Wampiry jak w sadze Zmierzch (Twilight)

Modyfikacje wpływające na rozgrywkę i interakcje. Linki, opisy i ciekawostki.
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3819
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Wampiry jak w sadze Zmierzch (Twilight)

Post autor: Alibali » wtorek 07 sty 2025, 19:47

Znalazłam modyfikację, która sprawia, że granie wampirami przestaje być nudne, bo - mniej lalkowate a bardziej brutalne i zgodne z prawdziwą naturą wampirów!

Najpierw podaję link


https://modthesims.info/d/688308/s4-the ... t-mod.html


Uwaga : Istnieją dwie wersje tego moda: „Bloodless” i „Bloody”. Umieść tylko jedną wersję w folderze „Mods”.



A tutaj tłumaczenie sautomatyczne strony (dla tych, którzy mają starsze systemy operacyjne i nie mają opcji automatycznego tłumaczenia)


**Ten mod potrzebuje Vampires Pack, a jeśli masz Werewolves Pack, to znajdziesz kilka dodatkowych funkcji lub poprawek.**



Czy chcesz mieć mniej konwencjonalną, mniej mistyczną, mniej magiczną, rozwodnioną, i nie absurdalną wersję wampira w swojej grze?


Dzięki temu modowi możesz tworzyć romantyczne związki, które nie kończą się, mieć hybrydowe wampirze dzieci i brutalnie mścić się na innych wampirach.


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Wampiry mogą:
Stać zupełnie nieruchomo, nie mrugając ani razu podczas interakcji solo „Relaks” przez około 2 godziny symulacji

Warcza, syczą i szczerzą zęby na inne wampiry i hybrydy

Zawsze „biegną wampirycznie”, z wyjątkiem ręcznie nakazanej interakcji podejdź tutaj - wtedy wampir może iść tak jak zwykle gdziekolwiek chcesz

Zawsze może pić krew z Simów. wiele razy

Mogą zabić jeśli stracą kontrolę – jeśli pozostaną zbyt długo bez jedzenia

Mogą obrócić simów siłą

Mogą biegać z super prędkością (bez czarnych smug) I chodzić jak normalny sim... ale tylko jeśli klikniesz na ziemię i klikniesz „podejdź tutaj”

Zachowuje czystość – chyba że wpadnie w „brudne” sytuacje

NIE je w ogóle ludzkiego jedzenia, a gdy zje - czuje się dziwnie

NIE śpi, nie drzemie i nie korzysta z toalety

NIE zmienia się w swoje ciemne formy EA

NIE zmienia się w nietoperza ani nie teleportuje się jako mgła

PRÓBUJE zabić się nawzajem w walkach - TYLKO w nowych interakcjach „Atak!” (Zły, Podły, Szalony) lub „Próba zabicia” (nie Zły, Podły i Szalony)

Może okonać brutalnej zemsty za śmierć swojego „Kolegi”

Albo po prostu walczy na śmierć i życie!

Wampir nadal może zaoferować, że zamieni sima w wampira, ale teraz może również zmienić sima wbrew jego woli poprzez przemianowaną interakcję „Ugryź i przemień!”.

Nie może siłą zmienić swoich ludzkich partnerów ani „Zaoferować im przemienienia w nieśmiertelnych”.

Ludzki sim może poprosić swojego wampirycznego kochanka, aby go zmienił za pomocą „Błagaj, aby przemienić się w bycie razem”, a wampiry lub wampiry hybrydowe mogą poprosić swoich nieokultystycznych/ludzkich kochanków za pomocą „Błagaj, aby rozważyć wieczne życie”. Obie interakcje znajdują się w menu „Wampir” lub „Hybryda wampira”.

Kiedy simowie się przemieniają, padają na ziemię i wiją się w agonii przez całą transformację! (Uważaj, będą leżeć i zostawać na zewnątrz!)

Ich potrzeby całkowicie zamrożą się do ostatniego dnia/godzin.

Po tym, jak sim stanie się wampirem, będzie miał nowe wzmocnienie o nazwie „Noworodek” przez około 14 dni simowych.
Nowe wampiry będą tak spragnione plazmy, że mogą i prawdopodobnie zaatakują najbliższego wampira niebędącego wampirem lub zaatakują hybrydę. Dzieje się tak dopóki wzmocnienie nie zniknie pod koniec dwóch tygodni simowych.

