Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Re: Nadchodzi wielkimi krokami - bieżące zmiany i przecieki
DOT-ka zebrała wszytkie nowinki o nadchodzącym dodatku w wielkie kompendium wiedzy o Zyciu i Śmierci. Wszystko niby wiemy, ale gdzie co było - łatwo zapomnić lub przeoczyć.
A tu mamy w jednym miejscu! Przekopiowane z DOT-sims
Wielka lista 57 informacji o The Sims 4 Życie i śmierć. Ravenwood, moce duchów i nowe opcje
Dodatek The Sims 4 Życie i śmierć zbliża się wielkimi krokami, dlatego w sieci pojawia się coraz więcej informacji na jego temat. Zebraliśmy dla Was wszystkie fakty, które pojawiły się w zwiastunie, oficjalnym opisie dodatku, w publikacjach na TheSims.com, opisie EA App oraz ciekawostki podane przez twórców. To największa lista informacji opisująca zawartość nadchodzącego rozszerzenia. Premiera 31 października 2024.
Dojdzie nam kolejne nowe otoczenie o ładnej nazwie : Ravenwood (chyba nawiązujące do księgi zaklęć Lady Ravendance)
Ravenwood to otoczenie, podzielone na trzy dzielnice: Kruczy Przesmyk, Dolina Szeptów oraz Żałobna Dolina.
W Ravenwood można odwiedzić Moczary Zguby, które są miejscem nadprzyrodzonej mocy. Simowie mogą tam doświadczyć opuszczenia ciała lub odrodzenia.
W Moczarach Zguby duchy lub Simowie bliscy śmierci, mogą podjąć próby odrodzenia po ukończeniu listy marzeń, lub załatwieniu niedokończonych spraw.
W Ravenwood można spotkać postaci i miejsca związane z nadprzyrodzonymi historiami, np. Martwe Drzewo Alice, Mrocznego Kosiarza w ruinach ogrodu, a także przerażającą postać Edith w wiosce.
Kruczy Przesmyk: W tej dzielnicy odbywa się Święto Życia, celebrujące życie i oferujące różnorodne atrakcje dla Simów.
Dolina Szeptów: Organizowany jest festiwal Księżycowa Uczta, gdzie Simowie mogą opowiadać historie przy ognisku, tańczyć i pływać w świetle księżyca. Festiwal staje się szczególnie żywiołowy podczas pełni, kiedy ubiór jest opcjonalny.
Żałobna Dolina: W tej dzielnicy odbywa się Festiwal Niknącej Zasłony, który koncentruje się na rytuałach żałobnych i jest związany z żałobą oraz przejściem na drugą stronę.
Lista marzeń
Lista marzeń to funkcja umożliwiająca Simom tworzenie życiowych celów do realizacji. Cele te mogą być tworzone automatycznie na podstawie cech Simów lub wybierane ręcznie przez gracza.
Przykładowe cele na liście marzeń obejmują ogłoszenie swojego dzieła najlepszym w życiu, spędzenie 24 godzin w konkretnym świecie, czy też bara-bara w nietypowym miejscu.
Po ukończeniu listy marzeń Simowie zyskują wyjątkowe nagrody, takie jak możliwość odrodzenia i specjalną cechę Żar Duszy, która umożliwia Simom powrót po śmierci.
Podróż Duszy
Podróż Duszy to wszechstronny system nagród, który łączy aspiracje i pragnienia Simów, umożliwiając im zdobywanie nagród za realizację celów życiowych.
Ukończenie Podróży Duszy pozwala Simom na odrodzenie się z cechą Żar Duszy, co daje im możliwość odzyskania umiejętności i cech z poprzednich żyć oraz specjalnych więzi z Simami z wcześniejszych wcieleń.
Simowie mogą odrodzić się w dowolnym wieku, a ich wygląd oraz rodzina, w której się odrodzą, mogą być personalizowane przez gracza w Stwórz Sima przed odrodzeniem.
Odrodzenie może nastąpić w rodzinie dowolnie wybranej przez gracza np. nasz Sim może stać się dzieckiem Belli i Mortimera.
Załatwianie niedokończonych spraw
Jeśli Sim nie ukończy swojej listy marzeń przed śmiercią, elementy z listy trafią na listę niedokończonych spraw.
Duchy, które załatwią swoje niedokończone sprawy, mogą przejść na Tamtą Stronę lub odrodzić się z zachowaniem cechy Żar Duszy.
Odrodzenie
Simowie mogą odrodzić się po ukończeniu swojej listy marzeń lub załatwieniu niedokończonych spraw. Proces ten odbywa się poprzez zanurzenie w Moczarach Zguby w Ravenwood, co przenosi gracza do trybu Stwórz Sima, gdzie można personalizować wygląd i wiek odrodzonego Sima.
Odrodzeni Simowie mogą odzyskać umiejętności, cechy, a także kamienie milowe (etapy) z poprzednich żyć, w zależności od wieku, w którym się odrodzą.
Nowość: Simowie odradzający się w młodym wieku mogą odblokować kamienie milowe niemowląt (etapy z dodatku Razem raźniej) lub umiejętności rozwojowe dzieci (z pakietu Być rodzicem).
Kariera Kosiarza i Eksperta Pogrzebowego
Kosiarz: Simowie mogą odbyć staż z Mrocznym Kosiarzem, awansując na pełnoprawnych kosiarzy. Będą pomagać duszom przejść na drugą stronę oraz współpracować z Wydziałem Śmierci w Zaświatach (WŚwZ).
Na wyższych poziomach kariery Simowie będą mogli decydować, które dusze skosić, a które przywrócić do życia.
Trening z Kennym: Simowie mogą uczyć się koszenia dusz na manekinach i dbać o swoje kosy.
Simowie mogą zarabiać nagrodę pracownika miesiąca, wypełniając kwotę zbieranych dusz.
Ekspert Pogrzebowy: Simowie mogą przygotowywać groby, przeprowadzać balsamowanie i rozmawiać o usługach pogrzebowych, umożliwiając innym Simom spokojne odejście.
