Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Awatar użytkownika
Katel
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 135
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 07:24
Lokalizacja: Podkarpacie
Origin ID: Katel

Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry

Post autor: Katel » niedziela 22 sty 2023, 16:21

Wnętrza na tych fotkach wyglądają naprawdę ładnie, ja bardzo lubię szpargały i od zawsze mam z nimi tak, że nigdy mi ich grze nie jest za dużo :) Ogólnie grafika coraz bardziej mi się w tej nowej grze podoba, jest zdecydowany progres z tym co pokazywano nam wcześniej. Ale co do ludzików... Wcześniej zamykałam oczy i zdawało mi się że ich wygląd wogóle mnie nie rusza. Teraz na tym filmiku gdzie stoi ludź w ty całkiem przyzwoitym pokoiku z ładnym oknem, kwiatkiem i podłogą mam paskudne wrażenie, jakby sam ludzik został wycięty z papieru i wklejony z innej bajki. Może to tylko moje odczucie takie, ale trochę jakby grafika ludków nie kleiła się z grafiką całej reszty :/. Nadal jednak zdecydowanie kibicuję Paralives :D
W przerwach między budową a budową bawię się tak: https://www.wattpad.com/user/Kami-Kate

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » czwartek 02 lut 2023, 20:47

Znów jakaś nowinka z Paralives. Powinni się trochę spiąć, pójść za ciosem, bo widzę, że powoli zainteresowanie tą grą spada...


Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 10 lut 2023, 10:02

Dzisiaj zobaczyłam na stronie oficjalnej Paralives (na YT) śliczny malutki domek podmiejski - trochę z ukłonem w stronę wiktoriańskiego stylu w wyd. amerykańskim ( charaktrystyczny element szczytu dachu). Podoba mi się tam wszystko - bardzo ładne pnącza - róże o wielkich i wyraźnie zrobionych kwiatach, śliczne bluszcze, rynna i beczka na deszczówkę pod nią. Zróżnicowana wielkość śmietników do segregowania odpadków, (mam nadzieję że bez wciskania klawisza [ lub ] ), ładny komin z "wkładką" czyli jak w realu - dodatkową rurą ceramiczną chroniącą komin przed rozsypaniem się.
Śliczne trawki i inne roślinki... Gdyby tylko poprawili wygląd tych paraludków... :(

Filmik jest tu




cały ich kanał na YT jest tu

https://www.youtube.com/@Paralives

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 15 lut 2023, 00:22

I kolejna ciekawostka - jak wyglądają pocałunki między Paraludkami o różnej wysokości sylwetki


Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » środa 15 lut 2023, 10:15

Może dojdzie jeszcze pocałunek w czółko skoro jak sie okazuje wszystko jednak "sie da" ;) Kibicuję, niech sobie te ludziki będa papierowe (chyba inne nie będą) tylko poprosze edytor świata i git wsiąknę ;P
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kamelia
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 90
Rejestracja: piątek 14 cze 2019, 09:10

Post autor: Kamelia » środa 15 lut 2023, 20:44

No faktycznie dziwne te simy, jak by wycięte z kartonika, bez żadnego 3d, cieszę sie bardzo bo ciekawe czasy się zbliżają
wład­czy­ni krainy bez uczuć...

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » środa 15 lut 2023, 23:46

No właśnie, Kami - gra zapowiada sięsuper, tylko te Parafolki do kitu! Żeby chociaż nie były obrysowane tą cienką ciemną kreską - bo to sprawia, że wyglądają jak 2d a nie 3d. Myślałam, że to poprawią, ale już tracę nadzieję :(

Awatar użytkownika
kreatora
Satyryk
Satyryk
Posty: 2228
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
Lokalizacja: Gdańsk
Origin ID: kreatora

Post autor: kreatora » czwartek 16 lut 2023, 07:39

Dla mnie są lepsze od simów z TS1 i to wystarczy :)
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 25 lut 2023, 16:54

Kolejne informacje o grze. Jenyy, jakie tam są śliczne te malutkie kluttersiki - kubeczki, dzbanki, czajniki, fartuszki, nawet ściereczka przy kuchence. Prawdziwie zagospodarowana przestrzeń. Szkoda że nie ma tłumaczenia na polski - można włąćzyć napisy - ale też tylko w j. angielskim. Może ktoś coś tu dopisze, o czym tam mówią?

