Oglądam i oglądam ten filmik i cały czas się zastanawiam, czy to nie aby jakiś fotomontaż.
Bo ten początek filmiku wygląda jak... prawdziwy lasek na wydmach! I ta kobieta czy dziewczyna po lewej przy ręczniku czy kocu na pierwszej fotce - wygląda tak mega realistycznie! Ale trochę inaczej, niż później pokazane postaci... Jednakoż - widzimy ją tylko z daleka i trudno ocenić!
Nie wiem czy nie czepiam się już ze strachu, że jesteśmy wkręcani ...
Zwróciłam też uwagę na kolejne szczegóły - popatrzcie, jak mega wycieniowana jest postać mężczyzny przy mikrofali - jest odwrócony od żródła światła i to widać w całym sposobie oświetlenia postaci.
Kolejny szczegół - widać wreszcie grubość ścian zewnętrznych. Okna nie są płasko doczepione do tafli ściany - widać w kuchni grubość muru - framuga okna jest realistycznie wypracowana.
Co do edycji terenu - zwróć Miszka
@SimDels uwagę na ostatnią moją fotkę i w pasku narzędzi przedostatnią ikonkę widoczną na niej. Jak myślisz, co to może być

Podpowiem, że narzędzie dachu jest drugie od góry
Zwróciłam już uwagę na pobocze drogi, po lewej. Jest tam fragment terenu z takimi jakby uskokami- widać na nich schodki, ale nie są one w linii ciągłej tylko z dłuższymi płaszczyznami między nimi.
Wygląda na to, że można będzie schodki dopasowywać do wysokości terenu, a odległości między nimi świadczą, że schodkami tymi zniwelowano różnicę poziomów. Czyli... jak nic edycja terenu!
Ciekawa jestem kiedy to wydadzą.
Info w filmiku ( data 23 marca) mówi tylko o kolejnej porcji wieści, a nie o dacie wydania. EA z piątką nosi się jak kura z jajem i zapowiada, że do daty premiery jest jeszcze hoho hooo hoo - albo i jeszczy dłuży... parafrazując niezapomnanego Smolenia...
Masse - jeśli nie przyspieszy, a nie przyspieszy, bo ma za mało środków i ludzi - obawiam się, że zostanie z niczym. Żal mi go, bo podszedł do zadania sumiennie chcąc wypuścić bardzo starannie opracowaną grę. A może po prostu nie może przeskoczyć trudności. W każdym razie widać teraz dokładnie, żę na tym rynku (zresztą jak na każdym innym) nie ma litości dla słabszych!
A Rod Humble - jeśli przyświecała mu chęć zemsty za pozbycie się go z zespołu (jak pamiętam - był przeciwny temu, co EA zrobiła z grą, z całym tym systemem płacenia za byle bzdet) - będzie pewnie lepił się jak ulepek, jeśli prawdą jest, że zemsta jest słodka