Nagrody za karierę: maska „Zaraza”, popiersie „Membrana Murphy’ego” i tabliczka „Wyróżnienie korpusu”.
Ścieżki kariery: Ekspert Pogrzebowy lub Właściciel zakładu pogrzebowego.
Cechy, aspiracje, umiejętności
Aspiracja Duchowego Historyka: Simowie z tą aspiracją badają tajemnice zmarłych, nawiązują przyjaźnie z duchami i mogą pisać powieści grozy.
Nowe cechy osobowości:
Makabryczny: Simowie z tą cechą fascynują się mrokiem i podejmują ryzykowne decyzje.
Ścigany przez śmierć: Simowie chcą „chwytać dzień”, wiedząc, że śmierć jest blisko.
Sceptyk: Simowie nie wierzą w duchy, nawet gdy widzą je na własne oczy.
Nowe nagrody: cecha Zaklinacz Duchów.
Cechy parceli: Na świętej ziemi: Nowa cecha parceli, która wpływa na interakcje z duchami i nawiedzenia w danym miejscu.
Tanatologia: Nowa umiejętność, którą Simowie mogą opanować, badając tajemnice życia i śmierci.
Karty Tarota i kruki
Karty Tarota to nowy kolekcjonerski obiekt, który Simowie mogą zdobyć w Ravenwood lub kupić w trybie budowania/kupowania. Posiadanie pełnej talii umożliwia wróżenie sobie i innym.
Kruki: Simowie mogą zaprzyjaźnić się z krukiem, który będzie przynosił prezenty, a nawet nauczyć go naśladowania słów w Simlish. Jeśli Sim zdenerwuje kruka, ptak może doprowadzić do jego śmierci.
Nowość: Kruki mogą stać się ulubionymi zwierzętami, ale mogą również być niebezpieczne, jeśli zostaną sprowokowane.
Przeżywanie żałoby
Simowie mogą przeżywać żałobę w czterech głównych formach: gniew, smutek, wyparcie oraz trzymanie emocji w ryzach.
Nowość: Simowie mogą przeżywać żałobę nie tylko po stracie bliskich, ale także po rozwodzie, utracie przyjaciół, zwierząt (z dodatkiem Koty i Psy oraz Konie) oraz po utracie pracy.
Simowie mogą uczestniczyć w terapii żałobnej, udzielać sobie wzajemnie wsparcia, a także angażować się w kreatywne i produktywne działania, aby poradzić sobie ze stratą.
Testamenty i pamiątki
Simowie mogą sporządzać testamenty w ratuszu w Kruczym Przesmyku, na komputerze lub podczas obchodów Dnia Rodziny.
W testamencie Simowie mogą określić, komu przekażą swoje majątki, pamiątki, dzieci lub zwierzęta po swojej śmierci. Simowie mogą również zostawić osobiste notatki i określić, jakie reakcje emocjonalne pojawią się podczas odczytania testamentu.
Rozwój duchowych mocy
Duchy mogą rozwijać swoje moce w dwóch ścieżkach: dobra i zła, każda z nich ma 5 poziomów. Istnieje także neutralna ścieżka, która ma 4 poziomy.
Najpotężniejszą dobrą mocą jest Życzliwe błogosławieństwo, a złą Klątwa z Zaświatów.
Duchy mogą zbierać Esencję Strachu lub Esencję Życzliwości podczas interakcji z żywymi Simami i sprzedawać je za simoleony.
Nowość: Duchy mogą pomagać żywym w codziennych czynnościach lub ich terroryzować, np. unosząc Simów do góry nogami, co może przynosić dodatkowe simoleony.
Nowe śmierci i inne nowości
Śmierć przez kruki: Nowy rodzaj śmierci, który może być wywołany przez atak rozwścieczonego kruka.
Duchowe bara-bara: Duchy mogą uprawiać bara-bara wewnątrz dowolnych obiektów w grze.
Krowo-kwiaty mogą stać się duchami.
Simowie mogą teraz umrzeć spokojnie we śnie.
Nowe tańce: dodano viralowy taniec „Wednesday” (z TikToka), a także powrócił taniec Gangnam Style z dodatku The Sims 3 Studenckie życie.
Dodatkowa zawartość cyfrowa „Makabryczne pamiątki” (bonus przy zamówieniu przedpremierowym)
Portret rodzinny „Trwałe dziedzictwo”: Przedmiot dekoracyjny, przedstawiający portret rodziny na przestrzeni pokoleń.
Pozytywka „Żałobne Melodie„: Pozytywka z upiorną kołysanką.
Maska „Pierzasta Elegancja„: Element stroju na wzór ptasich piór, dostępny w trybie Stwórz Sima.
A tu mamy w jednym miejscu! Przekopiowane z DOT-sims
Wielka lista 57 informacji o The Sims 4 Życie i śmierć. Ravenwood, moce duchów i nowe opcje
Dodatek The Sims 4 Życie i śmierć zbliża się wielkimi krokami, dlatego w sieci pojawia się coraz więcej informacji na jego temat. Zebraliśmy dla Was wszystkie fakty, które pojawiły się w zwiastunie, oficjalnym opisie dodatku, w publikacjach na TheSims.com, opisie EA App oraz ciekawostki podane przez twórców. To największa lista informacji opisująca zawartość nadchodzącego rozszerzenia. Premiera 31 października 2024.
Dojdzie nam kolejne nowe otoczenie o ładnej nazwie : Ravenwood (chyba nawiązujące do księgi zaklęć Lady Ravendance)
Ravenwood to otoczenie, podzielone na trzy dzielnice: Kruczy Przesmyk, Dolina Szeptów oraz Żałobna Dolina.
W Ravenwood można odwiedzić Moczary Zguby, które są miejscem nadprzyrodzonej mocy. Simowie mogą tam doświadczyć opuszczenia ciała lub odrodzenia.
