Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
Re: Paralives - bieżące informacje i ciekawostki dotyczące gry
Zespół Paralives udostępnił film z animacjami - parafolki ćwiczą swoje umiejętności gry na gitarze:
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4137
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Kirko, cieszę się, jak chyba wszyscy, że Paralives trwa przy swoim projekcie, bo to napędziło trochę strachu EA. Czują na plecach oddech konkurencji.
I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że EA przyzwyczaiła nas do pewnego standardu postaci, a to, co oferuje Paralives, to jest jakaś porażka, nie uważasz?
Postaci są kompletnie płaskie, i patrząc na nie - żeby nawet nie wiem co - nie mogę przeskoczyć wrażenia, że patrzę na ruchomy komiks. Niech będą najbardziej dopracowane animacje i możliwości - Masse i jego zespół rozłożył grę tymi ludzikami!
Ta kreska obrysowująca kontury - nawet jeśli przyjmiemy, że to i tak tylko pikselowe ludki - kładzie się głębokim cieniem na tym, co do tej pory stworzyła EA - wrażeniu, że żyjemy wraz z naszymi Simami w zbudowanym przez nas świecie.
Ta kreska - nomem omen - przekreśla wszystkie ich dokonania w zakresie konkurencji dla Simów! Długo nie mogłam uwierzyć, że Parafolki będą tak wyglądać! A jednak - wszystko wskazuje na to, że tak właśnie będzie.
Nigdy nie lubiłam komiksów - nie zachwycałam się Tytusem, Romkiem i Atomkiem, Kajkiem i Kokoszem, Kleksem i Jonkami - czy innymi pierwszymi polskimi komiksami drukowanymi w Świecie Młodych. (Notabene - pierwszy polski komiks powstał w 1919r. we Lwowie
, za komiks należy uznać też Przygody Koziołka Matołka z 1933r. ) Nie przełknę więc tej tylistyki w tego rodzaju grze.
Paralives na pewno znajdzie swoje kółko fanów. Jeśli jeszcze cena będzie konkurencyjna a wymogi dla komputera nie będą zmuszały do biegnięcia natychmiast do sklepu po wymianę wszystkich bebechów - to spodziewam się sporego zainteresowania. Ja jednak na pewno nie ustawię się w kolejce po tę grę.
I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że EA przyzwyczaiła nas do pewnego standardu postaci, a to, co oferuje Paralives, to jest jakaś porażka, nie uważasz?
Postaci są kompletnie płaskie, i patrząc na nie - żeby nawet nie wiem co - nie mogę przeskoczyć wrażenia, że patrzę na ruchomy komiks. Niech będą najbardziej dopracowane animacje i możliwości - Masse i jego zespół rozłożył grę tymi ludzikami!
Ta kreska obrysowująca kontury - nawet jeśli przyjmiemy, że to i tak tylko pikselowe ludki - kładzie się głębokim cieniem na tym, co do tej pory stworzyła EA - wrażeniu, że żyjemy wraz z naszymi Simami w zbudowanym przez nas świecie.
Ta kreska - nomem omen - przekreśla wszystkie ich dokonania w zakresie konkurencji dla Simów! Długo nie mogłam uwierzyć, że Parafolki będą tak wyglądać! A jednak - wszystko wskazuje na to, że tak właśnie będzie.
Nigdy nie lubiłam komiksów - nie zachwycałam się Tytusem, Romkiem i Atomkiem, Kajkiem i Kokoszem, Kleksem i Jonkami - czy innymi pierwszymi polskimi komiksami drukowanymi w Świecie Młodych. (Notabene - pierwszy polski komiks powstał w 1919r. we Lwowie

Paralives na pewno znajdzie swoje kółko fanów. Jeśli jeszcze cena będzie konkurencyjna a wymogi dla komputera nie będą zmuszały do biegnięcia natychmiast do sklepu po wymianę wszystkich bebechów - to spodziewam się sporego zainteresowania. Ja jednak na pewno nie ustawię się w kolejce po tę grę.
Ludzie już umieszczają na YouTube filmy instruktażowe z Paralives. A ostatnio znalazłam info, że gra pojawi się dopiero w 2025. Chyba, że czegoś nie doczytałam, to mnie poprawcie.
