WItajcie w Mieście Miłości!

Strzeliłeś fotkę, która rozśmiesza cię do łez? Albo wzrusza? Podziel się z nami - też chcemy poczuć te emocje!
Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

WItajcie w Mieście Miłości!

Post autor: Alibali » sobota 03 sie 2024, 01:16

No więc - kupiłam, i póki co - jestem zachwycona :)


Miasto - Ciudad Enamorada (Miasto Zakochanych albo Zakochane Miasto) to tętniące życiem, kolorowe miasteczko rodem z Ameryki Południowej czy Łacinskiej- może leży gdzieś w Meksyku (?)
Jest niezwykle radosne i wesołe - jeśli chodzi o kolorystykę, rzecz jasna.

2.jpg


3 vista herm.jpg


7vh.jpg


6 vh.jpg



Ciudad Enamorada składa się z trzech dzielnic, różniących się między sobą stylem i rodzajem aktywności, jaką mozna w nich podejmować.


Pierwsza dzielnica widoczna po lewej stronie mapy, to Vista Hermosa. (z hiszp. Piękny Widok)

Hermosa.jpg
Leży u stóp wzgórza, na które można się wspiąć wąską ścieżką widoczną na mapce. Celem wspinaczki jest pomnik usytuowany na jego szczycie. Zanim tam dojdziemy - miniemy bardzo ładny staw, w którym możemy łowić ryby, żaby, oraz okazy do nowej kolekcji, o której napiszę szerzej przy omawianiu kolejnej dzielnicy.


Vista Hermosa to spokojna okolica, o zabudowie składającej się z domków jednorodzinnych, a w tle widzimy domki w stylu kolonialnym.

5vh.jpg


4 vh.jpg


Dzielnica składa się z pięciu parcel - jednej parceli 30x30, zamieszkałej przez trzyosobową rodzinę Lopez, dwóch działek 30x20 zabudowanych, ale nie zamieszkałych, i jednej dużej, pustej parceli o rozm. 50x40.

8vh.jpg


Jest tu także - jak głosi opis - elegancki klub nocny o nazwie Laguna del Abrazo (Laguna Objęć).

1.jpg



Druga z dzielnic o nazwie Plaza Mariposa (Plac czy też Przestrzeń Motyli) - jest miejscem romantycznych spotkań w parku, lub spacerów po uliczkach miejscowej starówki.

Mariposa.jpg



Znajduje się tu duży park z małym jeziorkiem oraz trzy działki mieszkalne, jedna o rozm. 50x40 - pusta, druga o rozm.30x30, zamieszkała przez dwie pary pod wspólną nazwą - Randkowicze. Trzecia z parcel również o wym. 30x30, to willa pod wynajem wakacyjny.


Park prezentuje się naprawdę pięknie.

P3.jpg



Pośrodku jest piękny budynek z klubem i zadaszoną pergolą na piętrze.

park1.jpg


perg.jpg



Nieco dalej widzimy małe jeziorko, czy raczej okazały staw.


pp.jpg


j2.jpg


W parku możemy uzupełnić kolekcję żab, roślin i minerałów, a w pniakach przy jeziorku znaleźć okazy do nowej kolekcji aksolotli - rodzaju płazów - żywych skamielin :)


p2.jpg


kol1.jpg


kol2.jpg


Spacerując z ukochaną osobą - Sim może kupić dla niej (lub dla niego) kwiaty lub upominek w niewielkim sklepiku. A przy Fontannie Pragnień poprosić o miłość dla siebie lub innych,(lub odwrotnie - próbować się zemścić)

f1.jpg


Trzecia z dzielnic o nazwie Nuevo Corazon (Nowe serce) jest na wskroś nowoczesną częścią miasta, położoną pośród wielkomiejskiej zabudowy. W tle widzimy mnóstwo wieżowców.

Corazon.jpg


w2.jpg


w.jpg

Dzielnica składa się z czterech parcel. Dwie z nich to apartamenty w wieżowcach, postawionych na malutkich działkach (20x15 i 20x20). Dwie kolejne to klub nocny i siłownia. W jednym z apartamentów mieszka dwuosobowa rodzina Nadir.