Po zniknięciu wzmocnienia wszystkie wampiry staną się „Simowymi Pijącymi”. Aby zmienić ich praktykę łowiecką i stać się „Pijącymi zwierzęta”, zajrzyj poniżej do *Polowania, nowych cech i zmian w wyglądzie.

Wampiry stracą piegi, znamiona i tatuaże (w grze), jeśli pobierzesz dla nich dodatek. Nie będą też mieć makijażu w grze.

Nadal możesz dodać kły w CAS i pojawią się w grze, ale zazwyczaj nie mają ich zaraz po pierwszej transformacji.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz poniżej w sekcji *Polowanie, nowe cechy i zmiany wyglądu.



Wilkołaki naśladują Arcane „Children of the Moon” i dzięki temu modowi:

nie moją się rozmnażać przez Woohoo. Wcale. Tylko przez Bite!

nie może reagować na bardziej „pozytywne” aspekty wyglądu wampira, będąc w swojej postaci wilkołaka




NOWE zachowania OKULTYSTYCZNE


hybrydy wampirów:

są częściowo okultystami, zrodzonymi z wampirycznych ojców/zapłodnicieli i nie-wampirycznych matek/rodzicieli

rodzą się z kilkoma wampirzymi mocami: szybkością i siłą (walka), które ujawniają się po osiągnięciu wieku nastoletniego

mogą jeść zwykłe jedzenie I pić osocze (jednak jedzenie nie zaspokaja pragnienia); tylko dzieci wampiry i hybrydy wampirów mogą pić z woreczków z osoczem

Hybryda może spać, ale nie korzysta z toalety u nie choruje

Hybrydy wykazują różnic w wyglądzie, poza tym, że skóra jest znacznie gładsza niż ludzka

Mogą wywoływać czasami „reakcje”/wzmocnienia u innych okultystów

Mogą osiągnąć wiek młodzieńczy i są całkowicie bezpłodne

jeśli jest to dziecko, reaguje na śmierć matki/rodzica, jeśli umrze

*MA NOWEGO PLUMBOBA*

Od Malucha w górę, zarówno hybrydy wampirów, jak i wampiry mogą zmieniać źródło plazmy poprzez jedną z dwóch interakcji z samym sobą: „Wybierz polowanie na Simów” kontra „Wybierz polowanie na zwierzęta”.

Wampiry hybrydowe nie mogą przejść z Młodego Dorosłego do Dorosłego ani Starszego bez kodów czy poleceń Mc commandera


Poczęcie i Narodziny

Kobiety-lub ludzie, którzy mogą rodzić-nie będą już mogli rodzić po przemianie w wampira.

Mężczyźni-lub ci, którzy mają zdolność zapładniania-mogą nadal zapładniać innych nie-wampirycznych Simów.

Matki rodzące umrą w ciągu następnych 2 godzin simowego czasu od gwałtownego porodu, jeśli wampir nie przemieni ich na czas!
Tylko nieokultyści lub ludzie mają zdolność umierania. (Idę drogą Harry'ego Pottera, gdzie czarodzieje są w stanie uratować siebie i innych przed śmiercią z takich rzeczy jak poród.
NIE oznacza to, że istnieje nowe zaklęcie przeciwko tej śmierci!)




POLOWANIE, NOWE CECHY, WYGLĄD

Cechy
Wampiry i hybrydy wampirów (simy wampiryczne) mogą być „pijącymi zwierzętami” lub „pijącymi symulatorami”.

Cechy pijących wampirów występują zarówno jako cechy osobowości, jak i cechy rozgrywki, podczas gdy cechy wampirów hybrydowych są tylko cechami rozgrywki. Cechy osobowości wampirów znajdują się w „stylu życia”.

Aby zostać pijącym simem bez używania CAS, wampir może po prostu pić od losowego nie-wampirzego sima, jak już wspomniano. To samo dotyczy hybryd wampirów. Możesz również kliknąć „Wybierz polowanie na Simów” w „Wampirach” lub „Hybrydzie wampirów”.

