18+ Basemental drugs - mod dla niegrzecznych Simów

Modyfikacje wpływające na rozgrywkę i interakcje. Linki, opisy i ciekawostki.
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2346
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

18+ Basemental drugs - mod dla niegrzecznych Simów

Post autor: Alibali » poniedziałek 06 cze 2022, 18:47

Co tu ukrywać - nie lubię tych grzecznych, uładzonych i bezproblemowo wiecznie uśmiechniętych czwórkowych Simów. Lubię, gdy coś się dzieje w tym bezpłciowym czwartym wydaniu mojej ulubionej gry, toteż z wielkim niedowierzaniem przeczytałam na szanowanej i oficjalnej stronce Gry-on-line post pochwalny dotyczący tej - co tu dużo gadać - dość kontrowersyjnej modyfikacji :P Hurra - są inni, którzy TEŻ lubią hardcore w grze! I to jaki hardcore!

Oto, co m.in. można przeczytać w opisie tego moda:

Kwestia obecności (lub nieobecności) cygar w grach zyskała już prawie rangę symbolu. To ten przykład, do którego wszyscy się odwołują, komentując i oceniając kolejne decyzje deweloperów zmierzające do wygładzenia przekazu ich produkcji. Ostateczny dowód na hipokryzję: bez alkoholu, bez wyrobów tytoniowych, ale z przemocą fizyczną. Prawda? W Simsach oczywiście też nie ma papierosów. Alkohole to tzw. drinki, które nie mają żadnego wpływu na zachowanie sima. Nie stanowi to jednak przeszkody, by raz na jakiś czas z kimś się pobić albo zwyzywać jego matkę od lam.

Basemental Mods to seria trzech modów, które wprowadzają dużo zmian w grze. Począwszy od licznych dodatków do trybu meblowania i sklepu z nagrodami, przez alkohol, papierosy i narkotyki, aż po zorganizowaną działalność przestępczą w postaci gangów (jeśli posiadacie dodatek The Sims 4: Witaj w pracy).


Więcej przeczytacie klikając w link

https://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=2165&STR=4

W treści jest link do pobrania, ale wyskakuje błąd. Tutaj jest prawidłowy link - mależy pobrać tylko jeden (zip lub exe) i wypakować go do folderu *najlepiej o tej samej nazwie) i umieścić bezpośrednio w folderze mods - nie głębiej.

https://basementalcc.com/adult_mods/basemental-drugs/

To jest podstawowy mod - jest jeszcze jego moduł dotyczący tworzenia gangów ulicznych etc... Mod ten wymaga Basemental Drugs i dodatku Witaj w Pracy. Basemental Gangs to rywalizacja między gangami, mikrozarządzanie członkami własnego gangu, wykorzystanie członków gangu jako handlarzy narkotyków, prowadzenie operacji przez własną siedzibę gangu, ekskluzywne nowe możliwości od prawej ręki i wiele, wiele więcej.

Jest jeszcze trzeci moduł zamieniający nazwy dotychczasowych grzecznych drinków i soczków, ale instalujemy go tylko wtedy, gdy nie zamierzamy instalować tego pierwszego, bowiem w nim JUŻ są wprowadzone owe zmiany. Więc jeśli nie chcemy narkotyków papierosów, kaców i dilerki, a chcemy mieć realne nazwy drinków, to instalujemy TYLKO ten ostatni mod

https://basementalcc.com/adult_mods/basemental-alcohol/

Awatar użytkownika
Percival159
Felietonista
Posty: 237
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » poniedziałek 06 cze 2022, 22:24

Ah, te mody, dodające pożądanych przez graczy treści, urealniających grę. ;) Alu, o tym modzie/modach słyszałam mojego dziecięcia, ale skoro i Ty i Marvi lubicie hardkore w grze i polecacie - to kusi mnie by zainstalować. :P I nie powiem, był moment, że stworzyłam sobie rodzinkę mafijną w grze, chyba po obejrzeniu "Suburry" i trzech części "Ojca Chrzestnego", tylko że ta rodzinka nie miała za specjalnej racji bytu w grze. :D :D :D I to pomimo tego, że jej członkom wybrałam karierę przestępczą. :D :D :D Jakoś nie przyczyniali się do zgrzytów w życiu społecznym simowego świata, ani nie robili nic - co sprawiłoby, że można by ich uznać za przestępców. ;)

Awatar użytkownika
Marvi
Stalker
Stalker
Posty: 605
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:41

Post autor: Marvi » poniedziałek 06 cze 2022, 23:11

Znaczy mod jest generatorem śmisznych screenów, ja chyba pełnego potencjału nie odkryłam, ALE! Sim z bongosem i czerwonymi ślepiami, to rzecz dość śmiszna, choż całkiem naturalna po wgraniu moda xD Oprócz tego są elementy ogrodnictwa, bowiem trza zasiać, doglądać etc. Oprócz tego później zebrane zielsko trzeba popakować w słoiki i dać mu szansę się ususzyć. Z tego co pamiętam, to są chyba ze cztery rodzaje konopii, ale chyba działają tak samo. A później to nie wiem, kolega mówił, ze blanty można kręcić, ale to pierwszę słysze :/
Poza tym są żelki i sprite na gastro (też pierwsze słysze :P), no i można się ugadać z panem dillerem. Wiem, ze mój sim nachlał się kiedyś ayahuasci i oglądał niebo przed chołpą xD
Są również niemiłe objawy odstawienia ;-;
Szczerze? Mod jest oskryptowany lepiej niż większośc pakietów xD Ale to chyba można się już przyzwyczaić :P

Awatar użytkownika
Percival159
Felietonista
Posty: 237
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » środa 08 cze 2022, 09:02