Klub Nocny ma ciekawą architekturę

kl.jpg


Wnętrze klubu mieliśmy okazję oglądać na zwiastunach dodatku, więc ograniczę się do jednej fotki.

klw.jpg

Na tym zakończę opis okolicy. W następnym poście przedstawię elementy architektury oraz meble, które doszły wraz z dodatkiem, a w kolejnym pokażę, o co wzbogacił się CAS.
Ostatnio zmieniony niedziela 04 sie 2024, 20:46 przez Alibali, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 03 sie 2024, 01:47

Zacznę od pokryć podłogi, bo tego jest najmniej. Doszło w sumie sześć nowych pokryć, glównie wszelkiej maści animals print - więc mamy możliwość ułożenia dywaników, czy wykładzin- we wzór zebry, pantery, krowy - wszystko się ładnie łączy, bez nudnych powtórzeń. Jest też trochę typowych, meksykańskich terakot i mozaik, oraz nowość - ładna wykładzina we wzór bluszczu.

podłogi.jpg




W tapetach mamy trochę więcej nowości. Osobiście zachwyciłam się nowymi rodzajami malowanych "postarzanych" tynków i kwiecistą tapetą

tynki.jpg


tapeta1.jpg


oraz nowym rodzajem szachulców.

tap3.jpg


Jest też trochę różnorakich kafelków i mozaik. W sumie jedenaście nowych pokryć ścian. Niektóre, tak jak np szachulce ładnie się prezentują dopiero po ułożeniu obok siebie kilku powierzchni tego samego wzoru w jednym ciągu.


W temacie drzwi i okien EA zaszalała! Naprawdę:) Nie spodziewałam się takich ładnych i przemyślanych obiektów - przede wszystkim jest to wreszcie w wielu wersjach kolorystycznych (dwunastu!) - i do tego drzwi i okna oraz ogrodzenia dopasowane stylistycznie i kolorystycznie.

Mamy też dziesięć rnowych wzorów drzwi, dwa łuki, (a w zasadzie jeden w dwóch opcjach - na jedną lub na dwie kratki). Kafelkowe schody mają ten sam wzór, który występuje na kafelkowym pokryciu ściany. Kute ogrodzenia mają ten sam element zdobniczy, który występuje na jednym z wzorów drzwi. Do tego dwie nowe kolumny i jedna pacha łukowa - bardzo ładna.

drzwi.jpg


kol.jpg


Okien mamy jedenaście, ale dwa z nich występują w trzech opcjach, więc można powiedzieć, że nowych wzorów doszło osiem. Do tego nowe pokrycie dachowe - barwiona blacha (już widzę świetne wykorzystanie we wszelkiego rodzaju zwieńczeniach wież np kościelnych czy zameczków, bo jeden z wielu kolorów jest w kolorze miedzi, a inny- w kolorze zieleni pasującej do zabytkowych budynków, tak jak nowe obrzeże dachu. Do tego nowa balustradka balkonowa, markiza, skrzynka balkonowa i drzewo - kwitnąca na fioletowo jakaranda.

I nowość - mamy wreszcie tabliczki z numerem domu w trzech wzorach do wyboru.

dachy.jpg
Ostatnio zmieniony niedziela 04 sie 2024, 20:47 przez Alibali, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 03 sie 2024, 01:47

Zgodnie z zapowiedzią uzupełniam opis o to, co doszło w CAS. Dziś tylko make-up i biżuteria. Modelkę wygenerowała gra.


Zacznę od fryzur. Doszło ich jedenaście, ale trzy z nich są w dwóch wersjach, więc tak naprawdę jest ich mniej.



Ta fryzurka różni się od kolejnej wersji balejażem, czyli jaśniejszym odcieniem pasemek. Jako że na koku pasemka są mało widoczne, to kok jedynie odrobinkę jest jaśniejszy na skrętach loków.

fr3.jpg




Kolejna fryzurka ma ładny kształt podkreślony modnymi zapinkami. Ta obok - to nieco opatrzony, wygolona po bokach głowa z punkowym czubem.

fr1-2.jpg



Jedyna fryzurka, która podoba mi się naprawdę. Obok na podglądzie widać pozostałe fryzurki damskie.


fr4.jpg



Jeśli chodzi o make-up, to doszły nam jako nowość jedynie jedna szminka i "rozmazany" tusz do rzęs oraz cień do powiek. Wszystko to ujęłam na jednej fotce (wraz z podglądem kolejnej fryzurki). Z boku widać trzy nowe naszyjniki.

makeup.jpg


Biżuteria to wspomniane trzy naszyjniki, trzy pary kolczyków - w kształcie motyla, serca oraz złamanego serca (widocznego na fotce powyżej).


I kolejny podgląd fryzurki (też z sercem)


fr5 mak.jpg



Z nowych pierścionków mamy tzw multirings (kilka pierścionków) na obie ręce, oraz ciekawy pierścionek w kształcie wijącego się węża. Przy okazji Simka prezentuje nowy styl manicure - dwukolorowy lakier. Odzież na fotkach to nowe bermudy (z kolorowymi zamkami) oraz wzorzyste spodnie.

mult.jpg

Odzieży jest sporo - tutaj wklejam tylko przykładowe - także obuwie. Fryzurki i naszyjniki też są z tych nowych.

ubr2.jpg


str.jpg
Ostatnio zmieniony wtorek 06 sie 2024, 01:06 przez Alibali, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1884
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » sobota 03 sie 2024, 07:35

Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia z nowego dodatku... i najbardziej spodobał mi się park w dzielnicy Plaza Mariposa z klubem i pergolą na piętrze :D Co do pozostałej reszty mam mieszane uczucia.
Znane mi jest Twoje zamiłowanie do kolekcjonowania wszelkiego rodzaju zbiorów, dlatego postawisz sobie na pewno za wyzwanie, zebranie wszystkich skamieliny typu aksolotle... koszmarki :?