Aby zostać pijącym zwierzęta w grze, kliknij „Wybierz polowanie na zwierzęta” w „Wampirach” lub „Hybrydzie wampirów”.

Istnieją dwie wersje tego moda: „Bloodless” i „Bloody”. Umieść tylko jedną wersję w folderze „Mods”.

„No Blood” nie ma żadnych cech krwi/CC, które stworzyłem dla pierwszej aktualizacji tego moda, która jest kontynuowana w drugiej wersji „Bloody”. Nie ma krwi, a simowie nie muszą zmyć krwi po ataku.


polowania Pijący
nie muszą zabijać wszystkich swoich ofiar. Ale jeśli chcą, mogą to zrobić w ramach „Drain and Kill” (Dla kontroli populacji wirtualnej. Nie ma wystarczająco dużo nieokultystycznych simów, aby zrekompensować gromadę wampirów, które wiem, że niektórzy z was stworzą!)

Jest tylko jedna inna interakcja picia krwi – „Feed On” (Pokarm) – która sprawia, że ​​ofiary przeżywają ataki. Wampiry nie muszą wiedzieć ani prosić o pozwolenie żadnego sima, aby... wziąć udział. (To nie jest kanon Zmierzchu, ale znowu, jest ograniczona liczba simów i potrzebujemy kontroli populacji).

Po tym, jak nie-wampir przeżyje picie z niego przez wampira, może zmyć krew, po prostu biorąc prysznic lub kąpiel.

„Pijący zwierzęta” otrzymują plazmę, polując na zwierzęta w jednej z dwóch interakcji - w norze królika przez co najmniej dwie godziny gry w czasie simowym: albo w interakcji solo, „Idź na polowanie na zwierzęta”, albo w interakcji grupowej, „Idź na polowanie z...”.

Pijący Simowie mogą polować na zwierzęta, ale pijący zwierzęta muszą zabrać je ze sobą, aby móc to zrobić.

Wampiry mogą pić z hybryd wampirów! (Debata Kanon) Uważaj — jeśli są wystarczająco spragnieni, mogą wybrać hybrydowe wampiry dla swojej krwi!

Hybrydy wampirów nie mogą pić z innych hybryd wampirów.

Jeśli wampiryczny sim pije od nie-wampira, który ma wampirycznego „towarzysza”, wszystkie relacje między pijącym partnerem, jego własnym partnerem, partnerem z partnerem pijanego i partnerem pijącego wampira zmniejszą się.



Wampiry i hybrydy wampirów, które są Maluchami i są powyżej stanu Dziecka, nie mogą pobierać krwi z woreczków plazmowych EA. Tylko wampiry i hybrydy wampirów Dzieci mogą pić z woreczków, aby zaspokoić swoją potrzebę Pragnienie.


Wygląd

Wszystkie wampiry mają gładszą skórę niż nie-wampiry, ciemniejsze kręgi pod oczami i konkretny kolor oczu, w zależności od tego, skąd pobierają krew/osocze.
NIE stają się bledsze!
(jeśli kupisz AddOn) Simowie stracą cały swój makijaż, tatuaże, piegi, blizny, znamiona, ale nie dołeczki ani pieprzyki po transformacji w wampira. Wszystko jest jednak nadal widoczne w CAS.
Sim Drinkers mają ciemnoczerwone oczy; Animal Drinkers mają żółte/pomarańczowe oczy. Nowonarodzone Wampiry, jakkolwiek polują, mają bardzo jasnoczerwone oczy.
Hybrydy wampirów nie otrzymują nowego koloru oczu, ale pobierają swoją plazmę. Kolory ich oczu są dziedziczone genetycznie.

ISKRY – Nie zdarza się to często, ale gdy niebo jest czyste, jest ciepło lub bardzo gorąco i jest stosunkowo słonecznie, wampiry powinny błyszczeć.


Wampiry Pragnienia

i wampirze hybrydy, które są Maluchami i są powyżej stanu Dziecka, nie mogą pobierać krwi z woreczków plazmy EA. Tylko wampiry i wampirze hybrydy Dzieci mogą pić z woreczków, aby zaspokoić swój motyw Pragnienia.

