe
- Konkursy i wyzwania
- ↳ Konkursy z nagrodami
- ↳ Wyzwania
- ↳ Simtopia City - edycja 1
- ↳ Fotka tygodnia
- ↳ Fotka miesiąca
- ↳ Komiksowe zabawy
- Simowe zabawy
- ↳ Fotki z gry
- ↳ Zróbmy sobie komiks
- Nieoficjalne modyfikacje i obiekty CC
- ↳ Zasady działu Nieoficjalne modyfikacje i obiekty CC
- ↳ The Sims 4 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)
- ↳ The Sims 4 Obiekty CC
- ↳ The Sims 4 Pozy
- ↳ The Sims 3 Obiekty CC
- ↳ The Sims 3 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)
- Dyskusja ogólna
- ↳ The Sims 4
- ↳ The Sims 3
- ↳ The Sims 2
- ↳ The Sims 1
- ↳ The Sims Średniowiecze
- ↳ The Sims Historie
- ↳ A może gramy w coś innego?
- ↳ The Sims 5
- Paralives
- ↳ Paralives
- Life by You
- ↳ Life by You
- Czas relaksu
- ↳ O wszystkim i o niczym