Póki co wstrzymam się z zakupem tego dodatku.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 03 sie 2024, 17:50

Bobinko - aksolotle może piękne nie są, ale znam ludzi, którzy tu, w Polsce - hodują kuzynów axolotli - traszki. Piękne toto nie jest, ale chyba wolałabym traszki niż węże. Nawet pająki ostatecznie nie są takie strazne, choć jak pomyślę o tych ich sześciu parach oczu, to nieco mi... nieswojo... Będąc w górach spotkałam inne niepiękne stworzonko - salamandrę plamistą. Czarną w żółte plamy, które ostrzegają - nie dotykaj mnie, bo jestem jadowita! I pod ścisłą ochroną!. A i tak ludzie je wyłapują, by zamknąć biedactwa w terrariach.


Do zakupu dodatku wcale nie zachęcam - chciałam jedynie przybliżyć go forumowiczom i gościom, którzy tu zaglądają, pokazując "w użyciu" wszystkie te nowe obiekty.

Miasteczko jest naprawdę urokliwe, choć - jak należało się spodziewać - większość tych pięknych budyneczków jest tylko tłem.


koniec1.jpg


koniec2.jpg



koniec3.jpg



Ten budyneczek akurat jest zamieszkany przez rodzinę Lopez

dom Lopez.jpg



EA chwali się, że The Sims4 jest bardzo wydajną grą, nie tnie się nawet na przeciętnym sprzęcie.

Ale sądzę, że właśnie dlatego taka grywalna, bo zmnieszono ilość parcel użytkowych, ilość ludków zamieszkujących nowe okolice jest znikoma - w Ciudad Enamorada mieszkają tylko trzy rodziny, łącznie siedmiu Simów.


Z ciekawostek jakie zaobserwowałam - w Ciudad są przystanki autobusowe oraz linie energetyczne na słupach :)! Tylko w centru7m miasta, ale - zawsze coś!

przystanek.jpg

okablowanie.jpg


Rozśmieszyła mnie natomiast rogatka - czego strzeże?

rogatka.jpg

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3492
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » niedziela 04 sie 2024, 11:39

Piękna relacja i recenzja zarazem, dzięki za to Ali bo przyblizyłas trochę klimat tego paku i otoczenia. Elementy budowlane chyba rzeczywoście ładne i dużo i szczerze mówiąc to mnie kusi (kusi susi do kwadratu) a otoczenie ładne ale nawet nie znając go z gry juz wiem że odbiorę je trochę tak jak większość z tymi ograniczeniami. Wygląda to jednak przyjemnie i chyba ten ciudad kojarzy się trochę z prawdziwymi ciudadami (miast z hiszp) choć oczywiście w wersji wyidealizowanej. Nie widać krat na balkonach bo to by raczej nie pasiło ale za to łądne zdobione okna "z kratami" już się troche kojarza z tym zamiłowaniem w tej cześci świata do okratowań wszędzie gdzie się da (chyba z powodów bezpieczeństwa także choć stanowią często tez element ozdobny). Rogatka faktycznie zaskakująca (tam coś jeździ po tych ulicach czy są takie puste jak się wydaje?). Trochę skojarzyło mi się to miasto z miastami na skraju Amazonii w tym z największym Manaus, które faktycznie ma sporo wieżowców, trochę kolorowej zabudowy, takiej zadbanej jak i też zaniedbanej no i właśnie słupy z prądem , naturalnie przystanki tez więc to dla mnie takie troche simowe Manaus w wersji idealnej (ciekawe co by na takie wywody i porównanie powiedzieli mieszkańcy tego miasta) :O Kolorowe tropikalne drzewa na ulicach ,faktycznie wszystko chyba jakoś podobnie, postarali się choć na jednym z ujęć domy wystające bezpośrednio z trawy bez połaczenia z chodnikiem to już chyba zrobione sa troche na odwal pewnie na koniec pracy nad dodatkiem. Architektura realna Ameryki południowej wydaje mi się mimo wszystko troche bardziej detalistyczna niż proste klocki od ea ale to akurat żadna nowość, całkiem ciekawie jeszcze wyszedł klub nocny czy coś co wygląda jak kościół kolonialny i całkiem fajne apartamentowce (choć to pewno klock dla ozdoby) Ech gdyby tak to wszystko dało sie edytować... Bardzo spodobały mi się te zaniedbane kolorowe ścianki i "kocie" dywany z paski itp. tego mi troche brakowało w wystroju wnętrz choćby dla urozmaicenia. Co do rozplanowania miasta to chyba najfajniej wygląda na tych fotkach plac z fontanną. Gdyby tak wokół były parcele do budowania... no ale takie rzeczy to chyba w sims7 ;) Dzięki za świetną recenzyję :a_bravo: :12-smiling-face-sunglasses: :91-ghost:
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » niedziela 04 sie 2024, 22:52

