Ecotopia-ekologiczna przebudowa
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Ecotopia-ekologiczna przebudowa
Jak w szybki sposób (posiadając dodatek Eko) stworzyć ekologiczną utopię w prawie wszystkich otoczeniach? To bardzo proste, wystarczy używać odpowiednich tekstur i obiektów przy budowie budynków no i oczywiście używać bardzo dużo tych dających ślad ekologiczny zielony do czego bardzo przydatna będzie np. trawa na planie kwadratu (jedna kratka na parceli) dzięki czemu robiąc taki gęsty trawnik wokół budynku już uzyskamy choćby w połowie łatwo realizację planu.
Gdyby ktoś chciał się pobawić by zobaczyć zorzę polarną w Zatoczce tudzież Brindleton Bay albo w mieście wampirów czy Newcrest to wskazówki są także pod linkiem: https://simtopia.pl/viewtopic.php?f=114 ... zny#p16819
Dla tych, którzy chcieliby szybko i bez wysiłkowo odmienić swoje otoczenia, powstaje także seria na bazie tego pomysłu. Początkowo miałem udostępnić zapis gry z kilkoma przebudowanymi na hiper-eko światami ale teraz z braku czasu i z racji słomianego zapału skłaniam się ku prostemu pomysłowi by po prostu w tym temacie prezentować po krótce wybrane lub wszystkie rzeczy skonstruowane tak by dawały wyraźny ślad ekologiczny w dowolnym otoczeniu.
Pierwsze eksperymentalne parcele miały zmienić wygląd Forgotten Hollow i faktycznie po odczekaniu kilku simowych dni w mieście pojawiła się zorza a mgły w pogodne dni jest jakoś znacznie mniej (takie odniosłem wrażenie).
W galerii całą serie oznaczam jako #ecotopia
Niekoniecznie dla wampirów (czyli co się zadziało w Forgotten Hollow);
Old SPA Hotel czyli to co w nazwie i nie tylko
DOWNLOAD
Vladenburg Town czyli fragment zabudowy miasta łączący trochę nowej architektury ze starszą. Była to pierwsza parcela eko przebudowana z bloku... anty-eko
DOWNLOAD
Town Apartment to kolejna parcela mieszkalna, również udająca mały kwartał miejski łączący nowe ze starym w architekturze.
DOWNLOAD
Vladenburg Pub to zgodnie z nazwa miejsce odpoczynku dla lokalsów i nie tylko
DOWNLOAD
Art Center -centrum sztuki nowoczesnej oraz dawnej zlokalizowane adekwatnie w nowoczesnych wnętrzach oraz budynku dawnej świątyni.
Nad całością góruje wieża widokowa z klubem. To najmodniejsze miejsce w mieście mające na celu ułatwienie podziwiania zorz polarnych oraz wymazanie z pamięci negatywnego obrazu miejscowości w której rzekomo miałyby mieszkać wampiry :O
DOWNLOAD
Gdyby ktoś chciał się pobawić by zobaczyć zorzę polarną w Zatoczce tudzież Brindleton Bay albo w mieście wampirów czy Newcrest to wskazówki są także pod linkiem: https://simtopia.pl/viewtopic.php?f=114 ... zny#p16819
Dla tych, którzy chcieliby szybko i bez wysiłkowo odmienić swoje otoczenia, powstaje także seria na bazie tego pomysłu. Początkowo miałem udostępnić zapis gry z kilkoma przebudowanymi na hiper-eko światami ale teraz z braku czasu i z racji słomianego zapału skłaniam się ku prostemu pomysłowi by po prostu w tym temacie prezentować po krótce wybrane lub wszystkie rzeczy skonstruowane tak by dawały wyraźny ślad ekologiczny w dowolnym otoczeniu.
Pierwsze eksperymentalne parcele miały zmienić wygląd Forgotten Hollow i faktycznie po odczekaniu kilku simowych dni w mieście pojawiła się zorza a mgły w pogodne dni jest jakoś znacznie mniej (takie odniosłem wrażenie).