W Moczarach Zguby duchy lub Simowie bliscy śmierci, mogą podjąć próby odrodzenia po ukończeniu listy marzeń, lub załatwieniu niedokończonych spraw.
W Ravenwood można spotkać postaci i miejsca związane z nadprzyrodzonymi historiami, np. Martwe Drzewo Alice, Mrocznego Kosiarza w ruinach ogrodu, a także przerażającą postać Edith w wiosce.
Kruczy Przesmyk: W tej dzielnicy odbywa się Święto Życia, celebrujące życie i oferujące różnorodne atrakcje dla Simów.
Dolina Szeptów: Organizowany jest festiwal Księżycowa Uczta, gdzie Simowie mogą opowiadać historie przy ognisku, tańczyć i pływać w świetle księżyca. Festiwal staje się szczególnie żywiołowy podczas pełni, kiedy ubiór jest opcjonalny.
Żałobna Dolina: W tej dzielnicy odbywa się Festiwal Niknącej Zasłony, który koncentruje się na rytuałach żałobnych i jest związany z żałobą oraz przejściem na drugą stronę.
Lista marzeń
Lista marzeń to funkcja umożliwiająca Simom tworzenie życiowych celów do realizacji. Cele te mogą być tworzone automatycznie na podstawie cech Simów lub wybierane ręcznie przez gracza.
Przykładowe cele na liście marzeń obejmują ogłoszenie swojego dzieła najlepszym w życiu, spędzenie 24 godzin w konkretnym świecie, czy też bara-bara w nietypowym miejscu.
Po ukończeniu listy marzeń Simowie zyskują wyjątkowe nagrody, takie jak możliwość odrodzenia i specjalną cechę Żar Duszy, która umożliwia Simom powrót po śmierci.
Podróż Duszy
Podróż Duszy to wszechstronny system nagród, który łączy aspiracje i pragnienia Simów, umożliwiając im zdobywanie nagród za realizację celów życiowych.
Ukończenie Podróży Duszy pozwala Simom na odrodzenie się z cechą Żar Duszy, co daje im możliwość odzyskania umiejętności i cech z poprzednich żyć oraz specjalnych więzi z Simami z wcześniejszych wcieleń.
Simowie mogą odrodzić się w dowolnym wieku, a ich wygląd oraz rodzina, w której się odrodzą, mogą być personalizowane przez gracza w Stwórz Sima przed odrodzeniem.
Odrodzenie może nastąpić w rodzinie dowolnie wybranej przez gracza np. nasz Sim może stać się dzieckiem Belli i Mortimera.
Załatwianie niedokończonych spraw
Jeśli Sim nie ukończy swojej listy marzeń przed śmiercią, elementy z listy trafią na listę niedokończonych spraw.
Duchy, które załatwią swoje niedokończone sprawy, mogą przejść na Tamtą Stronę lub odrodzić się z zachowaniem cechy Żar Duszy.
Odrodzenie
Simowie mogą odrodzić się po ukończeniu swojej listy marzeń lub załatwieniu niedokończonych spraw. Proces ten odbywa się poprzez zanurzenie w Moczarach Zguby w Ravenwood, co przenosi gracza do trybu Stwórz Sima, gdzie można personalizować wygląd i wiek odrodzonego Sima.
Odrodzeni Simowie mogą odzyskać umiejętności, cechy, a także kamienie milowe (etapy) z poprzednich żyć, w zależności od wieku, w którym się odrodzą.
Nowość: Simowie odradzający się w młodym wieku mogą odblokować kamienie milowe niemowląt (etapy z dodatku Razem raźniej) lub umiejętności rozwojowe dzieci (z pakietu Być rodzicem).
Kariera Kosiarza i Eksperta Pogrzebowego
Kosiarz: Simowie mogą odbyć staż z Mrocznym Kosiarzem, awansując na pełnoprawnych kosiarzy. Będą pomagać duszom przejść na drugą stronę oraz współpracować z Wydziałem Śmierci w Zaświatach (WŚwZ).
Na wyższych poziomach kariery Simowie będą mogli decydować, które dusze skosić, a które przywrócić do życia.
Trening z Kennym: Simowie mogą uczyć się koszenia dusz na manekinach i dbać o swoje kosy.
Simowie mogą zarabiać nagrodę pracownika miesiąca, wypełniając kwotę zbieranych dusz.
Ekspert Pogrzebowy: Simowie mogą przygotowywać groby, przeprowadzać balsamowanie i rozmawiać o usługach pogrzebowych, umożliwiając innym Simom spokojne odejście.
Nagrody za karierę: maska „Zaraza”, popiersie „Membrana Murphy’ego” i tabliczka „Wyróżnienie korpusu”.
Ścieżki kariery: Ekspert Pogrzebowy lub Właściciel zakładu pogrzebowego.
Cechy, aspiracje, umiejętności
Aspiracja Duchowego Historyka: Simowie z tą aspiracją badają tajemnice zmarłych, nawiązują przyjaźnie z duchami i mogą pisać powieści grozy.
Nowe cechy osobowości:
Makabryczny: Simowie z tą cechą fascynują się mrokiem i podejmują ryzykowne decyzje.
Ścigany przez śmierć: Simowie chcą „chwytać dzień”, wiedząc, że śmierć jest blisko.
Sceptyk: Simowie nie wierzą w duchy, nawet gdy widzą je na własne oczy.
Nowe nagrody: cecha Zaklinacz Duchów.
Cechy parceli: Na świętej ziemi: Nowa cecha parceli, która wpływa na interakcje z duchami i nawiedzenia w danym miejscu.
Tanatologia: Nowa umiejętność, którą Simowie mogą opanować, badając tajemnice życia i śmierci.
Karty Tarota i kruki
Karty Tarota to nowy kolekcjonerski obiekt, który Simowie mogą zdobyć w Ravenwood lub kupić w trybie budowania/kupowania. Posiadanie pełnej talii umożliwia wróżenie sobie i innym.