Pora przedstawić obiekty do wystroju wnętrza. Jest ich naprawdę dużo.

Przedstawiam niektóre obiekty w innych wersjach kolorystycznych, więc wychodzi tego więcej


Łóżka i oświetlenie oraz koce i dywany.

Koce mają nową funkcję - można na nich siadać i spędzać wspólnie czas, łącznie z interakcjami romantycznymi, w tym bara-bara, które ma śmieszną animację. Partnerzy bowiem zawijają się w koc jak wielka gąsienica w kokon.

ŁÓŻA OŚWIETLENIE.jpg

Fotele i krzesła oraz półki jako uzupełnienie barów

bary fotele.jpg



Stoliki,stoły, ławy i ławki.. Obrazy i zwykłe naklejki, ozdoby ścian.

stoły obrazy.jpg


ozdoby ścian.jpg


rośliny.jpg


Może niektóre obiekty powtórzyłam, ale starałam się pokazać także inne dostępne kolory albo w innym ujęciu. Tutaj wreszcie widać te oświetleniowe gwiazdki - tylko te drobne na ścianę, bo sufit musiałabym postawić :) Są też duże gwiazdki na oświetleniu zewnętrznym. Fajną dekoracją jest ta waliza podróżna - już sobie wyobrażam historyjkę z jej użyciem (niewierny partner wywalony z kuframi do hotelu lub pod przysłowiowy most - nawet nie zdążył biedaczek walizek dobrze spakować :a_laugh:

Zwróćcie też uwagę na nowe zasłony - także typowe dla Ameryki Południowej - koralikowe - na jedną i dwie kratki. Z sufitowych ozdób godny uwagi jest element, z którego można zbudować belkę podsufitową - powiększając lub pomniejszając można uzyskać fajne efekty. Kolejnym nowym obiektem jest schowek na szczotki, z nową opcją bara-bara :P

Nie pokazuję tu już nowych barów, w tym jednokratkowy oraz półkolisty, a także rekolorów sprzętu do ćwiczeń. WIdać je na podglądach z linków, które podałam wcześniej.


osw.jpg


belki.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 06 sie 2024, 00:57

Jako uzupełnienie dodaję jeszcze kilka fryzur męskich. Jako modela użyłam postaci stworzonej przez Bobi - Milo Robertsa

ubr2.jpg



Milo prezentuje także nowy zarost i jedno z dwudziestu trzech wdzianek (plus jedno do odblokowania) - ładną, rozpiętą koszulę.

mult.jpg



Nowych ubrań na całe ciało Milo ma jedenaście, oraz kilka do odblokowania. W większości są to zabawne przebrania, jak choćby ten fartuszek na gołe ciało :)

str.jpg


Ubranek "dolnych" jest też sporo - bo aż trzynaście! Na fotce Milo prezentuje ładne bermudy - reszta jest widoczna z boku fotki. Są jednak tylko trzy pary butów - widoczne na fotkach sneakersy, mokasyny oraz kowbojki.


m.jpg




I bonus - Milo w grze, tak jak go matusia Bobi stworzyła. Zdziwiło mnie, że Milo - zamiast udać się szybko w wyznaczone miejsce (teleportem) - zrobił to w wyrafinowany sposób. Czyżbyś obdarzyła go Bobi nadzwyczajnymi mocami?


mistrz teleportu.jpg
.



I to już wszystko. Mam nadzieję, że nie zamęczyłam oglądających ilością fotek, ale naprawdę podoba mi się ten dodatek!