W galerii całą serie oznaczam jako #ecotopia
Niekoniecznie dla wampirów (czyli co się zadziało w Forgotten Hollow);
Old SPA Hotel czyli to co w nazwie i nie tylko
DOWNLOAD
Vladenburg Town czyli fragment zabudowy miasta łączący trochę nowej architektury ze starszą. Była to pierwsza parcela eko przebudowana z bloku... anty-eko
DOWNLOAD
Town Apartment to kolejna parcela mieszkalna, również udająca mały kwartał miejski łączący nowe ze starym w architekturze.
DOWNLOAD
Vladenburg Pub to zgodnie z nazwa miejsce odpoczynku dla lokalsów i nie tylko
DOWNLOAD
Art Center -centrum sztuki nowoczesnej oraz dawnej zlokalizowane adekwatnie w nowoczesnych wnętrzach oraz budynku dawnej świątyni.
Nad całością góruje wieża widokowa z klubem. To najmodniejsze miejsce w mieście mające na celu ułatwienie podziwiania zorz polarnych oraz wymazanie z pamięci negatywnego obrazu miejscowości w której rzekomo miałyby mieszkać wampiry :O
DOWNLOAD
- Załączniki
-
-
-
-
-
-
-
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Ooo super pomysł Michał. Tak naprawdę to gracze nawet nie za bardzo wiedzą jak bardzo zmienia się wygląd okolicy gdy ten ślad ekologiczny jest w najwyższym stopniu eko. Każdej okolicy - nie tylko tej która doszła z dodatkiem eko. Ale że dotyczy to też Forgotten - to jakoś mi nie przyszło do głowy. Muszę sprawdzić.
Świetne są te twoje przeróbki. W Forgotten moje Simy nie mieszkają -- nie podoba mi się ciemna i mroczna atmosfera. Może dzięki temu śladowi okolicę będzie można częściej "używać"
Tą wieża telewizyjną - zdaje sięwzorowałeś się na tej berlińskiej - to mnie zastrzeliłeś! Super ci wyszła!
Świetne są te twoje przeróbki. W Forgotten moje Simy nie mieszkają -- nie podoba mi się ciemna i mroczna atmosfera. Może dzięki temu śladowi okolicę będzie można częściej "używać"
Tą wieża telewizyjną - zdaje sięwzorowałeś się na tej berlińskiej - to mnie zastrzeliłeś! Super ci wyszła!
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Dzięki Alicja, zdecydowanie lubię to otoczenie ale właśnie najbardziej w słoneczne dni a przy większym śladzie eko robi się jakoś ładniej więc możesz spróbować (tylko tego dziada Władka sobie wywal od razu ). Nie pomyslałem o wiezy berlińskiej ,to wyszło podług niej dość pokracznie ale zdradze że nieco wyższy pierwowzór wieży był budowlą futurystyczną w klimacie raczej z anty-utopii eko i na potrzeby tej przebudowy pozmieniałem tekstury i troche obniżyłem żeby dopasować do reszty. Zabawa portalami z magicznego paku daje tą możliwość by swobodniej kształtować wysokie bryły. Pierwowzór pokaże już przy innej okazji Ślad eko nie działa tylko w kilku okolicach chyba wakacyjnych (nie sprawdzałem wszystkich) i z racji innego zanieczyszczenia w Dziwnym Miasteczku z pakietu z kosmicznym kwiatkiem (to by dopiero był armagedon gdyby nałożyć kosmiczny syf..wróć! pył z zółta otoczką smogu :O
Tym razem starterki. Trudniej się przy nich doczekać tego śladu eko ale ...do cierpliwych świat należy (bynajmniej ten simowy) czyli krystalizowanie powietrza i natury trwa przy nich ok simowy tydzień czasem deko dłużej.Jesli jednak postawimy starter a na parceli obok cos większego eko to zmiana powinna nadejsć szybciej ważne by zabudowac jak najszybciej wszystkie parcele w danej dzielnicy.