Tak, czy inaczej; mam nadzieję, że do Paralives będzie mniej rozszerzeń, za to z większą ilością opcji przydatnych w gozgrywce. TS jest spoko - miałam kiedyś TS2 z kilkoma rozszerzeniami. Ale musiałam odinstalować, bo mój komputer ledwo zipał. Kiedy zobaczyłam ile rozszerzeń jest do TS4, to się trochę przeraziłam, bo do zainstalowania ich wszystkich należałoby mieć chyba komputer game'ingowy, by system wytrzymał. Niby nie trzeba mieć wszystkich rozszerzeń, ale może to być potrzebne, jeśli chce się tam kręcić filmy z konkretną fabułą, a każdy przydatny do niej element jest w innym rozszerzeniu. Dlatego mam nadzieję, że z Paralives będzie lepiej. Na pewno już w podstawie mają być odnawialne źródła energii, jakieś zwierzęta domowe (tylko nie wiadomo jakie) i różnorodna pogoda. Mam też nadzieję, że będzie możliwość zmiany grafiki na mniej kreskówkową, a bardziej 3D.
Tak, czy inaczej; mam nadzieję, że do Paralives będzie mniej rozszerzeń, za to z większą ilością opcji przydatnych w gozgrywce. TS jest spoko - miałam kiedyś TS2 z kilkoma rozszerzeniami. Ale musiałam odinstalować, bo mój komputer ledwo zipał. Kiedy zobaczyłam ile rozszerzeń jest do TS4, to się trochę przeraziłam, bo do zainstalowania ich wszystkich należałoby mieć chyba komputer game'ingowy, by system wytrzymał. Niby nie trzeba mieć wszystkich rozszerzeń, ale może to być potrzebne, jeśli chce się tam kręcić filmy z konkretną fabułą, a każdy przydatny do niej element jest w innym rozszerzeniu. Dlatego mam nadzieję, że z Paralives będzie lepiej. Na pewno już w podstawie mają być odnawialne źródła energii, jakieś zwierzęta domowe (tylko nie wiadomo jakie) i różnorodna pogoda. Mam też nadzieję, że będzie możliwość zmiany grafiki na mniej kreskówkową, a bardziej 3D.
Odświeżam temat dot. postępów w tworzeniu gry "Paralives".
Na YouTube można znaleźć takie nowe filmiki:
Jeden pokazuje animacje związane ze sprzątaniem i naprawami:
Na kolejnym natomiast możemy zobaczyć nieco otoczenia, ale przede wszystkim w filmie skupiono się na dźwiękach otoczenia:
Na YouTube można znaleźć takie nowe filmiki:
Jeden pokazuje animacje związane ze sprzątaniem i naprawami:
Na kolejnym natomiast możemy zobaczyć nieco otoczenia, ale przede wszystkim w filmie skupiono się na dźwiękach otoczenia:
Oby w podstawie Paralives była choć część tego, co w TS było dopiero w konkretnych rozszerzeniach. Bo jeśli do danej rozgrywki potrzebujesz konkretnych elementów, które w TS są porozrzucane po różnych rozszerzeniach, których TS4 ma dużo więcej, niż człowiek palców u obu rąk i nóg, to jest koszmar.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4137
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Nisełko, nie mam wszystkiego, co wyszło do TS4, bo np nie interesuje mnie kolekcja basenowa moda czy męskie spódniczki
Ale gdy naprawiałam ostatnio grę (przez te wyzwanie Kosiarza i posiadane modyfikacje - coś mi się zawiesiło) - to zadałam sobie trud policzenia. Dziś już nie pamiętam dokładnie ale było coś około 62 części do naprawy. Tzn 62 czy 64 tytuły, liczac także kolekcje.
Paraludki to jednak Paraludki, i nie podoba mi się w nich to, co lubię w Simsach - realistyczność postaci. Nie wiem czy się skuszę - choćby pograć chwilę dla ciekawosci. Wolałabym jednak np pograć u kogoś, by sprawdzić jak to działa, ale samemu - nie nabywać. Nie myślałam tak na początku ich powstawania, ale w moich oczach pogrążyli temat postaciami.