Z tego co zrozumiałam (w komentarzach) to dłuugo jeszcze poczekamy na tę grę. Możliwe, że nawet nie zdążę w nią zagrać :(


Awatar użytkownika
anie_1981
Asystent
Posty: 44
Rejestracja: czwartek 10 lut 2022, 23:59

Post autor: anie_1981 » poniedziałek 27 lut 2023, 12:01

Paralives wygląda coraz lepiej, na początku kolorystyka w ogóle mnie nieprzekonywała, powiem więcej, nie podobała mi się ta gra w ogóle. Ja przywiązuję mnóstwo uwagi do wyglądu gry, do jej strony graficznej. Dlatego tak długo nie mogłam się przyzwyczaić do TS4. Ta infantywna graficzka, rodem z taniej kreskówki, wręcz groziło to puszczeniem tęczowego pawia na klawiaturę. Całe szczęście mam mody zastępujące tekstury, dzięki czemu grze jest nieco bliżej do TS3.

A wracając do Paralives, to ciekawe kiedy ta gra wyjdzie, bo robią ją już tyle czasu, że ojojoj. Ciekawe ile będzie kosztować, i czy będą dodatki. Nie wiem jak Wy, ale ja nie znam żadnego innego symulatora życia niż Simsy. Nie tylko nie znam godnego przeciwnika dla serii TS, ale w ogóle żadnego przeciwnika. Miło wiedzieć, że EA w końcu przestanie być monopolistą, ciągnącym za dużo kasy od klientów.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » poniedziałek 27 lut 2023, 14:42

Mnie nadal odrzuca od wyglądu postaci... Zastanowiłam się nad opinią Eli - (kreatory)... I nie zgadzam się!

Mieliśmy w czasach TS1 i TS2 słabe porównanie, i nie znaliśmy możliwości jakie dają gry - łykaliśmy, co dają...

Jeśli dziś mamy piękne postaci w Wiedźminie, Grze o Tron czy innych, to czemu u diaska - nie można zrobić takich również w TS3 czy TS4 czy tym bardziej Paralives. Jeśli pozostaną przy tym, co prezentują, to uważam, że nie zagrzeją długo miejsca na rynku, a już najmniejszym problemem będą dla EA. Dlaczegóż upierają się przy tym papierowym wyglądzie Paraludków a przykładają taką wielką wagę i najwyższą staranność do detali wyposażenia domu i otoczenia. Nie mogę tego pojąć! Podejrzewam, że wygląd (obecny) Paraludków to jest zmyłka dla konkurencji, a prawdziwy wygląd pokażą dopiero w trakcie premiery,
W komentarzach pod filmikiem zauważyłam, że ktoś wspomina o dacie premiery w 2026r... Może do tego czasu zdołają ogarnąć temat.

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » sobota 04 mar 2023, 10:08

Pochwalili się znowu w Paralives ciekawą opcją


Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » sobota 04 mar 2023, 20:22

Może da się więc pobawić w prehistorię i monolityczne struktury , nieźle 🐹 ja już to chce nawet bez ludzików ,kiedy widzę jaka swobodę planuje Paralives to ts4 nadal bez możliwości choćby przesunięcia parceli wydaje mi się już całkowicie nudnym ...hmmm monolitem* no ale.. mam nadzieję że się doczekamy. *Sytuację poza masa płatnych dlc ratuje debug i tools choć ja go jeszcze nie ogarnąłem. Edytowalność wszystkiego w sumie powinna być podstawia takiej symulacji ,fajnie że twórcy paraludkow doskonale to rozumią.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 10 mar 2023, 16:49

Alex Masse upublicznił post , który ukazał się na Patrenonie pod koniec grudnia 2022 r. Dotyczy on kreatora postaci.
parafolk - tekst.JPG
parafolk - nos.JPG
parafolk - policzki.JPG
parafolk - starszy.JPG
parafolk - loki.JPG
parafolk - loki 1.JPG
parafolk - loki kolory.JPG
parafolk - loki kolor 1.JPG

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 10 mar 2023, 19:17

Luksusowa fryzura??? Chyba żartują sobie! Wygląda jak mop! Jeszcze gorzej niż czwórka na początku!

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 10 mar 2023, 23:17

Też mi się z mopem skojarzyło 😃 niemniej te postacie ogólnie chyba da się polubić ,traktuje koncept tej gry trochę tak jak anime gdzie też mamy piękne realistyczni baśniowe pejzaże itd i wyraźnie rysunkowe dynamiczne postacie do tego kontrastujące z tym otoczeniem (początkowo trudno się z tym oswoić w anime)
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » piątek 31 mar 2023, 18:08

Zespół Paralives ostatnio pochwalił się pracami związanymi z ... jedzeniem. Oto wyniki:
paralives 1.JPG
paralives 2.JPG
paralives 3.JPG
paralives 4.JPG
paralives 5.JPG
paralives 5a.JPG
paralives 6.JPG
paralives 6a.JPG
paralives 7.JPG
paralives 8.JPG
paralives 8a.JPG
Trzeba przyznać, że potrawy "przygotowane" przez Masse i spółkę wyglądają smakowicie :)
Parę dni temu Alex Masse przyznał, że cały zespół zagrał w Paralives, by wychwycić błędy i niedociągnięcia. Z tego można wysnuć wniosek, że gra jest na nieco dalszym etapie niż to ujawniają jej twórcy. Oby!