Kruki: Simowie mogą zaprzyjaźnić się z krukiem, który będzie przynosił prezenty, a nawet nauczyć go naśladowania słów w Simlish. Jeśli Sim zdenerwuje kruka, ptak może doprowadzić do jego śmierci.
Nowość: Kruki mogą stać się ulubionymi zwierzętami, ale mogą również być niebezpieczne, jeśli zostaną sprowokowane.
Przeżywanie żałoby
Simowie mogą przeżywać żałobę w czterech głównych formach: gniew, smutek, wyparcie oraz trzymanie emocji w ryzach.
Nowość: Simowie mogą przeżywać żałobę nie tylko po stracie bliskich, ale także po rozwodzie, utracie przyjaciół, zwierząt (z dodatkiem Koty i Psy oraz Konie) oraz po utracie pracy.
Simowie mogą uczestniczyć w terapii żałobnej, udzielać sobie wzajemnie wsparcia, a także angażować się w kreatywne i produktywne działania, aby poradzić sobie ze stratą.
Testamenty i pamiątki
Simowie mogą sporządzać testamenty w ratuszu w Kruczym Przesmyku, na komputerze lub podczas obchodów Dnia Rodziny.
W testamencie Simowie mogą określić, komu przekażą swoje majątki, pamiątki, dzieci lub zwierzęta po swojej śmierci. Simowie mogą również zostawić osobiste notatki i określić, jakie reakcje emocjonalne pojawią się podczas odczytania testamentu.
Rozwój duchowych mocy
Duchy mogą rozwijać swoje moce w dwóch ścieżkach: dobra i zła, każda z nich ma 5 poziomów. Istnieje także neutralna ścieżka, która ma 4 poziomy.
Najpotężniejszą dobrą mocą jest Życzliwe błogosławieństwo, a złą Klątwa z Zaświatów.
Duchy mogą zbierać Esencję Strachu lub Esencję Życzliwości podczas interakcji z żywymi Simami i sprzedawać je za simoleony.
Nowość: Duchy mogą pomagać żywym w codziennych czynnościach lub ich terroryzować, np. unosząc Simów do góry nogami, co może przynosić dodatkowe simoleony.
Nowe śmierci i inne nowości
Śmierć przez kruki: Nowy rodzaj śmierci, który może być wywołany przez atak rozwścieczonego kruka.
Duchowe bara-bara: Duchy mogą uprawiać bara-bara wewnątrz dowolnych obiektów w grze.
Krowo-kwiaty mogą stać się duchami.
Simowie mogą teraz umrzeć spokojnie we śnie.
Nowe tańce: dodano viralowy taniec „Wednesday” (z TikToka), a także powrócił taniec Gangnam Style z dodatku The Sims 3 Studenckie życie.
Dodatkowa zawartość cyfrowa „Makabryczne pamiątki” (bonus przy zamówieniu przedpremierowym)
Portret rodzinny „Trwałe dziedzictwo”: Przedmiot dekoracyjny, przedstawiający portret rodziny na przestrzeni pokoleń.
Pozytywka „Żałobne Melodie„: Pozytywka z upiorną kołysanką.
Maska „Pierzasta Elegancja„: Element stroju na wzór ptasich piór, dostępny w trybie Stwórz Sima.
Zdaje się, że co do rozszerzeniu TS4: Świat monarchii, to po zawodach, bo miałaby być możliwość tworzenia tylko współczesnej monarchii. Czyli, @Alibali, ani ja nie będę mieć "swojego" Średniowiecza, ani ty nie będziesz mieć "swojej" epoki Wiktoriańskiej.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 14 paź 2024, 15:17 przez Nisełka, łącznie zmieniany 1 raz.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Nawet jeśli @Nisełka byłaby ta monarchia (a pewnie będzie, skoro ten właśnie pomysł zyskał największą rzeszę fanów), to myślę, że moderzy nie zaśpią gruszek w popiele - i będzie można na nich liczyć ;p
Sądzę, że problemy w rodzaju: dostosowanie realiów do epoki - strojów, dekoracji otoczenia, telefonów, które mają dużo funkcji w grze prawie nie do zastąpienia innymi interakcjami - przeważyły na rzecz monarchi współczesnej. Trochę przykro, bo mogliby się jednk postarać, i dać graczom do wyboru dwie ścieżki czasowe budowania tej monarchii.
Co do tych mafijnych porachunków mam mieszane uczucia. Z jednej strony gra momentami jest aż nadto pruderyjna jeśli chodzi o nagość i seks - to raptem przestaje być pruderyjna w pokazywaniu przemocy, nieprawości i korupcji? Tego ma uczyć gra o budowaniu domów i tworzeniu rodziny? Mamy dużo innych gier, które parają się tą tematyką, i to w niesamowicie brutalny sposób - więc zanteresowani zabijaniem i napadami - choćby w Fallout czy Skyrim na pewno nie będą ekscytować się "ledwie ciepłymi" emocjami. I dobrze - taką mam nadzieję
Podoba mi się jeszcze pomysł budowania własnych muzeów, i kariera kustosza. Z kolei dodatek z kamperami mogliby uzupełnić o możliwość zwiedzania czegoś w rodzaju safari.
Już niedługo zapewne dowiemy się, co nowego otrzymamy - na początku roku EA jak zwykle ogłosi swoje plany wydawnicze, i wszystko będzie jasne.
Sądzę, że problemy w rodzaju: dostosowanie realiów do epoki - strojów, dekoracji otoczenia, telefonów, które mają dużo funkcji w grze prawie nie do zastąpienia innymi interakcjami - przeważyły na rzecz monarchi współczesnej. Trochę przykro, bo mogliby się jednk postarać, i dać graczom do wyboru dwie ścieżki czasowe budowania tej monarchii.
