Strona 1 z 1

Zarządzanie Simem.

: poniedziałek 07 lip 2025, 18:00
autor: Alibali
Ta modyfikacja umożliwia dużo lepsze zarządzanie Simem, a przede wszystkim sterowanie Simami NPC, których można dodać (i odjąć) w gospodarstwie domowym, czego od dawna potrzebowałam ze względu na trudności w dodawaniu większej ilości Simów na parcelę. Tutaj mogę w miarę potrzeb i rozwoju mojej historyjki dodawać i odejmować nie wychodząc z parceli do CAS


Instalacja: Po prostu pobierz mod, umieść go w folderze modów i włącz modyfikacje skryptowe w ustawieniach gry.


Aktywacja: Kliknij dowolnego niegrywalnego Sima i wybierz nową opcję „Dodaj do wybranych Simów” z kategorii Akcje > Centrum sterowania Simem w menu kołowym.
Rozgrywka: Po dodaniu Sima staje się on w pełni kontrolowany, co pozwala Ci kierować jego działaniami, zmieniać jego stroje, zarządzać jego potrzebami, wysyłać go do pracy i wykonywać wszystkie funkcje dostępne dla grywalnego Sima.

Korzyści
Ulepszona rozgrywka: poznaj grę z nowej perspektywy, kontrolując różne symulacje i sytuacje.
Opowiadanie historii: Twórz skomplikowane historie, bezpośrednio wpływając na działania i decyzje wszystkich Simów.
Elastyczność: idealna do zarządzania wieloma gospodarstwami domowymi lub skomplikowanymi relacjami społecznymi w grze.
Szybkość: wykorzystaj niestandardowe interakcje i testy z pamięci podręcznej, aby zapobiec opóźnieniom podczas ładowania menu kołowego.
Możliwość bezpiecznego usunięcia: Możesz usunąć ten mod w dowolnym momencie bez pozostawiania śladów.


Lista interakcji

Dodaj wybieralnych Simów: Dodaj wybieralnego Sima do Skewer. Zostanie on dodany do domyślnej sytuacji grywalnego Sima przyniesionego do strefy za pomocą interakcji „Przynieś tutaj”. Na przykład, jeśli działka jest kawiarnią, Sim zostanie dodany do sytuacji „situation_Cafe_GenericCustomer”.

Usuń wybieralnego Sima: Usuń wybieralnego Sima ze Skewer. Co się stanie dalej, zależy od sytuacji, w której znajduje się Sim:

Jeśli Sim jest częścią określonej sytuacji (np. zatrudnionym barmanem), powróci do swojej poprzedniej roli bez większych zmian.

Jeśli Sim nie jest zaangażowany w żadną sytuację (tj. nie ma roli takiej jak Sprzedawca na stoisku) i znajduje się na aktywnej działce, zostanie mu przypisana domyślna rola oparta na typie działki. Na przykład, jeśli działka jest kawiarnią, Sim przyjmie rolę „Klienta kawiarni”. Jeśli Sim znajduje się poza działką, wróci do domu po kilku minutach.

Wyczyść wszystkich możliwych do wyboru Simów: Usuń wszystkich możliwych do wyboru Simów dodanych do Skewer za pomocą tego moda.

Ukryj w menu kodów / Pokaż w menu kołowym: Umożliwia ukrycie tego moda w menu kołowym lub menu kodów ( musisz aktywować polecenie „testingcheats on” i uzyskać do niego dostęp, naciskając klawisz Shift i klikając dowolnego Sima ).

Pokaż w panelu relacji / Nie pokazuj w panelu relacji: Te interakcje umożliwiają włączenie lub wyłączenie korzystania z tego modu w panelu relacji poprzez kliknięcie dowolnego sima. Domyślnie ta funkcja jest włączona.

Rozpocznij pobyt: Utwórz pobyt na czas nieokreślony. Można go użyć tylko wtedy, gdy przebywasz w domu aktywnego gospodarstwa domowego (czyli tego, w którym wybrałeś grę).

Zakończ grupę podróżniczą tego Sima: Zakończ grupę „Stay Over” lub wakacyjną, do której należy ten Sim. Wszyscy członkowie grupy zostaną zwolnieni.

Dodaj do grupy podróży: Jeśli aktywne gospodarstwo domowe ma grupę „Stay Over” na swojej działce domowej, docelowa karta sim zostanie do niej dodana. Jeśli grupa „Stay Over” nie istnieje, docelowa karta sim zostanie dodana do grupy podróży aktywnego wybieralnego sima.

Usuń z bieżącej grupy podróżniczej: Usuń Sima z grupy „Stay Over” lub grupy wakacyjnej. Jeśli grupa stanie się pusta, zostanie automatycznie zniszczona.

Znane problemy
Gdy sterujesz simem, który jest gościem w opcji zostań na noc, jest on traktowany tak, jakby był na wakacjach na działce mieszkalnej należącej do innego gospodarstwa domowego. Możesz zobaczyć pewne interakcje, które normalnie pojawiają się podczas wakacji, takie jak „zamów nocleg”.
Gdy sim jest na wakacjach lub jest częścią grupy Stay Over (zostania na noc) i postanawia odwiedzić inny obszar niż ten, w którym przebywa, ikona interakcji „Go To Lodging” nigdy nie zniknie z portretu sima. Jest to błąd występujący w niezmodyfikowanej grze.
Gdy dodasz do Skewera Sima, który już jest w tym obszarze, informacje w Panelach Aspiracji i Umiejętności mogą nie pojawić się natychmiast. Panele te pozostaną puste, dopóki Sim nie ukończy swojej bieżącej animacji. Panel Umiejętności zostanie zaktualizowany automatycznie, ale w przypadku Panelu Aspiracji będziesz musiał przełączyć się na innego Sima, aby odświeżyć interfejs użytkownika. Pamiętaj, że jest to tylko błąd wizualny.
Naprawiono go.
Podczas dodawania sima obecnego w okolicy do szpikulca, niestandardowa interakcja zostanie przeniesiona do kolejki interakcji sima, co wymusi ponowne załadowanie interfejsu użytkownika po dwóch minutach gry. Powinno być zgodne z niemal wszystkimi interakcjami i zapobiegać ich anulowaniu.

Podczas sterowania wybieralnym simem dodanym przez ten mod w obrębie ich domowej działki możesz zauważyć interakcje, które nie powinny być dostępne między członkami gospodarstwa domowego. Na przykład może pojawić się interakcja „Poproś o zostanie nowym współlokatorem”.
Naprawiono. to

Interakcja „Poproś o zostanie nowym współlokatorem” teraz weryfikuje, czy uczestniczący Simowie nie należą do tego samego gospodarstwa domowego. Proszę zgłosić, jeśli istnieje inna interakcja z tym zachowaniem.
Jeśli jeden lub więcej wybieralnych Simów zostanie dodanych za pomocą tego moda i członek aktywnego gospodarstwa domowego umrze, nie pozostawiając żadnego Sima w gospodarstwie domowym, mogą wystąpić liczne problemy i wyjątki. Aby temu zapobiec, całkowicie unikaj takich scenariuszy. Ponadto nie próbuj zapisywać gry, jeśli taka sytuacja wystąpi.
Naprawiono to

Podczas adopcji dziecka przy użyciu dodatkowego, wybieralnego NPC, mogą wystąpić nieoczekiwane zachowania.Nie wykryto żadnych istotnych problemów podczas adopcji dziecka przy użyciu dodanego wybieralnego NPC. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieoczekiwane zachowanie, możesz je zgłosić.

Przy adopcji zwierzaka podczas kontrolowania Sima z innego gospodarstwa domowego, zwierzak zostanie dodany do aktywnego gospodarstwa domowego, a nie do gospodarstwa domowego kontrolowanego Sima. Na przykład, jeśli grasz z Gospodarstwem Domowym A i kontrolujesz Sima z Gospodarstwa Domowego B, gdy jest w domu, adopcja kota spowoduje dodanie kota do Gospodarstwa Domowego A. Potencjalne błędy, które to może spowodować, są obecnie niejasne, więc zdecydowanie zaleca się unikanie zapisywania gry, dopóki nie potwierdzisz, że nie pojawiły się żadne dodatkowe problemy. Wymaga to dalszych testów i raportów.


KLink do pobrania (opis jest na stronie - po angielsku. Moje tłumaczenie jest zrobionbe automatycznie - przepraszam za niedoskonałości)

https://www.curseforge.com/sims4/mods/sim-control-hub


Mod ma polskie tłumaczenie by Nenusia
tłumaczenie

https://www.curseforge.com/sims4/transl ... lumaczenie