Awatar użytkownika
Kirka
Budowniczy
Budowniczy
Posty: 426
Rejestracja: wtorek 14 kwie 2020, 14:54
Origin ID: KirrkaNa

Post autor: Kirka » czwartek 20 kwie 2023, 18:48

Przed chwilą zespół Paralives opublikował film z mówiącymi Parafolks. Język nazywa się Parli i brzmi tak:


Natomiast z publicznego posta na Patreonie wynika (cyt.)
"Jak wszyscy wiecie, ostatnio dużo pracowaliśmy nad tym, jak Paras będzie się ze sobą komunikować. Cóż, po wielu oczekiwaniach z Waszej strony, z przyjemnością przedstawiamy Wam język mówiony Parafolków: Parli.

1/ Język
W Paralives budowanie relacji i wchodzenie w interakcje z innymi postaciami będzie ważnym aspektem trybu na żywo. Parli , wymawiane par-lee , to język mówiony, który stworzyliśmy dla naszych Parafolks i który usłyszysz, gdy Twoje postacie rozmawiają ze sobą i wyrażają siebie.

2/ Animacje dyskusji

Alice stworzyła wiele interakcji dyskusji i animacji reakcji, które po raz pierwszy prezentujemy dzisiaj. Dzięki temu nasi Parafolks mogą prowadzić rozmowy, zadawać pytania, kłócić się, opowiadać dowcipy, flirtować i nie tylko. Będziemy dodawać coraz więcej dyskusji i interakcji grupowych, aby Twoje postacie mogły w pełni korzystać z życia społecznego.

3/ Dodatkowe uwagi

Animacje i nagrania głosowe są nadal w toku.
Na potrzeby filmu stworzyliśmy interakcję „Porozmawiaj z”, aby zaprezentować różne animacje dyskusji, ale jest to tylko na potrzeby filmu. Interakcje konwersacyjne będą działać inaczej
Będziesz mógł wybrać głos swojej postaci w Paramaker.
Bieżące nagrania głosowe to tylko wersje demonstracyjne. Ostateczne podkłady głosowe zostaną nagrane przez profesjonalnych aktorów głosowych w późniejszym okresie opracowywania.
W przeciwieństwie do języka mówionego, język pisany nie będzie bełkotem, jak pokazaliśmy wcześniej.

Wymyślenie zupełnie nowego języka to trudne zadanie, zwłaszcza dla nas, którzy nigdy wcześniej tego nie robiliśmy! Na początek zdecydowaliśmy, że język powinien być:
a/ Niezrozumiały bełkot , aby dać graczowi swobodę opowiadania historii
b/ Różni się od wymyślonych języków innych franczyz
c/ Minimalistyczny bez długich i przesadzonych zdań („mniej znaczy więcej”)
d/ Różni się od angielskiego bełkotu , a jednocześnie brzmi wystarczająco znajomo
e/ Wystarczająco realistyczne , jakby mogło istnieć w prawdziwym życiu
f/ Niezbyt głupkowaty , ale też niezbyt poważny, z dobrą równowagą, która dałaby przytulny efekt!

Więcej na temat tworzenia języka parli można przeczytać tutaj:
https://www.patreon.com/posts/exclusive-reveal-81509663

Awatar użytkownika
SimDels
Komiksomaniak
Komiksomaniak
Posty: 3347
Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
Lokalizacja: miasto kamienic
Origin ID: SimDels
Kontakt:

Post autor: SimDels » piątek 21 kwie 2023, 00:45

Brzmi na prawdę fajnie, trochę kojarzy mi się z tym simsowym i trochę z latino/hiszpańskim. Może to dobrze ,że paraludki poszły w strone języka fikcyjnego.
Więcej moich chałupek i inszych rzeczy znajdziesz tu na forum oraz na SDW i BSR. Masz pytania ? Pisz śmiało :)
Dobrej zabawy!

Awatar użytkownika
Alibali
Pisarz
Pisarz
Posty: 3454
Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
Lokalizacja: Roztocze
Origin ID: Aschantka

Post autor: Alibali » piątek 21 kwie 2023, 14:52

A ja zwróciłam uwagę na to, że wygląd Paraludków uległ lekkiej zmianie (na lepsze!) Język spoko, choć słó w rodzaju kiku kiki piczi trochę za dużo - powinny być zmieszane z trzysylabowymi aby tak drętwo nie było. Śmiech jest super. Oby taki pozostał.
Ale znacznie mi ulżyło, że zmienia się wygląd Parafolków!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Paralives”