Co do tych mafijnych porachunków mam mieszane uczucia. Z jednej strony gra momentami jest aż nadto pruderyjna jeśli chodzi o nagość i seks - to raptem przestaje być pruderyjna w pokazywaniu przemocy, nieprawości i korupcji? Tego ma uczyć gra o budowaniu domów i tworzeniu rodziny? Mamy dużo innych gier, które parają się tą tematyką, i to w niesamowicie brutalny sposób - więc zanteresowani zabijaniem i napadami - choćby w Fallout czy Skyrim na pewno nie będą ekscytować się "ledwie ciepłymi" emocjami. I dobrze - taką mam nadzieję
Podoba mi się jeszcze pomysł budowania własnych muzeów, i kariera kustosza. Z kolei dodatek z kamperami mogliby uzupełnić o możliwość zwiedzania czegoś w rodzaju safari.
Już niedługo zapewne dowiemy się, co nowego otrzymamy - na początku roku EA jak zwykle ogłosi swoje plany wydawnicze, i wszystko będzie jasne.
@Alibali
Może więc w TS4: Świat monarchii właśnie dadzą możliwość, by danemu miastu "cofnąć epokę": lekarza zastąpić medykiem, itp.. Bo inaczej będą takie kwiatki, że np. chce się zainscenizować bitwę pod Grunwaldem, a tu Zawisza Czarny i Kuno von Lichtenstein - zamiast walczyć na miecze - strzelają do siebie.
Co do "ostrzejszych" elementów gry (bójki, seks, narkotyki, itp.), to z perspektywy czasu myślę, że może powinny być dwie wersje: dla nieletnich (by ich jednocześnie nie demoralizować i na przyszłość nie wpakować w kłopoty) i pełnoletnich (by - o ile nie łamią prawa - swobodnie bawili się rozgrywką).
Może więc w TS4: Świat monarchii właśnie dadzą możliwość, by danemu miastu "cofnąć epokę": lekarza zastąpić medykiem, itp.. Bo inaczej będą takie kwiatki, że np. chce się zainscenizować bitwę pod Grunwaldem, a tu Zawisza Czarny i Kuno von Lichtenstein - zamiast walczyć na miecze - strzelają do siebie.
Co do "ostrzejszych" elementów gry (bójki, seks, narkotyki, itp.), to z perspektywy czasu myślę, że może powinny być dwie wersje: dla nieletnich (by ich jednocześnie nie demoralizować i na przyszłość nie wpakować w kłopoty) i pełnoletnich (by - o ile nie łamią prawa - swobodnie bawili się rozgrywką).
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
No, to jest myśl Nisełko I to mi też od dawna chodzi po głowie.
Swoją drogą - EA przecież doskonale zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę w TheSims grają rodzice obecnych małolatów, a nawet - jak w moim przypadku - babcie
Dla kogo, jak nie dla tego "nieco przerośniętego" pokolenia graczy chcą wprowadzić na przykład dodatek lata osiemdziesiąte - dziewięćdziesiąte, o którym mówił Kosmo? Wtedy ta dzieciarnia, która dziś jest nastoletnia- była w fazie "jajecznej", i dopiero dochodziła do siebie po burzy hormonalnej w jajowodach i nasieniowodach swoich właścicieli
Ci młodzi ludzie ani za bardzo nie wiedzą, o co kaman z tymi latami, ani ich to kręci, ani parzy... To jedynie my możemy docenic te smaczki i klimacik I niejaka małolata @Marvi
EA doskonale zna modyfikacje typu basemental i wicked, i mogłaby wypuścić The Sims 18+ już dawno temu, bo już do dwójki były doskonałe mody made by Cmar i spółka, która dziś moduje do czwórki, i na ten przykład - do Skyrima.
Wystarczy wejść na Loverslab, by zobaczyć te wszystkie "wielkie" nicki znane z darknetu na Mod The Sims.
Ale pewnie się nieco przestraszono w laboratoriach EA, gdy trochę się wokół "tematu" namieszało, po przymknięciu założyciela Mod The Sims - niejakiego Delphy... To była wielka afera w świecie moderów...
Za co - można się tylko domyślać, śledząc spektrum jego zainteresowań. Ale na pewno nie za "niemanie świateł" Od tego czasu jednak wszystko tak poszło ostro do przodu, że modyfikacje made by Delphy to dziecinna kaszka z mleczkiem. I EA sama posunęła się - czasami aż zanadto do przodu - w tematyce seksu w grze.
WIęc jest seks, nawet w związkach damsko damskich i męsko-męskich, odpowiednie zachęcanie do tegoż, ocieranie się o siebie, namiętne obściskiwanie, i na koniec kubeł zimnej wody - ...tylko podskakiwanie kołderki, bo - małolaty patrzą! Ale po porcji powłóczystych spojrzeń i ruchów imitujących seks - zapikselowano ściąganie majtek na kibelku, czy karmienie cycusiem... Porąbane, poplątane mentalnie zachowanie!
I dlatego teraz - w obecnym stadium rozwoju tematyki - taka wersja The Sims na pewno znalazłaby zainteresowanych nabywców. A jeśli będą zwlekać dłużej, to za chwilę obecni gracze zapomną o co w ogóle chodziło z tym seksem, napadami i gangami, a jedyne narkotyki, które im przyjdą na myśl, to tabletki na dobre spanie
Swoją drogą - EA przecież doskonale zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę w TheSims grają rodzice obecnych małolatów, a nawet - jak w moim przypadku - babcie
Dla kogo, jak nie dla tego "nieco przerośniętego" pokolenia graczy chcą wprowadzić na przykład dodatek lata osiemdziesiąte - dziewięćdziesiąte, o którym mówił Kosmo? Wtedy ta dzieciarnia, która dziś jest nastoletnia- była w fazie "jajecznej", i dopiero dochodziła do siebie po burzy hormonalnej w jajowodach i nasieniowodach swoich właścicieli
Ci młodzi ludzie ani za bardzo nie wiedzą, o co kaman z tymi latami, ani ich to kręci, ani parzy... To jedynie my możemy docenic te smaczki i klimacik I niejaka małolata @Marvi
EA doskonale zna modyfikacje typu basemental i wicked, i mogłaby wypuścić The Sims 18+ już dawno temu, bo już do dwójki były doskonałe mody made by Cmar i spółka, która dziś moduje do czwórki, i na ten przykład - do Skyrima.