Przyszło mi teraz jednak coś do głowy - oglądając po raz kolejny, jak Paraolki naprawiają sprzęty i czyszczą wannę, prysznic czy podłogę - że w żadnym z tych ujęć nie pokazywana jest twarz Parafolka z bliska.
Czyżby coś było na rzeczy?
Może wzięli sobie do serca krytykę, i zamierzają wyjść poza stylistykę anime, a póki co - utrzymują to w tajemnicy, by na koniec tryumfalnie wrzasnac - taadam!

Paraludki to jednak Paraludki, i nie podoba mi się w nich to, co lubię w Simsach - realistyczność postaci. Nie wiem czy się skuszę - choćby pograć chwilę dla ciekawosci. Wolałabym jednak np pograć u kogoś, by sprawdzić jak to działa, ale samemu - nie nabywać. Nie myślałam tak na początku ich powstawania, ale w moich oczach pogrążyli temat postaciami.
Przyszło mi teraz jednak coś do głowy - oglądając po raz kolejny, jak Paraolki naprawiają sprzęty i czyszczą wannę, prysznic czy podłogę - że w żadnym z tych ujęć nie pokazywana jest twarz Parafolka z bliska.
Czyżby coś było na rzeczy?
Może wzięli sobie do serca krytykę, i zamierzają wyjść poza stylistykę anime, a póki co - utrzymują to w tajemnicy, by na koniec tryumfalnie wrzasnac - taadam!
@Alibali Tzn. czemu realistyczność w TS4 podoba ci się, a w Paralives? I jeśli w Paralivesach jest ten mankament z twarzą przy naprawach sprzętów, to rzeczywiście kwas
.

Premiera Paralives była w tym roku. Czy już grywaliście? Tu najnowszy podcast z kanału Argon
- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3596
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: Miasto kamienic
- Origin ID: Dels
@Nisełka Jeszcze nie była (niestety) ta premiera
Sam na to czekam ,mysle, że napewno frajde będzie tu sprawiać budowanie a to najbardziej lubię w simsach więc niech się Paraludki premierują jak najszybciej (na razie chyba nie wiadomo nic poza tym, że w tym roku jest zapowiedziana premiera).

- SimDels
- Komiksomaniak
- Posty: 3596
- Rejestracja: środa 04 kwie 2018, 10:42
- Lokalizacja: Miasto kamienic
- Origin ID: Dels
Dzięki za ten filmik. Nie wiem co robi parafolka jeżdząca na dywanie (na razie mogę oglądac tylko bez dzwięku) ale to budowanie i przeciąganie okien..miodzio
Niechżesz sie to ukaże juz w jakiejś demówce, wystarczy mi podnoszenie cieżarów i mycie kibelków jak na filmie, wazne by sie juz dało tworzyc
A reszta w aktualizacjach, tyle że pewnie po komentarzach obecnych oidnoście Inzoi toi raczej baliby sie wypuścic gry niedopracowanej lub mającej mało interakcji.

Niechżesz sie to ukaże juz w jakiejś demówce, wystarczy mi podnoszenie cieżarów i mycie kibelków jak na filmie, wazne by sie juz dało tworzyc

- SimsoweAnime
- Felietonista
- Posty: 215
- Rejestracja: piątek 06 kwie 2018, 21:00
- Origin ID: SimsoweAnime
Oooo nawet nie wiedziałam, że ta gra ma wyjść już w tym roku. Jestem ciekawa czy będzie lepsza od InZoi, bo na razie niestety InZoi ma jeszcze dużo do przepracowania, a myślałam, że już trochę zmiotą z planszy Simsy i twórcy The Sims wezmą się bardziej za robotę. Zobaczymy jak ten nowy dodatek z wróżkami, w końcu wyczekiwany, więc duże nadzieje. Oby twórcy nie zepsuli ich jak syreny.
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4137
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Gracze bardzo czekają na ukazanie się tej gry. WIążą z nią wielkie nadzieje. Jednak jest też sporo ocen krytycznych, ale ponieważ tych zarzutów nie możemy póki co skonfrontować, to pozostają nadal tylko w sferze domniemywań.
A jedną z takich plotek jest info, że gra w wydaniu wczesnego dostępu nie będzie miała postępu historii.