Wracając do starterków sa to więc 3 małe eksperymenty:
Eco-Play 03 starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Eco-Play 02 Starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Eco-Play 01 starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Starterki sa w kolejności efektywności (najdłużej ekologie zmienia ten ostatni czyli Eco-Play 01 i jako dodatkowa "atrakcję" ma psujący się wiatrak
W Newcrest postawiłem tez większe rzeczy czyli wieżowiec inspirowany troch e swoim obecnym miejscem zamieszkania z fragmentem śródmiejskiej zabudowy. Wewnątrz kręgle, darmowe noclegi, klub taneczny i troche innych atrakcji.
Ecotopia: City77Club
DOWNLOAD/POBIERZ
Drugi wieżowiec już bardziej "wolno stojący" to głównie SPA i basen z dyskoteką na dachu
Ecotopia: Red Tower
DOWNLOAD/POBIERZ
Z myślą o przetestowaniu ceremonii ślubnej powstała katedra;
Cathedral ow Weddings
DOWNLOAD/POBIERZ
W Tartossie natomiast z powodu zepsutej (niefunkcjonalnej) latarni morskiej powstała nowa domyślnie jako starter mieszkalny.
Lighthouse Starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Tym razem starterki. Trudniej się przy nich doczekać tego śladu eko ale ...do cierpliwych świat należy (bynajmniej ten simowy) czyli krystalizowanie powietrza i natury trwa przy nich ok simowy tydzień czasem deko dłużej.Jesli jednak postawimy starter a na parceli obok cos większego eko to zmiana powinna nadejsć szybciej ważne by zabudowac jak najszybciej wszystkie parcele w danej dzielnicy.
Wracając do starterków sa to więc 3 małe eksperymenty:
Eco-Play 03 starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Eco-Play 02 Starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Eco-Play 01 starter
DOWNLOAD/POBIERZ
Starterki sa w kolejności efektywności (najdłużej ekologie zmienia ten ostatni czyli Eco-Play 01 i jako dodatkowa "atrakcję" ma psujący się wiatrak
W Newcrest postawiłem tez większe rzeczy czyli wieżowiec inspirowany troch e swoim obecnym miejscem zamieszkania z fragmentem śródmiejskiej zabudowy. Wewnątrz kręgle, darmowe noclegi, klub taneczny i troche innych atrakcji.
Ecotopia: City77Club
DOWNLOAD/POBIERZ
Drugi wieżowiec już bardziej "wolno stojący" to głównie SPA i basen z dyskoteką na dachu
Ecotopia: Red Tower
DOWNLOAD/POBIERZ
Z myślą o przetestowaniu ceremonii ślubnej powstała katedra;
Cathedral ow Weddings
DOWNLOAD/POBIERZ
W Tartossie natomiast z powodu zepsutej (niefunkcjonalnej) latarni morskiej powstała nowa domyślnie jako starter mieszkalny.
Lighthouse Starter
DOWNLOAD/POBIERZ
- Załączniki
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
Kolejna rzecz to Świątynia pokoju wzorowana na architekturze ukraińskiej, rosyjskiej i pierwotnej bizantyjskiej (malowanie charakterystyczne dla Ukrainy).
Za wiele tego typu rzeczy nie budowałem choć są w tym pewne podobieństwa do architektury arabskiej (która chyba w obecnej Turcji wiele od tego stylu przejęła).
Nie sprawdzałem jeszcze jak szybko parcela wpływa na otoczenie.
Temple of peace
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
Zauważyłem też chyba rosnące zainteresowanie co do (nadal stosunkowo nielicznych) wieżowców w galerii gry i tak narodził sie pomysł zrobienia krótkiego filmiku (a może będzie tego więcej) bo to zawsze ułatwię dzielenie się praca w sieci a przede wszystkim sprawia tworzącemu taki filmik niezły zaciesz zwłaszcza gdy... na planie brykają sobie Vimes i Gabi
Ogólnie mam zapis na którym brykają w sporej części awatary z forum więc może i jakaś historyja się z tego urodzi przy okazji tylko jak to zwykle bywa ,przydałoby się trochę więcej czasu na wszystko (może jakiś mod na 48godzinną dobę w realu? )
Za wiele tego typu rzeczy nie budowałem choć są w tym pewne podobieństwa do architektury arabskiej (która chyba w obecnej Turcji wiele od tego stylu przejęła).