Wystarczy wejść na Loverslab, by zobaczyć te wszystkie "wielkie" nicki znane z darknetu na Mod The Sims.
Ale pewnie się nieco przestraszono w laboratoriach EA, gdy trochę się wokół "tematu" namieszało, po przymknięciu założyciela Mod The Sims - niejakiego Delphy... To była wielka afera w świecie moderów...
Za co - można się tylko domyślać, śledząc spektrum jego zainteresowań. Ale na pewno nie za "niemanie świateł" Od tego czasu jednak wszystko tak poszło ostro do przodu, że modyfikacje made by Delphy to dziecinna kaszka z mleczkiem. I EA sama posunęła się - czasami aż zanadto do przodu - w tematyce seksu w grze.
WIęc jest seks, nawet w związkach damsko damskich i męsko-męskich, odpowiednie zachęcanie do tegoż, ocieranie się o siebie, namiętne obściskiwanie, i na koniec kubeł zimnej wody - ...tylko podskakiwanie kołderki, bo - małolaty patrzą! Ale po porcji powłóczystych spojrzeń i ruchów imitujących seks - zapikselowano ściąganie majtek na kibelku, czy karmienie cycusiem... Porąbane, poplątane mentalnie zachowanie!
I dlatego teraz - w obecnym stadium rozwoju tematyki - taka wersja The Sims na pewno znalazłaby zainteresowanych nabywców. A jeśli będą zwlekać dłużej, to za chwilę obecni gracze zapomną o co w ogóle chodziło z tym seksem, napadami i gangami, a jedyne narkotyki, które im przyjdą na myśl, to tabletki na dobre spanie
Dlatego myślę, że byłoby najlepiej - bo najbezpieczniej, gdyby EA wypuszczała oficjalne rozszerzenia do TS4 z treściami 18+, które kupowałoby się bezpośrednio w sklepach - jak alkohol - za okazaniem dowodu osobistego. Osoby nieletnie nie byłyby narażone na wpakowanie się w kłopoty przez zbyt wczesne, lub nieumiejętne zapoznawanie się z pewnymi treściami. Z kolei osoby pełnoletnie mogłyby swobodnie bawić się "dorosłą" rozgrywką, skoro byłyby to oficjalne rozszerzenia, a nie mody ściągane z sieci, za którą może kryć się zbok, czy inny podejrzany element, który im podrzuci na kompa jakieś świństwo.Alibali pisze: ↑poniedziałek 14 paź 2024, 17:53No, to jest myśl Nisełko I to mi też od dawna chodzi po głowie.
Swoją drogą - EA przecież doskonale zdaje sobie sprawę, że tak naprawdę w TheSims grają rodzice obecnych małolatów, a nawet - jak w moim przypadku - babcie
Dla kogo, jak nie dla tego "nieco przerośniętego" pokolenia graczy chcą wprowadzić na przykład dodatek lata osiemdziesiąte - dziewięćdziesiąte, o którym mówił Kosmo? Wtedy ta dzieciarnia, która dziś jest nastoletnia- była w fazie "jajecznej", i dopiero dochodziła do siebie po burzy hormonalnej w jajowodach i nasieniowodach swoich właścicieli
Ci młodzi ludzie ani za bardzo nie wiedzą, o co kaman z tymi latami, ani ich to kręci, ani parzy... To jedynie my możemy docenic te smaczki i klimacik I niejaka małolata @Marvi
EA doskonale zna modyfikacje typu basemental i wicked, i mogłaby wypuścić The Sims 18+ już dawno temu, bo już do dwójki były doskonałe mody made by Cmar i spółka, która dziś moduje do czwórki, i na ten przykład - do Skyrima.
Wystarczy wejść na Loverslab, by zobaczyć te wszystkie "wielkie" nicki znane z darknetu na Mod The Sims.
Ale pewnie się nieco przestraszono w laboratoriach EA, gdy trochę się wokół "tematu" namieszało, po przymknięciu założyciela Mod The Sims - niejakiego Delphy... To była wielka afera w świecie moderów...
Za co - można się tylko domyślać, śledząc spektrum jego zainteresowań. Ale na pewno nie za "niemanie świateł" Od tego czasu jednak wszystko tak poszło ostro do przodu, że modyfikacje made by Delphy to dziecinna kaszka z mleczkiem. I EA sama posunęła się - czasami aż zanadto do przodu - w tematyce seksu w grze.
WIęc jest seks, nawet w związkach damsko damskich i męsko-męskich, odpowiednie zachęcanie do tegoż, ocieranie się o siebie, namiętne obściskiwanie, i na koniec kubeł zimnej wody - ...tylko podskakiwanie kołderki, bo - małolaty patrzą! Ale po porcji powłóczystych spojrzeń i ruchów imitujących seks - zapikselowano ściąganie majtek na kibelku, czy karmienie cycusiem... Porąbane, poplątane mentalnie zachowanie!
I dlatego teraz - w obecnym stadium rozwoju tematyki - taka wersja The Sims na pewno znalazłaby zainteresowanych nabywców. A jeśli będą zwlekać dłużej, to za chwilę obecni gracze zapomną o co w ogóle chodziło z tym seksem, napadami i gangami, a jedyne narkotyki, które im przyjdą na myśl, to tabletki na dobre spanie
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Tuż po wypuszczeniu dodatku o umarlakach - 14 listopada ukażą się dwie nowe kolekcje. EA- ratunku,daj nam złapać oddech!
Kolekcje te powstają przy współudziale modderów - młodych fanów serii, na podstawie ich dzieł. Tym razem wzięto na tapetę Trillyke i Myshunosun.
Trillyke jest mi znana z TSR
(jest twórczynią zwykłych ciuszków - bez jakichś wielkich kreacji haute couture, czy innych, rwących oczy.