Jeden z graczy zastanawia się - ... to co - jeśli grać będę wiele pokoleń, a czas życia Parafolka będzie określony, to po pewnym czasie miasto wymrze, bo w "niegranych" rodzinach nie będą się rodziły małe dzieci, dorastały, i zajmowały puste domy.
Inny gracz chwali suwaki wzrostu, bo uwielbia różnicowanie wysokości w postaciach. I krytykuje EA nie przebierając w słowach:
Uwielbiam różnice wysokości z powodu realizmu, ale gdy używam ich - jestem rozczarowany, gdy nie pasują. Do trójki i do czwórki jest już wydanych mnóstwo modyfikacji suwakowych, w tym kilka na wzrost, ale co z tego. W relacjach romantycznych wysoki Sim całuje powietrze, a niski - klatkę piersiową wyższego!
Wydaje się, że jest tak wiele rzeczy, które można by łatwo animować lub naprawić, gdyby tylko w EA spróbowali, ale po prostu nie chcą tego robić, mimo że są firmą wartą miliardy dolarów.
To trochę jest jak z pogodą, która była tak zepsuta, że padał deszcz w środku. EA błyskawicznie to naprawiła - i było widać, że nie zajęło im to ogromu czasu! - więc zajęłoby im dosłownie dwie sekundy, aby to naprawić (zróżnicować wzrost) , ale po prostu nie chcą tego robić i uważają, że lepiej będzie uwzględnić to w większej przyszłej łatce?
Stary, ile miliardów potrzebujesz, zanim zwrócisz się do swoich fanów, którzy ci to wszystko dali. (to pewnie inwektywa pod adresem szefa studia
)
To prawda - jest tak, bo sama korzystam z tych suwaków (po prostu od zawsze lubię wysokich facetów, i sama mam w domu niezły "okaz"
) I jest to wkurzające w opisywanych przez gracza sytuacjach. Pewną niedogodnością jest też także to, że awatar wysokiego sima jest obcinany częściowo w okienku na pasku interfejsu gry, i dziwnie to wygląda.
No, ale czego się nie zniesie dla ukochanego suwaka
Inny gracz zchwyca się systemem przekazywania genetyki u Parafolków (kurde, niech ktoś wymyśli jakąś fajną nazwę tym ludkom!)
Pisze tak: ...I w końcu, genetyka jest dla mnie absolutnie największą rzeczą, która podoba mi się w symulatorze życia. Jestem naprawdę szczęśliwy, że Paralives decyduje się na użycie właściwego systemu genetycznego — oglądanie, co dzieci dostaną od swoich rodziców, to dla mnie duża część zabawy, a konieczność edytowania dzieci w CAS, ponieważ zazwyczaj nie wyglądają jak rodzice, i mam wrżenie, że NICZEGO im rodzice nie przekazali - całkowicie mnie zniechęciła do Simsów.

Inny gracz tak mnie rozbawił, że - jak mawiacie - zrobił mi dzień!
Ktoś krytykował ubrania w Paralives. Oto, co odpowiedział:
-... Myślę, że podstawowe ubrania są na tyle uniwersalne, że mieszkańcy miasta będą ubrani przeciętnie… szczerze mówiąc, nie krytykuję. Chcę być główną postacią, a nie porządnym facetem w mieście wariatów...
I to wszystko w temacie

A jedną z takich plotek jest info, że gra w wydaniu wczesnego dostępu nie będzie miała postępu historii.
Jeden z graczy zastanawia się - ... to co - jeśli grać będę wiele pokoleń, a czas życia Parafolka będzie określony, to po pewnym czasie miasto wymrze, bo w "niegranych" rodzinach nie będą się rodziły małe dzieci, dorastały, i zajmowały puste domy.
Inny gracz chwali suwaki wzrostu, bo uwielbia różnicowanie wysokości w postaciach. I krytykuje EA nie przebierając w słowach:
Uwielbiam różnice wysokości z powodu realizmu, ale gdy używam ich - jestem rozczarowany, gdy nie pasują. Do trójki i do czwórki jest już wydanych mnóstwo modyfikacji suwakowych, w tym kilka na wzrost, ale co z tego. W relacjach romantycznych wysoki Sim całuje powietrze, a niski - klatkę piersiową wyższego!
