Nie jest to problem z grą, ale zagadnienie techniczne, więc zakładam temat tutaj.
Jeśli chciałby ktoś zmienić wygląd gry - jest do tego specjalny program - Reshade, który nadaje oglądanej okolicy głębię i więcej realizmu.
Program ten stosuje publikujący u nas Daniel - @dw62801 . Może gdy zjawi się tu, to dopisze kilka własnych uwag.
Program można pobrać stąd (poczytać też)
https://reshade.me/
Natomiast pod tym linkiem jest krótki samouczek - jak toto zainstalować.
W tym miejscu też jest obszernie o reshade
Uwaga - program ten nie należy do łatwych w obsłudze, trzeba grzebać się w plikach gry, więc mało zaawansowanym graczom NIE POLECAM!
Swoją drogą, Kropesiu, @Kropka przydałby się dział Przydatne narzędzia do The Sims3 i Sims4 - i poddziały - Do the sims3, do The sims4 i trzeci poddział- starsze gry z serii The Sims Nie mam gdzie umieścić opisu i działania programów do obsługi TS3 - takich jak np dashboard, Upload imagechanger, a do czwórki - pakowacza parcel i simów - trayimportera, do obsługi póz, do efektów specjalnych, etc...
Program reshade
W tej chwili aktualną wersją jest ReShade 4.2.1 i jest bardzo prosty w obsłudze. Poniżej zamieszczam stronę programu:
https://reshade.me/
Znajduje się tam bardzo krótki poradnik i jest on jak najbardziej trafny:)
Quick start: Run setup tool > Follow instructions > Close setup tool > Start game > ... > Profit
Podczas instalacji program poprosi o podanie ścieżki z grą, w moim przypadku jest to:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin
Ważne jest aby wybrać odpowiednią wersję gry, z której oczywiście korzystacie - 32 lub 64. The Sims 4 obsługuje Direct 9 i go również należy wybrać.
Podczas gry, opcje ReShade włącza się przyciskiem "Home". Dalej wszystko powinno być jasne.
Opcji jest dużo i w każdą można wejść bardzo szczegółowo, tak więc nie widzę sensu opisywania wszystkiego. Ja osobiście wchodziłem we wszystko i patrzyłem jak to wpływa na grę:)
Dodatkowo należy wybrać przycisk pod jakim będziemy robić zdjęcia gry i pod jaką ścieżką będą się zapisywać. Robiąc standardowe zdjęcia w grze poprzez "C" będą one bez filtrów. Dlatego ustawienie tego jest ważne. Można użyć również klawiszu "C", by mieć później porównanie.
Plusem również może być fakt, iż można korzystać z opcji stworzonych przez inne osoby (główna wersja programu musi się jednak zgadzać, tj. 1, 2, 3, 4), wystarczy tylko znaleźć taką miłą osobę, która się podzieli:)
Poniżej zdjęcie do porównania (sorry, że nie z TS4) - lewa strona oryginalna, prawa ReShade.
Później może podmienię zdjęcie na własne.
https://reshade.me/
Znajduje się tam bardzo krótki poradnik i jest on jak najbardziej trafny:)
Quick start: Run setup tool > Follow instructions > Close setup tool > Start game > ... > Profit
Podczas instalacji program poprosi o podanie ścieżki z grą, w moim przypadku jest to:
C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin
Ważne jest aby wybrać odpowiednią wersję gry, z której oczywiście korzystacie - 32 lub 64. The Sims 4 obsługuje Direct 9 i go również należy wybrać.
Podczas gry, opcje ReShade włącza się przyciskiem "Home". Dalej wszystko powinno być jasne.
Opcji jest dużo i w każdą można wejść bardzo szczegółowo, tak więc nie widzę sensu opisywania wszystkiego. Ja osobiście wchodziłem we wszystko i patrzyłem jak to wpływa na grę:)
Dodatkowo należy wybrać przycisk pod jakim będziemy robić zdjęcia gry i pod jaką ścieżką będą się zapisywać. Robiąc standardowe zdjęcia w grze poprzez "C" będą one bez filtrów. Dlatego ustawienie tego jest ważne. Można użyć również klawiszu "C", by mieć później porównanie.
Plusem również może być fakt, iż można korzystać z opcji stworzonych przez inne osoby (główna wersja programu musi się jednak zgadzać, tj. 1, 2, 3, 4), wystarczy tylko znaleźć taką miłą osobę, która się podzieli:)
Poniżej zdjęcie do porównania (sorry, że nie z TS4) - lewa strona oryginalna, prawa ReShade.
Później może podmienię zdjęcie na własne.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
No super! Ale.. czy nie spowoduje to uznania przez Galerie wysylanej chaty przy tym zainstalowanym i wlaczonym programie za objekt CC i dodania do chaty cholernego kluczyka? Bo jesli tak dla tych co wysylaja domy dla tysiecy swoich followersów to bedzie raczej nieuzyteczne niestety.
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
@kreatora W Galerii parcele nie zostaną oznaczone jako CC.
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@dw62801 Dzieki Danielu , moze się złamię i zaczne tego uzywać Po Trójce gdzie moj mods folder mial przeszlo 30 Giga mam teraz okres wstrzemięzliwości i uzywam bardzo malo modów. Moze dlatego ze jestem helperem na USA AQ Help i tam co drugi problem z grą to psujace grę lub skonfliktowane ze sobą mody. A jest ich juz setki nie wspominajśc o CC ktorych jest chyba najmniej 5 tysięcy na dziś
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ
- kreatora
- Satyryk
- Posty: 2231
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 13:49
- Lokalizacja: Gdańsk
- Origin ID: kreatora
@dw62801 Dzieki Danielu , moze się złamię i zaczne tego uzywać Po Trójce gdzie moj mods folder mial przeszlo 30 Giga mam teraz okres wstrzemięzliwości i uzywam bardzo malo modów. Moze dlatego ze jestem helperem na USA AQ Help i tam co drugi problem z grą to psujace grę lub skonfliktowane ze sobą mody. A jest ich juz setki nie wspominajśc o CC ktorych jest chyba najmniej 5 tysięcy na dziś
ORIGIN ID Kreatora Hero of Answers on EA AHQ