Strona 1 z 1

CSI wild west

: sobota 25 lip 2020, 22:58
autor: Marvi
*pew pew*

Posterunek policji (przynajmniej w zamierzeniu) w klimatach westernu :P
(ogólnie powinien działać bez zarzutu, przy czym po zaoraniu parceli więźniów wywala na zewnątrz - trzeba "przeładować" parcelę żeby wrócili do celi).
pszut.png
pszut2.png
tyu.png
Portiernia:
portier.png
Cele i pokój przesłuchańska xD
rewizja.png
pszesluchansko.png
El komendante:
kumendant.png
Rzuty xD
duy.png
gura.png

Linkeł: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false

Kłaniam się nisko i co złego to nie ja :P

Re: CSI wild west

: niedziela 26 lip 2020, 10:45
autor: Alibali
Marviczu - nie spodziewałam się niczego nowego stylistycznie... A tu proszę... Miły dla oka old fashion, drewienko i kaktusy...Klimaty bonanzowe, tylko patrzeć, jak zza węgła wyjedzie sam
Wyatt Earp aka Johnny Wayne! Albo jaki Patt Garrett... I dostarczy na posterunek związanego Billy Kida alibo innego Apache... Tylko jakieś współczesne te cele... I ubranka nie w paski... I plakatu brak - Poszukiwany żywy lub umarły... Wiem, marudzę... Ale ja Marviczu dzisiejsza nie jestem... Tzn nie napiłam się zawczora, tylko tak mentalnie :P
Anyway - podoba mi się bardzo :)
PS _ Teraz czekam na saloon albo tavernę (obowiązkowy burdelik na piętrze!) I dodatkowo jakiś storage czy shoop. I bank! Bank koniecznie, żeby można było napadać! I za co siedzieć :) Ja się poświęcę i napadnę - w razie co :P - mam wprawę!

Re: CSI wild west

: niedziela 26 lip 2020, 11:17
autor: SimDels
Mega pomysł by zrobić posterunek nie tylko funkcjonalny ale i w takim klimacie :79-face-cowboy-hat: Świetny bogaty w odpowiednim wystroju gabinet i co nie mniej ważne duża ilość... miejsc noclegowych ;P
Jest oryginalny klimat i funkcjonalność*
*To chyba norma, czasem trzeba poprostu chwile poczekać aż lekarze, naukowcy czy pewnie także policajsi (jeszcze tego ostatniego nie sprawdzałem) przestana się lampić na parcele i raczą wleźć by zacząć swoje codziennie obowiązki jak dawniej w starym wyburzonym budynku. U mnie bynajmniej nie chciało sie naukowcom ruszyć do roboty musieli się namyśleć przez ok 3 simowe godziny :cat_confused:
Mając taki komisariat możnaby się pokusić o zabawę w grze w klimacie "dzikiego zachodu" choć póki co cza by było odpuścić sobie koniki :79-face-cowboy-hat:
Wspaniały pomysł i świetna praca z klimatem :a_bravo: :79-face-cowboy-hat:

Re: CSI wild west

: niedziela 26 lip 2020, 16:28
autor: kreatora
Poprawiony link do tego XD
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... 251572FD44 - bedzie zawsze dzialal, :)
Bardzo ładny stylowy budyneczek. Jak powinno byc - aresztowani siedzą w zgrzebnych celach a dyrekcja opływa w luksusy.
Wiezienie jest bardzo trudno stworzyć aby nie wyskakiwaly w nim bugi w grze. Problem jest ze tam sa doczepione do tej EA parceli skrypty "sciezek" simów "więźniów" W grze tylko są tylko dwie takie parcele do ktorych sa dodane te skrypty - logi dla simów NPC. Jedna to wiezienie, a druga to ten klub gdzie rozdaje sie nagrody z dodatku Zostań gwiazdą. We wszystkich innych wypadkach zaprogramowano simy aby wchodziły w interakcje zawsze z konkretnym obiektem - inspektor jogi z mata instruktora, barman z kazdym barem - oboejetnie gdzie ten bar postawimy, a nie z konkretnymi "kratkami" parceli. W tym wypadku to chyba kratki cel, Dodatkowo powiazano tam simy takze z objektami. Wystarczy ze jakis obiekt zostanie wymieniony na na przykład "ładniejdzy" przez architekta albo jakiegos malutkigo objektu zabraknie i simy opuszcza radosnie cele bo juz nie ma tam obiektu do ktorego zostaly skryptem "przywiazane', Z reguły sa to najmniej dwa obiekty ktore musza obowiazkowo tam sie znajdować. Jak jest tylko jeden to więźniów wywali z cel.

Re: CSI wild west

: środa 05 sie 2020, 20:24
autor: Ktosik
Bardzo mi się podoba pomysł na taki posterunek policji rodem z dzikiego zachodu. Budynek i otoczenie są cudne, idealnie wpasowałaś się z klimatem. Wnętrza już troszkę od tego odbiegają, ale w grze trudno znaleźć westernowe obiekty tego rodzaju, bo nie było jeszcze dodatku o takiej tematyce. Policjant ma do dyspozycji komputery, analizatory odcisków palców i próbek pobranych z miejsca zdarzenia, a szeryf miał tylko rewolwer i naboje. :03-face-with-tears-of-joy:
Wspaniała praca, tym bardziej, że to budynek publiczny, który jest trudniejszy do zaprojektowania. :a_bravo: :hearts/heavy-black-heart:
I teraz grzecznie się pytam - Czemu ten gabinet "El komendante" nie został pokazany w wyzwaniu? :09-winking-face: