Świat przyszłości Future 3000 - nowe kosmiczne domki

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Świat przyszłości Future 3000 - nowe kosmiczne domki

Post autor: SimDels » piątek 24 lut 2023, 19:34

Pod hashtagiem #FutureWorld3000 w galerii oraz w tym temacie będą się pojawiać rzeczy dla takiej mojej małej wizji odległej przyszłości. Wszystko z przymrużeniem oka rzecz jasna a bezpośrednią motywacją stały się komiksowe podróże w czasie bo i tak trzeba było wymyślić jakieś budynki, przebudować otoczenie. Zabawa w tworzenie takich dowolnych trochę odjazdowych form bardzo mi się spodobała więc pomyślałem, że czemu by nie zrobić całej oazy w takim stylu eksperymentując sobie dowoli ;) To w zamyśle taka trochę utopia stąd wszystkie budynki będą ultra eko tak by po ich ustawieniu pojawiała się zorza polarna itd. (gdziekolwiek tylko zostaną postawione. Z tyłu głowy mam tez dystopię co już kiedyś odrobinkę testowałem z Marvi ale póki co pozostane przy świecie a'la "Jetsons.

Pierwsza rzecz powstała zupełnie chaotycznie i ostatecznie stała się po prostu biblioteką choć można tam sobie także pomalowac na płótnie i na podłodze ;)
Pomiędzy modułami ludziki przemieszczają się tylko poprzez portale z pakietu magicznego więc bez tego parcela będzie nieużytkowa.

#1 Biblioteka
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... CD403CF988
Załączniki
16.jpg
15.jpg
14.jpg
13.jpg
12.jpg
11.jpg
f1 1000.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » sobota 25 lut 2023, 14:41

Bardzo pomysłowa i oryginalna praca. :) Bryła nietuzinkowa, ale właśnie taka - jaka mogłaby się pojawić w świecie przyszłości. Ciekawie kombinujesz z oświetleniem i różnego rodzaju lampkami, co nadaje całości nietypowego wyglądu oraz ładnie rozświetla budynek. :) Podobają mi się te "zygzakowate" części z wystającymi okienkami (wykuszowymi w nowoczesny sposób?). Oczywiście budowla jest ekologiczna, bo utopia i ekologia idą (że tak powiem) w parze, pod ramię. Inna rzecz, że elementy budowlane z Życia Eco pasują do futurystycznej przyszłości. A Ty potrafisz użyć ich tak, że w Twoich projektach prezentują się o niebo ciekawiej i ładniej, niż w trybie budowy. :) A do tego potrzeba naprawdę dobrej wyobraźni i umiejętności umiejscawiania takich szczegółów w przestrzeni.

Jak dla mnie - ten "bulid" robi wrażenie! Naprawdę świetna praca! :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo: I czekam na kolejne części miasta z przyszłości. :)
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 25 lut 2023, 16:08

Miszku będę kibicować twojemu cyber miasteczku, zwłaszcza w historyjce o podróżowaniu wehikułem czasu. No ja już sobie wyobrażam, co tam się jeszcze będzie działo, skoro cza całe miacho wybudować.
Wiesz, że to nie moje klimaty, ale z zajęciem wielkim obejrzałam dotychczasowe postępy. Wiem, że zaskoczysz nas niejednym ciekawym rozwiązaniem - wyobraźni ci wszak nie brak. A właściwie to masz jej aż w nadmiarze :P
Ja z wszystkich futurystycznych projektów jak już wiesz - trzymać się będę wiktorianizmu - co najwyżej w wersji steampunk. (to w nawiązaniu do żarciku o pewnym smakoszu, , że ze wszystkich warzyw najbardziej lubi schabowe)...
A może coś w tym stylu - znaczy steampunki - wybudujesz?

Twój obecny projekt to w zasadzie też... steampunk!
Śrubki i pokrętła górą!
Krany, kraniki, ruły wszelakie, i inne zardzewiałe żelastwo - byle nie migało neonowo, i nie wiało klinicznym chłodem :P

Edit - obejrzałam filmik dopiero teraz - jak przeczytałam, że Frissca ma zamiar obejrzeć, to zerknęłam - co ma zamiar obejrzeć, i dopiero zauważyłam, że tam JEST filmik. To się nazywa refleks! :cat_mwaha2:
Wykonanie speedbuildu- ekstra. Pięknie się ta biblioteka pezentuje. Jeśli jeszcze dołożysz do tego atmosferę grozy, tajemnicze Góry Skaliste w Arizonie, bo chyba one posłużyły jako pierwowzór tła w Strangerville ciemniejące niebo z nadciągającym kataklizmem, to klimat jak z miasta future na Marsie masz jak znalazł. Myślę, że tam umieścisz "akcję" - zresztą - gdziekolwiek będzie - będzie tajemniczo i nieco... strasznie :)
BTW - świetny podkład muzyczny!
Ostatnio zmieniony niedziela 26 lut 2023, 17:17 przez Alibali, łącznie zmieniany 3 razy.