Nie sprawdzałem jeszcze jak szybko parcela wpływa na otoczenie.
Temple of peace
https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
Zauważyłem też chyba rosnące zainteresowanie co do (nadal stosunkowo nielicznych) wieżowców w galerii gry i tak narodził sie pomysł zrobienia krótkiego filmiku (a może będzie tego więcej) bo to zawsze ułatwię dzielenie się praca w sieci a przede wszystkim sprawia tworzącemu taki filmik niezły zaciesz zwłaszcza gdy... na planie brykają sobie Vimes i Gabi
Ogólnie mam zapis na którym brykają w sporej części awatary z forum więc może i jakaś historyja się z tego urodzi przy okazji tylko jak to zwykle bywa ,przydałoby się trochę więcej czasu na wszystko (może jakiś mod na 48godzinną dobę w realu? )
- Załączniki
-
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 3743
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Miszka, ja cię chyba już tym zamęczam - dawaj ty w opisie parceli (w galerii) dla jakiej okolicy ją przeznaczyłeś) - bo jeśli postawić mam przypadkowo jedną to postawię gdziekolwiek - ale jeśli to jest zamysł na większą zabudowę, to wolałabym postawić od razu w dobrym miejscu!
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
Misiu te wiezowce wygladają cudnie w grze, a i wnetrza dorównuja urodą architekturze! Musze ci powiedzieć ze odbyłes ogromna droge w temacie "dekoracja wnętrz" Teraz te wnetrza maja maja ślicznie dobrane kolory i sa wrecz eleganckie!
Z przyjemnoscią wkladam teraz te wiezowce do gry, bo nie musze nic w tych wnetrzach przerabiac pod mój gust
Dzieki za wzięcie moich 2 ostatnich chlopakow jako testerów. Choć nie wiem co @Ktosik na to, ze jednego sparowales z jej avkiem
Z przyjemnoscią wkladam teraz te wiezowce do gry, bo nie musze nic w tych wnetrzach przerabiac pod mój gust
Dzieki za wzięcie moich 2 ostatnich chlopakow jako testerów. Choć nie wiem co @Ktosik na to, ze jednego sparowales z jej avkiem
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
@kreatora dzięki Elu, sprawiłaś mi ogromną przyjemność bo sam obiektywnie tego nie ocenię ale to chyba jest tak, że w tych wieżowcach jakoś prościej mi jest tudzież bardziej hmmm...chce mi się meblować Prościej może z uwagi na to, że dla wygody poruszania się kamerka po wysokich poziomach staram się robić pomieszczenia bardzo duże.
@Alibali ostatecznie z założenia ta seria nie zamieni się w konkretny zabudowany świat tzn zapis z kilkoma miastami ,który udostepnię w sieci (chyba bo w sumie...) ale zrobiłem mapki pokazujące jak mam u siebie żeby tworzyło to zamysł według delsowego planu;
Newcrest w trakcie budowy a wampirowe ( u mnie bez wampirów) miasto oczywiście ukończone.
Latarnie postawiłem w Windenburgu na wyspie bo nie pasowała mi nigdzie w tych dwóch otoczeniach ale domyślnie budowana była dla Tartosy więc może Tartosę jakoś tez przebuduję. Jak coś mi tam dojdzie to dołączę mapkę.
Ps: Dla przetestowania nowego pstrokatego kitu zbudowałem hotel w formie dwóch kamienic szachulcowych. To co wydawało mi się oknami okazało się ozdoba ścienną ale ostatecznie przydało się do budowy szachulca w bardziej 3 d stąd właśnie pomysł na taką architekturę oczywiście z nieco pstrokatymi wnętrzami
Download hotelowy pod linkiem: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
@Alibali ostatecznie z założenia ta seria nie zamieni się w konkretny zabudowany świat tzn zapis z kilkoma miastami ,który udostepnię w sieci (chyba bo w sumie...) ale zrobiłem mapki pokazujące jak mam u siebie żeby tworzyło to zamysł według delsowego planu;
Newcrest w trakcie budowy a wampirowe ( u mnie bez wampirów) miasto oczywiście ukończone.