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1884
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » wtorek 06 sie 2024, 18:04

Wow, tworząc Milo nie przyszło mi do głowy, że sprawdzi się w roli TOP MODELA :lol: Muszę przyznać, że nowy zarost i nowa fryzura nadały mu ciekawego image :D

Oglądałam filmiki KOSMO i Akwamaryny, jednak to Twoja relacja gracza, przemawia do mnie bardziej niż zachwyty Influence-rów aktywnie działających w sieci. Dziękuję za przybliżenie tego dodatku i pokazanie wszystkich jego zalet i wad. Pozdrawiam serdecznie :14-face-throwing-a-kiss:

rogatka1.jpg

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » wtorek 06 sie 2024, 21:52

:a_bravo: :a_grin3: Bobinko, ten piękniś ujął mnie natychmiast swoim wdziękiem i urodą. Udał ci się niesamowicie! A już super zabójczo prezentuje się w tej nowej fryzurce z "Zakochaj się" oraz z nowym zarostem. Jestem zachwycona. Dodałam mu tę Simkę, którą wygenerowała gra na potrzeby prezentacji. Nie chciałam początkowo aby zawierali jakąkolwiek znajomość, bo mieli być tylko na chwilę. Ale Milo jest taki uroczy, i tak próbuje zagadywać nieco nadętą pannę z gry - że zostawiłam mu ją. A niech ma!

Dlaczegóż nie pokazujesz swoich ludków w kąciku? Fajnie ci wychodzą, nie licząc kilku fryzur - to praktycznie bez cece... A to wielki plus! Grywalni, naumiani, dobrze wychowani! :a_bravo: :a_grin3: :87-clown-face:


Chwilowo brakuje mi czasu na granie, bo ...życie skrzeczy... Zawsze wydawało mi się, że ludzie na emeryturze to nie mją co z wolnym czasem robić! A mnie doby nie wystarcza!
Ale dodatek musiałam oblukać, a jak oblukałam, to doszłam do wniosku, że warto się podzielić uwagami. To prawda - nie tylko plusy dodatnie, ale i ujemne też - ma ten dodatek. Najbardziej denerwującym mankamentem jest to, że EA stawia te dekoracyjne domy, zamiast normalnych parcel. Pomyślałam, że lepiej by na tym wyszli, gdyby zostawili więcej miejsca pod zabudowę. Jeśli gracz sobie nastawia domów ile się tylko da - i gra zacznie się ciąć, to chyba sam dojdzie do wniosku, że co za dużo to niezdrowo. I zlikwiduje zbędne obciążenie gry. Mieliśmy okazję przekonać się o tym jak to działa - głównie w trójce, gdzie wybudowanie full wypasionej rezydencji z wieloma lokatorami groziło zawałem gry, nie tylko zadyszką.

Drugim mankamentem jest to, że miasteczko jest dużo mniejsze niż nawet maleńka Tartosa... Nie ma tam jakichś specjalnych zagadek, miejsc do eksploracji (nie licząc klubów). Ale EA sama przyznaje, że tym razem postawiono na rozbudowanie interakcji. I to widać. Simowie zachwują się naprawdę inaczej. Nawet wydaje mi się, że mrugają do mnie zalotnie - jak ten twój czaruś Milo. Mam już jednego prawdziwego czarusia w realu (tak go sobie na użytek własny nazywam). Milo bardzo mi go przypomina, więc też nazywam go czarusiem :)
Więc jako kolejny bonus - zostawiam Wam mojego czarusia Hausera w ulubionym utworze.


Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1884
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » środa 07 sie 2024, 17:05

Potwierdzam i całkowicie się zgadzam z Twoim wyborem - realnego czarusia. To prawdziwy showman, który potrafi na swoich koncertach rozgrzać publiczność do czerwoności. Wulkan emocji, romantyczny, rzucający powłóczyste spojrzenia. Jest czego słuchać i kogo oglądać.
Dla odmiany jeden z moich ulubionych utworów z równie ulubionego filmu :


Ostatnio zmieniony czwartek 08 sie 2024, 06:55 przez bobas52, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3492
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 07 sie 2024, 21:41

No to wprost... licze kabzę, czyli relacyja bardzo przekonująca ,elemnty wystroju; bardzo mi sie podobają te belki, wreszcie nie trzeba będzie tego robić łukami z jednego z paków ani przeszukiwać debuga. No i kwiatki jak sie porówna z tymi z podstawki to widac progres w wykonaniu obiektów. Czaruś dobrze się spisał choć co do widniejaćych tam wdzianek to chyba niektóre mogłyby sie znaleźć w jakimś paku typu "sexy flexy sims" :D I znów przypomniało mi się jak to na oficjalnym forum the sims robiono mi żale i kasowano obrazki bo goła klata była a tu proszę takie ciuszki :O (aż szkoda, że nie wymyśliło ich EA wcześniej bo by tamtejsi moderatorzy zgłupieli :) ).
Dziękuje za dalsza cześć relacji, dzięki Tobie i czarusiowi od Bobi skusze się i ponieważ mam już ponad 12 latek i takie ładne ubranka prawie jak z sexshopu to zrobię sobie klub dla dorosłych :84-nerd-face:
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 07 sie 2024, 23:25