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » sobota 25 lut 2023, 20:55

Film dopiero sobie zobaczę, ale już po zdjęciach muszę napisać: super! :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo:

Naprawdę wygląda jak ze scenerii do filmu lub gry SF. Jesteś mistrzem budowlanki. Chyba nie ma dla Ciebie bryły zbyt trudnej lub fikuśnej. Zadziwia mnie skala, w jakiej projektujesz — powinieneś normalnie robić miejscówki do gier. ;)

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » wtorek 28 lut 2023, 00:10

@SimDels
Napisałam w Galerii ze to wymiata :) :)
Obłęd!
Mam tylko jedną sugestię na przyszłość. To to powinno wyrastać z zieleni i miec tych "powojów, bluszczów" troche na sobie - na 100% przyszle miasta będą zatopione w zieleni tak jak Singapur na dziś, (stolica Malezji i Shanghai juz tez próbuja iść w tym kierunku)

Ta focia jest real z Singapuru - drzewa solarne - część parku nad zatoką :)
showfile.phpimage202209061214060.4.jpg
Wiecej tutaj - koniecznie obejrzyj do końca filmik ktory sie otwiera na starcie u góry strony. Moze cie coś zainspiruje. Ostatnia część filmu - Singapur w nocy jest niesamowita :)
https://www.gardensbythebay.com.sg/
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 05 mar 2023, 20:29

@kreatora spróbuje się ta sugestia pokierować bo faktycznie skoro mamy dziś taki trend to nawet w dalekiej przyszłości tym bardziej powinien być aktualny. W sumie widząc co się dzieje w Singapurze ,Emiratach czy Chinach w architekturze to się czasem zastanawiam czy nie jesteśmy aby już teraz świadkami świata zupełnie innych miast przyszłości, to początki ale budowli, które do niedawna mogłyby się pojawić co najwyżej w fantastyce nie brakuje, drzewka singapurskie to świetny tego przykład tak jak szpica z Dubaju.
Dzięki ogromne!
Wielkie dzięki @Frisska ,daleko mi do umiejętności posiadanych przez projektantów gier ale lubię urbanistyke i planowanie przestrzeni, mam nadzieje ,że powoli wchodzimy w erę gier ,programów które pozwolą na zabawę w projektowanie całych miast i światów budynek po budynku czego zaczątkiem było już właściwie sims2 i sims3 (czwórka niestety tej edytowalności nie ma ale konkurencja jak już wiemy chyba dobrze to wykorzysta a przebłyski ery nowej jakości w grach piaskownicowych widać też np w Paris:Architect).
Dzięki serdeczne!
@Alibali dziękuję Alicja, ciekawie podpowiadasz , że Strangerville, może faktycznie byłoby tam z tym ciekawie musze spróbować. Co do tej sterylnej bieli i tzw modernu nie modernizmu) to przed czasami zabawy w sims4 jakoś nie kumałem nowoczesnej architektury i obowiązkowej w nowych wnętrzach oraz często na zewnątrz bieli ,to się całkowicie zmieniło ,może trochę przez Warszawę gdzie polubiłem to co nowsze i czego tam sporo w przeciwieństwie do mojego miasta-skansenu więc została mi z tego okresu już tylko niechęć do nowoczesnych kościołów ,których nadal nie potrafię traktować inaczej niż w kategorii "monumentalne dziwadła" choć pewnie i tam nie raz jest jakiś zamysł, gra świateł wewnątrz itd.
Steampunk fajna zajawka bo w sumie częściowo rodziła się już chyba w epoce XIX wiecznego bumu rozwojowego Europy ale nigdy nie siedziałem w tym za mocno (no jeśli chodzi o gry czy filmy) więc nie wiem na ile udałoby mi się w to wejść aczkolwiek... to fajna zajawka na przyszłość albo i może po części do wykorzystania tu, dzięki za inspirejszon :)

#2 czyli villa z rozpędu podpisana jako apartament.