Wydaje się, że jest tak wiele rzeczy, które można by łatwo animować lub naprawić, gdyby tylko w EA spróbowali, ale po prostu nie chcą tego robić, mimo że są firmą wartą miliardy dolarów.
To trochę jest jak z pogodą, która była tak zepsuta, że padał deszcz w środku. EA błyskawicznie to naprawiła - i było widać, że nie zajęło im to ogromu czasu! - więc zajęłoby im dosłownie dwie sekundy, aby to naprawić (zróżnicować wzrost) , ale po prostu nie chcą tego robić i uważają, że lepiej będzie uwzględnić to w większej przyszłej łatce?
Stary, ile miliardów potrzebujesz, zanim zwrócisz się do swoich fanów, którzy ci to wszystko dali. (to pewnie inwektywa pod adresem szefa studia

To prawda - jest tak, bo sama korzystam z tych suwaków (po prostu od zawsze lubię wysokich facetów, i sama mam w domu niezły "okaz"

No, ale czego się nie zniesie dla ukochanego suwaka

Inny gracz zchwyca się systemem przekazywania genetyki u Parafolków (kurde, niech ktoś wymyśli jakąś fajną nazwę tym ludkom!)
Pisze tak: ...I w końcu, genetyka jest dla mnie absolutnie największą rzeczą, która podoba mi się w symulatorze życia. Jestem naprawdę szczęśliwy, że Paralives decyduje się na użycie właściwego systemu genetycznego — oglądanie, co dzieci dostaną od swoich rodziców, to dla mnie duża część zabawy, a konieczność edytowania dzieci w CAS, ponieważ zazwyczaj nie wyglądają jak rodzice, i mam wrżenie, że NICZEGO im rodzice nie przekazali - całkowicie mnie zniechęciła do Simsów.

Inny gracz tak mnie rozbawił, że - jak mawiacie - zrobił mi dzień!
Ktoś krytykował ubrania w Paralives. Oto, co odpowiedział:
-... Myślę, że podstawowe ubrania są na tyle uniwersalne, że mieszkańcy miasta będą ubrani przeciętnie… szczerze mówiąc, nie krytykuję. Chcę być główną postacią, a nie porządnym facetem w mieście wariatów...
I to wszystko w temacie



- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4137
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
A tu artykułz GameRANT
Streszczenie
Paralives, nadchodząca gra symulująca życie, trafi do programu Steam Early Access w 2025 r. i oczekuje się, że zapewni przyjemne doświadczenie, mimo potencjalnych błędów i brakujących funkcji.
Twórcy gry zamierzają zebrać istotne opinie od graczy korzystających z wczesnego dostępu, aby móc udoskonalić grę.
Aktualizacja dotycząca rozwoju gry ujawniła nowe elementy, takie jak Osobowości, Etykiety Relacji i Karty Razem, które zostały zaprezentowane w filmie prezentującym rozgrywkę, co wywołało entuzjazm wśród wspierających.
Paralives , nadchodząca gra symulacyjna życia inspirowana legendarną serią The Sims firmy Maxis , właśnie otrzymała kilka ważnych aktualizacji rozwoju. Ku uciesze sponsorów, zespół pracujący nad tytułem finansowanym społecznościowo udostępnił również nowe materiały z rozgrywki.
Po raz pierwszy zapowiedziany w 2019 r. Paralives to nadchodzący symulator życia oparty na silniku Unity, który obiecuje graczom możliwość budowania domów, tworzenia postaci i zarządzania życiem w mieście z otwartym światem. Tytuł finansowany przez Patreon był początkowo solowym projektem niezależnego dewelopera gier Alexa Masse, ale od tego czasu utworzono niewielki zespół składający się z około tuzina osób — trafnie nazwany Paralives Studio — aby pracować nad grą. Podczas gdy Paralives jest pozornie daleki od ukończenia, Masse ujawnił kilka ważnych wydarzeń dotyczących gry.