Latarnie postawiłem w Windenburgu na wyspie bo nie pasowała mi nigdzie w tych dwóch otoczeniach ale domyślnie budowana była dla Tartosy więc może Tartosę jakoś tez przebuduję. Jak coś mi tam dojdzie to dołączę mapkę.
Ps: Dla przetestowania nowego pstrokatego kitu zbudowałem hotel w formie dwóch kamienic szachulcowych. To co wydawało mi się oknami okazało się ozdoba ścienną ale ostatecznie przydało się do budowy szachulca w bardziej 3 d stąd właśnie pomysł na taką architekturę oczywiście z nieco pstrokatymi wnętrzami
Download hotelowy pod linkiem: https://www.ea.com/pl-pl/games/the-sims ... axis=false
- Załączniki
-
-
-
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 610
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
@SimDels , przy włączonym śladzie ekologicznym, zawsze doprowadzałam do zielonego śladu w dzielnicy gdzie mieszkają moi Simowie właśnie w ten sposób, jaki opisujesz, pojawiała się zorza, rośliny lepiej rosłą itp. Podczas budowy korzystałam z tekstur i obiektów (choćby trawa i rośliny) dających ślad zielony oraz drobny zysk środowiskowy. Ale nie pomyślałam, żeby zmieniać w ten sposób zmieniać wszystkie dzielnice, a to byłoby ciekawe.
U Ciebie te wszystkie budynki z użyciem wymaganych tekstur - wyglądają świetnie, wszystko do siebie pasuje, współgra. A ja zazwyczaj mam problem, bo nagle trzeba wybierać z mniejszej ilości, bo niektóre rzeczy mają ten zły ślad ekologiczny i się nie nadają. A jeszcze jak się uprę że ślad ekologiczny danego elementu ma być.. 2 - to już masakra! Łamię sobie głowę, jak i co do czego dopasować, by nie tworzyć dziwolągów i muszę przyznać, ze to jest wyzwanie. Żeby sobie trochę pomóc, na podłogach dachów spadzistych zawsze kładę tę zieloną trawę z podłóg w trybie budowania. Daje ślad ekologiczny zielony, a na dodatek wcale jej nie widać.
Forgotten Hollow, całe ze śladem ekoogicznym zielonym - powala! I robi wrażenie.
U Ciebie te wszystkie budynki z użyciem wymaganych tekstur - wyglądają świetnie, wszystko do siebie pasuje, współgra. A ja zazwyczaj mam problem, bo nagle trzeba wybierać z mniejszej ilości, bo niektóre rzeczy mają ten zły ślad ekologiczny i się nie nadają. A jeszcze jak się uprę że ślad ekologiczny danego elementu ma być.. 2 - to już masakra! Łamię sobie głowę, jak i co do czego dopasować, by nie tworzyć dziwolągów i muszę przyznać, ze to jest wyzwanie. Żeby sobie trochę pomóc, na podłogach dachów spadzistych zawsze kładę tę zieloną trawę z podłóg w trybie budowania. Daje ślad ekologiczny zielony, a na dodatek wcale jej nie widać.
Forgotten Hollow, całe ze śladem ekoogicznym zielonym - powala! I robi wrażenie.
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1863
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Do tej pory nie zwracałam uwagi na to jaki ślad ekologiczny posiadają materiały, z których stawiam moje fuszerki. Brałam co mi pod rękę wpadło i co pasowało do ogólnej "koncepcji architektonicznej" .
Ponieważ jestem miłośniczką zielenizny, to przynajmniej otoczenie było w moim przypadku zielone (czasami nadmiernie). Od kiedy zaczęłam czytać Twoje rozprawki dotyczące eko ... postanowiłam początkowo nieśmiało zbudować cokolwiek w stylu eko ... i muszę się przyznać, że nie jest to takie proste. Dlatego tym większy szacun dla Ciebie Misiaczku, że masz cierpliwość i konsekwentnie trzymasz się uzdrawiania klimatycznego naszych okolic growych
P.s Chociaż Wampirkowo wygląda cudownie, to jednak przyzwyczaiłam się do jego mrocznego klimatu a przyzwyczajenie to podobno nasza druga natura.