Załączniki
2 6.jpg
2 5.jpg
2 4.jpg
2 3.jpg
2 2.jpg
2 1.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kamelia
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 90
Rejestracja: piątek 14 cze 2019, 09:10

Post autor: Kamelia » poniedziałek 06 mar 2023, 07:30

Ile cudności na raz. Pięknie, a zwłaszcza ta biblioteka. Konstrukcja, pomysł, pierwsza klasa. Wnętrza może bym tylko bardziej minimalistyczne pokazała, bo jak nas w filmach straszą nasi potomkowie będą mieć uboższy gust. Ale @SimDels lewel nowoczesności którego nigdy nie osiągnę, cudowne. Cieszę się że jak pisze Ela jest to doceniane
wład­czy­ni krainy bez uczuć...

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 07 mar 2023, 18:04

M iszka, powiem ci, że dla mnie to jest jakiś paradox - nomen omen... Jesteś świetnym budowniczym. Sto razy lepszym od naszej niekoleżanki. Masz przy tym swoje dwie nisze, które wypełniasz idealnie - choć są tak od siebie odległe tematycznie - średniowiecze i Utopia - czyli Future... Pozostaje dla mnie zagadką, dlaczego to ona została (podobno) zaproszona do owej ekipy produkującej domy dla nowej odsłony... Nie ma już lepszych? Są, tylko cicho siedzą w myśl starej maksymy - siedź w kącie, a znajdą cię... Teraz ona się nie sprawdza - zastąpiła ją inna - nie ma to jak lans!
A tobie najwyraźniej zabrakło ochoty przebicia się. Nie mam pojęcia zresztą dlaczego nic nie robisz żeby gdzieś szerzej pokazać swoje prace. Ale mam poczucie wielkiej niesprawiedliwości!
Nie lubię future. Nie lubię do tego stopnia, że nie zagrałam ANI razu w Batuu, które pobrałam tylko po to, by mieć twoją parcelę kompletną :P - tak jak NIGDY nie pograłam w mieście przyszłości w trójce, co jest dla mnie samej rzeczą nie do wytłumaczenia. Ale na sam widok tytch dziwnych kształtów, światełek i betonu - dostaję UFOwstrętu!
Niemniej jednak potrafię docenić cudzą dobrą pracę w tym temacie. A twoja jest świetna - nie tylko dobra! No i teraz nie mogę przeboleć, że niekoleżanka będzie robić domki, czy pani M... Domki niczym się nie wyróżniające - takie jak wszystkie, a nie z takim polotem, jak twoje!

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » wtorek 07 mar 2023, 22:00

Śliczna willa, patrząc na nią mam skojarzenia z pałacykiem z odległej przyszłości. Lekka, kosmiczna bryła, ażurowe okna, ogród na dachach i nowe spojrzenie na podział przestrzeni użytkowej wewnątrz. Szczególnie podoba mi się ten soczysto zielony salono-sypialnio-gabineto-pokój. :) I jak dla mnie wnętrza są wystarczająco minimalistyczne, co zresztą w tym przypadku akurat pasuje. Bo w przyszłości jesteśmy przecież bardziej eco. Mamy przy sobie to, co potrzebne do życia, pracy i rozrywki plus jakiś kwiatek w celu ucieszenia oka. Nie trzymamy w domach niepotrzebnych przydasi i zbędnych glamotów... Choć wg mnie, to tylko jedna z opcji. Kto wie, czy jakiś natchniony geniusz nie zbuduje, ze zgromadzonych znajdziek i dziwnych przedmiotów, wehikułu przenoszącego nas choćby do światów równoległych, gdzie można popatrzeć na mniej lub bardziej udane wersje samego siebie. :) ;)

Z zachwytem stwierdzam, że zarówno Twój pomysł na świat Future, jak i jego realizacja - są genialne! Zresztą, jako wielbicielka Star Treków - bardzo lubię tego typu klimaty i czekam na kolejne prace. :)
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » środa 15 mar 2023, 17:24

No superaśne, będę miała co oglądać, jak już porządnie do tego przysiądę. Mam wrażenie, że tak jak Ty, buduje nikt lub tylko garstka (za mało znam twórczość czwórkową, ale tak właśnie strzelam). Te okna nakładane na siebie nie glitchują Ci się? W każdym razie — epicko. Więcej po filmikach!