Niestety - chyba zakończyła swoją przygodę z TSR, bo od czterech lat nie opublikowała tam niczego nowego! (A może jej "podziękowano" - jak Remussirionowi!
https://www.thesimsresource.com/members ... etitems/1/
Jest także na patreonie
https://www.patreon.com/collection/84759?view=expanded
Tutaj jeszcze znalazłam tumblr Trillyke - też same ciuszki, uzupełniony o buciki, których na TSR nie pokazywała. Godne zauważenia jest to, że ciuszki są Maxis match, więc za bardzo nie odstają od gry, jeśli ktoś stara się grać tylko maxisowymi obiektami.
https://trillyke.tumblr.com/downloads
O tej Myshunosun słyszę pierwszy raz!
Trillyke zaproponuje nam więc zestaw na tzw piżama-party. Nie wiem, czy zestaw będzie obemował jakieś inne obiekty prócz odzieży dla nastolatków - tej na nastolatkach, ta na podłodze to pewnie z debugu.
Myshunosun deklaruje miłość do soczystych kolorów oraz sprzętu i mebli retro, z tzw middle century.
(Mamma mia - lata, w których JA wychodziłam za mąż i powitałam swoje dzieci - dziś nazywane są latami retro???)
Na obrazkach z wnętrz możemy pooglądać, czego możemy się - mniej więcej - spodziewać
Wiem, że ciuszki spodobają się młodszej społeczności graczy, która sama w takich piżamowych nocnych party u koleżanek uczestniczy. Mnie jako dorosłego gracza średnio kręci piżama party, ale ciuszki są spoko.
Mebelki z lat 60-70 nie wyglądają mi na mebelki z tej epoki. Królowały wtedy tzw biblioteczki, serwantki (rodzaj kredensu-bufetu z oszkloną nadstawką) - wszystko na wysokich nóżkach. A wzornictwo tapicerki i zasłon było rodem jak z obrazów Kandinsky'ego. Krzesełka tapicerowane, a nie w całości drewniane. A obłe kształty radia powstały jeszcze przed II wojną światową. Wiem - czepiam się... Ale Myshuno mogłabyby trochę się bardziej przyłożyć do odtworzena realiów
A jak wam się podoba ten pomysł?
Kolekcje te powstają przy współudziale modderów - młodych fanów serii, na podstawie ich dzieł. Tym razem wzięto na tapetę Trillyke i Myshunosun.
Trillyke jest mi znana z TSR
(jest twórczynią zwykłych ciuszków - bez jakichś wielkich kreacji haute couture, czy innych, rwących oczy.
Niestety - chyba zakończyła swoją przygodę z TSR, bo od czterech lat nie opublikowała tam niczego nowego! (A może jej "podziękowano" - jak Remussirionowi!
https://www.thesimsresource.com/members ... etitems/1/
Jest także na patreonie
https://www.patreon.com/collection/84759?view=expanded
Tutaj jeszcze znalazłam tumblr Trillyke - też same ciuszki, uzupełniony o buciki, których na TSR nie pokazywała. Godne zauważenia jest to, że ciuszki są Maxis match, więc za bardzo nie odstają od gry, jeśli ktoś stara się grać tylko maxisowymi obiektami.
https://trillyke.tumblr.com/downloads
O tej Myshunosun słyszę pierwszy raz!
Trillyke zaproponuje nam więc zestaw na tzw piżama-party. Nie wiem, czy zestaw będzie obemował jakieś inne obiekty prócz odzieży dla nastolatków - tej na nastolatkach, ta na podłodze to pewnie z debugu.
Myshunosun deklaruje miłość do soczystych kolorów oraz sprzętu i mebli retro, z tzw middle century.
(Mamma mia - lata, w których JA wychodziłam za mąż i powitałam swoje dzieci - dziś nazywane są latami retro???)
Na obrazkach z wnętrz możemy pooglądać, czego możemy się - mniej więcej - spodziewać
Wiem, że ciuszki spodobają się młodszej społeczności graczy, która sama w takich piżamowych nocnych party u koleżanek uczestniczy. Mnie jako dorosłego gracza średnio kręci piżama party, ale ciuszki są spoko.
Mebelki z lat 60-70 nie wyglądają mi na mebelki z tej epoki. Królowały wtedy tzw biblioteczki, serwantki (rodzaj kredensu-bufetu z oszkloną nadstawką) - wszystko na wysokich nóżkach. A wzornictwo tapicerki i zasłon było rodem jak z obrazów Kandinsky'ego. Krzesełka tapicerowane, a nie w całości drewniane. A obłe kształty radia powstały jeszcze przed II wojną światową. Wiem - czepiam się... Ale Myshuno mogłabyby trochę się bardziej przyłożyć do odtworzena realiów
A jak wam się podoba ten pomysł?
Ostatnio zmieniony wtorek 22 paź 2024, 18:10 przez Alibali, łącznie zmieniany 10 razy.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Info o nowych kolekcjach zaczerpnęlam stąd:
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... eator-kits
Jest też nowy, oficjalny trailer nadchodzącego dodatku
I trochę wiadomości, które możemy poczytać pod poniższym linkiem
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... nsion-pack
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... eator-kits
Jest też nowy, oficjalny trailer nadchodzącego dodatku
I trochę wiadomości, które możemy poczytać pod poniższym linkiem
https://www.ea.com/pl/games/the-sims/th ... nsion-pack
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Wygląda na to, że dodatek Śmierć i życie będzie miał jeden z największych kontentów, jakie mieliśmy w historii The Sims4
Zerknijcie choćby na zawartość CAS - nawet niemowląt w kołyskach nie pominięto!