Miszka, dodatek nie stanieje w najbliższym czasie, sądzę, że nawet jeśli wyjda Wróżki, to go nie przebiją, więc EA, która zrobiła się pazerna - nie zarżnie złotej kury. Przemyślawszy to - z uwzględnieniem faktu, że mamy jednak trochę więcej niż 18++++, to nie czekając na inną okazję - nabyłam "Zakochajmy się". Mnie ujął za serce - nie wiem, jak innych. Miasteczko cię nie zaskoczy już tak bardzo in minus, jak zaskoczyło nas Razem Raźniej z San Sequoją, czy Ślubne historie z Tartosą. Domki -dekoracje to już standard :( Tutaj przynajmniej ładnie zrobione, a nie tak jak w Copperdale (Licealne lata). Obiekty są w ogóle wykonane staranniej, odzież - nawet ta odjazdowa ma ciekawe fasony, a buty dla pań nie sa kopią babcinych pantofli sprzed półtora wieku. Sukienki maja ładne, żywe kolory, spodnie - jak widać na załączonych fotkach - mnóstwo detali, jedynie z rzęsami (doszły już w aktualce) trochę dali ciała, bo wyglądają topornie - szczególnie te w opcji góra i dół. Sprawę trochę poprawia mod na usunięcie rzęś EA - nomen omen - bo te nowe rzęsy są w kategorii makijażu, i nakładają się na dotychczasowe rzęsy, co potęguje efekt sklejenia ich i ciężkości. Gdy modyfikacją by Kijiko usuniemy ten nadmiar "tuszu" - wygląd oka "całkiem może być" jak mawia moja wnuczka :)

Mod można pobrać tutaj

https ://kijiko-sims.tumblr.com/post/663751056760635392/ea-eyelashes-remover-mod-updated (zrobiłam przerwę po https - należy po skopiowaniu linku usunąć ją)

Ponadto mało tych parcel mieszkalnych w miasteczku Enamorada, i mało parcel komunalnych - bo mamy dwa kluby, siłownię i park. A mogłoby być funkcjonalne kino - tam to dopiero byłyby możliwości przytulania! Niechby nawet leciał w kółko ten sam film! Niechby była restauracja elegancka, gdzie Sim zaprosiłby swojego wybranka ( i np przyszłych teściów) na wystawny obiad. I niechby w końcu był funkcjonalny cmentarz, gdzie Simowie mogliby opłakiwać swoich zmarłych bliskich! W tym modzie na epokę Jane Austen jest opcja - wdowa - i specjalne nastrójniki, rozmowy, etc... Jak zwykle - modderzy odwalają robotę za EA.

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3492
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 14 sie 2024, 07:35

NO fakt, że brak cmentarza to dziwna sprawa, tez mi sie ten pak mimo nadmiaru serduszków spodobał, masz racje , miasto jest łądne oczywiście kupiłem, nie czekałem bo ciekawość mnie zeżarła ale jest ok :) Natomiast te ubranka niektóre... no można miec ubaw :)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
bobas52
Mistrz Humoru
Mistrz Humoru
Posty: 1884
Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
Lokalizacja: Gliwice
Origin ID: bobas52

Post autor: bobas52 » sobota 01 lut 2025, 19:45

Pierwotnie nie planowałam zakupu tego dodatku... a wyszło jak zwykle. O zmianie postanowienia zadecydowała znacząca obniżka ceny :(

Przyznaję, że wzruszyła mnie nowa opcja przytulania się ludzików w interakcjach intymnych oraz fakt samodzielnego dobierania się moich podopiecznych w pary. Z tego co zauważyłam łączy je chęć podziwiania gwiezdnych konstelacji, nawet wtedy kiedy świeci słońce :lol:

przytulaski.jpg

sami się dobierają.jpg

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 659
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » niedziela 02 lut 2025, 11:24

Bobi, świetne fotki! :D :13-thumbs-up: Najbardziej rozbawiły mnie dwie pary siedzące naprzeciw siebie przy stole i niezależnie od siebie obserwujące niebo. :a_grin2: Gdy po raz pierwszy zobaczyłam w grze przytulanie się w łóżku (widoczne u Ciebie na pierwszym zdjęciu), byłam bardzo zaskoczona. Powiem nawet, że szczęka mi opadła z wrażenia! Nie spodziewałam się, że Simy mogą przytulać się do siebie w czasie snu.