PS. Wiem, że to z czapy, ale mam brata Michała, a tenże Michał ma kotka — Miszkę! Tym bardziej się uśmiecham, jak widzę, jak do Ciebie forumowicze piszą. :a_grin2:

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 16 mar 2023, 10:36

@Kamelia dzięki wielgaśne, to zupełna improwizacja więc każda wskazówka jest cenna, faktycznie minimalizm to chyba dobry kierunek , może nawet we wnętrzach przyszłości wszystkie sprzęty i meble będą w jakiś sposób chowane w ścianie lub ograniczone w formie do minimum materac bo po co się bawić z łóżkiem itd.) spróbuję pójśc też w taki totalny minimalizm przy czymś mieszkalnym. ps: Ty nie osiągniesz? Pamiętam jak tworząc pierwszy futuristic dawno temu, wzorowałem się trochę na rozwiązaniach w jednym z Twoich projektów :)
@Alibali nakarmiłas mi narcyza na 200% więc aż się chce budować :) Decyzje EA w wielu kwestiach są niezrozumiałe ale mi na pewno nie zależałoby na tym, żeby firmie z takim a nie innym powszechnie znanym podejściem do graczy/klientów pomagać i to jeszcze za pół-darmochę (prawdopodobnie), wolę bawić się dla przyjemności, nie miałbym czasu nawet na to zakładając , że faktycznie moje wypociny byłyby dostatecznie dobre, dzięki stokrotne. To motywuje, żeby tak jeszcze tylko doba miała 48 godzin ;)
@Percival159 Światy równoległe, inne wersje samego siebie... inspirujesz :) W sumie to i dal mnie fajny pretekst do rozkminiania tego w jakim kierunku pójdziemy z dotychczasowym kursem na minimalizm (jak wiadomo dziś można dostać oczopląsu od nadmiaru białych pomieszczeń i białych budynków, sam mam białe mieszkanie i białe bloczydło :) ). Dzięki ogromne ,następne wypociny w drodze, tak sobie myślę, że chyba ta willa to mi wyszła strasznie kiepsko ,przedobrzyłem i wyszedł kostropol ale w sumie też się uczę wymyślać jakieś sensowne formy tego typu przy okazji więc może kolejne będą lepsze niż ta druga (z pierwszej jestem bałwochwalczo zadowolony).
@Frisska Na wstepie przesyłam pozdrowienia dla kota Miszki :D (bardzo mnie tym ubawiłaś :) Dzięki za zerknięcie na owe pseudo futurystyczne wypocinki, na filmie to wygląda chyba lepiej (może mniej się zwraca uwagę na to co nieudane a bardziej na wygląd ogólny bryły czy pomieszczeń lub inaczej mówiąc każda fuszera przejdzie przy ładnym ujęciu i odrobinie muzyki ;P ) więc zapraszam na kanał przy okazji :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » sobota 18 mar 2023, 23:16

No, filmiki obejrzane! :a_smile:

Ewidentnie widać, że to makroskala jest Twoją najmocniejszą stroną i jak planujesz budowlę, to od razu widzisz wszystko w bryle — zazdroszczę. Natomiast mniejszą wagę przywiązujesz do urządzania środka (prawda?), bo tu znowu (pac! pac!) zdarza Ci się zastawić najładniejsze, najbardziej reprezentacyjne okna meblami czy np. wcisnąć okno w róg, kiedy jego uroda aż prosi się o wyeksponowanie i postawienie ściany działowej gdzie indziej. Przez dużą liczbą okien ląduje pod nimi większość sprzętów i urządzeń, a to dyskusyjne. ;)
Ale poza tą jedną rzeczą — super, nawet muzyka idealnie dobrana. Podoba mi się, jak z jednego obiektu robisz całkiem inny i jak sensownie wyglądają konstrukcje mimo ich szaleństwa — podpórki sprawiają, że okrągłe pięterka nie trzymają się tylko na słowo honoru. Ponownie zapytam: okna nałożone na siebie nie migoczą Ci? Próbowałam czasem połączyć tak obiekty i to migotanie sprawiało, że musiałam odpuścić — efekt był zbyt denerwujący.