W niedawnym wpisie na Patreonie Masse ogłosił, że Paralives wejdzie do Steam Early Access w 2025 roku. Chociaż deweloper powiedział, że ta wersja gry prawdopodobnie będzie miała błędy i brakujące funkcje, stwierdził również, że kompilacja nadal zapewni przyjemne wrażenia. Paralives ma na celu zaoferowanie świeżego spojrzenia na gry takie jak The Sims , a deweloper zbierze ważne opinie od graczy z wczesnym dostępem. „Celem jest uzyskanie opinii graczy, abyśmy mogli ulepszyć wrażenia wraz ze społecznością” — powiedział Masse.
Istnieje wiele popularnych i chwalonych przez krytyków gier, które zaczęły się jako tytuły wczesnego dostępu , a później otrzymały pełną wersję 1.0. Wśród nich są Darkest Dungeon , Kenshi , Prison Architect , Rimworld , Subnautica i Vampire Survivors . Hit fantasy RPG Baldur's Gate 3 studia Larian , który został uhonorowany tytułem Gry Roku na gali The Game Awards 2023, przez kilka lat pozostawał tytułem wczesnego dostępu, zanim w pełni wydano go w sierpniu.
I najbardziej nurtujące pytanie
Kiedy Paralives pojawi się w ramach Steam Early Access? - nie otrzymało jasnej odpowiedzi...
- Kiedyś w 2025 roku!
Oprócz ogłoszenia wczesnego dostępu do Paralives , Masse udostępnił nowe elementy gry, które wcześniej były ujawniane tylko sponsorom, takie jak osobowości, etykiety relacji i karty Together. Mechaniki te zostały zaprezentowane w nowym filmie z przeglądem rozgrywki, który pojawił się wraz z ostatnimi ogłoszeniami Patreon. Sponsorzy zareagowali pozytywnie na film, a niektórzy powiedzieli, że są podekscytowani możliwością wypróbowania gry. Project Rene , kolejna odsłona The Sims , czasami nazywana The Sims 5 , nadal nie ma daty premiery, więc Paralives może być świetną alternatywą dla fanów The Sims , którzy czekają na nową odsłonę serii.
Chociaż dokładna data premiery Paralives w ramach wczesnego dostępu nie została określona, Masse zapewnił fanów, że zostanie ona potwierdzona i ogłoszona, gdy kompilacja zbliży się do wydania. Jeśli nie wystąpią żadne opóźnienia, wersja Paralives w ramach wczesnego dostępu dołączy do takich gier jak Monster Hunter Wilds i Grand Theft Auto 6 z premierą w 2025 roku .
Streszczenie
Paralives, nadchodząca gra symulująca życie, trafi do programu Steam Early Access w 2025 r. i oczekuje się, że zapewni przyjemne doświadczenie, mimo potencjalnych błędów i brakujących funkcji.
Twórcy gry zamierzają zebrać istotne opinie od graczy korzystających z wczesnego dostępu, aby móc udoskonalić grę.
Aktualizacja dotycząca rozwoju gry ujawniła nowe elementy, takie jak Osobowości, Etykiety Relacji i Karty Razem, które zostały zaprezentowane w filmie prezentującym rozgrywkę, co wywołało entuzjazm wśród wspierających.
Paralives , nadchodząca gra symulacyjna życia inspirowana legendarną serią The Sims firmy Maxis , właśnie otrzymała kilka ważnych aktualizacji rozwoju. Ku uciesze sponsorów, zespół pracujący nad tytułem finansowanym społecznościowo udostępnił również nowe materiały z rozgrywki.
Po raz pierwszy zapowiedziany w 2019 r. Paralives to nadchodzący symulator życia oparty na silniku Unity, który obiecuje graczom możliwość budowania domów, tworzenia postaci i zarządzania życiem w mieście z otwartym światem. Tytuł finansowany przez Patreon był początkowo solowym projektem niezależnego dewelopera gier Alexa Masse, ale od tego czasu utworzono niewielki zespół składający się z około tuzina osób — trafnie nazwany Paralives Studio — aby pracować nad grą. Podczas gdy Paralives jest pozornie daleki od ukończenia, Masse ujawnił kilka ważnych wydarzeń dotyczących gry.