Ponieważ jestem miłośniczką zielenizny, to przynajmniej otoczenie było w moim przypadku zielone (czasami nadmiernie). Od kiedy zaczęłam czytać Twoje rozprawki dotyczące eko ... postanowiłam początkowo nieśmiało zbudować cokolwiek w stylu eko ... i muszę się przyznać, że nie jest to takie proste. Dlatego tym większy szacun dla Ciebie Misiaczku, że masz cierpliwość i konsekwentnie trzymasz się uzdrawiania klimatycznego naszych okolic growych
P.s Chociaż Wampirkowo wygląda cudownie, to jednak przyzwyczaiłam się do jego mrocznego klimatu a przyzwyczajenie to podobno nasza druga natura.
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3452
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: miasto kamienic
- Origin ID: SimDels
- Kontakt:
@Percival159 Fajnie, że też się tak bawisz ,potraktowałem to tak trochę jak pseudo-wyzwanie dla siebie budowlane i nawet myślałem nad taką zabawa na forum by jakaś toporną budowle odmienić choć tu pojawił sie dylemat (kto ma DLC Eko i czy warto tworzyć zabawę narzucającą posiadanie dodatku).
Ciekawy pomysł z tym ukrywaniem pod dachami trawy, chyba sobie podkradnę ten patent zwłaszcza przy jakiejś małej parceli lub wtedy kiedy nie będzie mi odpowiadać przeznaczanie części parceli na trawnik przy domu
@bobas52 dzięki ogromne ,uznałem, że to fajne wyzwanie dla samego siebie i dobra odskocznia i motywacja do zabawy w grze. Zauwazyłem tez że można u zyć np nieekologicznego szachulca lub innej rzeczy ale jak się przykładowo nasadzi dużo trawki to i tak szybko pojawi się zielony listek nad parcela a potem dzielnią więc nie musisz rezygnować z ulubionych tekstur jeśli nie zaliczają się do eko tylko trzeba je czymś mocno zdominować np trawką lub innymi teksturami
Zabawa w dalsze narzucanie sobie tego małego wyzwania okazała się ciekawą odskocznią a że chwilowo pracy jakby mniej to wkleję tu ostatnich kilka rzeczy, które powstały praktycznie jedna po drugiej (choć niektóre zaczęte kiedyś i przeteksturowane na potrzeby projektu). Linki tym razem daję do bloga bo ostatnio zdarzaja mi sie problemy z otwieraniem galerii przez przeglądarkę (troche łatwiej na Operze ale też czasem się nie otwiera a na Chrome i innych masakrejszyn więc alternatywnie także jest tam plik z dysku do pobrania oraz link do galerii))
Vit Apartment (a bo się tak zainspirowałem trochę zabawą Perci i pomyślałem, że może przyda się gdzieś tam choćby poza jej projektem np jako domek wyjazdowy.
DOWNLOAD/info
Old Town Square czyli rynek staromiejski działający faktycznie jak bazar na którym można różne ciekawostki kupić lub sprzedać. Wymagany przynajmniej dodatek "Życie-eko", "Spotkajmy Się" i "Witaj w Pracy" ,zalecane także "Przygoda w Dźungli" (reszta to głównie okienka i mebelki, które gra prawdopodobnie podmieni na inne). W kamieniczkach głównie muzea i przestrzenie imprezowe
DOWNLOAD/info
Central Apartment to mieszkanka w kamienicy i bloczkach.