Podsumowując: szalej z wyobraźnią, ile wlezie, bo tej masz chyba za stu. :D

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 19 mar 2023, 12:44

@Frisska Lubię czytać co piszesz bo od razu wiem co mogę poprawić ale przyznam szczerze; fakt, meblowanie zwłaszcza mieszkalnych przestrzeni uważam trochę za nudny przykry i powtarzalny obowiązek ;P Inaczej tworzenie bryły gdzie rozmieszczenie okien ma bardziej nadawać wyglądu budynkowi a dopiero na końcu zastanawiam się gdzie upchnąć kibel (dzięki modowi mcc moje ludziki nie biegają do kibelka i nie jedzą bo ich twórca "nie ma czasu na głupoty" ;) ). W efekcie okno czasem mi zawadza a nie lubię robić za wielu ścian bo jednak w trybie gry jest jakoś wygodniej gdy pomieszczenia nie są zbyt małe lub jeśli mamy np kuchnio-salon zamiast oddzielnych pomieszczeń a opuszczonych ścian nie używam bo to zupełnie odejmuje mi jakiegokolwiek hmmm... "realizmu". Dzięki Tobie zacząłem zwracać uwagę na to zastawianie okien i w sumie od zawsze wiem, że to nie najlepszy pomysł, może faktycznie warto pomyśleć dłużej czasami tak by funkcja z wyglądem bryły była bardziej zgodna i chyba tego mnie Twoje komentarze uczą za co dziękuję.
Nieskromnie dodam ,że chyba i tak przez te lata od premiery czwórki robię jakieś postępy (nie ma to jak chwalić samego siebie, szczyt bałwochwalstwa :D ) bo przy pierwszych moich czwórkowych wypocinach pytano dlaczego nie wstawię po prostu basenu w każdym pokoju skoro jest na to miejsce :D Przy okazji tak myślę, że można by powrócić tu na forum do zabaw w rodzaju "ja buduje-ty meblujesz" w takiej czy innej konwencji.

Seria future 3000 to jednak insza bajka i tu z powodu próby robienia wszystkiego we względnych krągłościach dzielenie pomieszczeń robię jeszcze ostrożniej-to tak trochę na usprawiedliwienie ;) Bardzo jestem ciekaw co stworzysz w ts2 jaki będziesz mieć pomysł może mnie zainspirujesz także przy urządzaniu wnętrz czy właśnie szukaniu tego wyczucia między wyglądem bryły a wnętrzem.

Co do okienek, można (prawie) swobodnie nakładać jeśli masz w grze to: https://deaderpool-mccc.com/#/releases (pierwszy link na samej górze to zawsze aktualna wersja mcc, raczej nie przestaje dobrze działać jak na czas nie wymienisz, u mnie siedzi długo i ładuję do folderu mods w sumie średnio co trzecią wersję i jest ok). W grze stawiasz komputer simowy gdziekolwiek i klikasz na niego w trybie życia, tam znajdziesz ciekawe opcje min. tryb budowy gdzie zaznaczasz sobie obiekty z debuga coby sie wyświetlały czy tak samo swobodne nakładanie się obiektów itd. To gry nie męczy nie wpływa na płynność (no chyba że ktoś przesadzi z ilością wszystkiego ale okien to za mocno nie dotyczy).
Z tym modem faktycznie się nie buguje i kiedy nie mam go w grze a stawiam zrobiony nim budynek to tez jest w miare dobrze, od czasu do czasu w czwórce zaklei ci się oczywiście jakieś okno, wystarczy je dotknąć i znów jest przeroczyste ale to niestety dotyczy także okien nie nakładanych na siebie ,gra poprostu nadal jest wadliwa choć nie przypomina tego szmelcu który wypuszczono w 2013 bodajże roku (tak się tego falstartu EA wstydzi chyba że zmieniła rok wydania na czołówce).

Spróbuj w każdym razie tego mc z nim naprawdę można polubić budowanie w czwórce choćby za ta swobodę z oknami i innymi obiektami.
Ps: jeśli wolisz możesz też zmniejszyć foty (ja daję dłuższej szerokości 1000mpix choć trochę większe też powinny się otwierać) forum jest na starym silniczku dlatego tak zalecamy ,wtedy przy mniejszych może być jeden post dłuższy więc jak ci wygodniej to tak popróbuj ale przede wszystkim spróbuj wspomnianego MC w grze.