W niedawnym wpisie na Patreonie Masse ogłosił, że Paralives wejdzie do Steam Early Access w 2025 roku. Chociaż deweloper powiedział, że ta wersja gry prawdopodobnie będzie miała błędy i brakujące funkcje, stwierdził również, że kompilacja nadal zapewni przyjemne wrażenia. Paralives ma na celu zaoferowanie świeżego spojrzenia na gry takie jak The Sims , a deweloper zbierze ważne opinie od graczy z wczesnym dostępem. „Celem jest uzyskanie opinii graczy, abyśmy mogli ulepszyć wrażenia wraz ze społecznością” — powiedział Masse.
Istnieje wiele popularnych i chwalonych przez krytyków gier, które zaczęły się jako tytuły wczesnego dostępu , a później otrzymały pełną wersję 1.0. Wśród nich są Darkest Dungeon , Kenshi , Prison Architect , Rimworld , Subnautica i Vampire Survivors . Hit fantasy RPG Baldur's Gate 3 studia Larian , który został uhonorowany tytułem Gry Roku na gali The Game Awards 2023, przez kilka lat pozostawał tytułem wczesnego dostępu, zanim w pełni wydano go w sierpniu.
I najbardziej nurtujące pytanie
Kiedy Paralives pojawi się w ramach Steam Early Access? - nie otrzymało jasnej odpowiedzi...
- Kiedyś w 2025 roku!
Oprócz ogłoszenia wczesnego dostępu do Paralives , Masse udostępnił nowe elementy gry, które wcześniej były ujawniane tylko sponsorom, takie jak osobowości, etykiety relacji i karty Together. Mechaniki te zostały zaprezentowane w nowym filmie z przeglądem rozgrywki, który pojawił się wraz z ostatnimi ogłoszeniami Patreon. Sponsorzy zareagowali pozytywnie na film, a niektórzy powiedzieli, że są podekscytowani możliwością wypróbowania gry. Project Rene , kolejna odsłona The Sims , czasami nazywana The Sims 5 , nadal nie ma daty premiery, więc Paralives może być świetną alternatywą dla fanów The Sims , którzy czekają na nową odsłonę serii.
Chociaż dokładna data premiery Paralives w ramach wczesnego dostępu nie została określona, Masse zapewnił fanów, że zostanie ona potwierdzona i ogłoszona, gdy kompilacja zbliży się do wydania. Jeśli nie wystąpią żadne opóźnienia, wersja Paralives w ramach wczesnego dostępu dołączy do takich gier jak Monster Hunter Wilds i Grand Theft Auto 6 z premierą w 2025 roku .
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4137
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
Co otrzymamy we wczesnym dostępie jeśli chodzi o CAS
Koło kolorów dla włosów, skóry, oczu, ubrań i nie tylko
Szczegółowe suwaki ciała i twarzy
Suwak wysokości umożliwiający edycję wzrostu Twoich Parafolków
Zakładanie dowolnego stroju, niezależnie od płci Parafolka
Precyzyjne umiejscowienie tatuażu, znamion i blizn
Realistyczne suwaki tłuszczu i mięśni
Możliwość dostosowania wzorów dla niektórych elementów garderoby
Różne rodzaje włosów na twarzy i ciele dla osób o różnych płciach
Co otrzymamy w trybie symulacji życia
Otwarte, małe miasteczko
Zaawansowany edytor postaci o nazwie Paramaker (PAM)
film jest tu niedostępny ale kliknięcie w napis przenosi nas na youtube, gdzie go można obejrzeć.