Tu mieszkańcy mają także urozmaicenie w formie lokalnego baru
DOWNLOAD/info
Newcrest Cafe czyli kolejny mini-kwartał miejski naprzeciw poprzedniego ale tym razem to budynki czysto komercyjne czyli głównie jedna imprezownia
DOWNLOAD/info
Harbor Tower Apartment Portowa wieża z apartamentem powstała dla odmiany w Evergreen Harbor z dodatku "Życie-Eko" w ramach próby szybkiej zamiany siarkowo żółtych chmurek na zorzę polarną itd. Do prawidłowego działania wind potrzebny jest paczek "Kraina Magii" bo nie dałem tu schodów łączących niską i wysoka część budynku więc poza windami zostaje tylko teleport by zasiać w wygodnym fotelu w mieszkanku na ostatnim pietrze
DOWNLOAD/info
Port Crane Apartment czyli skromne mieszkanko w kontenerze pod dźwigiem portowym. Na sam żuraw sim może się wdrapać po drabinie (czeka go wtedy niemała przeprawa więc dla zdrowia w sam raz ) by na najwyższym poziomie w "kabinie dźwigu" spojrzec sobie na widoczki albo zmienić pogodę za pomocą ustawionego tam ustrojstwa (które pojawi się jeśli posiadacie dodatek z porami roku).
DOWNLOAD/info
Powracając do Newcrest to jest tu jeszcze
BiW Zapomniałem o co chodziło z nazwą choć chyba jednak chodziło czarny i biały bo w takiej tonacji jest utrzymany budynek i wnętrze.
DOWNLOAD/info
Ciekawy pomysł z tym ukrywaniem pod dachami trawy, chyba sobie podkradnę ten patent zwłaszcza przy jakiejś małej parceli lub wtedy kiedy nie będzie mi odpowiadać przeznaczanie części parceli na trawnik przy domu
@bobas52 dzięki ogromne ,uznałem, że to fajne wyzwanie dla samego siebie i dobra odskocznia i motywacja do zabawy w grze. Zauwazyłem tez że można u zyć np nieekologicznego szachulca lub innej rzeczy ale jak się przykładowo nasadzi dużo trawki to i tak szybko pojawi się zielony listek nad parcela a potem dzielnią więc nie musisz rezygnować z ulubionych tekstur jeśli nie zaliczają się do eko tylko trzeba je czymś mocno zdominować np trawką lub innymi teksturami
Zabawa w dalsze narzucanie sobie tego małego wyzwania okazała się ciekawą odskocznią a że chwilowo pracy jakby mniej to wkleję tu ostatnich kilka rzeczy, które powstały praktycznie jedna po drugiej (choć niektóre zaczęte kiedyś i przeteksturowane na potrzeby projektu). Linki tym razem daję do bloga bo ostatnio zdarzaja mi sie problemy z otwieraniem galerii przez przeglądarkę (troche łatwiej na Operze ale też czasem się nie otwiera a na Chrome i innych masakrejszyn więc alternatywnie także jest tam plik z dysku do pobrania oraz link do galerii))
Vit Apartment (a bo się tak zainspirowałem trochę zabawą Perci i pomyślałem, że może przyda się gdzieś tam choćby poza jej projektem np jako domek wyjazdowy.
DOWNLOAD/info
Old Town Square czyli rynek staromiejski działający faktycznie jak bazar na którym można różne ciekawostki kupić lub sprzedać. Wymagany przynajmniej dodatek "Życie-eko", "Spotkajmy Się" i "Witaj w Pracy" ,zalecane także "Przygoda w Dźungli" (reszta to głównie okienka i mebelki, które gra prawdopodobnie podmieni na inne). W kamieniczkach głównie muzea i przestrzenie imprezowe
DOWNLOAD/info
Central Apartment to mieszkanka w kamienicy i bloczkach.
Tu mieszkańcy mają także urozmaicenie w formie lokalnego baru
DOWNLOAD/info
Newcrest Cafe czyli kolejny mini-kwartał miejski naprzeciw poprzedniego ale tym razem to budynki czysto komercyjne czyli głównie jedna imprezownia
DOWNLOAD/info
Harbor Tower Apartment Portowa wieża z apartamentem powstała dla odmiany w Evergreen Harbor z dodatku "Życie-Eko" w ramach próby szybkiej zamiany siarkowo żółtych chmurek na zorzę polarną itd. Do prawidłowego działania wind potrzebny jest paczek "Kraina Magii" bo nie dałem tu schodów łączących niską i wysoka część budynku więc poza windami zostaje tylko teleport by zasiać w wygodnym fotelu w mieszkanku na ostatnim pietrze
DOWNLOAD/info
Port Crane Apartment czyli skromne mieszkanko w kontenerze pod dźwigiem portowym. Na sam żuraw sim może się wdrapać po drabinie (czeka go wtedy niemała przeprawa więc dla zdrowia w sam raz ) by na najwyższym poziomie w "kabinie dźwigu" spojrzec sobie na widoczki albo zmienić pogodę za pomocą ustawionego tam ustrojstwa (które pojawi się jeśli posiadacie dodatek z porami roku).