No to lecimy dalej, tym razem klub taneczny, bar, sam nie wiem co bardziej. Użyłem robota dj z batuu i robocików , które jednak nie działają na parceli tego typu poza dj-em

#3 X Club

Galeria: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... F004CCB65B
SDW (Zip): https://simsdelsworld.blogspot.com/2023 ... -club.html

Znów pokręciłem nazwy ale w końcu pub czy klub ...jeden pies parafrazując obrazek od Perci z inszego tematu ;)

Załączniki
f3 1.jpg
f3 5.jpg
f3 6.png
f3 4.jpg
f3 3.jpg
f3 2.jpg
f3 9.jpg
robot.jpg
f3 7.jpg
f3 8.jpg
f3 11.jpg
f3 10.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » poniedziałek 20 mar 2023, 12:04

Koronkowa robota! :) Tak mi się skojarzyło podczas oglądania filmiku, gdy widziałam jak pięknie łączysz ogromny element jakiejś maszyny (ten okrągły) z koronkowymi elementami trybu budowy. Śruby, rury, wkręty, wiatraki, kratki wentylacyjne obudowane wiktoriańskimi ozdobnikami, a wszystko to okraszone zieloną roślinnością. I to wszystko świetnie razem współgra i pasuje do siebie, tworząc harmonijną całość.

Niesamowicie futurystyczna sala dyskotekowo-barowa, a robocik jako didżej – wygląda świetnie. Fajnie dopasowane stoliki i krzesełka. :) Podobają mi się kolorki ścian i podłóg połączone z koronkowymi oknami – bardzo nieziemsko to wygląda. :)

Uśmiechnęłam się przy przeglądaniu krótkich komiksowych scenek, szczególnie przy tej z żółtym robocikiem, którego słowa są jak wyjęte z ust Shale – golema płci żeńskiej z dlc do DA I, pod tytułem „Kamienny więzień”. Od razu usłyszałam jak wypowiada je swoim „kamienistym” głosem, patrząc z wyrzutem na swoich – zbudowanych z miękkich ciał – towarzyszy. ;) Poza tym bardzo przystojny Sim ci wyszedł, ten z brodą. I tak ogólnie - świetna praca! Mistrzowska! :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo:
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Frisska
Bloger
Posty: 95
Rejestracja: czwartek 17 lis 2022, 15:51

Post autor: Frisska » poniedziałek 20 mar 2023, 13:28

SimDels pisze:
niedziela 19 mar 2023, 12:44
@Frisska Lubię czytać co piszesz bo od razu wiem co mogę poprawić ale przyznam szczerze; fakt, meblowanie zwłaszcza mieszkalnych przestrzeni uważam trochę za nudny przykry i powtarzalny obowiązek ;P Inaczej tworzenie bryły gdzie rozmieszczenie okien ma bardziej nadawać wyglądu budynkowi a dopiero na końcu zastanawiam się gdzie upchnąć kibel (dzięki modowi mcc moje ludziki nie biegają do kibelka i nie jedzą bo ich twórca "nie ma czasu na głupoty" ;) ).
:a_grin2: I to jest podejście!

Obejrzałam filmik z klubu. Poprę Percy: świetnie łączysz futurystyczny look z elementami klasycyzującymi, jedne z drugimi niby się gryzą, a u Ciebie... nie. Widzę sporo elementów stylu steampunk/postapo/SW. Super są — choć nie wszystkich użyłeś. Rozbrajające jest to, jak po drodze zmieniasz koncepcję i żonglujesz elementami. Też tak projektuję: na gorąco. :D
Całe miasto wygląda super, plusem są też ujęcia i soundtrack (aż czasem sobie puszczam Twoje filmiki w tle, jak buduję, zamiast oryginalnego podkładu z gier).

Na razie nie potrafię nawet w ułamku osiągnąć tego samego. Pierwszą parcelę w dwójce, o świetnych oknach, musiałam zburzyć, bo się zbugowała — nie mogłam usunąć zbędnych kratek podłogi, a samo okno nagle zaczęło świecić się na niebiesko, jakby brakowało meshy, mimo że wcześniej działało. Zaczęłam robić drugą, ale idzie mi opornie, włączyłam więc Czwórkę i w niej usiłuję pobawić się z obłościami — zobaczymy, jak mi pójdzie.
A jak zrobicie wyzwanie: zbuduj tylko na bazie, to I'm in! :D

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » czwartek 23 mar 2023, 23:59