Zaawansowane osobowości i sztuczna inteligencja dla Parafolks
Psy, koty i konie
Samochody, rowery i łodzie
Efekty pogodowe i pory roku
Prosty bełkot
Jedno miasto na początku, ale więcej światów i narzędzie do ich tworzenia będą dostępne w późniejszym czasie
Tryb budowania
Budowa bez siatki
Przyciąganie i opcjonalna siatka ułatwiające wyrównywanie elementów
Ściany zakrzywione i proste o dowolnej precyzyjnej długości
Meble z możliwością zmiany rozmiaru, układania w stosy i odwracania
Domki na łodziach, które możesz zbudować
Koło kolorów, gotowe próbki i możliwość personalizacji wzorów
Gotowe domy, a także puste działki o zmiennym rozmiarze
Narzędzia terenowe
Czego NIE OTRZYMAMY we wczesnym dostępie
Aktywne prace i szkoły (Będą dostępne prace i szkoły na starcie, ale nie będziesz mógł tam śledzić swoich Parafolków)
Zjawiska nadprzyrodzone i okultystyczne
Tryb pierwszoosobowy lub sterowanie za pomocą klawiszy WASD/strzałek
Koło kolorów dla włosów, skóry, oczu, ubrań i nie tylko
Szczegółowe suwaki ciała i twarzy
Suwak wysokości umożliwiający edycję wzrostu Twoich Parafolków
Zakładanie dowolnego stroju, niezależnie od płci Parafolka
Precyzyjne umiejscowienie tatuażu, znamion i blizn
Realistyczne suwaki tłuszczu i mięśni
Możliwość dostosowania wzorów dla niektórych elementów garderoby
Różne rodzaje włosów na twarzy i ciele dla osób o różnych płciach
Co otrzymamy w trybie symulacji życia
Otwarte, małe miasteczko
Zaawansowany edytor postaci o nazwie Paramaker (PAM)
film jest tu niedostępny ale kliknięcie w napis przenosi nas na youtube, gdzie go można obejrzeć.
Zaawansowane osobowości i sztuczna inteligencja dla Parafolks
Psy, koty i konie
Samochody, rowery i łodzie
Efekty pogodowe i pory roku
Prosty bełkot
Jedno miasto na początku, ale więcej światów i narzędzie do ich tworzenia będą dostępne w późniejszym czasie
Tryb budowania
Budowa bez siatki
Przyciąganie i opcjonalna siatka ułatwiające wyrównywanie elementów
Ściany zakrzywione i proste o dowolnej precyzyjnej długości
Meble z możliwością zmiany rozmiaru, układania w stosy i odwracania
Domki na łodziach, które możesz zbudować
Koło kolorów, gotowe próbki i możliwość personalizacji wzorów
Gotowe domy, a także puste działki o zmiennym rozmiarze
Narzędzia terenowe
Czego NIE OTRZYMAMY we wczesnym dostępie
Aktywne prace i szkoły (Będą dostępne prace i szkoły na starcie, ale nie będziesz mógł tam śledzić swoich Parafolków)
Zjawiska nadprzyrodzone i okultystyczne
Tryb pierwszoosobowy lub sterowanie za pomocą klawiszy WASD/strzałek
- Alibali
- Pisarz
- Posty: 4137
- Rejestracja: czwartek 05 kwie 2018, 22:31
- Lokalizacja: Roztocze
- Origin ID: Aschantka
I na koniec info o językach, na które przetłumaczono grę do tej pory
Gra zostanie przetłumaczona na wiele języków. Do tej pory potwierdzono następujące języki, ale mogą zostać dodane kolejne.
angielski
francuski
uproszczony chiński
Hiszpański - Ameryka Łacińska
hiszpański - Hiszpania
Portugalski - Brazylia
portugalski
niemiecki
włoski
Polski
Jeśli macie jakieś pomysły, które przyczyniłyby się do rozwoju gry - możecie je zgłaszać tutaj (na diskordzie)
https://discord.com/invite/HfcUJWz
Gdybyście chcieli wspomóc Alexa - możecie tutaj (na patreonie)
https://www.patreon.com/cw/alexmasse
Alex Masse i zespół obiecują mnóstwo dodatkowych atrakcji dla subskrybentów.
Gra zostanie przetłumaczona na wiele języków. Do tej pory potwierdzono następujące języki, ale mogą zostać dodane kolejne.
angielski
francuski
uproszczony chiński
Hiszpański - Ameryka Łacińska
hiszpański - Hiszpania
Portugalski - Brazylia
portugalski
niemiecki
włoski
Polski
Jeśli macie jakieś pomysły, które przyczyniłyby się do rozwoju gry - możecie je zgłaszać tutaj (na diskordzie)
https://discord.com/invite/HfcUJWz
Gdybyście chcieli wspomóc Alexa - możecie tutaj (na patreonie)
https://www.patreon.com/cw/alexmasse
Alex Masse i zespół obiecują mnóstwo dodatkowych atrakcji dla subskrybentów.