W dodatku Zakochaj się dochodzą nowe, ciekawe interakcje, zachowania i uczucia, dzięki którym można zaobserwować, jak kształtuje się znajomość dwóch Simów, począwszy (przykładowo) od obojętności poprzez zauroczenie aż do mocnego zauroczenia. Te uczucia mogą się zmieniać w czasie gdy ludziki poznają się wzajemnie, odkrywają zainteresowania oraz cechy drugiego pixela i zauważają, że to jest to, czego szukają u swojej potencjalnej drugiej połówki. Choć może zdarzyć się też, że mocne zauroczenie pojawi się w momencie zapoznania, co oznacza że Simy są ze sobą bardzo kompatybilne (i często mają cechę uważny pozwalającą na poznanie cech innych Simów podczas nawiązania pierwszej rozmowy). Dodatek wprowadza również romantyczną satysfakcję, która zależy od tego jak bardzo Simy pracują nad swoim związkiem. Takie kształtowanie się znajomości a potem związku można zaobserwować u par, które powstaną po zakupie dodatku.

Związkom - choćby najlepszym i najbardziej zażyłym - które zawiązały się przed zakupem dodatku, nie jest z automatu przydzielany stopień zauroczenia i romantycznej satysfakcji. A jako, że po zakupie Zakochaj się grałam właśnie taką "starą" parą, nie zauważyłam że doszło coś nowego. Dopiero po jakimś czasie, zupełnie nieświadomie użyłam interakcji, która spowodowała, że w profilu Simów pojawiła się opcja "romantycznej satysfakcji", z początku bardzo słabej, mimo że Simy miały super relację oraz zapełnione paski przyjaźni i związku romantycznego.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 03 lut 2025, 17:38

Perci - w trakcie tworzenia Sima w CAS (lub także edytowania już istniejącej pary za pomocą mc commandera - pełna edycja) można naprawić to, czego nie mają pary, czy pojedynczy simowie stworzeni przed zakupem dodatku.
W panelu tworzenia możemy w zakładkach wybrać cechy, które kręcą Sima, lub go z mety odrzucają. Do wyboru mamy kilka kategorii - tematy rozmów, zainteresowania, zajęcia czy cechy osobnicze. Możesz "ręcznie" ustawić takie cechy, które będą wspólne dla obojga i takie, które będą odrzucać simów na dużą odległość. Oczywiście w tym momencie to jest już trochę mniejsza frajda, gdy dodajemy to, co wiemy, że będzie interesowało lub odstręczało potencjalnego partnera, niż gdy oni sami odkryją, że są dla siebie stworzeni (lub nie).

Co do przytulania - najbardziej "widowiskowe" przytulanie się śpiących Simów było pokazane w dwójce. W trójce Simy, które są parą, mogą spać na tzw łyżeczkę - czyli zwracać się bokiem w tę samą stronę i przysuwać bliżej. W czwórce od początku tego nie było i dopiero ten dodatek to naprawił. Naprawił też wiele innych interakcji tak, by stały się pełniejsze i bardziej logiczne. Mamy obecnie (po dodatku ślubnym i konikowym) - mnóstwo różnych stylów tańca! Może Miszka nakręci kiedyś jakąś relacjęz parkietu w budowanym przez siebie klubie nocnym.

Ale nadal brakuje mi widowiskowego spoliczkowania niewiernego partnera! To, co oferuje czwórka jest niczym wobec dwójkowego czy trójkowego ukarania wiarołomcy!

Zakochajmy się oferuje też o wiele więcej tapet, podłóg i elementów budowlanych niż inne dodatki, nie wspominając o CAS - więc choćby z tego powodu jest to opłacalny zakup!
Ostatnio zmieniony poniedziałek 03 lut 2025, 22:29 przez Alibali, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 659
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » poniedziałek 03 lut 2025, 19:26

Alu, dzięki! Choć powiem Ci, że przed rozpoczęciem rozgrywki z Zakochaj się, zajrzałam do CAS-u, zauważyłam nowe opcje i uzupełniłam je dla moich par (z różnych rodzin w głównym zapisie gry) tak, aby Simowie byli kompatybilni romantycznie. Z tym, że gra nie od razu przypisała im romantyczną satysfakcję i poziom zauroczenia - ten nieznany z żółtym pytajnikiem, bo żeby Sim wiedział jak bardzo druga połówka jest nim zauroczona, musi o to zapytać.

Tym sposobem para, mająca kompatybilne cechy, styl romantyczny i zainteresowania oraz jedno młode dorosłe dziecko a drugie nastoletnie, nie była sobą zauroczona ani nie miała romantycznej satysfakcji. Nie wiedziałam o tym, że coś takiego powinni mieć, więc sobie spokojnie grałam i po jakimś dłuższym czasie, gdy małżonkowie rozmawiali ze sobą wyskoczył mi komunikat, że podczas rozmowy Sim dowiedział się, że Simka ma taką a taką cechę, w związku z czym poczuł zauroczenie. Potem ten poziom zauroczenia rósł, w miarę gdy stare dobre małżeństwo się poznawało... :D ;) Nieco później pojawiła się romantyczna satysfakcja.