@Frisska Dzięki ogromne także za dobre słowo o muzyce, w większości te rzeczy znajdziesz także tu: https://soundcloud.com/delsograf-rec , swoja drogą ciekawe jaka będzie muzyka w odległej przyszłości bo chyba jakaś będzie... a może w cenie będą dźwięki natury lub cisza ? :O

#4 Earth Museum - Muzeum życia na Ziemi i rozwoju cywilizacji
Interaktywne muzeum oczywiście z dużym przymrużeniem oka ;)
W podziemiach jest coś w rodzaju oceanarium bo w końcu wszystko zaczęło się w pra oceanie ;)

Załączniki
m9.jpg
m8.jpg
m7.jpg
m6.jpg
m5.jpg
m4.jpg
m3.jpg
m2.jpg
m1.jpg
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » wtorek 28 mar 2023, 21:22

Świetny pomysł na stworzenie futurystycznego świata, świata przyszłości. Zbudowane przez Ciebie parcele są obłędne, powodują autentyczny zawrót głowy (szczególnie, jeżeli trzeba długo klikać myszką, aby dostać się na wyżyny :) ).
Teraz bardzo rzadko "odpalam" Simsy i zaglądam do Galerii, ale gdy byłam tam ostatnio pobrałam wszystkie Twoje prace (z wyjątkiem muzeum, gdyż wtedy nie było jeszcze udostępnione), by obejrzeć jak te budynki zostały wykonane, z jakich elementów zbudowane, które obiekty z gry wykorzystane. Nie będę się rozwodziła nad każdym z osobna, bowiem tego dokonały już poprzedniczki, ale jedno tylko napiszę - inwencji i pomysłowości można Ci tylko pozazdrościć. No i oczywiście wyobraźni!
Jeżeli chodzi o muzeum, to oglądając filmik i fotki najbardziej podobają mi się podziemia. Jest zielono, kolorowo i tak "żywo". Autentycznie interaktywnie (i dać sobie w szyję można :) ).
Chylę czoła przed Mistrzem - budowniczym wysokościowców i wizjonerem przyszłości :a_thumbsup:

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 553
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » piątek 31 mar 2023, 10:41

Arcyciekawa praca – czyli muzeum przyszłości. Laserowy zielony wygląda super nocą, a na dodatek bardzo tajemniczo! :) Taki bardzo pozytywny budowlany odlot z przyszłości. Już na wstępie sugeruje, że w środku znajduje się coś związanego z przyrodą, naturą. I faktycznie: widzimy niesamowite akwaria z tajemniczą florą i fauną, artystycznie poukładanymi kamieniami. Poza tym dinozaury, egzotyczne i nie tylko rzeźby, mnóstwo roślin i muzealnych eksponatów. Wszystko niesamowicie fajnie skomponowane i porozkładane w przestrzeni. Aż chce się patrzeć. :)

Dla ludzików chcących się zabawić po zwiedzaniu jest też bar i parkiet taneczny. Tak, że jest tu co robić i Simowie na pewno nie będą się nudzić. :) :a_bravo: :a_bravo: :a_bravo:
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1793
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » sobota 01 kwie 2023, 08:43

Muzeum życia na ziemi i rozwoju cywilizacji zwaliło mnie z nóg. Sam pomysł uważam za kapitalny, a wykonanie jest znakomite :a_bravo: . Wszystko w nim zachwyca: kształt, koloryt i całe mnóstwo odniesień do tego jak zmieniała się na przestrzeni wieków przyroda. Jakim zmianom ulegała architektura i kultura plemion zamieszkujących ziemię.
Można tu otrzeć się o epokę dinozaurów i poznać współczesne wynalazki myśli technicznej.

Każdy odwiedzający nie będzie się tu nudził, bo połączy przyjemne (bar) z pożytecznym (nauką) :12-ok-hand: :13-thumbs-up: .

Awatar użytkownika
Katel
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 135
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
Lokalizacja: Podkarpacie
Origin ID: Katel

Post autor: Katel » sobota 01 kwie 2023, 14:34

Odkurzyłam moje simsy po dłuższej przerwie i co ja tu widzę :D Fantastyczne miasto przyszłości, w galerii przyjrzałam się wszystkim jaki znalazłam z tej serii i szczękę z podłogi zbierałam, coś pięknego i niesamowitego :). Na bank sobie zrobie zapis i umebluję nimi jakąś okolicę u siebie. Budynki są przepiękne. Gratuluję i zazdroszczę pomysłów i kreatywności :)
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaginiony Świat Delsa”