Tutaj zaś tryb budowania
Jak widać mamy w trybie budowania siedmioro nowych drzwi, sporo okien (naliczyłam czternaście - w trzech stylach), nowe ogrodzenie i bramę, kilka ozdób dachu, nowe ściany, jedną co prawda podłogę (chyba), ale za to bardzo dużo w trybie meblowania - nowe łóżka, nowe szafki kuchenne stojące i wiszące, lodówkę, kuchenkę i okap (żywcem ściągniętę - przynajmiej kształtem i wykończeniem szafek od Cowbuild), nowe oświetlenia, kominek, ławki, łóżka, krzesła, fotele, obrazy, ozdoby, rośliny... Naprawdę full wypas na bogato. Część już mamy w grze - są to w zasadze rekolory chyba (np huśtawka drabinka na plac zabaw), ale znaczna większość to nowe obiekty. Nawet dywany i zasłony, którymi można ozdobć wiktoriańską rezydencję (w sam raz dla Alutki )
Niektóre z tych ozdób przypominają mi stylistyką zestaw gotycki z trójkowego sklepu (kruk na wiszącym postumencie), duch w słoiku, wazon z martwymi kwiatami, świeczniki, gęsie pióro w kałamarzu... Meble też są jakby znajome... Ale co by nie powiedzieć - dużo tego nareszcie. I tak powinno być!
Ale jak tak dalej pójdzie, to gracze o słabszych komputerach wpadną w panikę - bo pozostaje wymienić kompa nie czekając na InZoi
Zerknijcie choćby na zawartość CAS - nawet niemowląt w kołyskach nie pominięto!
Tutaj zaś tryb budowania
Jak widać mamy w trybie budowania siedmioro nowych drzwi, sporo okien (naliczyłam czternaście - w trzech stylach), nowe ogrodzenie i bramę, kilka ozdób dachu, nowe ściany, jedną co prawda podłogę (chyba), ale za to bardzo dużo w trybie meblowania - nowe łóżka, nowe szafki kuchenne stojące i wiszące, lodówkę, kuchenkę i okap (żywcem ściągniętę - przynajmiej kształtem i wykończeniem szafek od Cowbuild), nowe oświetlenia, kominek, ławki, łóżka, krzesła, fotele, obrazy, ozdoby, rośliny... Naprawdę full wypas na bogato. Część już mamy w grze - są to w zasadze rekolory chyba (np huśtawka drabinka na plac zabaw), ale znaczna większość to nowe obiekty. Nawet dywany i zasłony, którymi można ozdobć wiktoriańską rezydencję (w sam raz dla Alutki )
Niektóre z tych ozdób przypominają mi stylistyką zestaw gotycki z trójkowego sklepu (kruk na wiszącym postumencie), duch w słoiku, wazon z martwymi kwiatami, świeczniki, gęsie pióro w kałamarzu... Meble też są jakby znajome... Ale co by nie powiedzieć - dużo tego nareszcie. I tak powinno być!
Ale jak tak dalej pójdzie, to gracze o słabszych komputerach wpadną w panikę - bo pozostaje wymienić kompa nie czekając na InZoi
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Tak, sporo tego faktycznie ,dzięki za info ALi! Zzdaje się, że będzie trochę ubranek pasujących chyba względnie do zabawy w belle epoque Trochę intryguje ta mównica ,może z takim detalem świątynie simslandu będą bardziej interaktywne tudzież hmmm.. uduchowione Do tego nagrobki i okienka trochę jak z zamku (takie pierwsze skojarzenie) to może być całkiem niezłe gdy się zapomni o stałym już mankamencie czyli zapewne otoczeniu z trzema edytowalnymi parcelami na krzyż (dla pocieszenia będa chyba dwa ukryte (za)światy więc i tak to otoczenie może być dość ciekawe. Kojarzy mi się to wszystko trochę jak kraina magii w wersji xxxxl (też portale, chyba szkoła czaro...kosiarzy? i sielankowe miasteczko "w stylu dowolnym". Obiekty super, interakcje jak dla mnie tez mogą być wręcz wyjątkowo ciekawe no ale zobaczymy... Ps.ciekaw jestem czy te "łatki" obdrapanej ściany będa mieć jakieś rekolory lub inne wersje.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3758
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Wklejam wam do obejrzenia dwa first-looki od Kosmo - jeden z CAS i trybu kupowania drugi - z pierwszych wrażeń w rozgrywce. Czytam z awsze komentarze, więc ubawiłam się nieźle. Kosmo - bądź co bądź facet, nie docenił potencjału got-stylu, czemu dałi wyraz youtuberzy w mniej lub bardziej oburzonych komentarzach.
Krótko mówiąc - Kosmo - nie znasz się!
CAS
Rozgrywka
Dodatkowo - bonus filmik - Jak zostać Mrocznym Kosiarzem
Krótko mówiąc - Kosmo - nie znasz się!
CAS
Rozgrywka
Dodatkowo - bonus filmik - Jak zostać Mrocznym Kosiarzem
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3463
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Nom tak myślałem, że sobie chopak troche przechlapał tymi antypatiami Cmentarz ,cechy parceli i elementy, funkcjonalne groby niezaleznie od tego jaki mamy teraz czas , to sa ciekawe rzeczy których brakowało. Sporo fajnych rzeczy w trybie budowy ,widać ,że mamy tu wiele rzeczy , które wcześniej były dostepne pojedyńczo w okreslonych dodatkach jak mównica czy huśtawki (gdyby dac tu rower to można by rzec , że robiłoby to robote trochę za trzy dodatki) i CZTERY bardzo duże parcele(!) czyli 2x 50x50 i 2x 60x60 także według spostrzeżeń autorki poniżej więc jakaś odmiana chyba z tym dodatkiem będzie a rozgrywka wydaje mi się wyjątkowo zakręcona na plus (dla tycb co będa mieli na to czas bo ja sie pewnie zadowole wstawianiem nowych okienek i zwiedzaniem okolicy jak już to cudo nabędę).
Przyznam, że chyba dawno juz się nie nakręciłem na żaden pak do gry ale tym razem mam ochotę to nabyć jak tylko znajdę grosik i chwilę czasu (wiem to głupie ale lubie miec pudło )
Przyznam, że chyba dawno juz się nie nakręciłem na żaden pak do gry ale tym razem mam ochotę to nabyć jak tylko znajdę grosik i chwilę czasu (wiem to głupie ale lubie miec pudło )