Dzięki ogromne
@Percival159 i cos mi się zdaje, że dla ts2 zrobię wyjątek tzn cześciej będe korzystać z ceceków (w czwórce głównie tylko przy testowaniu swoich czy przyjaciół używałem, w trójce tylko jakies okienka i "nasadki" udające szczyty domów sporadycznie). Nie wiedziałem swoją drogą, że te parcele dwójkowe sa takie "żywe" (!) czyli, że trzeba uważać bo wszystko rośnie (i jak rozumiem może zgnić kiedy będzie taki brak zainteresowania jak to zwykle u Delsa w trybie życia jest

). Fajnie, że sprawdziałas te rabatki.
@Kamelia Dzięki wielkie, faktycznie duży kloc, wiem, że za duże te płaszczyzny i trochę nudne ale tu może za mocno przejąłem się priorytetem; zrobic efektowny dach a ponieważ przywyknięcie do tego jak te dachy działają w dwójce chwilę zajmuje to wyszło to wszystko tak rozklapiasto :O Mam nadzieje, że z czasem te moje rozklapichy będa coraz mniej toporne.
Udało sie, wreszcie mam działający kod na budowanie wysooooko w chmury bez modów i cudowania co sims2 wyróżnia i co mnie kusiło do powrotu

Nie wiem ile można pięter w góre zdaje się że napewno grubo więcej niż 10. Internet jest zawalony dziwnie napisanymi nie działającymi kodami więc jakby się to komuś przydało to; wciskamy shit+ctrl+c a potem wpisujemy nie inaczej tylko dokładnie tak: sethighestallowedlevel 255 (czy to oznacza max 225 pięter w simach tego nie wiem ale chyba błędnik by mi zwariował więc nie będe tego testować, wystarczy powiedzmy max ok 20-30

o ile to będzie grywalne.Wersje kodu z inną cyfrą albo dużymi literami nie działają dlatego warto wkleić dokładnie w ten sposób.
Grywalne względnie jest powyżej 10ciu i to jest naprawdę extra. Mało mam czasu na zabawę ale tak w międzyczasie testując ten kod zrobiłęm na próbę wieże widokową. Wyszła we wszystkich stylach na raz albo może raczej bez żadnego więc może nie będzie wieżą ratusza tak jak planowałem ,zresztą chyba jest deczko za wysoka ale zostawię bo fajnie to wygląda a miasto ma mieć mimo niedogodności grafiki dwójkowej jakąś swoją nazwijmy to "panoramę" zwłaszcza od strony morza czyli zabudowa będzie troche rosła wzwyż w stronę głębi lądu.
Na Trójke chwilowo opadły mi ręce więc może troche przyśpiesze póki co z tym małym projektem. Może będzie to także test czy Dwójka będzie w stanie sprawiać problemy przy wielu parcelach choć zdaje sie, że niekoniecznie.
Poniżej fragment centrum miasta z planowanymi rzeczami i z tą wieżą. W głębi kościół, który poprawię bo powstał jeszcze bez tego kodu więc wieże są zrobione tak jak w ts3 czy ts4 głównie z fundamentów i nie można sie do nich dostać w przeciwieństwie do wieży widokowej, gdzie łaskawie poza schodami kręconymi architekt miasta ukrył windę na bodajże 12 piętro (uff puff)
Nie wiem czy to jednak nie do przeskoczenia, że patrząc z dołu do góry... zamiast podłogi w balkonach czy innych wykuszach widać... dziury :O Może ktoś wie czy to da się jakos naprawić czy to juz jednak taki urok dwójki?