Wampiry i wampirze hybrydy nie będą musiały pobierać plazmy tak często, jak normalne wampiry EA, ale wampiry Nowonarodzone zawsze będą spragnione.

W miarę jak stają się bardziej spragnione, wszystkie wampiry otrzymują ciemniejsze kręgi pod oczami, a po drugim wzmocnieniu pragnienia otrzymują czarne oczy.


NOWE ROMANTYCZNE ZWIĄZKI I INNE ZWIĄZKI

Czym jest „Partner” i jak nim zostać

„Partner” wyobrażany jest jako najważniejszy i wieczny kochanek sima, którego wampiry stawiają ponad wszystkimi innymi, łącznie z samym sobą (kanonicznie, czasami... pamiętasz Jamesa?).

Kanonicznie, jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że wampir sam nie potrafi zapomnieć o niczym (w tym o swoich uczuciach do kogoś), a intensywność i wzmocnienie jego emocji/instynktów wydają się powstrzymywać go przed dążeniem do innych znaczących romantycznych związków z jakimkolwiek prawdziwym zaangażowaniem i oddaniem — to moja interpretacja partnerów ze Zmierzchu.

Teraz zarówno wampiry, jak i hybrydy wampirów mogą wybrać partnera o dowolnym okultyzmie. Tylko pary, w których jedna z nich jest wampirem lub hybrydą wampira, mogą zostać partnerami. Bez względu na to, jak mały jest pasek romansu, dopóki pasek romansu jest widoczny i nie jest ujemny, sim zawsze zgodzi się zostać partnerami. (W Zmierzchu ludzie po prostu się zakochują/pożądają, nie ma żadnych formalnych próśb ani ceremonii.)

Dwóch Simów zostaje partnerami poprzez interakcje:
„Stwórz wieczną więź” (interakcja wampira w kategorii „Wampir”)
„Wyraź głębokie uczucia” (interakcja niewampirycznej postaci w ramach „Kontaktu z wampirem”)
„Wiązanie na zawsze” (interakcja hybrydy wampira w ramach „Hybrydy wampira”)
Automatycznie stają się również romantycznymi partnerami/chłopakami/dziewczynami po sparowaniu, jeśli nie są jeszcze zaręczeni lub małżeństwem.

Partnerzy nigdy nie mogą „prosić o bycie tylko przyjaciółmi”, rozstać się ani rozwieść!



Zabawa z partnerami
Jeśli wampiryczny sim zdecyduje się pić z partnera innego sima lub walczyć z nim, gwałtowny wampir, każdy istniejący partner tego gwałtownego wampira i partner celu będą mieli słabsze relacje!



Śmierć partnera
Nawet po śmierci partnera simowie nie będą mogli być romantyczni z innymi simami (bez kodów) i zawsze będą ich opłakiwać, nawet simowie niebędący wampirami! Pomyśl o Wiecznym Wdowcu/Wdowie.

Wampiryczni simowie wpadną we wściekłość i poczują potrzebę brutalnej zemsty, jeśli ich partner został zabity przez innego wampirycznego sima! (Jeśli byli obecni przy ich śmierci, to w tym samym mieście/świecie). Będą również przygnębieni i pozostaną w takiej sytuacji na zawsze... aż do swojej śmierci.

Simowie niebędący wampirami nie mogą się zemścić i będą smutni tylko przez ograniczony czas. Będzie dla nich niemal niemożliwe, aby rozważać innych simów jako nowego partnera romantycznego, ale jest to możliwe.



Niewampiry mogą umrzeć, jeśli wampiryczny sim wysysa z nich całą plazmę poprzez interakcję „Wysysaj i zabijaj”! Nie umierają pod wpływem krwiopijczej interakcji „Pożywiaj się”.

Jeśli wampiryczny sim nie uznaje swojego kochanka za swojego partnera, nie będzie szukał zemsty, jeśli zostanie zabity.

Chociaż przez jakiś czas będzie bardzo smutny. Nie są potworami...