DOWNLOAD/info
Powracając do Newcrest to jest tu jeszcze
BiW Zapomniałem o co chodziło z nazwą choć chyba jednak chodziło czarny i biały bo w takiej tonacji jest utrzymany budynek i wnętrze.
DOWNLOAD/info
- Percival159
- Naczelny
- Posty: 610
- Rejestracja: piątek 11 cze 2021, 12:06
- Origin ID: Percival159
Vit Apartament już od jakiegoś czasu mam ściągnięty i postawiony w jednej z budujących się dzielnic nowego miasta (nieskończonych jeszcze). Bardzo ciekawie i ładnie prezentuje się w otoczeniu, a wnętrza są naprawdę cudne, dużo miejsca i dużo światła; i kilka niespodzianek wewnątrz. Stoi naprzeciw dworca @Alibali i mój wampir osobiście w nim zamieszka, zagracając wnętrza swoim dobytkiem, zabranym z blokowego mieszkanka, które obecnie zajmuje.
Rynek i część budowli już oblukałam w Galerii, choć do pełnego obrazu brakuje mi jeszcze nieco pakietów i akcesorii. Ciekawe bryły współczesnych budowli i prześliczne fasady kamieniczek. Restauracja i Targowisko (Rynek) wyjątkowo mnie urzekły. Niestety... Przygoda w dżungli i Zjedzmy na mieście stoją w kolejce do zakupienia, ale już niedługo...
Rynek i część budowli już oblukałam w Galerii, choć do pełnego obrazu brakuje mi jeszcze nieco pakietów i akcesorii. Ciekawe bryły współczesnych budowli i prześliczne fasady kamieniczek. Restauracja i Targowisko (Rynek) wyjątkowo mnie urzekły. Niestety... Przygoda w dżungli i Zjedzmy na mieście stoją w kolejce do zakupienia, ale już niedługo...
"Ukarani czy bezkarni –
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
Ciemność im na nerwach gra.
Bezimienni, legendarni –
Omawiają przyjście dnia". (J. Kaczmarski)
- bobas52
- Mistrz Humoru
- Posty: 1863
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 19:12
- Lokalizacja: Gliwice
- Origin ID: bobas52
Misiak, jeszcze raz usłyszę, że Ty nie potrafisz zaaranżować wnętrz ... to, to , to nie wiem co Ci zrobię Apartament Vita jest zaprzeczeniem teorii jaką próbujesz nam sprzedać. Piękne kolory, cudownie do siebie dobrane meble , po prostu bajeczka.
Zdaję sobie sprawę, że budowanie jest Ci bliższe, bo w nim zdecydowane bardziej można pokazać swoją kreatywność. Udowodniłeś to już nieraz. Jesteś geniuszem budowli renesansowych i gotyckich oraz mistrzem wspaniałej dawne architektury począwszy od drewnianej a skończywszy na obecnej stalowo szklanej.
Wieżowce i katedry to Twój znak rozpoznawczy. Dlatego też pobierając Twoje prace odnajduję w nich cząstkę otaczającego mnie świata ... za który serdecznie Ci dziękuję Pozdrawiam serdecznie.
Zdaję sobie sprawę, że budowanie jest Ci bliższe, bo w nim zdecydowane bardziej można pokazać swoją kreatywność. Udowodniłeś to już nieraz. Jesteś geniuszem budowli renesansowych i gotyckich oraz mistrzem wspaniałej dawne architektury począwszy od drewnianej a skończywszy na obecnej stalowo szklanej.
Wieżowce i katedry to Twój znak rozpoznawczy. Dlatego też pobierając Twoje prace odnajduję w nich cząstkę otaczającego mnie świata ... za który serdecznie Ci dziękuję Pozdrawiam serdecznie.