:D :D :D Marvi - "elementy ogrodnictwa" sprawiły, że prawie oplułam kawą monitor. Moje Simy zawsze lubiły w ogrodnictwo i miały 10 poziom w tym zakresie... tak, że ten tegez... może by spróbować? ;) A mod jako generator śmiesznych screenów - brzmi zachęcająco. Cóż, chyba wypróbuję, bo kto bogatemu zabroni? Taka zabawa ma to do siebie, że mod można wywalić, jak coś nie przypadnie do gustu; choćby zbyt duża liczba simów w mieście "zauroczonych" używkami. Ale myślę, że takie rzeczy to chyba można sobie ustawić w ustawieniach, bo zazwyczaj mody mają takowe i to nieźle opracowane. :D

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 2346
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 09 cze 2022, 17:40

Ja uwielbiam tego moda Perci -i szczerze go tobie polecam :) Nie instalowałam tylko modułu gangi uliczne, bo wtedy też trzeba postawić w okolicy dodatkowo (lub oznaczyć, nie pamiętam dokładnie) lokale jako kryjówki wszelkiego zua ;), jakieś podejrzane speluny etc... Ale sprawia mi dużą frajdę palenie papierosów, cygar oraz wszelkie spożywanie, niekoniecznie soczku malinowego :P Tzn przez moich niegrzecznych Simów jedynie! Czego o dziwo - w życiu realnym nie znoszę! Ale pewnie mam dość tego nieciekawego życia realnego - tak to sobie tłumaczę. A może drzemią we mnie jakieś nieuświadomione do końca potrzeby albo złe cechy? Kto wie - może okazałabym się niezłą szefową burdelu ekhem ekhem - no delikatniej rzecz ujmując - agencji towarzyskiej. No, ale emerytowanych babć raczej tam chyba nie przyjmują...
@Marvi - skręcanie blantów jest tam jak najbardziej - sama widziałam akcesoria do tegoż procederu.

Awatar użytkownika
Percival159
Felietonista
Posty: 237
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » czwartek 09 cze 2022, 21:03

Melduję, że... mam moda... :P

I zaczęłam grę, znaczy testowanie. Vitalij poszedł do baru, wypił dwie krwawe maryśki, uzupełnił poziom wampirzego głodu i przy tym... pojawiło się powiadomienie, że jest w stanie lekkiej nieważkości. To znaczy nie dokładnie tak brzmiał komunikat, to tylko moje tak zwane "omówienie". ;) Stan lekkiej nieważkości spowodował nastrójnik "gawędziarski" i rzeczywiście... tak rozgadanego Vitalija, wymachującego górnymi kończynami i zagadującego społeczność knajpianą - dawno nie widziałam. :D

Po korzystaniu z kompa - zakupione zostały różnego rodzaju papierosy, cygara, jakieś bibułki czy cuś w tym stylu oraz dziwne pojemniczki niewiadomego pochodzenia, które do czegoś tam pewnie służą. Po zakupie nie pojawiły się w ekwipunku, ale przeczytałam w opisie moda, że przyjdą pocztą następnego dnia. W oczekiwaniu na przesyłkę, nadałam jednemu z simów rangę dilera i Vitalij udał się w odwiedziny. Postanowiłam, że kupić troszkę "ziół" w celu przetestowania... Cóż, dopiero za drugim podejściem udało mi się tego dokonać. :D Za pierwszym zaś - pogadałam o handlu "ziołem", myślałam że ta opcja dotyczy kupna i tym sposobem, całkiem nieświadomie... Vitalij sam stał się dilerem. ;)

Dobra, "zioło" zakupione, w niewinnej ilości 10 paczuszek. W domu jedno zostało rozpakowane i okazało się zawiera... aż 12 sztuk czegoś, czyli jakichś suszonych łodyg... Po kliknięciu na łodygę, oprócz tego, że pojawiła się opcja dodania do ulubionych - nic się właściwie nie stało. Cóż, Vitalij nie ma pojęcia - co z tym fantem zrobić! :D :D :D Zjeść się nie da, użyć w żaden inny sposób również nie... Być może jutrzejsza przesyłka rozjaśni nieco temat i coś z czymś okaże się kompatybilne. ;) W międzyczasie odkryłam, że sim może umówić się do lekarza w trzech opcjach: do szpitala publicznego (tanio), do szpitala prywatnego (drogo) i na morfologię. Oki, w celach testowych wzięliśmy morfologię, Vito polazł do króliczej nory na jakieś 2-3 godziny, po czym wrócił z komunikatem, że badanie wyszło idealne i nie ma się czym martwić. :D

Skoro badanie idealne, to trza zajrzeć do kompa, a tam w "używkach" - widnieje jakieś forum... Hmmm... Vito wszedł i póki co skorzystał tylko z jednej opcji, przeczytania recenzji/opowieści z podróży... Podróż okazało się być nie taką podróżą, o jakiej mój sim myślał, ale już od samej lektury skoczył mu w górę... nastrójnik poczucia szczęścia! Mam, że nie zaburzy to w żaden sposób morfologii... :D :D :D

Pośmiałam się podczas testowania, a na potrzeby moda zrobiłam bar stylizowany nieco na saloon z Dzikiego Zachodu - do Oazy. ;)

Alu - w realnym świecie również nie korzystam z używek. Nie palę ani papierosów, ani żadnych ziółek, alkohol tylko od wielkiego dzwonu, gdyż... nie jest to rzecz na mój żołądek. :D :D :D Za to w grze - ciekawa jestem jak będzie wyglądał Vito z cygarem, hahahaha...

I tak naprawdę - nie wiadomo, co w kim drzemie i kim bylibyśmy w innych życiowych okolicznościach. :) I czasem fajnie pospekulować, w żartach lub na serio, albo przetestować w wirtualnej rzeczywistości. :D ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)”