NOWE ZGONY

1. „Śmierć przez atak”

2. „Śmierć przez atak wampira”

3. „Śmierć przez nadprzyrodzone narodziny”


Simowie niebędący wampirami mogą teraz umrzeć na dwa sposoby:
„Death by Vampire Attack” --> jeśli wampiryczny sim wysysa z nich całą plazmę poprzez interakcję „Drain and Kill”! Jednak nie mogą umrzeć pod wpływem interakcji „Feed On”.

„Śmierć przez nadprzyrodzone narodziny” --> tylko zapłodnione, ludzkie/nieokultystyczne simy mogą umrzeć po urodzeniu hybryd wampirów.

Wampiry i hybrydy wampirów (simowie wampirów) mogą umrzeć tylko w wyniku ataków wampirów lub hybryd wampirów: „Śmierć przez atak”.

Każdy okultyzm może rozpocząć atak poprzez interakcje „Próba zabicia”, „Atak”, „Pomścić martwego towarzysza”, „Walka na śmierć!”. (Nawet jeśli zostaną uderzeni piorunem, wampiry przeżyją!)






Z INNYMI MODAMI (DODATKOWE DODATKI)

Jeśli masz Wonderful Whims lub Wicked Whims, simowie zareagują na wygląd lub obecność wampira. Jeśli wampir nie ma cechy WW „Unique Appearance”, wampiry nie zareagują. Simowie w formie wilkołaka nie zareagują wcale.

Jeśli wampir ma cechę WW „Unique Appearance”, inne wampiry to zauważą, hybrydy wampirów będą bardziej zachwycone, a wszyscy inni będą jeszcze bardziej oszołomieni. Ponownie, wilkołaki w formie bestii nie reagują.




A) Niezbędne pakiety
Potrzebujesz tylko Vampires Game Pack, aby ten mod działał.

B) Potrzebujesz tego moda, aby mój mod Twilight działał

Biblioteka rdzenia Lot51

C) Użyte narzędzia:
Sims4Studio
Scumbumbo: ekstraktor i wyszukiwarka XML
KORDONEK

D) Podziękowania dla tych twórców. Dokonałem edycji ich skórek:
obscurus (nakładka męska ze skórą N5)
ddarkstone (N9 Skin Female Overlay)
littlecrackers BrightBlends (V.2Mężczyzna)
HAYDEN (Face 01 Satynowe wykończenie

E) Konflikty modów:
Bariery językowe Franka
Wzajemny koniec FalseHope
Wampiry Zer0 potrafią zabijać
Zer0's Immersive Vampires (nie pozwala na ciąże hybrydowe wampirów)
Uniwersalny, hybrydowy stabilizator Occult marki Iced Cream

F) „Dary”/Moce
Nigdy nie będzie żadnych nowych darów/mocy (oprócz śledzenia?). Jeśli kiedykolwiek czytałeś książki i studiowałeś historię Zmierzchu, moce wampirów wynikają z ich cech osobistych/zdolności slash, które są następnie wzmacniane, stając się darami/mocami o różnej intensywności.

Musiałbym przepisać dużo kodu w grze, aby to zrobić, a po prostu nie mam na to wiedzy, dostępu ani czasu.

G) Wilkołaki i Sabaty
Ten mod prawdopodobnie nigdy nie będzie miał wysoce rozwiniętego rodzaju europejskich wilkołaków, ale spróbuję. Spróbuję również zobaczyć, czy mogę sprawić, aby tworzenie Sabatów stało się czymś. ALE nigdy nie będzie miał wilkołaków Quileute/„zmiennokształtnych”.
Na razie sugeruję pobranie moda wilkołaka dla wilkołaków. Polecam Spinning Plumbombs, jest naprawdę niesamowity. Mogę zrobić dodatek tylko dla niego, aby mój mod był zintegrowany z ich modami. Aby tworzyć koweny, sugeruję użycie systemu klubowego pakietu Get Together.

H) Puste bąbelki/interakcje
U niektórych osób bąbelki niektórych interakcji są całkowicie puste. Nie znalazłem żadnego prawdziwego rozwiązania tego problemu poza ponownym wstawianiem całego tekstu w każdej aktualizacji. Używaj tego moda, mając to na uwadze.
Autor

ODPOWIEDZ

Wróć do „The Sims 4 Nieoficjalne modyfikacje (Mody)”