Natomiast w przypadku pary, która zawiązała się już po zakupie dodatku, poziom zauroczenia i komunikaty, że Simowie się sobą zauroczyli wyskoczyły w chwili poznania się, a romantyczna satysfakcja pojawiła się bardzo szybko, w trakcie kontynuowania związku. Dużo szybciej to poszło niż w przypadku starej pary.

Dziś, tak z ciekawości, zajrzałam do innej rodziny z tego samego zapisu gry, gdzie wprawdzie po zakupie miłosnego dodatku uzupełniłam opcje romantyczne w CAS, ale potem tą rodziną nie grałam. I zauważyłam, że satysfakcji romantycznej nie ma żadna z par, a są tam trzy pary z trzech pokoleń. W dwóch parach, w przypadku jednej z połówek pojawił się nieznany poziom zauroczenia, w przypadku drugiej połówki nie było żadnej informacji. W trzeciej parze - żadnego śladu zauroczenia u nikogo.

Ale to wszystko to akurat drobnostka, gdyż sam dodatek spodobał mi się, bo wnosi fajne interakcje i możliwości. Rozbawił mnie....


UWAGA SPOILER!
(na wszelki wypadek oznaczam, choć może niepotrzebnie)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
telefon od "dziwnej, bogatej osoby", która zaprosiła mojego Sima do "szemranego" motelu Beso Rapido w Ciudad Enamorada. Do motelu trzeba było przybyć w ciągu 24 godzin, bo bogacz nie będzie dłużej czekał...
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3838
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 03 lut 2025, 22:28

No to faktycznie - Simy teraz mają sporo do roboty przy tym zapoznawaniu się. Jak do tej pory moje panny i panowie są samotni (z wyboru) i oprócz przygody z panną która zainteresowała się Simselfem Delsa moje Simy jakieś... nieczułe pozostają :) A może to mój sposób gry? Muszę się poprawić w najbliższym czasie i wypróbować wszystkie opcje. Na usprawiedliwienie mam to, że zajęta jestem zawsze mnóstwem innych spraw i nie mam czasu na "zakładanie rodziny"/ Teraz chciałam zbudować zaplecze pod przyszłą Poirotową historyjkę. i też czasu na rodzinkę nie mam.
A pan bogacz niech sobie spada, skoro jest taki rozkapryszony :P

Awatar użytkownika
Percival159
Naczelny
Posty: 659
Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
Origin ID: Percival159

Post autor: Percival159 » poniedziałek 03 lut 2025, 23:22

Każdy sposób grania jest dobry! :D

U mnie rodzin trochę jest, ale te rodziny powstawały od 2019 roku i były sukcesywnie zapisywane w bibliotece. Potem wszystkie wylądowały w jednej rozgrywce. Z tym, że były one tworzone od razu jako rodziny, pary miały przypisane w miarę kompatybilne cechy, zainteresowania. itp. (zazwyczaj wg aktualnych możliwości gry i wgranych modów). Przykładowo czarodziejka Weronika i misiowaty Ben zostali stworzeni jako małżeństwo, wraz z wymyśloną historią ich znajomości. Dzieci nigdy nie wychowywali, gdyż syn Caligal został stworzony od razu jako młody dorosły, a córka Flora jako nastolatka. :D :D :D

Bywa, że miesiącami nie odpalam Simsów, ale za to gdy już wracam, by przez jakiś czas znów pograć, to w ten sposób mam gotową własną bazę ludzików.

I pocieszę Cię, Simowie stworzeni przeze mnie jako single, podobnie jak Twoi nie mają szczęścia w związkach i są samotni, choć czasami mają dzieci, jak Vitalij czy były policjant Hyperion. Z tym, że gdy odkryłam, że urodził się syn Vitalija nie bawiłam się w żadne wychowywanie, tylko od razu zrobiłam go nastolatkiem. Syn policjanta też tylko chwilę pobył w wieku dziecięcym. Nie lubię grać niemowlakami czy dziećmi, to zajmuje bardzo dużo czasu, więc szybko przeskakuję te etapy. :P Czasem komuś dzieci dorobił MCCC, jak na przykład braciom Rimbaud, co zauważałam dopiero po czasie, gdyż ich stworzyłam, ale nimi nie grałam. Niedawno za pomocą MCCC zrobiłam z nich nastolatków.

Takie prawdziwe zauroczenia i związki, które zaczęły się rozwijać z czasem zdarzyły mi się może ze dwa/trzy. Jeden zakończył się ślubem, ale to było jeszcze przed zakupem Zakochaj się. A i ze dwa-trzy śluby były "zaaranżowane" bez przechodzenia całej ścieżki romantycznej, ale to też na przestrzeni tych sześciu lat. W tym były też szybkie śluby, bez uroczystości. ;)
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia".
(J. Kaczmarski)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Fotki z gry”